Voiko olla niin

Anonyymi

Että kaipaat romanssia miehen kanssa?

54

629

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä usko, ei ole vielä tähän ikään mennessä kiinnostanut kuin naaraat romanttisessa mielessä.

    • Anonyymi

      Näin se on

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo valon tuo 🌞

    • Anonyymi

      Uutta matoa koukkuun, kyllä kaipaan 🙂

    • Anonyymi

      Olisihan se. Mut pika tunteilu ei ole mun juttu.

    • En kaipaa.

      • Anonyymi

        Entä rakkausviestisi minulle? <3

        T. Topi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä rakkausviestisi minulle? <3

        T. Topi

        Kuules nyt Topi, yhtään loukkaamatta, en ole sulle rakkausviestejä lähetellyt. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kuules nyt Topi, yhtään loukkaamatta, en ole sulle rakkausviestejä lähetellyt. :)

        Olit skannannut postimerkinkin viestiin, ykkösluokka <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit skannannut postimerkinkin viestiin, ykkösluokka <3

        Olet nähnyt unia.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olet nähnyt unia.

        Kyllä laitan omiin... varoituksen :S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä laitan omiin... varoituksen :S

        Nyt en ymmärtänyt?


    • Anonyymi

      On jo! Montaa ei tarvii :D

    • Anonyymi

      Aloitetaan. Niin?

    • Anonyymi

      Kaipaan todellakin romanssia miehen kanssa. Kaipaan läheisyyttä, yhteyttä toiseen ihmiseen, intohimoa, iloa.. Ei minun ole sitä vaikeaa tunnustaa, mutta vaikeaa on löytää (vapaata) miestä, jonka kanssa kemiat osuisivat kohdilleen. En ole kovin hyvä deittailija, en pidä deittisovelluksista, joten todennäköisyydet miehen löytämiselle ovat melkoisen pienet. Täytyisi kai ryhdistäytyä..

      • Anonyymi

        Mitä edelliselle kävi?


      • Anonyymi

        Disse on vapaa


      • Eipä tarvitse itse kirjoittaa, kun joku on jo osannut sanoittaa omat ajatukseni hyvin, 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä edelliselle kävi?

        Edellinen suhteeni kaatui etäisyyteen ja elämien eritahtisuuteen. Ei mihinkään dramaattiseen, mutta en nähnyt edellytyksiä jatkaa suhdetta enää. Meillä oli syvä henkinen yhteys, mutta sekään ei kaikkea pelasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen suhteeni kaatui etäisyyteen ja elämien eritahtisuuteen. Ei mihinkään dramaattiseen, mutta en nähnyt edellytyksiä jatkaa suhdetta enää. Meillä oli syvä henkinen yhteys, mutta sekään ei kaikkea pelasta.

        Onko lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disse on vapaa

        En tunne Disseä, mutta toki se on ensimmäinen edellytys, että mies on vapaa 😄


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Eipä tarvitse itse kirjoittaa, kun joku on jo osannut sanoittaa omat ajatukseni hyvin, 😉

        Kiva kuulla, etten ole yksin näiden ajatusten kanssa 😊 Välillä tunnen itseni oudoksi linnuksi sinkkuilun maailmassa, kun en innostu deittisovelluksista, vaikka tiedän, että sitä kautta olisi edes teoreettinen mahdollisuus löytää kumppani. Tiedän, ettei kukaan tule kotoa hakemaan mutta ristiriitaisesti en silti innostu ajatuksesta hypätä täysillä deittailun maailmaan niin tässä on selkeä ongelma 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lapsia?

