Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
20-10
profiilit
20-10
20-10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
499
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yksinkertainen+vastaus.+
Pasasen+pää+on+mennyt+huonompaan+kuntoon+koko+ajan+ja+hänen+mielikuvitus+ei+ole+enää+samalla+tasolla+kuin+ennen.+
Myös+häneltä+itseltään+on+kadonneet+Rolls+Roycet,+900+neliön+huvilat,+uima-altaat,+Nanan+miljoonacondot,+Jomtienin+sijoitusasunto,+Vaisalan+patentit,+valtava+osakesalkku,+titaani-amexkortti,+kukkatarha,+rihkamamyyntibisnes,+Kaskisaaren+asunto,+merinäköala,+hybridi-auto+jne.
Sensei-+persoonalla+oli+puolestaan+Kulosaaressa+miljoonahuvila,+jonka+hän+antoi+tyttärelleen.+Pienenä+yksityiskohtana+siinä+oli+"kylpyläosaston+pelisali"+myös+siinä+rantahuvilassa.
"Molemmat"+yksikkökaksikosta+kertovat+kaiken+olevan+"villalankaa+ja+aivopesua"+rakkaille,+kunnes+jälleen+eläkerahat+kopsahtaa+tilille.+Silloin+kaikki+alkaa+alusta+ja+vähän+päälle.+
Saaripasasen+viimeiset+saavutuksethan+ovat+korkeakoulututkinnot+matematiikasta+ja+filosofiasta.+Erikoisasiantuntija+Jyväskylän+Yliopistosta+mahtavalla+palkalla.+Ura+numero+11.++jos+olen+pysynyt+laskuissa+mukana.
Yksinäisyys,+sairaudet,+viina,+lääkkeet+ja+köyhyys+ovat+varsin+nopeasti+alamäkeen+vievä+yhdistelmä,+kuten+tässä+on+huomattu+tämän+sankarin+kohdalla.
24.08.2022 09:45
Joskus+ajatellut+että+Saaripasasen+mielenterveys+olisi+ollut+kuntoutumaan+päin,+mutta+alamäki+on+ollut+jyrkkä+viimeisten+kuukausien+aikana.
Sekoilee+persooniensa+kanssa+oikein+urakalla,+puhuu+ihan+mitä+sattuu+ja+aina+vastoin+totuutta,+yleistää+itsensä+olemaan+koko+Thaimaassa+samaan+aikaan.+
Liioittelee,+huikentelee,+vääristelee,+muuttaa+kertomustaan+jopa+jo+samassa+lauseessa,+googlaa,+ymmärtää+googlaamansa+lainkaan,+ei+usko+painettua+tekstiä+jos+joku+muu+laittaa+googlesta+tietoa,+jatkaa+mutuiluaan+omaa+versiotaan+säätäen+edestakaisin.
Lopuksi+unohtaa+kaiken,+kunnes+aloittaa+aivan+alusta+kaiken.+Seuraava+vaihe+koskee++"illuusiovaimoja+ja+Kuopiota",+sitä+seuraa+"eedenin"+kuvien+kysely,+kunnes+on+aika+alkaa+puhua+reppanoista+jotka+ei+saa+kuin+rahalla.+Sitten+palaamme+viemäriasioihin.
Hummeri-+ja+pankkikorttikeskusteluihin+palaamme+viimeistään+jouluna,+jos+luoja+suo.+Tässä+välillä+hän+ehtii+toivoa+tsunameja,+virustsunameja,+rajojen+sulkemista+ja+eristyksiä.
Tuossa+mennään+jo+niin+monen+eri+mielenterveyden+ongelman+tiimoilla,+ettei+enää+osaa+arvailla+mitkä+kaikki+on+kyseessä.+Pelkkä+muistisairaus+aiheuttaa+monenlaista+harhaa+ja+mielentilaa+jo+yksistään.+
Koetan+omalta+osaltani+olla+ruokkimatta+maanisuuttaan.+Ei+sairasta+ihmistä+saa+härnätä.
22.08.2022 18:52
Vertaat+kylmäkuljetuksia+kahden+kilon+postipaketin+hintaan...+Työnnä+nyt+jo+hyvä+mies+se+pääsi+oksasilppuriin,+jos+mahtuu.+
Mitä+enemmän+kiloja+kuljetetaan,+sitä+alhaisempi+on+kuljetuksen+hinta+kiloa+kohti,+sen+tietää+lapsikin.+Tässä+ei+nyt+auta+googlauksesi.
