Kaikista tai ainakin melkein kaikista miehistä

Anonyymi

Joku tai jotkut naiset kiinnostuvat.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä realiteetilla ei vaan ole loppupeleissä mitään väliä jos mitään ei ikinä oikeasti tapahdu osapuolten välillä ;(.

      • Anonyymi

        Totta puhut 😔


    • Joskus mietin, että olisinko miehenä täysin syrjäytynyt ja ikisinkku neitsyt mies. Kun ei naisenakaan ole vientiä ollut ilman omaa ponnistelua. Ja aika syrjään vetäytynyt olen nytkin. Tosin vapaaehtoisesti, en pakosta.

      • Vai olisko kylän hupakot juosseet perässä. 🤷🏼‍♂️


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vai olisko kylän hupakot juosseet perässä. 🤷🏼‍♂️

        Tai siinä poikaporukassa poikana, nuorena miehenä missä pyörin nuorena olis voinut seuran mukana livetä raikulipojan puolellekin. Iskän jalanjäljissä pian...

        Autoharrastusta, kurvailua kylillä ja kännäämässä, tyttöjä pokailemassa viihteellä... Todennäköisesti olisin siinä pyörteessä ollut nuorena miehenä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vai olisko kylän hupakot juosseet perässä. 🤷🏼‍♂️

        Topi ja nosse ainakin.


      • PALSTANVALTAAJA
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tai siinä poikaporukassa poikana, nuorena miehenä missä pyörin nuorena olis voinut seuran mukana livetä raikulipojan puolellekin. Iskän jalanjäljissä pian...

        Autoharrastusta, kurvailua kylillä ja kännäämässä, tyttöjä pokailemassa viihteellä... Todennäköisesti olisin siinä pyörteessä ollut nuorena miehenä.

        missä pyörin nuorena tyttönä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Topi ja nosse ainakin.

        Nosse on lännestä, Topi on paljon myös nuorempi, oli pikkupoika kun mä olin jo aikuinen nainen. Joten.. Poikana tuskin homo olisin ollu.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nosse on lännestä, Topi on paljon myös nuorempi, oli pikkupoika kun mä olin jo aikuinen nainen. Joten.. Poikana tuskin homo olisin ollu.

        Topi on kyllä samoilta kotiseuduilta kun mä. Mutta uitti tosiaan pissaa lattianrakoon tikulla, kun mä olin jo aikuinen..


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tai siinä poikaporukassa poikana, nuorena miehenä missä pyörin nuorena olis voinut seuran mukana livetä raikulipojan puolellekin. Iskän jalanjäljissä pian...

        Autoharrastusta, kurvailua kylillä ja kännäämässä, tyttöjä pokailemassa viihteellä... Todennäköisesti olisin siinä pyörteessä ollut nuorena miehenä.

        Tehnyt sitä samaa mitä poikapuoliset kaveritkin silloin teki. Tyttöys pelasti mut siltä. 😛


    • No mulla on ollut varsinkin nuorempana aika huono itsetunto sitä silmälläpitäen, että pitääkö tytöt/nsiset minusta. Ja ehkä se jatkuin vielä exästä eronkin jälkeen, koska hän litisti mut henkisesti muutenkin.

      Mutta kun mä nyt oon tässä vuosia tutustunut itseeni, niin en kyllä edes ymmärrä miks mulla oli huono itsetunto sen suhteen? 🤷‍♂️🤔

      Mutta ehkä tuo juuri mainitsema kommentti kertoo sen... " pitääkö tytöt/naiset minusta? Ensinnäkin monikkomuoto...---> ei minusta kaikkien naisten pidä/tarvitse pitää. Ja sitten se, että jos joku ei pidä, tekeekö se minusta jotenkin huonon? No ei. Se vaan ei ehkä pidä ja sen murhe, ei mun. 😁

      Mä oon tutustunut itse itseeni ja tiedän missä oon hyvä ja missä en. Ei mun tartte muilta sitä kysellä ja saada peilikuvaa. Ja kun näin on, ei haittaa, vaikka jotkut jonkin kumman takia töksäyttelevät mitä sattuu tai käyttäytyvät huonosti. Nostan varpaat ylöspäin ja käännyn kannoillani toiseen suuntaan ja hihitän partaani mennessäni. 😁

    • Näin on. Veikko Vennamo sanoi aikoinaan, että jokainen nainen on jonkun miehen mielestä kaunis. Toimii toisinkin päin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe