On Yhdistyneen Kuningaskunnan kruununperimysjärjestyksessä seuraava Charlesin jälkeen?
-flowersreally-
Kuka palstalainen
22
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä disse
Voisihan tämä palsta olla virtuaalinen kuningashuone, yhtä sakeaa menoa välillä kuin Windsorin perheellä.
Onko täällä punakoita Brittisukuisia?
- Anonyymi
On.
Anonyymi kirjoitti:
On.
No heistä sitten seuraaja, kun Charles potkaisee tyhjää. Onko se sitten William kun kekkuloi kuninkaana?
- Anonyymi
Chals jälkeen hänen vanhin poika
Niin se menee. - Anonyymi
Mulla on matalasäätyinen vaimo, en varmaan kelpaa piireihin. Koskaan en ole edes kettua metsästänyt
- Anonyymi
kossumies
- Anonyymi
Jazuli I <3
- Anonyymi
Rakastunut<3Jazuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastunut<3Jazuli
Hänen majesteettinsa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen majesteettinsa ❤️
Kiitos ihana!
- Anonyymi
Palstalaiset vannovat uskollisuuden valan Jazuli I:lle 👸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalaiset vannovat uskollisuuden valan Jazuli I:lle 👸
Jazuli on kiitollinen tästä kunniasta. Kiitos!
- Anonyymi
William on seuraava kunkku charlesin jälkeen. Charles on jo niin vanha että tuskin on elossa pitkään.
Miksi sitä kutsutaan suomeksi Charles III:ksi kun edellinen Charles oli kuitenkin Kaarle II ?
- Anonyymi
Kunkku saa valita oman nimensä.
Anonyymi kirjoitti:
Kunkku saa valita oman nimensä.
Joo, itse valitsi että on Charles. Mutta kun edelliset Charles-nimiset kuninkaat suomeksi ovat Kaarle 1. Ja Kaarle 2. Niin miksi tämä ei sitten olisikaan Kaarle 3.?
Elizabethin isäkin oli Yrjö eikä George ja Ruotsin kuningaskin on edelleen Kustaa eikä Gustaf.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Joo, itse valitsi että on Charles. Mutta kun edelliset Charles-nimiset kuninkaat suomeksi ovat Kaarle 1. Ja Kaarle 2. Niin miksi tämä ei sitten olisikaan Kaarle 3.?
Elizabethin isäkin oli Yrjö eikä George ja Ruotsin kuningaskin on edelleen Kustaa eikä Gustaf.Venäjällä on Vladimir I.
-harmiseikirj- - Anonyymi
scrg kirjoitti:
Elizabethin isäkin oli Yrjö eikä George ja Ruotsin kuningaskin on edelleen Kustaa eikä Gustaf.Tulevien ja 2000-luvulla valtaan nousseiden hallitsijoiden nimiä käytetään alkukielisinä suomalaistamatta niitä. Esimerkiksi Espanjassa kruunattiin kesällä 2014 kuningas Felipe VI. Ruotsin tuleva kuningatar on Victoria eikä Viktoria ja hänen poikansa prinssi Oscar eikä Oskar tai Oskari. Jos Walesin prinssi Charles kruunun perittyään pitää etunimensä, hän ei ole Kaarle vaan Charles.
Lähde: http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/157
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763482
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272159Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71344Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671297Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055