Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cdtytteli44v
profiilit
cdtytteli44v
cdtytteli44v
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hameet! Erityisesti kynähameet. Näyttävät seksikkäiltä ja tuntuvat aivan ihanilta yllä. Fetissini hameisiin on voimakas, kerran riitti kun aamu-tv:ssä oli muutamia asiantuntijoita juontaja hameissa niin niitä meni päivä miettiessä. Ja sitten tietysti nahka saa myös veret liikkeelle.
24.11.2022 06:20
Minäkin olen haaveillut ko roolileikistä, tosin omalla kohallani leikki olis äiti-tytär leikki. Tosin äitihän sen loppupelissä määräisi.
12.11.2022 07:50
Jo+nuorena+ajatus+toisesta+pojasta+kiihotti+usein+tyttöilin+ja+runkataessani+haaveilin+olevani+jonkun+kovapippelisen+kaverin+tyttönä.+Kerran+sitten+istuimme+iltaa+yhen+kaverin+kanssa+ja+pikku+hiprakassa+keskustelu+ajautui+seksiin.+Kun+kaveri+lipsautti+kokeilleensa+poikien+välistä+niin+rohkenin+kertoa+omista+haaveistani.+Hän+kehotti+minua+pukeutumaan+ja+palasin+olkkariin+saumasukissa,+sukkanauhoissa,+liiveissä+ja+minihameessa.+Oli+ihanaa+kun+käteli+sidottiin+selän+taakse+ja+puseron+napit+sinkoili+kun+rintani+paljastettiin.+Hän+oli+ihanan+raju+kähmiessään+tyttöänsä,+olin+polvillani+kun+hän+nussi+suutani+ja+laukesi+kasvoilleni.++Minut+hän+hoiti+imemällä+sormittaen+kun+makasin+sohvalla+selälläni+jalat+kohti+kattoa.
29.04.2022 08:50
Olen+fantasioinut+olevani+seksilelu+tyylikkäästi+pukeutuvalle+rouvalle,+joka+vaikka+ennen+töihin+lähtöä+huutaa+-orja+tänne!+Konttaan+paikalle+ja+katson+kun+hän+nostaa+hameensa+ylös+ja+käskee+nuolemaan+orkut+ennen+lähtöä.+Samoin+olen+fantasioinut+olevani+trans+ladyn+"lesbolelu"joka+sisäkön+asussa+palvelee+ladya+ja+on+esim+hänen+trans+ystäviensä+vuokrattavissa+ja+yhteisten+illanistujaisten+yleinen+lelu.+Alistuminen+on+ihanaa+mutta+tykkään+myös+alistaa.
10.04.2022 11:26
En+ole+käyttänyt+tätä+sivustoa+kovinkaan+kauan,+joten+en+tiijä+minäkään+miten+sais+yhteystietoja+vaihettua+vähemmän+julkisesti.
10.04.2022 08:24
Tunsin+heidät+jo+entuudestaan.+Ekalle+dommelle+kerroin+kun+oltiin+tavattu+baarissa+ja+mentiin+tupakille+ulos.+Pehmensin+iskua+kertomalla+ensin+tykkääväni+tulla+sidotuksi+sängynpäätyyn,+en+tietenkään+uskonut+että+se+toteutuisi+mutta+hän+innostui+asiasta+ja+sitten+intoni+naisten+vaatteisiin+vaan+lipsahti+tarkoituksellisesti.+Tyttöilyäni+hän+sanoi+joutuvansa+sulattelemaan+mutta+loppujen+lopuksi+sain+pukeutua+hänen+seurassaan+ja+hyvältä+tuntui.+Hän+kiusasi+minua+lähes+mielipuolisuuden+partaalle+kun+olin+sidottuna+ja+sain+laukaista+itseni+vasta+hänen+lähdettyään.+Jälkeenpäin+mentiin+pitkälti+samalla+kaavalla+pari+kertaa.++Toinen+domme+oli+jo+sitten+sähäkämpi+tapaus.+Meillä+oli+ollut+jo+aiemmin+pikku+peliä+mutta+sänkyyn+ei+oltu+koskaan+menty.+Tavattiin+baarissa+ja+vanhan+suolan+voimalla+taksilla+luokseni.+Tähän+mennessä+olin+jo+hankkinut+hieman+välineitä+ja+pidin+yöpöydän+laatikossa+nahkaisia+rannekahleita+jotka+peuhaamisen+yhteydessä+hivitin+hänelle.+Hetkessä+olin+kiinni+sängynpäädyssä+ja+kun+hän+nipisti+nännejäni+huokaisin+nautinnosta+ja+rohkaistuin+kysymään,+että+voisinko+pukeutua.+Sain+luvan+ja+puin+hänen+maatessaan+sängyllä+kyljellään+virnistellen+minulle.+Hän+omaksui+roolin+upeasti+ja+kohteli+minua+kuin+lutkaa,+oli+tanssittava+hänelle,+mentävä+kontilleen+ja+hän+ratsasti+selässäni+pyllylle+läpsien,+piti+pyllistää+jolloin+hän+tuli+taakseni,+kähmi,+puristeli+ja+läpsi+pakaroitani+kunes+hitaan+kiusaavasti+nosti+hameeni+ja+viuhautteli+jouhiruoskalla+muutamia+kertoja.+Tapahtui+tietysti+muutaki+kivaa.+Jälkeen+päin+tavattiin+uudestaan+ja+nytkin+kun+jo+paljon+vettä+on+virrannut+noista+tapahtumista+niin+ollaan+kirjoiteltu+aiheesta+facebookin+priva+keskustelussa.++vaihdan+mielelläni+ajatuksia+kanssasi+privaatisti.
