Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

499

  1. Yksinkertainen+vastaus.+Pasasen+pää+on+mennyt+huonompaan+kuntoon+koko+ajan+ja+hänen+mielikuvitus+ei+ole+enää+samalla+tasolla+kuin+ennen.+Myös+häneltä+itseltään+on+kadonneet+Rolls+Roycet,+900+neliön+huvilat,+uima-altaat,+Nanan+miljoonacondot,+Jomtienin+sijoitusasunto,+Vaisalan+patentit,+valtava+osakesalkku,+titaani-amexkortti,+kukkatarha,+rihkamamyyntibisnes,+Kaskisaaren+asunto,+merinäköala,+hybridi-auto+jne.Sensei-+persoonalla+oli+puolestaan+Kulosaaressa+miljoonahuvila,+jonka+hän+antoi+tyttärelleen.+Pienenä+yksityiskohtana+siinä+oli+"kylpyläosaston+pelisali"+myös+siinä+rantahuvilassa."Molemmat"+yksikkökaksikosta+kertovat+kaiken+olevan+"villalankaa+ja+aivopesua"+rakkaille,+kunnes+jälleen+eläkerahat+kopsahtaa+tilille.+Silloin+kaikki+alkaa+alusta+ja+vähän+päälle.+Saaripasasen+viimeiset+saavutuksethan+ovat+korkeakoulututkinnot+matematiikasta+ja+filosofiasta.+Erikoisasiantuntija+Jyväskylän+Yliopistosta+mahtavalla+palkalla.+Ura+numero+11.++jos+olen+pysynyt+laskuissa+mukana.Yksinäisyys,+sairaudet,+viina,+lääkkeet+ja+köyhyys+ovat+varsin+nopeasti+alamäkeen+vievä+yhdistelmä,+kuten+tässä+on+huomattu+tämän+sankarin+kohdalla.
  2. Yllättäen+et+tiedä+mikä+on+evoluutio.+Sillä+ei+viitata+työvälineiden+tai+aseiden+kehitykseen+tai+käyttöön,+eikä+myöskään+ojankaivamiseen,+vaan+ihmisen+biologian+periytyvien+ominaisuuksien+kehitykseen+ja+sopeutumiseen+sukupolvesta+toiseen.Mistä+revit+tuon+500+vuotta?+Jo+miljoona+vuotta+sitten+ihmisen+edeltäjät+käyttivät+esimerkiksi+kantoliinaa,+joka+mahdollisti+vauvalle+paremman+ravinnonsaannin.+Ihmisen+kehitys+ei+suinkaan+alkanut+500+vuotta+sitten,+vaan+se+alkoi+jo+alkusolusta+ja+jatkui+merissä,+siirtyi+sielä+maalle+näätämäisen+eläimen+kaltaisena+ja+muuttui+ihmisapinalajiksi+miljoonien+vuosien+aikana.Vahvuus+ei+tarkoita+pelkkää+fyysistä+voimaa.+Henkisesti+terve+ja+vahva+saa+kannatusta+ja+hänestä+tulee+helpommin+lauman+johtaja.+Urheilijoilla+happi+kulkee+aivoissakin+paremmin+ja+heissä+näkyy+vanha+totuus+"terve+sielu+terveessä+ruumiissa"Kuten+olen+maininnut,+tietoisuus+omasta+fyysisestä+voimasta+ja+kyvyistä+antaa+itseluottamusta+ja+taustatukea+kaikkeen.+Ei+tarvitse+pelätä+ettei+pysty+puolustamaan+itseään+ja+läheisiään+fyysisestikin,+jos+on+tarvis.Pienille,+sairaille+ja+heikoille+miehille+tai+vanhuksille+on+sitten+omat+keinonsa+miten+pärjätä.+Jotkut+laittaa+kellohameen+päälle+ja+toiset+valittaa+että+kehtaatkin+uhata+vanhaa+miestä.Iällä+ei+ole+mitään+merkitystä.+Luonteella+on+se+suurin+merkitys.+Veemäiset+saa+sen+ikävän+karman+kun+taas+hyvät+ihmiset+saa+hyvän+karman+ja+hyvän+elämän.Sinä+olet+saanut+sen+mitä+olet+tilannut.
  3. Kyllä+ne+naurut+jää+valitettavasti+minulle.+Peruskoulun+ala-asteen+poikien+vessasta+löytyy+parempaa+kirjoitustaitoa+seiniltä.Paksu+Pasanen+ampuu+itseään+jalkaan+taas+monta+kertaa+samassa+tuherruksessa.+Kirjoitus-+asia-+ajatusvirheitä+on+niin+paljon+että+katsotaanpas+vähäsen.Ensinnäkään+Hua+Hin+ei+edusta+koko+Thaimaata+eikä+aitoa+Thaimaata+ja+reviirisi+on+niin+suppea,+ettet+sinulla+ole+hajuakaan+mitä+Thaimaassa+on,+mitä+ei+ole,+mikä+on+yleistä+ja+mikä+ei+ole.Meistä+kahdesta+vain+minä+teen+ruokaa+vaimoni+kanssa+laidasta+laitaan.+Sinä+et+tee+ja+vartalostasi+näkee+että+et+myöskään+osaa+syödä.+Mikä+se+sellainen+vaimo+on+joka+ei+ruokaa+tee+kotona?+Luulenpa+että+kyse+on+siitä+ettei+hän+asu+kanssasi.Tottakai+katson+reseptit+netistä.+En+ole+kokki+enkä+kävelevä+reseptivihko.+Netistä+ne+katsoo+kaikki+muutkin+kotikokit,+jos+ei+vanhastaan+muista.+Kukaan+amatööri+ei+voi+muistaa+kaikkien+ruokalajien+määriä+ja+aineksia,+tollo.Vai+on+rajoitetusti+saatavissa+ja+kallista+katkaravut?+Hahhah!!!+Thaimaa+on+maailman+kuudenneksi+suurin+katkarapujen+tuottaja,+ja+tuottaa+19+prosenttia+Yhdysvalloissa+syömistämme+katkarapuista.+Katkarapuja+on+kaikkialla+pohjoista+myöten+jokaisella+torilla.Tanssivat+katkaravut+ovat+Buriramissa+erittäin+suosittu+ruokalaji.+Jokaisella+isommalla+illallisella+niitä+on+tarjolla.+Nimi+tulee+siitä+kun+ne+"heinät"+kannattelee+kuohkeaa+annosta+ja+se+ikäänkuin+elää+kun+oksat+antaa+periksi.Papaya-+salaatti+toki+on+yleinen+turistialueiden+kioskeissa+ja+siksi+se+on+ainoa+halpa+ruokalaji+joka+sinulle+tuli+mieleen,+koska+et+muusta+tiedä+koska+et+tiedä+mitään+thaimaalaisista+ruokalajeista.+Se+on+käynyt+jo+täysin+selväksi.On+todella+noloa+paksun+pankkikorttimiehen+pakista+aina+väkisin+asioista,+joista+sinulla+ei+ole+tietoa,+kokemusta,+taitoa+eikä+edes+näkemystä.+Jos+minulla+olisi+noin+surkea+suhteellisuudentaju,+menisin+yksin+metsään+ja+jäisin+sinne.
  4. Ei+ole+sama,+vaan+hieman+nuorempi+1982,+hintaluokka+sama.+Isot+liikkeet+tarvitsee+isomman+katteen+koska+heillä+on+valtava+kulurakenne+organisaatioissaan.Siksipä+he+eivät+tekisi+voittoa+näillä+kohteilla,+joten+nämä+jää+pienemmille+toimijoille.+Mutta+asiassa+on+mutta.+Näitä+ei+myydä+kelle+vaan.+Pitää+olla+nuhteeton+historia+siitä+että+asiat+hoidetaan+sääntöjen+mukaan+ja+asunnoista+sekä+vuokralaisista+pidetään+huolta+kuten+kuuluu,+asiaankuuluvat+remontit+hoidetaan+ammattimaisesti+valvonnan+alaisena.Jos+tuohon+taloon+olisi+tarvinnut+tehdä+putkiremontit+/+linjasaneeraus,+sen+myyntihinta+olisi+ollut+lähellä+nollaa.+Mutta+ei+tarvitse.+Putket+on+tutkittu+ja+kuvattu+ja+niille+on+luvattu+elinikää+20-25+vuotta+lisää.+Lämmönjakohuone+ja+siihen+liittyvä+putkisto+uusittu+2008.Isojen+toimijoiden+ja+heidän+aliurakoitsijoidensa+kulurakenne+kunnostuksissa+on+jopa+kolminkertainen+ja+heille+ei+jäisi+näistä+"tarpeeksi"+voittoa,+vaan+olisi+jopa+tappion+riski.Hyvä+niin.+Jää+meille+piipertäjillekin+jotakin.
  5. En+laita.
  6. Home+sweet+home,+poissa+hyvä,+kotona+paras.Huomaan+sinun+järkyttyneen+business-+luokan+lentolipuistani+ja+toimit+aina+kaavamaisesti+järkytyksesi+jälkeen+alkamalla+satuilemaan+ja+mahtailemaan.+Kuuluu+taudinkuvaasi.Noilla+aivoilla+ei+tehdä+arvioita+kenestäkään+ja+jos+sinä+olet+suorittanut+kaksi+korkeakoulututkintoa,+niin+sinä+päivänä+kuussa+alkoi+tuulemaan.Satusi+oli+varsin+sekava,+kuten+sinäkin.+Koitte+ensimmäiset+sydänsurut?+Kuulostaa+varsin+keijolta+tuo+toiminta.+Perustitte+siis+Kotkan+Pikajunan+poikien+kesken?+Vielä+kivempaa+olisi+naimahommat+olleet+jos+mukana+olisi+ollut+yksikin+tyttö.Valehtelijalla+on+aina+ripaus+totuutta+mukana+tarinoissaan.+Tästä+ei+ole+kuin+hetki+kun+sinä+väitit+suorittaneesi+matematiikan+ja+filosofian+tutkinnot.+Nyt+ulkoistit+matematiikan+ystävällesi.Kärsit+useista+mielenterveysongelmista+ja+Suomessa+olisit+todennäköisesti+suljetulla+osastolla.+Harvinaisen+harhainen+olet+ja+luulen+ettei+noin+hullua+miestä+hevillä+löydy+mistään,+joka+elää+useissa+persoonissa+ilmeisesti+tietämättä+sitä+itse.Kuten+huomasit+kuvasta,+minulla+on+kolme+luottokorttia,+joista+kaksi+Suomesta.+Luottokortit+edellyttävät+luottokelpoisuutta.+Jos+olisi+yksikin+maksuhäiriö+tai+olisin+ulosotossa,+minulla+ei+olisi+luottokortteja.Sairaalloinen+kateutesi+laittaa+sinut+keksimään+tuollaisia+asioita+ja+väittämään+että+ex-+kiekkoilija+ystäväni+on+illuusiota.+Muistutan+sinua+tässä+yhteydessä+että+hän+esitteli+koko+perheensä+lentoliput+Suomeen+pari+viikkoa+sitten+"sihteerisi"+pyynnöstä.Taloja+on+joka+pojalla,+jotka+sellaisen+haluaa.+Sen+eteen+tarvitsee+vain+tehdä+töitä+ja+hoitaa+raha-asiansa.+Jos+olet+ulosotossa,+et+voi+omistaa+mitään+Suomessa.+Vouti+veisi+kaiken.Minulla+on+Suomessa+kokonainen+taloyhtiö+eli+35+sijoitusasuntoa,+puolikas+mökki+ja+kaksi+autoa.+Ne+eivät+voutia+kiinnosta,+koska+minulla+ei+ole+mitään+ulosotossa.Sairaalloinen+kateutesi+laittaa+sinut+vääristelemään+asioita.+Edelleenkään+en+ole+nostanut+kuin+kerran+osakaslainaa+ja+maksoin+sen+pois+muutamassa+kuukaudessa.Palkkaa+en+itselleni+juurikaan+maksa+vaan+pääomatuloja.+En+ole+kiinnostunut+eläkkeeni+kertymästä+laisinkaan.+Vapaaehtoiselta+puolelta+alkaa+tulemaan+jo+ensi+kesänä.+En+ole+siitäkään+kiinnostunut+toimeentulomielessä.Koko+perheemme+pärjää+koko+elämänsä+näillä+mitä+on+nyt.+Pienen+poikanikaan+ei+tarvitse+koskaan+tehdä+töitä+rahan+takia,+jos+ei+hän+halua.+Hän+voi+itse+valita+mitä+tekee.+Samaa+mahdollisuutta+ei+ollut+minulla+nuorena+ja+sitä+mahdollisuutta+on+vain+kovin+harvalla.+Olen+ylpeä+siitä+että+mahdollistan+lapsilleni+hyvän+elämän+ja+voin+auttaa+heitä+niin+paljon+kuin+tarvitsee.+Minulla+katsos+kun+ei+ole+laisinkaan+kakaroita+eikä+pentuja,+vaan+minulla+on+rakkaita+aivan+mahtavia+lapsia,+jotka+ovat+tärkeintä+maailmassa+aina+ja+ikuisesti.Keskityn+nyt+elämässäni+positiivisiin+asioihin+ja+kehittymiseen.+Tämä+palsta+ei+ole+sellainen+ja+siihen+syy+löytyy+sinun+vessan+peilistäsi.+Jätän+tämän+minimiin+enkä+noteeraa+sinun+megakreisin+huuteluihin+laisinkaan.Tiedän+että+kaivat+seuraavaksi+päästäsi+Puppet+ja+Senssut+esiin.+Saat+tehdä+sen+ihan+rauhassa.+Me+lähdetään+nyt+tekemään+hankintoja+kaupasta+ja+valmistamme+tänään+kunnon+perheillallisen+koko+perheen+voimin.Terveempää+loppukesää+Hua+Hiniin+ja+usko+mitä+lääkärit+sanoo.+He+ovat+käyneet+ihan+oikeasti+koulua+osatakseen+ammattinsa,+eikä+leikisti+kuten+sinä.