Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MaximiIIian
profiilit
MaximiIIian
MaximiIIian
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
1408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Friends+with+benefits,+pahinta+mitä+voi+käydä+on,+että+siitä+tulee+friends+with+deficits+😀+Tämäkin+keskustelu+osoittaa+miten+hankala+juttu+ihmissuhteet+on+kun+näillä+kilometreillä+ei+enää+millään+viitsisi+haukata+kakkaa.+Mutta+riskiäkin+on+otettava+jos+meinaa+ihokontaktiin+päästä.
09.09.2022 23:26
Eikö+sen+pitänyt+olla+niin,+että+mielistelijät+eivät+ole+tarpeeksi+jänniä+ja+joutuvat+siksi+friendzonelle?
09.09.2022 00:02
Yhden+illan+jutut+on+tuntevalle,+ajattelevalle+ja+romanttiselle+ihmiselle+vielä+huonompi+vaihtoehto.+FWB+ehkä+voi+toimia,+jos+ei+tunteile+liikaa(?).+Minua+siinä+vaivaa+puolinaisuus;+ollaan+jotenkin,+mutta+ei+mitenkään+kokonaisvaltaisesti..+ja+en+ole+mikään+puolinaisuusihminen,+sinnepäin+puuhastelija.+Pinnallisuus+on+ehkä+oikea+sana.+Fwb+käy+niille,+jotka+tyytyvät+ihmissuhteissa+vähään.+Olen+siis+pitkälti+samoilla+linjoilla+kanssasi.
08.09.2022 23:59
Sekin+voi+riittää,+jos+olet+hyvämaineinen+corgi-kasvattaja.
08.09.2022 23:09
Voisihan+tämä+palsta+olla+virtuaalinen+kuningashuone,+yhtä+sakeaa+menoa+välillä+kuin+Windsorin+perheellä.
08.09.2022 22:45
En+tiedä+tuosta+luupista,+mutta+että+Pori!+Ei+nyt+kiroilla+siellä+😆+Enempi+Pirkanmaan+suuntaan+vaikkei+Tampereelle.
Epäilen,+että+FWB:stä+tulee+äkkiä+WTF+kun+prosessi+ei+etene+mihinkään+ja+jompi+kumpi+alkaa+kehittääkin+tunteita..+voi+tietty+toimiakin+jos+pelkät+lihan+ilot+riittävät.
08.09.2022 22:44
En+ehdottele+sinulle+sinkkuutta+😄+Stay+single+tuli+vaan+yleisesti+mieleen+keinona+välttyä+parisuhdeongelmilta+😆
Elämällä+voi+jotain+löytyä,+ei+etsimällä.+Amenta+vaille+ehdoton+viisaus.+Etsimällä+voi+haksahtaa+huonoihin+valintoihin+tai+ainakin+rima+saattaa+laskea+tarpeettoman+alas.
Olen+sinkku,+koska+olen+liian+mukavuudenhaluinen+enkä+ylipäätään+ole+koskaan+ollut+aloitteellinen,+vaan+suhteet+ovat+syntyneet+mielenkiintoisen+oloisten+naisten+oltua+aloitteellisia.+En+silti+mitenkään+periaatteellisesti+vastusta+uuttakin+suhdetta,+päinvastoin.+Mutta+melkeinpä+sen+pitää+tapahtua+niin,+että+joku+tulee+kotoa+hakemaan+ja+se+taas+kuulemma+on+epätodennäköistä+😂+Kiitos,+sinäkin+olet+virtuaaliselta+vaikutelmaltasi+mielenkiintoinen+nainen,+mutta+siellä+Soukan/Kauklahden+huudeilla+kamalan+kaukana+😉
05.09.2022 23:19
Viinamies+luottaa+toistoihin,+mutta+onko+sisältöä+tarpeeksi?
05.09.2022 00:29
Näin+on.+Veikko+Vennamo+sanoi+aikoinaan,+että+jokainen+nainen+on+jonkun+miehen+mielestä+kaunis.+Toimii+toisinkin+päin.
05.09.2022 00:16
Onpa+hyvä+kysymys.+Montaa+asiaa+toivottavasti,+mutta+sanotaan+se,+että+olen+hyvä+kriisitilanteissa.+Näin+on+sanottu.+Pystyn+viileän+rauhalliseen+ajatteluun+kaikissa+tilanteissa+ja+antaa+turvaa+kumppanille.
05.09.2022 00:05
Minä+voisin+tanssia+slow+foxia+sen+oikean+hanipupulin+kanssa,+rumba+on+liian+nopeatempoista+☺️
30.08.2022 00:54
Paljonko+on+turvaraja,+jonka+alle+hänellä+on+epävarma+olo?+10.000€?+50.000€?+Mulla+on+pihiäkin+pihimpi+kaveri,+jolla+on+pankkitilin+lisäksi+muutama+tonni+käteisenä,+että+voi+niitä+hypistellä+ja+laskeskella.+🙄+Ei+käytä+mutta+hypistelee.
28.08.2022 23:15
Itara+ihminen+kokee+helvetin+tuskat+rahanmenosta,+vaikka+mitään+ei+saa+mukaansa+sitten+viimeisellä+iltahuudolla+😉
28.08.2022 23:05
Tämä+on+pöljin+kaikista+pölistä+reality-sarjoista.+Edes+viihteen+vuoksi,+kuka+haluaa+tehdä+merkittävän+juridisen+sitoumuksen+tuntemattoman+kanssa?+Huomionkipeyden+täytyy+olla+massiivista+tasoa.
28.08.2022 22:58
Varmaan+järkevää,+jotta+perhe+pysyy+leivänsyrjässä+kiinni+ja+miehellä+on+varaa+ostaa+uusi+sohva+kun+vanha+kulunut+puhki+😊
28.08.2022 22:46
Luultavasti+silloin+jos+ei+enää+jaksa+tehdä+kaikkea+sitä+kuin+ennenkin.+Onneksi+vielä+ei+ole+oireita+ollut.
28.08.2022 22:38
Kuluuko+mies+kokemuksesi+mukaan?+Vanha+sanonta+on+ei+järvi+soutamalla+kulu,+mutta+päteekö+sama+mieheen?+😄
28.08.2022 22:36
Antiälymystö+kun+laatii+adressin,+se+alkaa+tietysti+täydellä+huuhaalla.+Pääministeriä+ei+voi+erottaa.+Pääministeri+voi+saada+eduskunnalta+epäluottamuslauseen,+jolloin+koko+hallitus+eroaa,+ei+vain+pääministeri,+joten+Sdp+ei+perustuslain+mukaan+voisikaan+”asettaa+kolmatta+pääministeriä”,+vaan+tulisi+kokonaan+uusi+hallitus.+Niin+kävi+myös+kun+Rinne+erosi.
26.08.2022 01:19
😂+”pakkopiikityslaki”+jo+kertoo+mistä+päästä+aloittajan+kana+pissii.+Taitaa+foliohattu+kiristää+nyt+vähän+liikaa.
26.08.2022 01:11
Vaikeaselkoinen+käsite.+Lomaromanssi,+työpaikkaromanssi+ja+mitä+niitä+nyt+onkaan.+Sanan+pilkkominen+osiin+ei+sekään+auta.+Rom+(romani)+anssi+(miehen+nimi).+Mustalais-anssi+on+voinut+olla+rakkaudellisten+suhteiden+kantaisä+🤔
26.08.2022 00:43
49 / 71