03.04.2022 09:19
Joo+sellanen+ois+kyllä+upeeta.+Nuorena+"tyttönä"tapasin+pari+naista+jotka+lähti+varovaisen+kyselyn+ja+empimisen+jälkeen++leikkiin+mukaan.+He+halusivat+kokeilla+mutta+koska+aiempia+kokemuksia+ei+ollut+piti+itseni+kertoa+mitä+halusin.+Toisella+heistä+oli+kyllä+aika+hyvä+mielikuvitus+ja+hän+käytti+sitä+tehokkaasti+session+aikana.+No+suhteet+tyrehtyi+mutta+jäi+ainaki+jotaki+mitä+muistella.
02.04.2022 09:19
Olen+kokeillu+tyttönä+ollessani+pari+kertaa+miehisen+miehen+kanssa+mutta+jotenki+se+ei+sytyttäny.+Ehkä+domin+pakottamana+se+toimisi+en+tiedä.+Mutta+mies+naisten+vaatteissa+saa+minut+kiihottumaan.+Valtiattaren+sissynä+oleminen+on+aivan+upeaa,+jos+sissyjä+olis+vielä+useampi+olis+ihananpaa.+Voimakkain+fetissini+on+ehdottomasti+hameet,+yleensä+käytän+melko+tavallisia/konservatiivisia+peittäviä+kynä+ja+a-linjan+vuorillisia+hameita.+Tykkään+pitkistä+sessioista+joissa+hyväilään+ja+kosketellaan+vaatteiden+läpi+ja+annetaan+noiden+ihanien+materiaalien(satiinin+yms)tehdä+työ.+Ja+jos+vielä+olis+domme+käskemässä+esim+suutelemaan+ja+saman+aikaan+hyväilemään+toisiamme.+Jne+jne.
26.03.2022 07:34
Muutaman+liikaa+ottaneena+lipsautin+seuralaiselleni+tykkääväni+pukeutua+naistenvaatteisiin+silloin+tällöin.+Yllättäen+hän+ei+paheksunut+asiaa+ja+sovimme+tapaamisen+luokseni.+Se+mikä+yllätti+minut+oli+hänen+dominoiva+käytös+kun+istuessaan+kahareisin+sylissäni+suuteli+minua+kiihkeästi+ja+heti+kun+käteni+joilla+hyväilin+hänen+selkäänsä,+laskeutuivat+pakaroille+suutelu+loppui+ja+sain+litsarin+poskelle+sekä+tiukan+komennon+-Hame+päälle!+Toki+puin+muutakin+mm+sukkanauhaliivin+jne.+Pyörähtelin+ja+tanssin+käskyn+mukaan+hänen+edessään,+seuraavaksi+olin+judovyöllä+sidottuna+sängynpäätyyn+ja+juuri+ennen+kuin+silmäni+sidottiin+kaulaliinalla+hän+riisui+puseronsa+jolloin+näin+hänen+rintansa+ja+kauniit+lilat+liivit.++Hän+kiusasi+minut+lähes+mielipuolisuuden+partaalle+kosketellen,+suukotellen,+näykkien+hampaillaan+esim+nännejäni.+Sain+myös+maistaa+hänen+rintojaan+mutta+pikkareissa+pullisteleva+pippeli+oli+ja+pysyi+satiinin+sisällä.+Lady+rullasi+hameeni+ylös++sormeili+pullistumaaani+sekä+oman+hameensa+riisuttuaan+asetti+ns+satiinit+vastakkain.+Lantiotaan+pyörittäen+hän+kiusasi+niin+minua+kuin+itseäänkin.+Käskyn+mukaan+makasin+sängyllä+hänen+lähdettyään,+sain+riisua+siteen+silmiltäni+vasta+kun+puhelin+soi,+hän+soitti+kotoaan+ja+halusi+kuunnella+kun+runkkasin+itseni+loppuun.+Se+oli+eka+kokemus+hänen+tyttönä,+myöhemmin+sit+tapahtui+muutaki+kivaa.
