Tämä elämä päättyvi eräänä hetkosena

Anonyymi

Käsitykseni mukaan: Kristityillä ylöstempaukseen, jossa merkitty muuttuu , ja hänen on vaikea ymmärtää muuttuneensa. Ajatukset pysyvät samoina, mutta olemus on muuttunut. Erikoinen yhdistelmä. Menee hetki kunnes ymmärtää saaneensa uuden ruumiin, joka on niin hyvä, ettei entistä ruumista kaipaa pätkääkään.

Jumala on kertonut meille salaisuuden. Me emmes ollos kaikk kuoloon nukkuman vaan jotkut ovat pasuunan soidessa, käskyhuudon määrähetkellä kuuluessa, Jeesuksen alas taivaasta astuman, Jumalan merkillä sinetöityjen Jeesuksen luokse ylöstemmattavan. Kun ylöstempaus tapahtuu ja mietit että minne tämä voima vie minua niin Jeesuksen luokse olet matkalla.

Itse aion nauttia siitä matkasta. Jos vain olen mukana ylöstemmattavain. Olen vanhurskas, en pelkää luopioituvani, mutta mietin miten tilanne menisi brutaalissa saatanan lasten kidutuksessa kun saatanan uskonnon epäjumalanpalvoja tai ateisti vaatisi kieltää uskoni Jeesukseen. Vaikka suuni sanoisi pakotettuna etten usko Jeesukseen niin se olisi valhe, sillä sydämessäni, mielessäni, sielussani, hengessäni minä uskon Jeesukseen. Minä tiedän Jeesuksen olevan olemassa. Siitä minulla ei ole mitään epävarmuutta. Epävarmuudet liittyvät lihaani.

Olen miettinyt onko harhaopetusta opettaa ylöstempaushetken väärinymmärryksen takia väärin ajoitettuna. Sitä perustellaan eksytyksellä, että jos uskoo ylösottoon ennen vaivanaikaa niin voi luopioitua kun Jeesus ei hakenutkaan. Suurin osa kristittyjä uskoo ylöskorjuuseen ennen 7v vaivanaikaa tai n.3,5v kohdalla tapahtuvana Jeesuksen auttamana pakona. Kummallakin ylösottokannalla on hyviä perusteluja.

Minua ei eksytä Jumalasta mikään? Minua ei erota Jumalan rakkaudesta mikään? Ei sekään etten osaa varmuudella sanoa onko ylöskorjuu ennemmin vai 3,5v myöhemmin? Tiedän vain sen etten luovu Jeesuksesta eikä uskoni ole kiinni siitä että vaikka ymmärtäisin ylöstempausajoituksen ylimalkaisuudessaan väärin. Vaivan aika alkaa valherauhasta, jonka Israel solmii Kuoleman kanssa , valherauha solmitaan 7vuodeksi, mutta siinä on 3,5v kohdalla petos julkituleva. Ennen Israelin valherauhaa Jerusalemissa on juutalaisilla temppeli käytössään uhraamista varten. Näin olen ymmärtänyt.

Joten kristityt näkevät Jerusalemin kolmannen temppelin valmistumiseensa asti ENNEN YLÖSTEMPAAMISTA jos ymmärrän oikein asiat. Voin ymmärtää väärinkin ja se kelpaa mulle. Monessa ihmiset erehtyvät, Jumala tietää erehtymättä kaiken.

Lopun Ajassa armon vuonna 2022 jälkeen Jeesuksen Kristuksen,

Selef Urge

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamattu ei tunne seitsenvuotista vaivanaikaa, ja myöskin kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia.

      1234567---

      • Anonyymi

        Näin ne jotkut opettavat. Mutta sekin opetus perustuu oletuksiin, ei faktoihin.


      • Anonyymi

        KYLLÄ TUNTEE


    • Juudaksen kire on hyvin tärkeä lukea rukousen kanssa, seurakuntaan luikertelee vääriä profeetoja eksytää monia.

      • Anonyymi

        Juudas prest laventaa totuuden musiikiksi Tampereen nokialla


    • Anonyymi

      Paavalilla oli vilkas mielikuvistus ja pisti lööperiä sekaan. Ei ollut oikea apostoli ollenkaan. Ei nähnyt edes helluntain tapahtumia. Luuli hurmosmolotusta Korintossa ensin salakieliseksi rukoiluksi, kunnes myönsi, että kyse on glossolaliasta, merkityksettömästä humospuheesta.Korintossa yrittivät matkia hellunain oikealla vieraalla kielellä puhumista, mutta eihän siitä mitään tullut. Helluntain tapahtumat olivat ainutkertaisia. Paavali sai Korintossa Saatanan enkelin sisälleen.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan syntiinlankeemuksen eli perisynnin vuoksi paratiisista karkotettu ihminen ei ehtinyt syödä ikuisen elämän antavasta puusta. Joten kyllä sellaisen ihmisen elämä päättyy totaalisesti fyysiseen kuolemaan ja muuttuu mullaksi.

        Saarn. 3:20

        Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun.

        Saarn. 12:7

        Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan syntiinlankeemuksen eli perisynnin vuoksi paratiisista karkotettu ihminen ei ehtinyt syödä ikuisen elämän antavasta puusta. Joten kyllä sellaisen ihmisen elämä päättyy totaalisesti fyysiseen kuolemaan ja muuttuu mullaksi.

        Saarn. 3:20

        Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun.

        Saarn. 12:7

        Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

        Paavali oli valheveikko ja toi kreikkalaisesta filosofiasta käsitteen ihmisestä irtaantuvasta sielusta.
        Raamattu ei sellaisesta puhu yhtään mitään.

