jukka-qwerty
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
58
Kommenttia
17
Kone muistaa käyttäjä tunnukset
Poistan ja tyhjennän koneen muistin käytön jälkeen. Mutta huomaan jonnekkin kirjautuessani että se tarjoaa käyttäjätunnu075Latausliittymä ja huijaussoitot
Minulla on saunalahden / Elisan latausliittymä. Jos soitan sillä nyt liikenteessä oleviin huijausnumeroihin kotimaassa074Soitolla sitoutuminen
Minulla on siis saunalahden / Elisan latausliittymä. Jos soitan sillä nyt liikenteessä oleviin huijausnumeroihin kotima073- 371
Autocad räjäytetyt numerot
Aikoinaan Autocadissä pystyi räjäyttämään kirjaimia tai numeroita viivan pätkiksi. Ei onnistu enää. Onko mitää fonttia m067Huonot sim-korttien järjestys
Kun huonot 8:ssa tulee telakka ulos siinä on 2 sim paikkaa. Kumpi on sim-1 ja kumpi sim-2?060Nettikartat ilman ylämäkiä, Espoo.
Onko netissä Espoon alueen pyöräilykarttoja reittihaulla josta voisi valita ylämäki tai tasaisen reitin?056Reilunkaupan T-paita
Haluisin ostaa paidan josta tietäisin tekijän saaneen myös kohtuullisen korvauksen. Onko se suomessa mahdollista?054Karenssin jälkeen ansiosidonnaista
Jos irtisanoudun itse ja saan 90vrk karenssin. Saanko sen jälkeen ansiosidonnaista päivärähaa kuin saisin heti jos minut154Danny McAskillin temput
Katselin äsken telkusta kaverin polkupyöräilyä kotisaarellaan. Onko sillä lukkopolkimet?553Baana fillari parkki
Tulen junalla Helsinkiin aamulla. Voisin jatkaa fillarilla. Missä päin Helsingin päärautatieasemaa säilyttäisi polkupyö051- 144
Brittien Irlanninrykmentti
Elokuvassa "Kiinalainen" kaveri kertoo palvelleensa armeijassa Brittien Irlanninrykmentissä. Oli myös Irakissa. Liekköhä140LG-E455
Elisan liittymä. Koitam lähettä kuvaa toiseen kännykkään. "Viestiä ei voi lähettää. Datapalvelu ei ole käytettävissä".2352min+2min juoksu+kävely älypuhelin
Tarkoitus aloittaa juoksu. Kattelin ohjeita aloittamiseen. Saisinko jostain puhelimeen ohjelman joka piippaisi halutuin332Kuva yhteystiedoista galleriaan
Omaan LG kännykän. Sen yhteys tiedoissa on nimi, numero ja liittettyna valokuva. Miten saan valokuvan talletettua galler128Synnytysten käynnistämiseen yleisyys
Paljonko synnytyksestä käynnistetään suomessa ja paljonko USA:ssa?022- 020