Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju
profiilit
kotipaju
kotipaju
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kohtussa+oleva+vauva+ei+ole+osa+naisen+kehoa,+on+erillinen+ihminen+on+erillien+veren+kierotokin.+Hölyn+pölyä+koko+ajatus.
16.07.2022 08:13
Sillä+missä+kaksi+tai+kolme+on+koolla+minun+nimessäni,+siellä+minä+olen+heidän+keskellään.+Matt.18:20
+Jeesus+vastasi:+"Jos+joku+rakastaa+minua,+hän+noudattaa+minun+sanaani.+Minun+Isäni+rakastaa+häntä,+ja+me+tulemme+hänen+luokseen+ja+jäämme+asumaan+hänen+luokseen.+Joh.4:13+
+Rukoilkaa+te+siis+näin:+--+Isä+meidän,+joka+olet+taivaissa!+Pyhitetty+olkoon+sinun+nimesi.
+Tulkoon+sinun+valtakuntasi.+Tapahtukoon+sinun+tahtosi,+myös+maan+päällä+niin+kuin+taivaassa.+Anna+meille+tänä+päivänä+jokapäiväinen+leipämme.+
+Ja+anna+meille+velkamme+anteeksi,+niin+kuin+mekin+annamme+anteeksi+niille,+jotka+ovat+meille+velassa.+
Äläkä+anna+meidän+joutua+kiusaukseen,+vaan+päästä+meidät+pahasta.Matt.6:9-13
Jeesuksen+opettama+rukous.
16.07.2022 08:07
Paratiisin+asuka+lankesi++käärmeen+houkutukseen,+joutui+pois+eedenistä+ei+uksonut+mitä+hälle+kerrotti,+usko+valheeseen.+Kukaan+ei+ole+parempi+toista+ihmiset+ovat+kaikki+samassa+veneessä,+toiset+pelstuvat++toiset+kieltäytyvä+pelastuksesta+ja+hukkuvat.
15.07.2022 07:53
Etkö+muista+kenen+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä,+Jeesus+kautta+kaikki+tapahtuu+hän+pitää+huolen+kaikesta+hänen+kauttaan+on+maailman+kaikeuskin+luotu.
15.07.2022 07:49
Jumala+odotta+ihmistä+yhetyteensä,+niin+kauvankun+on+ihmisellä+elon+aika,+sen+jälkeen+ei+ole+enään+armon+aika+päätty+ihmisen+ruumilseen+kuolemaan,+odotta+viimeitä+tuomiota.
14.07.2022 18:41
Jumala+ohjaa+ihmistä+jotka+kukevat+rukoilen,+pyrkii+täyttämään+hänen+tahtoaan.
14.07.2022 18:36
Kukaan+ole+virhteetö+et+edes+sinä.
14.07.2022 12:45
Meitän+syntymiseemme+ei+ol+evo+luutiolla+mitään+tekemistä,+se+asetettu+jo+ihmisen+luomisessa+maan+tomusta,+solusta+joka+on++toinen+mienhellä+ja+naisella.++
Jumala+siunasi+heidät+ja+sanoi+heille:+"Olkaa+hedelmälliset,+lisääntykää+ja+täyttäkää+maa+ja+ottakaa+se+valtaanne.+Vallitkaa+meren+kaloja,+taivaan+lintuja+ja+kaikkea,+mikä+maan+päällä+elää+ja+liikkuu."+1.+1:28
14.07.2022 08:08
Yhden+ainoan+ihmisen+teko+toi+maailmaan+synnin+ja+synnin+mukana+kuoleman.+Näin+on+kuolema+saavuttanut+kaikki+ihmiset,+koska+kaikki+ovat+tehneet+syntiä.+Room.5:12
+Niin+kuin+yhden+ihmisen+tottelemattomuus+teki+kaikista+syntisiä,+niin+yhden+kuuliaisuus+tekee+kaikista+vanhurskaita.+room+5:19
Siinä+on+vastaus+meidän+syyli+syyteemme.