Eilen+väitit+että+valioliigan+vieraspelaajat+tienaa+400+dollaria+kuussa+ja+nyt+väität+että+katkaravut+maksaa+tuhat+bahtia+kilo.+Katso+nyt+apina+tuo+hintataulukko+millä+tuottajat+ja+tukku+myy+rapua.+https://www.thaiunionfeedmill.com/en/shrimp-price
Katsoin+Delivereen+sivuilta+kylmäkuljetuksen+hinnan.+1000+kiloa+ja+1000+kilometriä+niin+rahti+maksaa+12500+bahtia+eli+12,5+bahtia+per+kilo.+
Pattayalta+Chiang+Maihin+esimerkkinä+on+825km.+Tuhat+kiloa+katkarapuja+Pattayalta+Chiang+Maihin+maksaa+10300+bahtia.+(Kiloa+kohti+sama+hinta+12,5+baht)
Thaimaa+isona+tuottajana+vie+todennäköisesti+myös+Jenkkien+lisäksi+Kiinaan+myös+sun+muualle+ja+silloin+ei+käytetä+rahtivälineenä+pickuppia+kontteineen.
Mansikan+hintaankin+laitoit+kunnon+lapinlisän+ja+sitä+myydään+litroittain+vähittäiskaupassa.+Meilläpäin+noin+200+bahtia+per+litra.+Suomen+hinnoissa+siis.
PS:+Mitään+chaing+maita+ei+ole+olemassakaan.+Chiang+Mai+on+ja+siellä+asuu+mielikuvituskaverisi.
21.08.2022 13:24
Missähän+Thaimaassa+se+Saaripasanen+tälle+kertaa+vaeltaa+viheltäen?
Katkarapujen+hinta+todellisuudessa+on+alimmillaan+sitten+vuoden+2018
https://www.thaiunionfeedmill.com/en/shrimp-price
Keskihinta+keskikokoisille+katkaravuille+Thaimaassa+140+baht+/+kilo,+joten+Pasanen+ei+mennyt+tällä+kertaa+pieleen+kuin+700%.
Huomautettakoon+että+katkikset+on+kevyitä+ja+kilo+niitä+on+melkoinen+mälli+jo.+Annoksiin+ei+laiteta+kuin+max+100+grammaa+joka+tekee+annosta+kohti+vain+14+bahtia.+Yleensä+laitetaan+vähemmän.
Maistuu+kyllä+thaikuille+erinomaisesti+kaikkialla+ja+Thaimaassa+saa+myös+makean+veden+jättikatkarapuja,+joita+viljellään+kaikkialla+Kaakkois-Aasiassa+järvissä+ja+altaissa.+
Joissain+pikkukaupungeissa+olen+nähnyt+kisoja,+kun+matalassa+tekojärvessä+nuoret+pojat+ja+tytöt+kisailevat+kahlaten,+kuka+saa+suurimman+saaliin+katkarapuja.+Kisa+huipentuu+sitten+illalla+syöminkeihin+ja+juhliin.
21.08.2022 12:04
Yllättäen+et+tiedä+mikä+on+evoluutio.+Sillä+ei+viitata+työvälineiden+tai+aseiden+kehitykseen+tai+käyttöön,+eikä+myöskään+ojankaivamiseen,+vaan+ihmisen+biologian+periytyvien+ominaisuuksien+kehitykseen+ja+sopeutumiseen+sukupolvesta+toiseen.
Mistä+revit+tuon+500+vuotta?+Jo+miljoona+vuotta+sitten+ihmisen+edeltäjät+käyttivät+esimerkiksi+kantoliinaa,+joka+mahdollisti+vauvalle+paremman+ravinnonsaannin.+
Ihmisen+kehitys+ei+suinkaan+alkanut+500+vuotta+sitten,+vaan+se+alkoi+jo+alkusolusta+ja+jatkui+merissä,+siirtyi+sielä+maalle+näätämäisen+eläimen+kaltaisena+ja+muuttui+ihmisapinalajiksi+miljoonien+vuosien+aikana.
