Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AHoijo
profiilit
AHoijo
AHoijo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
68
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tunnestan+tästä+kaindof+itteni+tosta.+Sen+jälkeen,+kun+lopetin+puhelimen+selaamisen+(sekin+alkoi+masentaa)+alkoi+entistä+enemmän+olemaan+ongelmia.
21.08.2022 19:49
9+vuotta+:)+V*tun+vuotta+ja+ei+ole+mitään+tapahtunut.+Nyt+parin+vuoden+aika+vaan+pahempaan+eli+parempaan+suuntaan
21.08.2022 12:31
No+oma+kokemus+on+että+vaan+viime+tipassa.+Nyt+näitten+kontaktien+takia+on+ollut+perseestä,+mutta+se+on+oma+tapaus
21.08.2022 12:30
En+nyt+sanoin+:(+tai+sit+en+ole+tottunut+parempaan
21.08.2022 12:26
Oisinpa.+pelkään+joutuvani+kiusatuksii+taas,+mutta+on+se+parempi+kuin+halvetuksi+ja+pilkatuksi+tuleminen+ignooraminen+ja+selän+takana+paskaa+puhuminen.
21.08.2022 12:23
En+nyt+oikeesti+muo+oksettaa+ja+kuvottaa+moinen+ajatus.+Kärsin+sisältä+ja+muo+sattuu+paljon+auttaa!!+Hitto+miks+mulle+ehdotettiin+vanhaa+keskustelua.+Tein+amatööri+mokan+ja+en+kattonu+julkaisu+päivää.+No+koitin+vaan+matkia+mun+kahta+eri+puolia
21.08.2022 12:20
Mulla+se+on+vaan+kun+haluan+vihongoittaa/kiduttaa/tappaa.+Mulla+tuppautuu+silloin+tälläin+suun+tautuu+vähän+väärään+paikkaa+kaikki+mun+katkeruus/tunteet.+Eli+saan+siitä+kikxejä.
21.08.2022 12:18
Sillalta+alas+jaiks.+Tuli+vaan+mieleen,+että+mahdollisimman+korkeilta+kans+toimii+kai.
21.08.2022 12:15
Mulla+on+vihanhallinta+ongelmia+ja+tykkään+purkaa+aggressiotani+ei+rakentavalla+tavalla.+Toisaalta+vihaan+eniten+itseäni+ja+kaikkea+maailmaa+ympärilläni.+Toisaalta+haluisin+vain+katsella,+kun+maailma+palaa.+Jep+olin+niitä+tyyppejä.+Olen+myös+hyvin+katkeroitunut+ja+elämäni+ja+fyysinen/henkinen+kuntoni+on+vuosi+vuodelta+vain+heikkenimseen+päin.+En+pidä+mistään+en+nauti+mistään+enkä+koe+haluavani+kuin+kostoa
21.08.2022 09:14
Mä+aina+yritän+tehdä+niitä+mahdollisemman+normaalissa+mielentilassa+sen+takia,+koska+se+sattuu+enemmän.+Tosin+en+viiti+mennä+ihan+syvälle+niin+sanotusti+tikki+syvälle+sen+jälkeen+mulla+ei+ole+enään+paikka+jossa+elää.+Toisin+sanoen+mut+heitetään+pihalle+kotoa.+Aina+on+saatava+haavat+paranemaan+ilman,+jos+ei+halua+ongelmiin.+Mutta+teen+niin+käytännössä+siksi+,että+palan+halusta+kiduttaa+ihmisiä.+Teen+niin+osuin+näin+mahdollisimman+rakkaille+eläimillä.+Se+on+niin+ihanaa+kun+viaton+eläin+katsoo+kauhuissaan+nurkkaan+ahdettunu+rukkoilessaan+toivoa,+kun+ihminen+jota+hän+rakasti+kiduttaa+kylmän+viileästi+armottomasti+sitä.+Voisitä+nautinnon+ja+tuskan+riumua.+Harmivaan+että+niihinkin+jää+jälkiä..
