Kuka palstalainen

Anonyymi

On Yhdistyneen Kuningaskunnan kruununperimysjärjestyksessä seuraava Charlesin jälkeen?

-flowersreally-

22

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä disse

• Voisihan tämä palsta olla virtuaalinen kuningashuone, yhtä sakeaa menoa välillä kuin Windsorin perheellä.

• Onko täällä punakoita Brittisukuisia?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi kirjoitti:

On.

No heistä sitten seuraaja, kun Charles potkaisee tyhjää. Onko se sitten William kun kekkuloi kuninkaana?

• Anonyymi

Chals jälkeen hänen vanhin poika
      Niin se menee.

• Anonyymi

Mulla on matalasäätyinen vaimo, en varmaan kelpaa piireihin. Koskaan en ole edes kettua metsästänyt

• MaximiIIian

Sekin voi riittää, jos olet hyvämaineinen corgi-kasvattaja.

• Anonyymi

kossumies

• Anonyymi

Jazuli I <3

• Anonyymi

Rakastunut<3Jazuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastunut<3Jazuli

Hänen majesteettinsa ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen majesteettinsa ❤️

Kiitos ihana!

• Anonyymi

Palstalaiset vannovat uskollisuuden valan Jazuli I:lle 👸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalaiset vannovat uskollisuuden valan Jazuli I:lle 👸

Jazuli on kiitollinen tästä kunniasta. Kiitos!

• Anonyymi

William on seuraava kunkku charlesin jälkeen. Charles on jo niin vanha että tuskin on elossa pitkään.

• Miksi sitä kutsutaan suomeksi Charles III:ksi kun edellinen Charles oli kuitenkin Kaarle II ?

• Anonyymi

Kunkku saa valita oman nimensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunkku saa valita oman nimensä.

Joo, itse valitsi että on Charles. Mutta kun edelliset Charles-nimiset kuninkaat suomeksi ovat Kaarle 1. Ja Kaarle 2. Niin miksi tämä ei sitten olisikaan Kaarle 3.?

Elizabethin isäkin oli Yrjö eikä George ja Ruotsin kuningaskin on edelleen Kustaa eikä Gustaf.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Joo, itse valitsi että on Charles. Mutta kun edelliset Charles-nimiset kuninkaat suomeksi ovat Kaarle 1. Ja Kaarle 2. Niin miksi tämä ei sitten olisikaan Kaarle 3.?

Elizabethin isäkin oli Yrjö eikä George ja Ruotsin kuningaskin on edelleen Kustaa eikä Gustaf.

Venäjällä on Vladimir I.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Tulevien ja 2000-luvulla valtaan nousseiden hallitsijoiden nimiä käytetään alkukielisinä suomalaistamatta niitä. Esimerkiksi Espanjassa kruunattiin kesällä 2014 kuningas Felipe VI. Ruotsin tuleva kuningatar on Victoria eikä Viktoria ja hänen poikansa prinssi Oscar eikä Oskar tai Oskari. Jos Walesin prinssi Charles kruunun perittyään pitää etunimensä, hän ei ole Kaarle vaan Charles.

Lähde: http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/157

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      2939
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1310
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1205
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      251
      1062
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1043
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      962
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      846
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      822
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      806
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      763
    Aihe