Vahvuus+ei+tarkoita+pelkkää+fyysistä+voimaa.+Henkisesti+terve+ja+vahva+saa+kannatusta+ja+hänestä+tulee+helpommin+lauman+johtaja.+
Urheilijoilla+happi+kulkee+aivoissakin+paremmin+ja+heissä+näkyy+vanha+totuus+"terve+sielu+terveessä+ruumiissa"
Kuten+olen+maininnut,+tietoisuus+omasta+fyysisestä+voimasta+ja+kyvyistä+antaa+itseluottamusta+ja+taustatukea+kaikkeen.+Ei+tarvitse+pelätä+ettei+pysty+puolustamaan+itseään+ja+läheisiään+fyysisestikin,+jos+on+tarvis.
Pienille,+sairaille+ja+heikoille+miehille+tai+vanhuksille+on+sitten+omat+keinonsa+miten+pärjätä.+Jotkut+laittaa+kellohameen+päälle+ja+toiset+valittaa+että+kehtaatkin+uhata+vanhaa+miestä.
Iällä+ei+ole+mitään+merkitystä.+Luonteella+on+se+suurin+merkitys.+Veemäiset+saa+sen+ikävän+karman+kun+taas+hyvät+ihmiset+saa+hyvän+karman+ja+hyvän+elämän.
Sinä+olet+saanut+sen+mitä+olet+tilannut.
21.08.2022 09:39
Saaripasaselle+ei+ole+kerrottu+luonnontieteiden+tunneilla,+että+kaikki+nisäkäslajit+leikkii+ja+kilvoittelee+pienenä+saavuttaakseen+edellytykset+elämään,+taitoja,+voimaa+ja+kykyjä++taisteluun+sekä+metsästykseen?+
Siitä+tulee+sitten+nokkimisjärjestys+tulevaisuuteen.+Vahvin,+nopein+ja+taitavin+on+laumanjohtaja.+Luovuttajista+tulee+työväenluokkaa+ja+b-+luokan+jäseniä.
Susilaumoissa+tämä+on+erityisen+korostunutta.+Siellä+on+selkeät+roolijaot.+Alfauros+määrää+kaikesta+ja+heikoin+on+omega.
Taistelussa+johtoasemasta+esimerkiksi+reviirin+hallinnasta+tai+vieraan+lauman+johtajaa+vastaan,+on+leikki+kaukana.+
Suurpedot+ovat+kuitenkin+fiksuja+eläimiä,+eivät+mielellään+tapa+tai+vammauta+pahasti+oman+lajinsa+edustajaa,+vaan+ottelu+ratkeaa+jo+ennen+sitä+kun+heikompi+tunnustaa+tappionsa+ja+luikkii+pakoon.
Saaripasanen+jos+olisi+fiksu+eläin,+niin+hän+tunnustaisi+tappionsa+ja+tyhmyytensä+ja+ryömisi+häpeissään+koloonsa,+mutta+koska+hän+ei+ole+fiksu,+hän+ei+ymmärrä+tehdä+sitäkään.
21.08.2022 09:01
Juuri+äskenhän+sanoit+että+katkikset+on+kalliita+ja+niitä+on+vaikeaa+saada.+Miksi+nyt+puhut+aivan+toista,+satusetä?+
Minulla+ei+ole+edelleenkään+pentuja,+vaan+lapsia+ja+poika+nukkuu+päikkärinsä+kanssani+12-13+paikkeilla+noin+90+minuuttia.+Riippuu+siitä+monelta+on+herännyt.+Tuon+ikäiset+nukkuu+11-14+tuntia+vuorokaudessa.+Pikkuhiljaa+päiväunet+lyhenee.
Kun+nukahtaa,+teen+papruhommia+ja+nauran+jutuillesi+kuinka+tyhmä+voikaan+ihminen+olla.+Joka+päivä+menet+huonompaan+suuntaan.+Ennustan+sinulle+2-3+vuotta+elinaikaa.+Pääkoppa+kun+menee,+kroppa+seuraa+perässä.
21.08.2022 08:49
PS:+Pok+Pok+ja+Som+Tam+ovat+eri+resepti+ja+salaatteja,+eikä+kyseessä+ole+paikkakunnan+nimiero,+tollo.
Joten+koko+katkera+tuherruksesi+oli+sitä+itseään+taas.+-Saaripasasen+hevonpaskaa.
21.08.2022 07:56
Kyllä+ne+naurut+jää+valitettavasti+minulle.+Peruskoulun+ala-asteen+poikien+vessasta+löytyy+parempaa+kirjoitustaitoa+seiniltä.