21.08.2022 09:06
Sanoin+huoltajille+ei+auttanut+pahenti+vaan+tilannetta.+Tää+leikkiminen+on+nyt+aika+vaarallista,+kun+oon+hirmu+lähellä+joutua+loppu+iäkseni+jonnekin.+Toisaalta+en+voi+luvata+kuin+valkoisiavalheita..+himoan+verta...+Aa+ei+oo+ystäviä+ja+no+toisaalta+ei+haittaa+mädätyminen+oon+käytännössä+puoliksi+sellainen
21.08.2022 08:57
No+ne+aina+unohtuu+siellä+ollessa+kertoa,+kun+ei+enään+ahdista.+En+yleensä+sano+mitään,+mitä+ei+kysytä+niin+siksi+pääsen+nopeasti+pois.+Viime+vuotiset+meiningit+ei+oo+mitään+verttanu+tuleviin+ammattikouluopintoihin.+Ihan+perseestä+tulee+olemaan+seuraavat+3vuotta.+Siks+palaan+aina+tämän+äärelle+takaisin.+Toisaalta+en+tiiä+olin+vasta+yhden+päivän.+Mielummin+toivon,+että+muo+ruvetaan+kiusaamaan+ja+syrjimään+sen+siaan,+että+musta+puhutaan+paskaa+selän+takana+ja+ingroolataan+niin+kuin+ekana+päivänä.+No+minkäs+tekee+se+on+vaan+kolme+vuotta+ja+sen+jälkeen+vois+harkita+suljettua+loppu+iäkseni+tai+kuolemaa.+Molemmat+on+ollut+lähellä+jo+:D
21.08.2022 08:52
Eli+oisko+se+hyvä+idea,+kun+siinä+tapauksessa+se+parentaa
21.08.2022 08:40
Nojoo+päätin+tässä+juuri+äsken,+että+tää+saa+nyt+loppua,+ja+jos+jostain+syystä+jatkuu+tai+tää+muuttuu+oikeesti+johonkin+pakon+omaiseen+teen+ahdistuneena+ja+masentuneena+niin+sanon+huoltajille+niin+kuin+alun+perin+oon+luvannu.+Mulla+on+näitä+ihme+feissejä+koko+ajan,+mutta+tää+jatkuva+jalka+veren+vuoto+muistuttaa+ainakin+tässä,+että+ei+oo+hauskaa+istuu+koulussa+ja+tyrehdyttää+haavaa+mustissa+kollake+huosuissa.
24.05.2022 12:37
Saanko+kysyy+ihan+omasta+tilanteestani.+Koen+ettei+puhuminen+auta+ja+sanominen+ei+hyödytä.+En+hae+mitään+itsenivahingoittamisella,+mutta+olen+utelias+ja+en+tiedä+kind+of+ihailen+sitä.+Olen+melkein+jo+taas+jäämässä+kiinni,+mutta+valehtelin+vaan,+että+syön+lääkkeitä+(olen+jo+jatkanut+tätä+pitkään+varmaan+siitä+lähtiin,+kun+sain+lääkityksen)++säännöllisesti,+ja+ettei+minulla+ole+poikkeuksellinen+paha-olo,++ja+etten+ole+kakinut+vessassa,+kun+joku+oli+kuullut.+Sanon+sitten+ja+vain+sitten+kun+koen+itse+haluavani+taikka+tarvitsevani+apua+siis+jatkan+samaa+rataa+valehtelua+toki+nytten+miten+pääsin+pois+osastolta+ihan+viimeksi+pari+viikkoa+sitten.+Taino+sillon+en+valehdellut,+miten+sen+nyt+ottaa+ja+perimmäinen+syyni+mihinkään+minkään+tekemiseen+ei+ole+tuntu+vaan+siellä,+että+olen+normaalisti.+Haluan+toki+kuolla+jatkuvasti,+mutta+ei+mennä+nyt+siihen+olen+tangentilla.++Mutta+olen+kokeilun+haluinen+vaan+itsensä+vahingoittaminenhan+on+pitkälti+ilmasta+muiden+vahingoittamisestahan+on+istuu+linnassa.
23.05.2022 21:36
kai+sitä+kutsutaan+elämäksi+en+ole+itse+ihan+varma
23.05.2022 21:22
nii+no+tämä+sattuuhan+sitä+parempaan+suuntaan
23.05.2022 21:18
no+voin+puhua+ihan+vaikka+mistä.+Ongelmana+vaan+se,+että+ois+jollekin+jolle+puhua.m
23.05.2022 21:15
no+tämä+:D
23.05.2022 21:07
mosta+jotenkin+tuntuj+en+tiedä+olenko+väärässä+sanokaa+jos+olen,+mutta+EI+SE+OLE+SEN+ITSENSÄ+VIKA.+Toskin+kukaan+itse+valitsee+asioita,+ja+jos+on+nuori+ja+elämä+edessä+hei+kukas+sen+pitäisi+antaa+jos+sitä+ei+voi+itse+hakea+täältä+alun+perin+olleiden+keskuudesta.+Toki+true+point+totta+toi+komment,+jos+on+mahdollista+kestää+omat+juttunsa+niin+aina+hyvä+jatkaa+eteenpäin,+mutta+tuskin+se+on+nuoren+vika,+että+yhteiskunnalla+ei+riitä+varat+eikö+se+jo+kerro+itsessään+sen+ongelmista,+siitä+että+ei+olisi+rasitusta+terveyden+huollossa+näistä+ongelmista,+jos+näitä+ongelmia+ei+olisi.+Ja+syitä+ja+tekijöitä+on+monia+tällä
23.05.2022 21:07
3 / 4