        Kyllä, eli sekin vaikuttaa tottakai deittailuun merkittävästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, etten ole yksin näiden ajatusten kanssa 😊 Välillä tunnen itseni oudoksi linnuksi sinkkuilun maailmassa, kun en innostu deittisovelluksista, vaikka tiedän, että sitä kautta olisi edes teoreettinen mahdollisuus löytää kumppani. Tiedän, ettei kukaan tule kotoa hakemaan mutta ristiriitaisesti en silti innostu ajatuksesta hypätä täysillä deittailun maailmaan niin tässä on selkeä ongelma 😄

        Itse etsin sisäisiä arvoja ja sisäistä ihmistä, ja nopea vasen/oikea-arviointi ulkonäön ja lyhyen esittelytekstin perusteella ei kerro mitään siitä haluaisin löytää.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Itse etsin sisäisiä arvoja ja sisäistä ihmistä, ja nopea vasen/oikea-arviointi ulkonäön ja lyhyen esittelytekstin perusteella ei kerro mitään siitä haluaisin löytää.

        Juuri tuo minua häiritsee, ettei ihmisestä voi päätellä oikein mitään pelkän profiilin perusteella. Toki hyvin pintapuolisesti, mutta ihminen saattaa silti olla todellisuudessa ihan jotain muuta, kuin mitä kuvitteli. En ole koskaan oikeastaan deittaillut, joten ajatuskin kymmenien miesten deittailusta aiheuttaa melkein ahdistusta.. Suhteeni ovat aina alkaneet jotenkin itsestään ja vakavoituneet hyvin nopeasti, joten tuntuu vieraalta lähteä deittailemaan kevyesti, saati useampia miehiä samaan aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo minua häiritsee, ettei ihmisestä voi päätellä oikein mitään pelkän profiilin perusteella. Toki hyvin pintapuolisesti, mutta ihminen saattaa silti olla todellisuudessa ihan jotain muuta, kuin mitä kuvitteli. En ole koskaan oikeastaan deittaillut, joten ajatuskin kymmenien miesten deittailusta aiheuttaa melkein ahdistusta.. Suhteeni ovat aina alkaneet jotenkin itsestään ja vakavoituneet hyvin nopeasti, joten tuntuu vieraalta lähteä deittailemaan kevyesti, saati useampia miehiä samaan aikaan.

        Vähän samat ajatukset…Tosin itse ajattelen, jos päädyn deittailemaan, miksi olisi pakko sarjadeittailla? Suurimpia sitä tekee toki, mutta itse ei ole pakko mennä samaan. Ehkä keski-ikäisissä on enemmän heitä, joilla aika ja mielenkiinto ei riitä deittihaaremia. Itse en usko, etä jos sopii treffit, vaikka ma-ti-pe, oikeasti on kenellekään treffikavereista läsnä vaan keskittyy jo seuraavaan treffeihin. Ja jos ei ole läsnä, ei oikea ihminen ole edes tavoitettavissa.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Vähän samat ajatukset…Tosin itse ajattelen, jos päädyn deittailemaan, miksi olisi pakko sarjadeittailla? Suurimpia sitä tekee toki, mutta itse ei ole pakko mennä samaan. Ehkä keski-ikäisissä on enemmän heitä, joilla aika ja mielenkiinto ei riitä deittihaaremia. Itse en usko, etä jos sopii treffit, vaikka ma-ti-pe, oikeasti on kenellekään treffikavereista läsnä vaan keskittyy jo seuraavaan treffeihin. Ja jos ei ole läsnä, ei oikea ihminen ole edes tavoitettavissa.

        Erinomainen huomio. Ei tosiaan ole mikään pakko sarjadeittailla, vaikka tutustuisikin miehiin deittisovelluksen kautta. Ehkä sitä on omassa päässä suurennellut deittailun haasteita, kun jatkuvasti saa kuulla, miten pinnallista nykyajan deittailukulttuuri on ja miten monella on ihan peruskäytöstavatkin hukassa.

        Itselleni yhden miehen deittailu tuntuu luonnollisimmalta. Ja kuten totesit, ei millään voi olla täysin läsnä kaikkien kanssa, jos deittailee liukuhihnalla. Haluan myös välttää kaikenlaista turhaa suhdedraamaa. Minulla on huonoja kokemuksia mustasukkaisista miehistä ja stalkkaajasta, joten jo sen takia haluaisin edetä sopivin hallituin askelin deittailun suhteen.


    • Hmm.. mitäpä tuohon sanoisi.. kaipaan ja en kaipaa.
      Toisaalta minulla on romanssi nyt päällä,mutta se jo väljähtämään päin, koska kestänyt jo 1.5 vuotta. Hyvä se on, mutta hieman .. no .. tavanomaistunut. Mutta en valita.

      Suurin rakkauteni ei ole edes huomannut olemassaoloani, tai niin luulen.. joten jos oikeaa romanssia haluaisin, niin se olisi hänen kanssaan.
      Mutta haaveissani vain..

      Koska en ole kiinnostunut vakaasta parisuhteesta kenenkään kanssa, niin juuri se romanssi onkin minun juttuni.
      Joten joo romanssille...

      • Anonyymi

        Randombypasser?
        Uusi fwb?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Randombypasser?
        Uusi fwb?

        No hienoa, että otit asian esille.
        Randomi ei harrasta mitään fwb jutskia. Hän hakee vakaata ja kunnollista parisuhdetta.
        Ja minä taas en harrasta parisuhteita.

        Eli emme ole romanttisesti yhteensopivia.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No hienoa, että otit asian esille.
        Randomi ei harrasta mitään fwb jutskia. Hän hakee vakaata ja kunnollista parisuhdetta.
        Ja minä taas en harrasta parisuhteita.

        Eli emme ole romanttisesti yhteensopivia.

        No höh 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No höh 😂

        No mitäs höhhittelet.. olenko muka ymmärtänyt sinut jotenkin väärin.. :D

        Juu .. kyllä mä tiedän. Tai luulen tietäväni..


      • randombypasser
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mitäs höhhittelet.. olenko muka ymmärtänyt sinut jotenkin väärin.. :D

        Juu .. kyllä mä tiedän. Tai luulen tietäväni..

        Tiiät hyvin, vettä kahviin ;)


      • randombypasser kirjoitti:

        Tiiät hyvin, vettä kahviin ;)

        Ei me nyt joka asiassa olla ihan samanlaisia..

        Arvomaailmoissamme on joitakin.. tai ainakin tuo yksi ero. Sä tiedät mun syyt ja mä vain luulen tietäväni sun syyt.

        Vakaus ei kuulu niihin asioihin joihin mulla olisi varaa. Joten mulla on next best thing..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei me nyt joka asiassa olla ihan samanlaisia..

        Arvomaailmoissamme on joitakin.. tai ainakin tuo yksi ero. Sä tiedät mun syyt ja mä vain luulen tietäväni sun syyt.

        Vakaus ei kuulu niihin asioihin joihin mulla olisi varaa. Joten mulla on next best thing..

        Jokaisen mies-oletetun ja nais-oletetun välillä on vähintää kaksi eroa. Ai niin arvomaailmat? Aaa, en puhu portugalia...

        Joo, luulisin tietäväni omat syyni, mutta niistäpä ei viimeksi puhuttu eikä ollut tarpeenkaan. Koitetaan muistaa seuraavalla tapaamisella, niin olemme molemmat niiltä osin yhtä valaistuneita tai pimeitä toistemme kohdalla, se on vain reilua.

        Ja olen käymiemme keskustelujen jälkeen ruvennut miettimään, että ehkä oma mallini on turhan tiukka, ehkä minun pitää makustella voisinko jokus tulevaisuudessa toimia toisinkin. Sait vanhan jäärän pohtimaan asioita uudelleen...


      • randombypasser kirjoitti:

        Jokaisen mies-oletetun ja nais-oletetun välillä on vähintää kaksi eroa. Ai niin arvomaailmat? Aaa, en puhu portugalia...

        Joo, luulisin tietäväni omat syyni, mutta niistäpä ei viimeksi puhuttu eikä ollut tarpeenkaan. Koitetaan muistaa seuraavalla tapaamisella, niin olemme molemmat niiltä osin yhtä valaistuneita tai pimeitä toistemme kohdalla, se on vain reilua.