Paksu+Pasanen+ampuu+itseään+jalkaan+taas+monta+kertaa+samassa+tuherruksessa.+Kirjoitus-+asia-+ajatusvirheitä+on+niin+paljon+että+katsotaanpas+vähäsen.
Ensinnäkään+Hua+Hin+ei+edusta+koko+Thaimaata+eikä+aitoa+Thaimaata+ja+reviirisi+on+niin+suppea,+ettet+sinulla+ole+hajuakaan+mitä+Thaimaassa+on,+mitä+ei+ole,+mikä+on+yleistä+ja+mikä+ei+ole.
Meistä+kahdesta+vain+minä+teen+ruokaa+vaimoni+kanssa+laidasta+laitaan.+Sinä+et+tee+ja+vartalostasi+näkee+että+et+myöskään+osaa+syödä.+Mikä+se+sellainen+vaimo+on+joka+ei+ruokaa+tee+kotona?+Luulenpa+että+kyse+on+siitä+ettei+hän+asu+kanssasi.
Tottakai+katson+reseptit+netistä.+En+ole+kokki+enkä+kävelevä+reseptivihko.+Netistä+ne+katsoo+kaikki+muutkin+kotikokit,+jos+ei+vanhastaan+muista.+Kukaan+amatööri+ei+voi+muistaa+kaikkien+ruokalajien+määriä+ja+aineksia,+tollo.
Vai+on+rajoitetusti+saatavissa+ja+kallista+katkaravut?+Hahhah!!!+Thaimaa+on+maailman+kuudenneksi+suurin+katkarapujen+tuottaja,+ja+tuottaa+19+prosenttia+Yhdysvalloissa+syömistämme+katkarapuista.+Katkarapuja+on+kaikkialla+pohjoista+myöten+jokaisella+torilla.
Tanssivat+katkaravut+ovat+Buriramissa+erittäin+suosittu+ruokalaji.+Jokaisella+isommalla+illallisella+niitä+on+tarjolla.+Nimi+tulee+siitä+kun+ne+"heinät"+kannattelee+kuohkeaa+annosta+ja+se+ikäänkuin+elää+kun+oksat+antaa+periksi.
Papaya-+salaatti+toki+on+yleinen+turistialueiden+kioskeissa+ja+siksi+se+on+ainoa+halpa+ruokalaji+joka+sinulle+tuli+mieleen,+koska+et+muusta+tiedä+koska+et+tiedä+mitään+thaimaalaisista+ruokalajeista.+Se+on+käynyt+jo+täysin+selväksi.
On+todella+noloa+paksun+pankkikorttimiehen+pakista+aina+väkisin+asioista,+joista+sinulla+ei+ole+tietoa,+kokemusta,+taitoa+eikä+edes+näkemystä.+Jos+minulla+olisi+noin+surkea+suhteellisuudentaju,+menisin+yksin+metsään+ja+jäisin+sinne.
21.08.2022 07:45
Hyviä+kulkuneuvoja+molemmat+ja+pojat+on+aina+poikia!+Kuten+opettajamme+aikoinaan+sanoi,+-Poikia+kiinnostaa+kaikki+mikä+kiiltää,+kulkee+tai+pamahtaa.+
Pätee+hautaan+saakka+paitsi+varattomia+puppeilevia+kellohamepoikia,+joista+ei+ole+edes+isän+korvikkeeksi.
Seepia-+kuva+aidosta+Thaimaasta.+Rantaravintolat+tekojärven+rannassa+ovat+olleet+identtisiä+kymmeniä+vuosia.+https://ibb.co/MGWDdGp
Vertailin+juuri+kuvaa+jossa+oltiin+seurusteluaikoina,+niin+oli+samat+pöytäliinat+noin+kuuden+vuoden+jälkeen+pöydissä.
20.08.2022 13:52
"ansaintalogiikana+maksani+eläketurvamaksut"?+
Ohoh!+Siinäpä+mahtava+suunnitelma+rikkauksiin+ja+maksalle+omat+eläketurvamaksut.+Se+maksa+taitaa+kyllä+olla+jo+taputeltu+terveyden+osalta.+
Koska+olet+ollut+koko+elämäsi+palkansaaja,+sinun+logiikalla+ei+ole+ollut+tekemistä+eläketurvamaksujen+kanssa,+vaan+ne+on+pidättänyt+ja+hoitanut+työnantajasi+puolestasi+ja+samalla+laittanut+vielä+omistaan+lisää.
