Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PalstaRinssi
profiilit
PalstaRinssi
PalstaRinssi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
255
Kommenttia
9559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastasinkin tuohon... Täältä poistuu ihan ihme syistä viestejä nykyisin...
Hyvää yötä rinsessalle. 😊
30.11.2022 00:44
En osaa mennä nukkumaan ennen puoltayötä, vaikka herätys olisi klo 5.
30.11.2022 00:43
Voihan siitä ottaa, mutta tuolla ulkona se on helpompaa, kuin täällä.
30.11.2022 00:41
Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elämässä ja kokenut sitä. No, en minäkään enää tiedä mikä on totta ja mikä ei...
30.11.2022 00:39
Hyvää yötä sinullekin rinsessa. Olen pahoillani että erehdyin kuvittelemaan sinut häneksi jota kaipailen... Niin täällä käy helposti muillekin. Siitähän sinä olet edelleen vihainen minulle?
30.11.2022 00:38
En just tällä hetkellä ole töissä. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedä minusta juurikaan... Olen täällä viime vuoden syksystä asti kirjoitellut. Tosin en tällä nikillä silloin vielä. Olen paljastanut itsestäni aikaisemmin vähän liikaakin.
30.11.2022 00:35
Tsot tsot nyt, menee pikkuisen yli...
30.11.2022 00:29
Enpä voi mennä ketään omakseni sanomaan, vieläkään...
30.11.2022 00:28
Liekki sydän rinssi käärme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta täällä?
30.11.2022 00:23
Sitä en voi tässä kertoa.
30.11.2022 00:16
On kaikkia noita...
30.11.2022 00:16
Liekki hermostutti? Mitä se tarkoittaa? Haluan että sihisevä nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittäisi minulle, mistä on kysymys? :)
30.11.2022 00:10
En allekirjoita ihan kaikkea mitä tuossa, esim tuo että kavereita olisi paljon. Nuorempana niitä ehkä oli, vaan nykyisin on vain muutama hyvä ystävä. Tuosta saa rotasta kovin ekstrovertin kuvan. Olen kuitenkin introvertti ja viihdyn vähän liikaakin yksinäni. Uhkapeluri en ole sanan varsinaisessa merkityksessä. En myöskään ole minkään firman pomo. En tunnusta itseäni hurmuriksikaan.
30.11.2022 00:08
On molempia ongelmia. Luonne...
"Rotta tunnistaa hyvän tilaisuuden sellaisen nähdessään eikä epäröi tarttua siihen. Rotta sopeutuu uusiin ympäristöihin kuin kameleontti. Tämä tekee Rotasta myös nokkelan ongelmanratkaisijan, joka keksii luovia ideoita kinkkisissäkin tilanteissa.
Rotan kunnianhimo voi ajaa hänet käyttäytymään itsekkäästi ja jopa juonittelevasti. Hän on altis stressille ja huolille, ja tarvitsee paljon ymmärrystä ja rakkautta ympärilleen pysyäkseen tasapainossa. Rotalla ei kuitenkaan ole ongelmia löytää seuraa, sillä hänen persoonansa on valloittava. Hän kerää ihailijoita, missä tahansa kulkeekin.
Hyvän huumorintajun ja ulospäinsuuntautuneen luonteensa vuoksi Rotan seuraa arvostetaan, vaikkakin hänen kärsimättömyytensä voi kostautua ihmissuhteissa. Rotta nauttii luksuselämästä, varsinkin jos se tarjoillaan hänen eteensä hopeatarjottimella. Pitkäjänteinen uurastaminen asioiden eteen ei sovi Rotan luonteelle, vaan hän tyytyy mieluummin helppoihin ratkaisuihin. Lapsuus on Rotan elämän parasta aikaa. Hän törmää ongelmiin vasta, kun hänen täytyy huolehtia itse itsestään. Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epäonniset rakkaustarinatkin. Erityisesti Rotan tulisi varoa uhkapeleihin sortumista."
"Hyviä ominaisuuksia Kekseliäisyys, rehellisyys, joustavuus
Huonoja ominaisuuksia Päättämättömyys, taipumus manipulointiin, ahneus"
"Rotta on syntynyt viehätysvoiman merkin alla. Rotat ovat tyylikkäitä, fiksuja, aktiivisia ja sosiaalisia luonteita, jotka sopeutuvat uusissa tilanteissa helposti muutoksiin ja ovat syntyneet viehätysvoiman merkin alla. He selviytyvät viekkaina ja nopeaälyisinä kriiseistä. Rotta on todellinen selviytyjä luonne. Rotta on lojaali, antelias ja intohimoinen persoona. Rotta viihtyy eturivissä tai johtajana kaikkien edessä. Rotta on seikkalija."
29.11.2022 23:58
Halle ajaa lujaa.
29.11.2022 23:53
Ei pureva ollenkaan... Luin siitä itse juuri täältä.
https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-rotta
"Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epäonniset rakkaustarinatkin."
29.11.2022 23:47
Hyvää yötä sinulle. :)
29.11.2022 23:42
Olen rotta kiinalaisessa.
29.11.2022 23:39
Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sähisee. Mikä se onkin nyt mennyt tähän tyttöön?
29.11.2022 23:31
Tiedän kyllä kenelle tämä on. Ei minulle. en tarkoita sitä.
29.11.2022 23:27
34 / 478