19.03.2022 11:28
Riippuu+aina+vähä+fiiliksestä,+mutta+yleisimmin+alhaalta+avoin+korseletti+sukat+kiinni+nauhoihin,+mummomaiset+pikkarit,+satiinipusero+ja+vuorillinen+hame+polveen+saakka.++Joskus+rietastelen+stringien+ja+pvc+minin+kanssa.+Toisinaan+taas+fiftari+kellohame+tylleineen.+Yleisimiten+kuitenki+aika+konservatiivisesti.+Kuitenki+oli+yllä+mitä+vaan+niin+haaveissa+seksi+samalla+tyylillä+pukeutuva+cd+rouvan+tai+sit+dominoivan+vanhemman+naisen+kanssa.Pus
03.03.2022 08:13
Joo+luonollisesti+korot+kuuluu+asuun,+en+vain+hoksannu+niitä+mainita.+Minulla+on+voimakas+fetissi+hameisiin+ja+erityisesti+nahkahameisiin.+On+niin+ihanaa+keikuttaa+pyllyä+hyvin+istuvassa+nahkahameessa,+tuntea+hameen+vuori+ja+tuoksu+sekä+haaveilla+ihailevista+katseista+ja+kosketuksesta.
18.02.2022 12:36
Voi+se+olisi+todella+ihanaa.++Pukisin+korsetin,++satiinipikkari,+tsukkanauhat,+saumasukat,+satiinipuseron+ja+polvipituisen+hameen.++Istuisimme+sohvalla+suudellen+jolloin+hyväilen+polveasi+sekä+reitesi+herkkää+sisäpintaa+kunnes+sormeni+löytävät+kumpusi+jota+hivelen+hellästi+ja+odotan+siirtoasi+kaulaasi+suudellen+ja+ihanuuksia+korvaasi+kuiskien.
16.01.2022 11:13
Mummo+joutui+muuttamaan+palvelutaloon+ja+minä+muutin+mummolaan+talonvahdiksi,+varastoa+penkoessani+löysin+vanhoja+vaatelaatikoita+ja+niistä+kaikkea+kivaa.+Hameita,+mekkoja,+yms+mutta+parhaaksi+löydöksi+osoittautui+korseletti+ja+body.+Suht+ehjiä+puuterin+värisiä+ja+istuivatkin+kivasti+nuoren+poijan+päälle.+Seurustelin+juuri+siihen+aikaan+ja+oottamalla+ootin+jääväni+yksin+jolloin+pääsin+sovittelemaan+korselettia+ja+leikkimään+itselläni.+Kiihkosta+väristen+kävin+marketista+ostamassa+stayupit+ja+kirpparilta+nahkahameen,+kotona+pukeuduin+ja+tein+puhelinlaskua+soittelemalla+palvelulinjoille+mm+live+dominalle+joka+tuntui+innostuvan+asu+valinnastani.+Rahan+teko+hänellä+oli+oikeasti+mielessä.+Mutta+aloittelevan+tyttöilijän+mieltä+se+hiveli.++Kerran+tyttökaverini+meikkasi+minut+ja+kehotti+pukemaan+mekon+ylleni.+Minun+oli+lähes+mahotonta+tulla+vaatehuoneesta+pois+koska+meikki+ja+mekko+kiihotti+niin+valtavsti,+tosin+tyttökaverini+pisti+koko+homman+nauruksi+eikä+homma+edennyt+haluamaani+suuntaan.
13.01.2022 11:02
Jo+pikkupoikana+kiihotuin+kun+jostakin+syystä+puin+ylleni+äitini+vanhan+vuorillisen+a-linjan+hameen.+Satiinin+kosketus+sai+kiihottumaan+ja+siitä+saakka+olen+käyttänyt+asuja+kotioloissa.+Nuoruuteni+tyttökaverit+ei+käsittäneet+pukeutumistani+ja+moiset+vinkeet+oli+haudattava+suhteitten+ajaksi.+Tapasin+pari+kivaa+dominoivaa+naista+jotka+halusi+minut+asuihin+alistettavaksi,+mutta+jotakin+puuttui+aina.+Seuraavaksi+kokeilin+pariskunnan+kanssa+ja+silloin+imin+kalua+ekan+kerran+ja+myöhemmin+sama+mies+alisti+minua+kahen+kesken+ollessani+hameissa.+Huomasin+haluavani+"lesboilla"ja+muutamia+kertoja+puin+miehiä+omista+varastoistani,+mutta+huomasin+ettei+homma+oikein+toiminut+sillätavalla.++Haluaisin+tavata+henkilön+jonka+kanssa+vois+olla+pitkiä+aikoja+naisena+yhessä,+harjoitellen+meikkaamista,+pukeutumista,+naisellisuutta+yms.+Suudellen+ja+hyväillen+toisiamme+kunes+sitten+emme+enää+malttaisi+vaan+päästäisimme+halut+irti.
09.01.2022 10:02
1 / 1