Sinulla+ei+koskaan+ole+ollut+lainaa,+joten+et+ole+omistanut+mitään.+Luottotietosi+meni+jo+varhain+ja+et+olisi+koskaan+saanut+pienestä+palkastasi+saanut+säästettyä+omaa+osuutta+pankkilainaa+varten+muutenkaan.
Joten+äläpäs+höpsi+taas,+iso+lihava+mies+lämpimiksesi.+Juoppoputki+vissiin+poikki+taas+vähäksi+aikaa?+Kuun+vaihteessa+sinut+taas+todennäköisesti+ylennetään+kenraaliksi+tai+sitten+tulee+pari-kolme+uutta+elämänuraa.
Huuhaa+ukko+olet.+Me+lähdetään+vaihteeksi+järvelle.+Poika+oli+kysellyt+jatkuvasti+milloin+isi+tulee+ja+halusi+yhdessä+järvelle.+Nyt+sitten+mennään+päikkärien+jälkeen.
20.08.2022 09:04
Ei+ole+sama,+vaan+hieman+nuorempi+1982,+hintaluokka+sama.+Isot+liikkeet+tarvitsee+isomman+katteen+koska+heillä+on+valtava+kulurakenne+organisaatioissaan.
Siksipä+he+eivät+tekisi+voittoa+näillä+kohteilla,+joten+nämä+jää+pienemmille+toimijoille.+
Mutta+asiassa+on+mutta.+Näitä+ei+myydä+kelle+vaan.+Pitää+olla+nuhteeton+historia+siitä+että+asiat+hoidetaan+sääntöjen+mukaan+ja+asunnoista+sekä+vuokralaisista+pidetään+huolta+kuten+kuuluu,+asiaankuuluvat+remontit+hoidetaan+ammattimaisesti+valvonnan+alaisena.
Jos+tuohon+taloon+olisi+tarvinnut+tehdä+putkiremontit+/+linjasaneeraus,+sen+myyntihinta+olisi+ollut+lähellä+nollaa.+Mutta+ei+tarvitse.+Putket+on+tutkittu+ja+kuvattu+ja+niille+on+luvattu+elinikää+20-25+vuotta+lisää.+Lämmönjakohuone+ja+siihen+liittyvä+putkisto+uusittu+2008.
Isojen+toimijoiden+ja+heidän+aliurakoitsijoidensa+kulurakenne+kunnostuksissa+on+jopa+kolminkertainen+ja+heille+ei+jäisi+näistä+"tarpeeksi"+voittoa,+vaan+olisi+jopa+tappion+riski.
Hyvä+niin.+Jää+meille+piipertäjillekin+jotakin.
19.08.2022 10:52
Laskelman+tehnyt+tarkoittikin+suhteutettuna+kulloiseenkin+rahan+arvoon+suhteutettuna.
4000+markalla+sai+ostettua+80+luvun+lopussa+koko+tarkkaan+samat+jutskat+mitä+nyt+saa+4000+eurolla.+70+luvun+lopun+ostovoimasta+minulla+ei+ole+kokemusta.
Kotitalomme+oli+10+vuotta+vanha+kun+isäukko+sen+osti+vuonna+1969+15+tuhannella+markalla.
Se+myytiin+perikunnan+kautta+siskon+tyttären+perheelle+alehintaan+130+tuhannella+eurolla.+Välittäjän+arvio+oli+190+tuhatta+euroa+suuren+tontin+vuoksi.
Katsos+Basso+Pasanen+kun+maailma+muuttuu+ja+rahanarvo+muuttuu.+Minun+eka+palkka+oli+720+markkaa+kouraan+kuukaudessa.+Nykyään+tienaan+sen+seitsenkertaisena+yhdessä+päivässä.
18.08.2022 17:33
Lentävä+Majuri+Basso+Pasasen+telkka+on+maksimissaan+40+tuumainen.+https://ibb.co/b14krZZ+ja+sekin+kirpparilta...+siis+mikä+tuolla+miehellä+ei+ole+kirpparilta+ostettu?+
Vaimokin+varmaan+kirpparilta.+Pienessä+kämpässä+heillä+ei+ole+toista+telkkaria+ja+tuo+kuva+on+ns+olohuoneesta.
