P197
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
8
Rikkaat lakkoilee, köyhät sen kun porskuttaa eteen päin
Lakkoilkaa ihan rauhassa, ja vaatikaa aivan älyttömiä palkankorotuksia. Kyllä se rupeaa teilläkin näkymään jossain vaihe2147Torille polvilleen kerjäämään
Nyt alkaa ruoka olemaan jo hinnoissaan, niin täytyy miettiä syökö vai ostaako lääkkeet. Jokapäiväinen leipä ja lääkkeet27111Pullistellaan puolin ja toisin
Kummallista tämä nykymaailma, kun pitää mennä kivikautisiin metodeihin ja näyttää että perkele mulla on isompi "nuija" m192Palkan korotukset prosentteina
Ei ne muutaman prosentin palkankorotukset pienituloisen palkkoja paljon nosta, kun taas keski ja suurituloiset hyötyvät585Putin raukkamainen sotarikollinen siviilien teurastaja
Minä en enää kutsu tuota Putinin toivioretkeä Ukrainaan sodaksi, vaan laajennetuksi kansanmurhaksi. Putin itse syyllisty1971NETIN TAKANA ON kaikki
Kuinka nykyisin kaikki piilotetaan nettiin, ja vaikeasti päästävien sivustojen taakse? Oisikohan helpompi vähän hillitä167Ukraina ei ole pelkästään sodassa
Kaikki kärsii tavalla tai toisella Ukrainan sodasta tällä hetkellä, vaikka jo vuonna 2014 oli tiedossa ettei venäjä tyyd167turhaa höyryämistä kasvihuoneilmastosta
Maapallolla on tullut, sekä lämpimiä, kylmiä ja jopa kuumia ajanjaksoja. Näiden todellisten höyrypäiden kannattaisi luke4063Tuomioja ja Väyrynen Natovastaiset dementikot
Minun mielestäni on väärin että Tuomioja ja Väyrynen yrittää saada Natovastaista ajattelua suomessa, kun tilanne on mik563Päivittäinen tappio
Kannattaisiko ahtaajien palkoillakin jo olla ihan hiljaa, ja tehdä töitä. Kyllä tuollainen 4000€ kuukaudessa monelle kel263NATO jäsenyyden pienet varjot
Hallituksen ja eduskunnan täytyy ratkoa ihan itse tietyt asiat, jotka voivat olla erittäin ratkaisevassa asemassa jäseny65624.02.2022
putin joutukoon perikatoon, ja hävityksen helvettiin kumppaneineen. UKRAINALLE ISOT SYDÄMET JA JAKSAMISIA SINNE MAANPÄÄ056Venäjänvastaiset talouspakotteet
Mielestäni meidän täytyisi pitää venäjänvastaiset talouspakotteet voimassa niin kauan kunnes venäjälle tulee demokratia,054OLKILUOTO 3
Taitaa tulla tuosta pykellyksestä kallis monumentti Suomeen. Pääseeköhän siellä kohta pelaamaan vihreää hehkupalloa, vai149Tuomioja ja Väyrynen pois Arkadianmäeltä
Pitäsköhän nuo asioita sekottavat vaarit heittää eduskunnasta jo Vtuun, etteivät olisi säätämässä ja sössimässä siellä t047Olisiko hyvä tieää?
Meidän hallitus ja oppositio nyt turhaan viivyttelee puolustusliitto Natoon liittymistä rauhoitellen kansalaisia, että v247ei niistä sähkökatkoista virta riitä sen enempää
On se kummallista, että kaikissa toimistoissa ja konttoreissa palaa valot yötä päivää vaikka siellä ei olisikaan ristins036