        Raamatussa koko ihmistä tarkoitetaan, boby, mind, spirit sanalla "sielu"

        Jumala loi ihmisen ja ihmisestä tuli elävä sielu. Mutta ei vielä ikuisesti elävä sielu.


      • Anonyymi

        Eikös tuollainen häijy arvostelu mene jo pilkan puolelle.


      • Anonyymi

        Häpeä valhettasi Paavalin lööperistä.


      • paava oliJumalan valitsema apositoli. Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä.
        Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden. Apt.9:15,16


    • Anonyymi

      "Käsitykseni mukaan: Kristityillä ylöstempaukseen, jossa merkitty muuttuu , ja hänen on vaikea ymmärtää muuttuneensa. Ajatukset pysyvät samoina, mutta olemus on muuttunut. Erikoinen yhdistelmä. Menee hetki kunnes ymmärtää saaneensa uuden ruumiin, joka on niin hyvä, ettei entistä ruumista kaipaa pätkääkään."

      Käsityksesi on väärä. Missään kohtaa Raamattua ei sanota, että "hänen on vaikea ymmärtää muuttuneensa". Selittelet omassa lihassasi.

      Ajatukset eivät pysy samoina. Se, mikä on muuttunut on se, että ihmiset ymmärtävät pahan merkityksen ja pystyvät välttämään pahaa. He ymmärtävät, mitä synti on. He haluavat välttää pahaa, aivan kuten Jumala, jonka kuvia me olemme.

      • Anonyymi

        Kaikki ovat syntiä tehneet Aadamista alkaen ja on sieluruumiin kuoltava, mutta henki/sieluruumis ovat kuolemattomia.
        Jonka Raamattu todistaa, vihanajan marttyyreista:
        Ilm. 6:9.Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli surmattu Jumalan sanan ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
        10. He huusivat kovalla äänellä: "Kuinka kauaksi aikaa sinä, pyhä ja tosi Valtias, jätät tuomitsematta meidän veremme niille, jotka asuvat maan päällä?"
        11. Jokaiselle heistä annettiin pitkä, valkea vaate ja heille sanottiin, että pysyisivät vielä vähän aikaa levollisina, kunnes täyttyisi heidän palvelustoveriensa ja veljiensä lukumäärä, niiden jotka joutuisivat tapettaviksi niin kuin hekin.

        Tästä käsittää herkästi väärin että marttyyrit vaativat kostoa, mutta oikeasti he ymmärtävät Jumalan oikeuden mukaiseen tuomioon.


      • Anonyymi

        Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksi. Syntiinlakeemuksessa tuo kuva hajosi.
        Ihmisestä tuli Paholaisen kuvan kaltainen.
        Syntiinlangennut ihminen ei ole ikuisesti elävä ollenkaan.

        Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,

        Vasta Kristittyjen kirkkojen kasteessa ihmiselle lahjoitetaan ikuinen elämä.

        1. Kor. 12:13

        Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        Parhamilaisten Raamattu kansalle versio on heidän omiin uudestikasteen oppeihin sovitettu versio, josta puuttuu oikean Raamatun kekseiset totuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksi. Syntiinlakeemuksessa tuo kuva hajosi.
        Ihmisestä tuli Paholaisen kuvan kaltainen.
        Syntiinlangennut ihminen ei ole ikuisesti elävä ollenkaan.

        Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,

        Vasta Kristittyjen kirkkojen kasteessa ihmiselle lahjoitetaan ikuinen elämä.

        1. Kor. 12:13

        Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        Parhamilaisten Raamattu kansalle versio on heidän omiin uudestikasteen oppeihin sovitettu versio, josta puuttuu oikean Raamatun kekseiset totuudet.

        "Ihmisestä tuli Paholaisen kuvan kaltainen."

        Mikä teitä hellareita oikein vaivaa? Raamattu ei.kerro mitään tuon kaltaista!

        Te eksytte kun ette tunne kirjoituksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihmisestä tuli Paholaisen kuvan kaltainen."

        Mikä teitä hellareita oikein vaivaa? Raamattu ei.kerro mitään tuon kaltaista!

        Te eksytte kun ette tunne kirjoituksia!

        Jumala ei sallinut syntiinlangenneen ihmisen elää ikuisesti sellaisena, vaan karkotti ihmisen luotaan pois.
        Synnin palkka on kuolema.


      • Anonyymi

        "Käsitykseni mukaan: Kristityillä ylöstempaukseen, jossa merkitty muuttuu , ja hänen on vaikea ymmärtää muuttuneensa. Ajatukset pysyvät samoina, mutta olemus on muuttunut. Erikoinen yhdistelmä. Menee hetki kunnes ymmärtää saaneensa uuden ruumiin, joka on niin hyvä, ettei entistä ruumista kaipaa pätkääkään."

        Käsityksesi on väärä. Missään kohtaa Raamattua ei sanota, että "hänen on vaikea ymmärtää muuttuneensa". Selittelet omassa lihassasi.

        Sain 30.4.2022 JKr. näyn, josta käsitykseni punnerran:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17413469/paan-naky-30-4-2022jkr--ylostempauksesta

        Kuten sanoin se on käsitykseni, ei varma tieto, vaan käsitys, joka syntyi katsellessani tapahtumia näyssäni.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Olipa uutinen! Ihminen kuolee aikansa taaperrettuaan ja hänen haudataan teatraalisin menoin ja höpötyksin. Siinä kaikki

      • Anonyymi

        Lyhyt on ihmisen taaperrus , hyvä että ehtii nippa Nappa kuolla


    • Anonyymi

      Kostonhuuto alttarin alta.

      • Anonyymi

        Sahtia alttarille ja heti, syntisen kurkkua kuivaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahtia alttarille ja heti, syntisen kurkkua kuivaa!

        Leipäpapit ovat usein juoppoväyrysiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe