Jotain toista naista taas en. Päinvastoin joku toinen nainen voi olla ihastunut minuun.
Minä saatan oksettaa jotain naista
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mita sina sitten halut
- Anonyymi
Seurustella.
- Anonyymi
Ok
Niinpä, sama homma. Yhtään ei tiiä, mutta on mahdollista.
Niin, voi se kai niinkin olla. Usein vaan ne tykkäämiset ja ihastumiset ei vaan kohtaa. Ei sitä voi alkaa seukkaamaan vaan sen takia, että joku nyt sattuu tykkäämään minusta. Pitäisi itsekin tykätä tarpeeksi.
Yllättävän monet ihmiset on kuitenkin sitä mieltä, että seurustellakin voi ilman tunteita. Kunhan muut kriteerit täyttyy. Toisille jopa käy, että kunhan joku vaan on ettei ole yksin.
G-LoveR kirjoitti:
Yllättävän monet ihmiset on kuitenkin sitä mieltä, että seurustellakin voi ilman tunteita. Kunhan muut kriteerit täyttyy. Toisille jopa käy, että kunhan joku vaan on ettei ole yksin.
No se heille suokoon. Olen vaan nähnyt aika monen sellaisen parin eroavankin aika pian, ja sitten taas haetaan samaan tyyliin uutta. Ilman tunteita. En itse vaan kykene tuohon, kun pärjään liian hyvin itseksenikin. Ärsyttäisi vaan ihminen, johon ei olisi mitään tunnesidettä.
PalstaRinssi kirjoitti:
No se heille suokoon. Olen vaan nähnyt aika monen sellaisen parin eroavankin aika pian, ja sitten taas haetaan samaan tyyliin uutta. Ilman tunteita. En itse vaan kykene tuohon, kun pärjään liian hyvin itseksenikin. Ärsyttäisi vaan ihminen, johon ei olisi mitään tunnesidettä.
Joo. Suotakoon. Luulen, ettei kaikki ihmiset vaan osaa tai pysty tunteilemaan. Puuttuu kyky.
On kuitenkin sosiaalinen tai fyysinen tarve kihnuttaa jotakuta, jota voi heilaksikin sanoa.
Nojoo, kyllähän se olis olotila, että heittää hukkaan kaikki tunteensa, jos möllöttää jonkun tunteettoman kanssa tai jota kohtaan ei tunteita ole. Zombie. 🧟♂️G-LoveR kirjoitti:
Joo. Suotakoon. Luulen, ettei kaikki ihmiset vaan osaa tai pysty tunteilemaan. Puuttuu kyky.
On kuitenkin sosiaalinen tai fyysinen tarve kihnuttaa jotakuta, jota voi heilaksikin sanoa.
Nojoo, kyllähän se olis olotila, että heittää hukkaan kaikki tunteensa, jos möllöttää jonkun tunteettoman kanssa tai jota kohtaan ei tunteita ole. Zombie. 🧟♂️Tietenkin itsekin kaipaan läheisyyttä ja fyysistä tarvetta... Kuten suurin osa muistakin ihmisistä. Se ei yksin riitä suhteen liimaksi, vaikka mukavaa olisikin.
PalstaRinssi kirjoitti:
Tietenkin itsekin kaipaan läheisyyttä ja fyysistä tarvetta... Kuten suurin osa muistakin ihmisistä. Se ei yksin riitä suhteen liimaksi, vaikka mukavaa olisikin.
Joillekin riittää. Ymmärrän näkökantasi, ei mullekkaan riittäisi.
G-LoveR kirjoitti:
Joillekin riittää. Ymmärrän näkökantasi, ei mullekkaan riittäisi.
Ei tosin ole kokemustakaa moisesta järjestelystä... Juuri mistään suhteiluista muutenkaan.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei tosin ole kokemustakaa moisesta järjestelystä... Juuri mistään suhteiluista muutenkaan.
No mulla on sen verran kokemusta tunteettomasta yhdessäolosta, että en suosittele kuin pystyynkuolleille.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No mulla on sen verran kokemusta tunteettomasta yhdessäolosta, että en suosittele kuin pystyynkuolleille.
Mutta kuten itsekin totesit, se istuu kuten hanska kuolleen käteen pystyynkuolleille.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuten itsekin totesit, se istuu kuten hanska kuolleen käteen pystyynkuolleille.
Glover jeph. Ehkäpä kaltaiset leikki parhaiten keskenään. Tykkää leikkiä samoja leikkejä jne.
- Anonyymi
Aina se menee niin, että tykkäävä osapuoli on mies, joka naista lähestyy.
Nainen vaan hymisee, eikä miehestä tykkää, eikä halua alkaa seurustelemaan, kun ei miehestä tykkää, vaikka mies naisesta tykkäisi. Anonyymi kirjoitti:
Aina se menee niin, että tykkäävä osapuoli on mies, joka naista lähestyy.
Nainen vaan hymisee, eikä miehestä tykkää, eikä halua alkaa seurustelemaan, kun ei miehestä tykkää, vaikka mies naisesta tykkäisi.No niin siinä usein käy. Ketään ei voi pakottaa tykkäämään. Se on tekemätön paikka.
- Anonyymi
Kerrankin tällä palstalla näkee terveen suhtautumisen itseensä ja vientiinsä/ kelpaavuuteensa. Ihan totta, että kaikkia ei voi mitenkään miellyttää.
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Samaa mieltä. Tiedän oksettavani ainakin yhtä, mut ehkä jopa minuun saattaa joku joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ihastua.
- Anonyymi
minua huvittaa jotenkin paljon nuo fifan tytöt joetnkin :D
- Anonyymi
en tiedä miksi jotenkin vaan sillei huvittavat nuo fifsn virksailija-tytöt
- Anonyymi
Ja todettakoon vielä, että olet edelleen 32 vuotias. Tuo ei muuksi muutu. Jos joku 32 vuotias tai nuorempi tuota jaksaa, niin hallelujaa 🙏
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Halle ajaa lujaa.
Niin ajaa. Sata pohdintaa samasta aiheesta. Jos sinunkin naisesi pohtisi suhdetta sinuun joka päivä.. Niin no 🪄 🙏 Halle ajoon lujaan suokoon :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin ajaa. Sata pohdintaa samasta aiheesta. Jos sinunkin naisesi pohtisi suhdetta sinuun joka päivä.. Niin no 🪄 🙏 Halle ajoon lujaan suokoon :)
Enpä voi mennä ketään omakseni sanomaan, vieläkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinoita vanhemmista miehistä.
Tänään ajattelin häntä. Ehkä eilen muistin, kuinka hellästi ja huolehtivasti hän talutti ja lähes kantoi minut mieheni luo. Muistan hänen katseensa, sillä se oli viimeinen kerta kun tapasimme. Muistan mieheni, kuinka hän oli syventynyt kännykkäänsä ja otti minut mukaansa välinpitämättömästi. Näin hänen kaipaavasta katseestaan, miten näki meissä kauniin nuoren parin. Minä muistan viileyden, johon päädyin lämpimästä välittävästä sylistä.
En tietääkseni koskaan ihastunut häneen. Hän oli suurikokoinen ja yritti naurattaa minua vaikka en voinut puhua mitään. Oli jotenkin tukalaa olla hänen läheisyydessä, mutta sille asialle ei voinut mitään. Kutsuin häntä mielessäni konitohtoriksi koostaan ja ammatistaan johtuen.
Eilen muistin hänet, lämmön ja välittämisen. Senkin, miten paljon hän piti minusta. Sen ymmärsin eilen ensimmäistä kertaa, miten paljon ikävää hän viimeisellä kerrallamme tunsi. Ei sellaista niin nuorena ymmärrä. Eikä hänkään ymmärtänyt, että pelkkää valetta näki. En minäkään silloin. Elämä osaa olla julmaa, näyttää asioita joita ei ole olemassa ja kertoa sen mitä on ollut olemassa vasta vuosien päästä.
Sen pituinen se. Tänään oli kaunis poppatohtori :) tunsin olevani lähellään kuin amazoni. Ihmejuttu kuitenkin, että vanha muisto sai kai jotain meidän välille, hyvän hoitosuhteen luulisin :) - Anonyymi
Eräs toinen maineikas trolli, DarkFear, oli myös monta vuotta saman ikäinen.
- Anonyymi
näin kyllä siis jotenkin siis todella kauniin jonkun tyytön tummaihoinen kummallista jos voi edes tykätä koska niin ku klux klan taustaa itsellä, mutta todella kaunis joku tyttö vieläkin mielessä tuo jonka näin
- Anonyymi
Jos on jotenkin joku tyttö mielessä niin ei saa nukuttuakaan ollenkaan :D
- Anonyymi
Hiljaa! Käy nukkumaan :)
- Anonyymi
Jos ei tule uni vaikka kuinka yrittäisi jos joku tyttö on mielessä, silloin joutuu valvomaan
- Anonyymi
voi olla joku muukin asia mielessä eikä mikään tyttö joka häiritsee yöunta jotta ei saa nukuttua
- Anonyymi
Monellako tavalla ajattelit vielä sanoja käännellä? :)
"Eikä mielessä voi olla mikään tyttö asia, joka häiritsee yöunta, jotta ei saa nukuttua joku muukin" :D
Nääh :) Ja nyt nukkumaan. Kyllä se tästä lähtee :)
- Anonyymi
Oli pitkä suhden miehen kanssa, joka ei ollut komeinta sorttia. Oikein hyvä meillä yhdessä. Ystävä sanoi, en minä vaan sinuna olisi valinnut tuon näköistä miestä. Hän itse elääkin yksin.
Niin että aloittaja, näin se asia on. Toivon että löydät kumppanin jota et oksetuta.Heh, ystävät ei ole mitään sanomaan mitään kenenkään toisen kumppaneista. Tiedän, kyllä ne jotain useimnat sanoo ennemmin tai myöhemmin. Ei vaan pidä noteerata mitään minkä kanssa itse olet onnellinen.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Itselle se kumppani valitaan, ei ystäville eikä edes perheelle. Tässä kohtaa saa olla itsekkyyden huippu. Luvalla. :)
- Anonyymi
Plörlööö.
- Anonyymi
Ei kukaan ole ihastanut trolliin.
- Anonyymi
Näin se on. Hyvä vaan että joko oksettaa tai ihastuttaa. Sen aistii ihmisistä heti että ollaanko heidän kanssaan samalla aaltopituudella vai ei. Ideologia on yllättävän tärkeä tekijä siinä natsaavatko palaset yhteen vai eivät. Miksi ensivaikutelma on se tärkein kun kohtaa randomeita ihmisiä? Siksi koska siinä vaiheessa sinulla ei ole vielä muokkautuneita käsityksiä toisesta henkilöstä. Joku voi väittää että asia ei ole näin koska siinä vaiheessa ei vielä tunne toista ihmistä mutta mitä enemmän viettää aikaa toisen kanssa niin sitä subjektiivisemmaksi käsityksesi hänestä muuttuvat. Ja aina on muistettava että sosiaalisissa suhteissa voi olla mukana toisen ihmisen manipulointia eli kun randomilla kohtaa jonkun niin mahdollista manipulaatiota ei ole vielä ehtinyt tapahtua. Ensivaikutelma intuitio = Valinta alkaako pyörimään tai seukkaamaan toisen kanssa vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757