Kummallista tämä nykymaailma, kun pitää mennä kivikautisiin metodeihin ja näyttää että perkele mulla on isompi "nuija" mitä sulla. Esimerkkinä tuo B 52 pommikoneen lento, aivan turhaa polttoaineen kuluttamista. Nythän venäjän suuri tsaari kirjoitettu pienellä putin tekee niin kuin lupasi, eli NATO tulee liian lähelle on pakko rueta miehittämään jopa jo poistettuja sotilasyksiköitä lähellä Suomen rajaa ja jäämerellä. Sitten on nämä kaksinaamaiset saatanat Turkin ja Unkarin korkein johto, lupaavat meille ratifiointia hyvinkin nopeasti mutta sitten aina tulee jotain kun asiaa pitäisi käsitellä. Tulee mieleen pikku pojat jotka kiusaa kolmatta, " mä anna sulle tikkarin jos potkaset tota polveen" ja putin nauraa partaansa jonka kylläkin joka aamu ajaa. Sitten on tämä Pohjois-Korean puusta pudonnut marakatti nuorempi, ei voi siitäkään tapauksesta muuta tuumata kun tule ja taputa mutta hellästi. Kyllä sitä jokainen pikku poika raketeilla leikkii, ja mitä isompi se on niin sitä enemmän on huuli pyöreenä ja silmät soikeena. Katsoo niitä klippejä kun herra on ampumassa isoa rakettia niin käyttäytyy just niin kun Kalle kuusi V. NO KATELLAAN KUKA ENSIMMÄISENÄ REPII KAULUSPAITANSA JA KIIPEÄÄ ALASTOMANA PUUHUN se olisi jo uutisoitava todellakin ympäri maailmaa
Vastaukset 1
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779484x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398