        Ja olen käymiemme keskustelujen jälkeen ruvennut miettimään, että ehkä oma mallini on turhan tiukka, ehkä minun pitää makustella voisinko jokus tulevaisuudessa toimia toisinkin. Sait vanhan jäärän pohtimaan asioita uudelleen...

        Mä olen pikkuisen sillä linjalla, että meillä ei ole mitään kiirettä puhua asioita niin halki heti .. uskon ja toivon.. että tässä on kehkeytymässä pitkä ja kaunis ystävyys..

        Kyllä .. niin luulen. Olethan minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli.. samasta puusta veistetty.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä olen pikkuisen sillä linjalla, että meillä ei ole mitään kiirettä puhua asioita niin halki heti .. uskon ja toivon.. että tässä on kehkeytymässä pitkä ja kaunis ystävyys..

        Kyllä .. niin luulen. Olethan minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli.. samasta puusta veistetty.

        Ei ole kiirettä, mutta tuo on nopea asia puhua läpi, jää aikaa paremmille jutuille. Kyllä, olen samoilla ajatuksin, pitkä ystävyys.

        Samasta puusta... Voisin ehkä täsmentää, että luultavasti yhden jyrkähkön rinteen yhden pähkinäpensaan varresta veistetty, mahdollisesti... Mutta samasta puusta, siskoseni.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei ole kiirettä, mutta tuo on nopea asia puhua läpi, jää aikaa paremmille jutuille. Kyllä, olen samoilla ajatuksin, pitkä ystävyys.

        Samasta puusta... Voisin ehkä täsmentää, että luultavasti yhden jyrkähkön rinteen yhden pähkinäpensaan varresta veistetty, mahdollisesti... Mutta samasta puusta, siskoseni.

        Hitto..

        Joo, ei se ny niin jyrkkä ollut.. se rinne. Mutta kyllä. Harvoin jos koskaan törmää noin samansuuntaiseen ihmiseen, mitä sinusta olen löhtänyt. Tosin tutkimusmatka on vasta alussa, ja odotan innolla mitä löytyy matkan varrelta.

        Ja by the way.. mä olen jo nyt kertonut sulle asioita, joita en ole kertonut edes lähimmilleni.
        Syy.. tilapäinen mielenvikaisuus.. tai se vaan ku sää olet sä. Ja mä luotan suhun.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hitto..

        Joo, ei se ny niin jyrkkä ollut.. se rinne. Mutta kyllä. Harvoin jos koskaan törmää noin samansuuntaiseen ihmiseen, mitä sinusta olen löhtänyt. Tosin tutkimusmatka on vasta alussa, ja odotan innolla mitä löytyy matkan varrelta.

        Ja by the way.. mä olen jo nyt kertonut sulle asioita, joita en ole kertonut edes lähimmilleni.
        Syy.. tilapäinen mielenvikaisuus.. tai se vaan ku sää olet sä. Ja mä luotan suhun.

        No ei jyrkkä, jyrkähkö. Se rinne siis. Tarkistin myöhemmin, että sen nimi ei ollut Antti. Rinne siis. Se oli Vain Rinne.
        Kyllä, hyvin on kolissut kohdilleen, hämmentää edelleen, mutta hyvällä tavalla. Vaikea käsittää, mutta katsotaan mitä kaikkea tulevaisuus tuo tullessaan.

        Samoin, etenkin silloin yöllä keskustassa tuli aika paljonkin kerrottua, mutta kun tunnistaa turvallisen ihmisen, niin ei tarvitse miettiä. Voi vaan puhua ja kaikki on hyvin, jopa paremmin kuin ennen.


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei jyrkkä, jyrkähkö. Se rinne siis. Tarkistin myöhemmin, että sen nimi ei ollut Antti. Rinne siis. Se oli Vain Rinne.
        Kyllä, hyvin on kolissut kohdilleen, hämmentää edelleen, mutta hyvällä tavalla. Vaikea käsittää, mutta katsotaan mitä kaikkea tulevaisuus tuo tullessaan.

        Samoin, etenkin silloin yöllä keskustassa tuli aika paljonkin kerrottua, mutta kun tunnistaa turvallisen ihmisen, niin ei tarvitse miettiä. Voi vaan puhua ja kaikki on hyvin, jopa paremmin kuin ennen.

        Hitsin pitsi sun kanssasi velisein.. olisi niin mukava vaikka vaan istua ja jubailla kanssasi pikkutunneille, mutta toiseen kertaan. Mä joudun taas menemään nukkumaan.

        Pienet tytöt menee ajoissa nukkumaan.. hyvää yötä ny sit.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hitsin pitsi sun kanssasi velisein.. olisi niin mukava vaikka vaan istua ja jubailla kanssasi pikkutunneille, mutta toiseen kertaan. Mä joudun taas menemään nukkumaan.

        Pienet tytöt menee ajoissa nukkumaan.. hyvää yötä ny sit.

        Hyvät yöt siskopien ;)


    • Anonyymi

      Miehet on niin nirsoja etten jaksa yrittää.

    • Anonyymi

      Mitähän tuo niinku käytännössä olis?

    • Anonyymi

      Tulisko joku mukava nainen mulle viikonloppuna käymään. Mulla kun on kaks festoolin jyrsintä, isompi ja pienempi. Ja tossa kun niitä kattelen, niin herättää tosi romanttisia tunteita. Otettais kumpikin tosta jyrsin ja sitten joko täällä mulla tai sitten sulla, pistettäs koko kalustus uuteen uskoon.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo kuulostaa siltä, että hässäkkä ja hulina tulee.


    • Anonyymi

      Pelkkää romanssi en kyllä kaipaa. Turhaa ajanhukkaa.

    • Anonyymi

      Romanssiin kuuluu liikaa energiaa. Tavallinen tallaaminen on mukavampaa.

    • Ootas kun mietin...

      Juu, en oikein innostuis siitä. 🤔🤏

      Ja ehkä mies saisi siitä vääriä oletuksia, joten selvittäisin oitis seksuaalisuuteni. 😊

    • Anonyymi

      Romanssista on ihan liikaa vaivaa. Se vie liikaa energiaa. Ja lopulta käteen jää vain paska olo. Jätän väliin.

    • Anonyymi

      Vois vaihteeksi koettaa. Jospa se piristäisi.

      T. Mies

    • Koska romanssi loppuu ja alkaa seurustelu? Eihän pidempään yhdessä olleista sanota, että heillä on romanssi..

      • Anonyymi

        Harvoin romanssi sanaa käytetään kuin ihan alussa, kyllä romanssi taipuu hyvin tapailuksi ja seurusteluksi kun molemmilla on sama intressi. 😉

        Itse suhtautunut vastatessani kovin tiukkapipoisesti saman merkitykseen. Harvoin sitä pysyy ensimmäisillä, toisilla tai kolmansilla treffeillä vielä määrittelemään onko edessä vielä yhdet treffit vai lopun elämän romanssi. Eikä tarvitsekaan, alussa on parempi keksittyä vain tutustumaan ja olemaan läsnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin romanssi sanaa käytetään kuin ihan alussa, kyllä romanssi taipuu hyvin tapailuksi ja seurusteluksi kun molemmilla on sama intressi. 😉

        Itse suhtautunut vastatessani kovin tiukkapipoisesti saman merkitykseen. Harvoin sitä pysyy ensimmäisillä, toisilla tai kolmansilla treffeillä vielä määrittelemään onko edessä vielä yhdet treffit vai lopun elämän romanssi. Eikä tarvitsekaan, alussa on parempi keksittyä vain tutustumaan ja olemaan läsnä.

        Vaikeaselkoinen käsite. Lomaromanssi, työpaikkaromanssi ja mitä niitä nyt onkaan. Sanan pilkkominen osiin ei sekään auta. Rom (romani) anssi (miehen nimi). Mustalais-anssi on voinut olla rakkaudellisten suhteiden kantaisä 🤔


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe