Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

14

  1. Hameet! Erityisesti kynähameet. Näyttävät seksikkäiltä ja tuntuvat aivan ihanilta yllä. Fetissini hameisiin on voimakas, kerran riitti kun aamu-tv:ssä oli muutamia asiantuntijoita juontaja hameissa niin niitä meni päivä miettiessä. Ja sitten tietysti nahka saa myös veret liikkeelle.
  2. Tunsin+heidät+jo+entuudestaan.+Ekalle+dommelle+kerroin+kun+oltiin+tavattu+baarissa+ja+mentiin+tupakille+ulos.+Pehmensin+iskua+kertomalla+ensin+tykkääväni+tulla+sidotuksi+sängynpäätyyn,+en+tietenkään+uskonut+että+se+toteutuisi+mutta+hän+innostui+asiasta+ja+sitten+intoni+naisten+vaatteisiin+vaan+lipsahti+tarkoituksellisesti.+Tyttöilyäni+hän+sanoi+joutuvansa+sulattelemaan+mutta+loppujen+lopuksi+sain+pukeutua+hänen+seurassaan+ja+hyvältä+tuntui.+Hän+kiusasi+minua+lähes+mielipuolisuuden+partaalle+kun+olin+sidottuna+ja+sain+laukaista+itseni+vasta+hänen+lähdettyään.+Jälkeenpäin+mentiin+pitkälti+samalla+kaavalla+pari+kertaa.++Toinen+domme+oli+jo+sitten+sähäkämpi+tapaus.+Meillä+oli+ollut+jo+aiemmin+pikku+peliä+mutta+sänkyyn+ei+oltu+koskaan+menty.+Tavattiin+baarissa+ja+vanhan+suolan+voimalla+taksilla+luokseni.+Tähän+mennessä+olin+jo+hankkinut+hieman+välineitä+ja+pidin+yöpöydän+laatikossa+nahkaisia+rannekahleita+jotka+peuhaamisen+yhteydessä+hivitin+hänelle.+Hetkessä+olin+kiinni+sängynpäädyssä+ja+kun+hän+nipisti+nännejäni+huokaisin+nautinnosta+ja+rohkaistuin+kysymään,+että+voisinko+pukeutua.+Sain+luvan+ja+puin+hänen+maatessaan+sängyllä+kyljellään+virnistellen+minulle.+Hän+omaksui+roolin+upeasti+ja+kohteli+minua+kuin+lutkaa,+oli+tanssittava+hänelle,+mentävä+kontilleen+ja+hän+ratsasti+selässäni+pyllylle+läpsien,+piti+pyllistää+jolloin+hän+tuli+taakseni,+kähmi,+puristeli+ja+läpsi+pakaroitani+kunes+hitaan+kiusaavasti+nosti+hameeni+ja+viuhautteli+jouhiruoskalla+muutamia+kertoja.+Tapahtui+tietysti+muutaki+kivaa.+Jälkeen+päin+tavattiin+uudestaan+ja+nytkin+kun+jo+paljon+vettä+on+virrannut+noista+tapahtumista+niin+ollaan+kirjoiteltu+aiheesta+facebookin+priva+keskustelussa.++vaihdan+mielelläni+ajatuksia+kanssasi+privaatisti.
  3. 1 / 1