Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AHoijo
profiilit
AHoijo
AHoijo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
68
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
:D+mulla+on+tähän+mennessä+parantunut+ihan+silleen+et+ei+huomaa.+Moni+ei+taida+valita+ihan+vapaan+ehtoisesti+elämässään+näitä+juttuja.+Et+kyllähän+ne+vanhemmat+kasvattaa+aikuiseksi+että,+sitä+vartenhan+ne+on.+Totta+true+pointti+mutta+ihan+omaa+tyhmyyttä+kommentoida+noin
23.05.2022 21:01
taino+paljon+ja+paljon+mitä+nyt+sellaisesti+saksien+kokoisista+reijistä+tulee+perseestä+oli+siivota+sitten+pemessä+ja+lattialta+veri+lammikkio+ja+kuumotella+kolmen+kaverin+kanssa+että+jäädääköhän+kiinni+(isoin+juttu+ei+tietystikkään+ollut+se+pelaaminen+ja+valvominen)+vessaam+tallustella+maton+poikki+pimeässä+ja+toivoo+että+sitä+verta+ei+lennä+joka+paikkaan.+Vessa+paperi+oli+joo+tosi+kona+sideharso+toimii+pieniin+haavereihin
23.05.2022 20:59
siis+mua+todellakin+ihmetyttää,+että+miten+jos+mua+ahdistaa+niin+en+vaan+pysty+eikä+edes+tunnu+mukavalta.+Enemmän+mua+kiinostaa+se+tulos+mutta+se+ei+mielity.+Näyttää+jotenkin+säälittävän+mitätömiltä+pieniltä+turhakkeilta.+It+pitääkö+siinä+olla+tosissaan+ahdistunut+ja+epätoivoinen+vai+tulla+siihen+haettuun+koukkuun.+Normaalisti+koitan+tehdä+rahassa+ja+harkitusti+ja+jos+tiedän+että+tällä+kertaa+en+pysty+tekemään+entistä+isommin+ja+paremmin+nii+tuloksena+on+monia+nyhvyröitä+parennettava.+Karran+ihan+uteliasuuttani+repesin+hakkaa+raivopäissääm+saksilla+reiteen+ja+sillon+annoin+upota+kole+reikää+ja+alko+pursua+verta+paljon+jälkeen+päin+lihas+oli+vain+kipeä.+Sitä+kun+ajatelee+niin+oli+siistiä,+mutta+oli+vähän+tuuria+normaalisti+en+kimmastu+sillä+tavalla+yön+pikku+tunneilla+pelatessa
23.05.2022 20:54
daam+aika+deeppi+settii+ite+söin+hiekkaa+viel+sillo
23.05.2022 20:48
ei+siinä+täysin+terve+vissiin+oon+mutta+oon+halunnut+kuolla+sit+siitä+lähtiin+kun+muistan+4vestä.+Selitä+masentuneen+tunne+😂+miten+olla+masentunut+jos+ei+ole+masentunut.+Sori+jos+kommentoin+oudosti+ja+se+haittaa+sua,+mutta+olen++yksinäinen+ihminen+eikä+minulla+ole+ketään+jolle+puhua+ihan+perus+settiä,+mutta+mullakin+sellanen+olo+enkä+oikeen+jaksa+välittää+yhtään+mistään+et+jos+elämä+tästä+menee+vaikeeks+niin+ainahan+vapaana+pystyn+tekee+sen+kauvan+odotetun+ja+halutun+itsarin.+Olenhan+ollut+tällä+kannalla+pitkään+ja+toivonut+jokaiselle+synttärilläni+tätä.
23.05.2022 20:45
älä+huoli+meillä+niitä+mahtuu+kuusi+ja+on+sen+verran+hakuttu+ja+raiskuttaja+kotona+niin+paljon+että+niillä+riittää+vaikka+mitä+ongelmaa+täällä+jakaa+ps+olen+yksi+heistä+ja+päivittäin+saan+hyvää+huomenta+sijaan+kuulla+#####
23.05.2022 20:38
helpon+työpaikan+saa+helpolla+hyvään+työpaikkaan+pitää+olla+suhteita
23.05.2022 20:34
Mut+sellasta+perus+settii+päivisin+tällänen+ja+pelkkä+kesälomakin+ajatuksena+vituttaa+voispa+vaan+kuolla
23.05.2022 20:24
4 / 4