Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

46

1. Vanha+konsti+ja+läpinäkysä.+Tuo+rietas+räähkä+ja+tiskirotta+yrittää+niiku+tekeytyy+ulkopuoliseks+ja+silvarjol+esittää+oman+näkemyksensä+niiku+muka+puolueettomasti.+Ei+muute+onnistu.+Tos+muute+Sillanpään+marssilauluski+sanottiin,+et+"tapa+tuttu+jo+taattojen,+nyt+on+hoidossa+poikasten".++Jäj-jäj-jäää.+Ja+vaik+tulisit+nettijohtoo+pitki+silmille,++nii+ei+se+onnistu,+koska+mää+on+virtuaaline,+eikä+mua+oo+olemaskaa.+👻
  2. Irstailuu+keijujen+kaa+2+Sit+mää+seuraavala+aamula+raahasin+mukana+kakskymment+kyöpelii,+niet+niitoli+sama+määrä+ku+keijuiki.+Sillei+sai+rauhassa+sit+sivuta+sitä+samaa+ihalaa+keijuu,+jonka+kans+mä+olin+ollu+kaiken+enämpi+jo+etellisenä+päivänä.+Kyl+seki+niiku+tykkäs,+ku+se+sai+ihan+antaumuksella+antaa+ja+nyttää+vittuu.+Soli+kyl+nii+nätti,+et+mul+iha+henkitystä+heikotti.Se+näytti+sitä+ihan+auki+ja+se+lumpsutti+ja+virpsutti+sitä+nii+heettasesti,+et+tajuki+meinas+mennä.+Sit+se+vielä+näytti+mulle++persereikää,+ja+sit+se+taju+vähäks+aikaa+meniki.Mää+kävin+kuumana,+mut+nii+kävi+seki.+Me+ryöväylyttiin+toisiimme+kiinni+ja+mää+tungin+ku+mieletön+kyrvän+sen+vittuun.+Se+hyppi+ja+pomppi,+riuhto+ja+huus+niiku+päätä+leikattas,+eikä+siitä+tullu+loppuu,+ennenku+se+sai+mahtavan+sarjaorkun.+Mää+taas+sain+kyl+tavallisen+kertaorkun,+mut+riuhteellisen,+kun+mää+enniiku+koskaan+saa+sarjassa.Sit+se+nymhvomaali+vaati+jo+heti+uusintaa.+Semmä+vielä+jaksoin,+mut+sit+mä+sanoin,+et+nyt+sen+tarvii+ponnahtaa+jonkun+muun+kans+silaikaa,+kun+mää+lepäilen+ja+kattelen.+Se+nykäski+kaiken+lähemmän+kyöpelin,+ja+sen+kyrpä+otti+eteen.+Keiju+ens+sormetti+vittuaan+orkkuun+asti,+ja+sit+se+anto+sen+kyöpelin+työntää+kyrvän+sisään.+Kun+noli+molemmat+orgasmoitunu,+nii+sit+se+keijukin+lopulta+rauhottu.+Sano,+et+oli+nii+ruokotonta+ja+siveetöntä,+et+ei+vielä+koskaan.+Oliki+ny+herkkuteen+ja+herkkukorpun+aika.Siinä+ku+rupateltiin,+nii+kaikki+ne+keijut+keimaili+ja+näytti+vittuu,+niet+moltiin+taas+ihan+kiimasii.+Mää+sanoin+sille+kaiken+sulosemmalle+keijulle,+et+voisko+se+viel+kertaalleen+sivuta+toista+kyöpelii,+nii+mää+voisin+viel+irstailehtii+jonkun+muun+keijun+kans,+nääs+ku+tekee+mieli+vierasta+vittuu.+Se+tääs+sieppas+uuden+kyöpelin+ja+mää+toiseks+herttasemman+keijun.+Oli+semmonen+niiku+ranskalainen+yhdyntä,+et+mä+pidin+kyrpää+ihan+varovasti+sen+vitussa+ja+liikuttiin+vaan+sevverran,+et+koko+ajan+oltiin+hekulan+huipulla,+muttei+just+niiku+lauettu.+Siin+kyl+meinas+sytänki+pysähtyy+meiltä+molemmilta.+Aatella+ny,+kyrpä+toista+tuntii+keijun+vitussa+ja+koko+ajan+lähellä+laukeemista.Sit+me+kuiteski+lauettiin+ja+pussattiin+ja+rutistettiin+toisee,+niet+ei+meitois+saanu+irti+ees+rautakangella.+Kiitelin+taas+sitä+keijuu+ja+palasin+sen+nymhvomaalikeijun+luo.+Kysyin,+et+mites+on+menny.+Sano+et+vähän+vaisusti,+mut+kiva,+kun+sää+tulit+taas.+-++”Ny+sit+riehutaan.”+Ja+nii+me+riehuttiinki.+Oli+kyl+nii+onnistuneet+irstajaiset,+et+päätettiin+ottaa+jokapäiväseks+tavaks,+mut+me+ruvettiin+tän+kaiken+sulosemman+keijun+kans+myös+viettään+yöt+yhessä.++Ku+sit+oli+menny+kaks+viikkoo,+mää+honasin,+et+mähän+en+vielä+tielä+sen+nimee.+Nii+mää+kysyin+si,+ja+se+sano+vienosti,+et+soon+Ella.+□+++👻