18.08.2022 17:23
Poistin+auton+kuvan,+kun+en+ole+kysynyt+lupaa+sen+julkaisuun+auton+omistajalta.+
Joku+stadilainen+Pasasen+sukulainen+lähtisi+paikan+tunnistettuaan+vielä+etsimään+sitä+ja+naarmuttaa+yöllä+katkerana+kuin+sitruunaa+silmissä+ja+pakenee+paikalta+Lada+1200+S+autolla,+jonka+jälkeen+autot+eivät+ole+enää+kehittyneet+laisinkaan+Pasasen+mukaan.
18.08.2022 17:14
En+laita.
18.08.2022 17:10
Olen+täsmälleen+samaa+mieltä.+https://imgbb.com/9b1Lxkk+Hirvittäisi+ajatus+siitä+että+jokainen+kilometri+varsinkin+uudessa+vehkeessä+vähentää+sen+arvoa+useilla+euroilla.
En+nyt+muista+sitä+kaavaa,+mutta+superauton+hinta+putoaa+merkittävästi+ekan+kerran+kun+2000+ajokilometriä+menee+rikki.+
Jos+kolaroit+Ferrarin,+voi+olla+että+Ferrari+kieltäytyy+myymästä+sinulle+uutta.+Imago+kärsii.
Varmaa+on+tuossakin+vehkeessä+se,+että+viikon+päästä+hintalapusta+on+lähtenyt+60-70+tuhatta+euroa+pois.
Mutta+sehän+on+varallisuuskysymys.+Minulla+ei+olisi+varaa+tuohon,+eikä+halua,+mutta+jos+minulla+olisi+kymmeniä+miljoonia+rahaa,+voisi+olla+että+se+halukin+löytyisi.
18.08.2022 17:08
Ei+tarvi+puppelipoikien+olla+minusta+huolissaan.+Käyttikselläkin+vielä+ihan+kivasti+rahaa,+vaikka+hankinnat+/+sijoitukset+olen+tehnyt+omalla+rahalla+100%+https://ibb.co/cXhRd25
Voitot+on+eri+asia+kuin+palkka.+Minä+kun+saan+työstäni+myös+palkkaa+ja+voitoista+aina+sovitut+prosentit+bonarina.+Kuusinumeroinen+on+palkkani+tänäkin+vuonna+ja+ensimmäinen+numero+ei+ole+1.+
Vuokrahommeleista+viivan+alle+jää+16-18+tonnia+kuussa+kulujen+ja+verojen+jälkeen,+joten+ei+tässä+nälkään+olla+kuolemassa+ihan+äkkiä.
Muistutan+Puppe+Pasasta+myös+siitä,+että+tämä+on+vain+yksi+viidestä+tilistäni.+
Taisin+olla+kyytihommissa+Pattayan+liepeillä+01.07.+kun+tuo+tankkaus+on+suoritettu+Chonburissa.
No+niin,+nyt+kutsuu+kokin+hommat.
18.08.2022 11:53
Koska+Paksu+Pasanen+ensimmäiseksi+aikoo+kertoa+että+päivystän+täällä,+kerron+että+en+päivystä.+Lihat+haettu+ja+sähöpostit+hoidettu.
Halusin+vain+kertoa+mitä+havaitsin+Suomessa.+Thaimaalaisia+kun+ei+nämä+asiat+kosketa,+niin+riittää+kun+sanoo+että+Suomella+ei+mene+hyvin.
18.08.2022 09:50
Home+sweet+home,+poissa+hyvä,+kotona+paras.
Huomaan+sinun+järkyttyneen+business-+luokan+lentolipuistani+ja+toimit+aina+kaavamaisesti+järkytyksesi+jälkeen+alkamalla+satuilemaan+ja+mahtailemaan.+Kuuluu+taudinkuvaasi.
Noilla+aivoilla+ei+tehdä+arvioita+kenestäkään+ja+jos+sinä+olet+suorittanut+kaksi+korkeakoulututkintoa,+niin+sinä+päivänä+kuussa+alkoi+tuulemaan.
Satusi+oli+varsin+sekava,+kuten+sinäkin.+Koitte+ensimmäiset+sydänsurut?+Kuulostaa+varsin+keijolta+tuo+toiminta.+Perustitte+siis+Kotkan+Pikajunan+poikien+kesken?+Vielä+kivempaa+olisi+naimahommat+olleet+jos+mukana+olisi+ollut+yksikin+tyttö.