14.07.2022 08:01
Stefanus+näki+Jeesusen+seisomassa++Isän+oikealla+puolen+ottamassa+vastaa+opetus+lastaan,+joka+rukoili+anna+heille+anteeksi,+tälläinen+rukous+pitäisi+ollan+meitänkin+pahantekoja+kohtaa,sillä+heitä+tuomionsa+on+edessä.
14.07.2022 07:52
Ei+tarvisekaan+vaijeta+kerran+on+puhe+synnin+seurauksesta,+ei+opetuksesta.
Ei+naiseta+voi+tulla+miestä+eikä+miehestä+naistä.
13.07.2022 19:58
Uskova+henkilön+kassa+joka+rukoilee+puolesta,+anteeksi+antamusta+vakuutta+anteeksi+annon,+ei+tarvise+olla+herätus+liieen+tapoja,+seurakunna+työntekijä+joko+on+uskova+henkilö+riittä,+koska+Raamattu+sanoon+jonka+synnit+te+vapautatte+niille+on+vapautetut,+alaa+uusi+elämä++sana+sanoo+joka+tuunustaa+hylkää+syntinsä,+saa+armon+kohdalleen.
13.07.2022 19:55
Koska+maan+vetovoima+pitää+myös+veden+pinna+kaarevana.+Maan+mnnetti+kettä+on+luotu+ettei+auringon+säteet+pääse+vaurioitamaan+kasvillisuutta+uvh+säetily+on+kasvilliisuutelle+pottava+kuivattava.Näin+ymmärrän+se+navoita+kun+säteily+lisääntyy+otsonikerroksen+heiketessä+ilma+lämpenee+nopammin.
13.07.2022 07:51
Jeesus+on+jumala+ja+ihminen+ilman+syntiä,+koska+syntyin+ihmisen+kaltaiseksi+marjan+kautta.+Oppi+kuuliaisuuten+kärsimysten+kautta,+koska+ihminen+kärsii+syntisyyten+kautta++on+synnin+alainen+kuolemaan+saakka+lihassa,+ei+hengenssä+.
Vaikka+hän+oli+Poika,+hän+joutui+kärsimyksistä+oppimaan,+mitä+on+kuuliaisuus.+Heb.5:8
13.07.2022 07:44
Ovat+vertauskuvallisia,+karitsa+on+joja+on+teurastettu+syntien+vuokisi+hänen+uhri+vier+vuosi+ristillä+on+karitsan+vertauskuvallisesti+että+ihminne+ymmätäsi+sovitusen.
Jumala+oli+Jeesuksesessa+ristillä+sovitti+synnit+pojassaan.
12.07.2022 07:18
Onko+nyt+hyvä+tuottanut+minulle+kuoleman?+Ei+toki,+vaan+synti.+Jotta+synti+paljastuisi+synniksi,+se+tuotti+minulle+hyvän+avulla+kuoleman.+Näin+käsky+teki+synnin+vielä+monin+verroin+pahemmaksi.
Teille+on+opetettu+tämä+käsky:+'Älä+tee+aviorikosta.'+
+Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+katsoo+naista+niin,+että+alkaa+himoita+häntä,+on+sydämessään+jo+tehnyt+aviorikoksen+hänen+kanssaan.
11.07.2022 20:59
Synni+laiki+tuoi+kuoleman.+Laki+tuo+mukanaan+Jumalan+vihan;+ellei+ole+lakia,+ei+ole+rikkomustakaan.+
Onko+laki+siis+ristiriidassa+Jumalan+lupausten+kanssa?+Ei+toki!+Jos+olisi+annettu+laki,+joka+pystyy+tekemään+eläväksi,+silloin+vanhurskaus+todella+perustuisi+lain+noudattamiseen.
11.07.2022 20:52
Sinetien+avattua+tulevat+vitsauset+tänän+maailmaan,+ne+mitä+on+kiroitettu++avauksinen+jälkeen.
11.07.2022 20:46
Ei+voi+joa+haluaa+pelsatua,+synnin+palkka+on+ikuinen+ero+elämästä.
11.07.2022 20:43
Olen+armon+alla,+ihminen+ei+voi+laika+täytää,+missään+määrin.
11.07.2022 07:57
2 / 17