Valehtelijalla+on+aina+ripaus+totuutta+mukana+tarinoissaan.+Tästä+ei+ole+kuin+hetki+kun+sinä+väitit+suorittaneesi+matematiikan+ja+filosofian+tutkinnot.+Nyt+ulkoistit+matematiikan+ystävällesi.
Kärsit+useista+mielenterveysongelmista+ja+Suomessa+olisit+todennäköisesti+suljetulla+osastolla.+Harvinaisen+harhainen+olet+ja+luulen+ettei+noin+hullua+miestä+hevillä+löydy+mistään,+joka+elää+useissa+persoonissa+ilmeisesti+tietämättä+sitä+itse.
Kuten+huomasit+kuvasta,+minulla+on+kolme+luottokorttia,+joista+kaksi+Suomesta.+Luottokortit+edellyttävät+luottokelpoisuutta.+Jos+olisi+yksikin+maksuhäiriö+tai+olisin+ulosotossa,+minulla+ei+olisi+luottokortteja.
Sairaalloinen+kateutesi+laittaa+sinut+keksimään+tuollaisia+asioita+ja+väittämään+että+ex-+kiekkoilija+ystäväni+on+illuusiota.+Muistutan+sinua+tässä+yhteydessä+että+hän+esitteli+koko+perheensä+lentoliput+Suomeen+pari+viikkoa+sitten+"sihteerisi"+pyynnöstä.
Taloja+on+joka+pojalla,+jotka+sellaisen+haluaa.+Sen+eteen+tarvitsee+vain+tehdä+töitä+ja+hoitaa+raha-asiansa.+Jos+olet+ulosotossa,+et+voi+omistaa+mitään+Suomessa.+Vouti+veisi+kaiken.
Minulla+on+Suomessa+kokonainen+taloyhtiö+eli+35+sijoitusasuntoa,+puolikas+mökki+ja+kaksi+autoa.+Ne+eivät+voutia+kiinnosta,+koska+minulla+ei+ole+mitään+ulosotossa.
Sairaalloinen+kateutesi+laittaa+sinut+vääristelemään+asioita.+Edelleenkään+en+ole+nostanut+kuin+kerran+osakaslainaa+ja+maksoin+sen+pois+muutamassa+kuukaudessa.
Palkkaa+en+itselleni+juurikaan+maksa+vaan+pääomatuloja.+En+ole+kiinnostunut+eläkkeeni+kertymästä+laisinkaan.+Vapaaehtoiselta+puolelta+alkaa+tulemaan+jo+ensi+kesänä.+En+ole+siitäkään+kiinnostunut+toimeentulomielessä.
Koko+perheemme+pärjää+koko+elämänsä+näillä+mitä+on+nyt.+Pienen+poikanikaan+ei+tarvitse+koskaan+tehdä+töitä+rahan+takia,+jos+ei+hän+halua.+Hän+voi+itse+valita+mitä+tekee.+
Samaa+mahdollisuutta+ei+ollut+minulla+nuorena+ja+sitä+mahdollisuutta+on+vain+kovin+harvalla.+Olen+ylpeä+siitä+että+mahdollistan+lapsilleni+hyvän+elämän+ja+voin+auttaa+heitä+niin+paljon+kuin+tarvitsee.+
Minulla+katsos+kun+ei+ole+laisinkaan+kakaroita+eikä+pentuja,+vaan+minulla+on+rakkaita+aivan+mahtavia+lapsia,+jotka+ovat+tärkeintä+maailmassa+aina+ja+ikuisesti.
Keskityn+nyt+elämässäni+positiivisiin+asioihin+ja+kehittymiseen.+Tämä+palsta+ei+ole+sellainen+ja+siihen+syy+löytyy+sinun+vessan+peilistäsi.+Jätän+tämän+minimiin+enkä+noteeraa+sinun+megakreisin+huuteluihin+laisinkaan.
Tiedän+että+kaivat+seuraavaksi+päästäsi+Puppet+ja+Senssut+esiin.+Saat+tehdä+sen+ihan+rauhassa.+Me+lähdetään+nyt+tekemään+hankintoja+kaupasta+ja+valmistamme+tänään+kunnon+perheillallisen+koko+perheen+voimin.
Terveempää+loppukesää+Hua+Hiniin+ja+usko+mitä+lääkärit+sanoo.+He+ovat+käyneet+ihan+oikeasti+koulua+osatakseen+ammattinsa,+eikä+leikisti+kuten+sinä.
18.08.2022 06:49
5 / 25