Jos irtisanoudun itse ja saan 90vrk karenssin. Saanko sen jälkeen ansiosidonnaista päivärähaa kuin saisin heti jos minut olisi irtisanottu?
Omavastuu tulee siis kumpaankin.
Karenssin jälkeen ansiosidonnaista
1
61
Vastaukset
- eläkeikä_lähestyy
Jos elämäsi täyttymys on lepäillä jonnii aikaa ansiosidonnaisella, niin kyllä se periaatteessa onnistuu 90 päivän jälkeen, parhaassa tapauksessa käytännössäkin. Siis ettei tule uutta karenssia tai jotain. Jos vaikka on vaan vuosi puolitoista aikaa eläkkeeseen, niin mikä ettei. Se pitää muistaa, että eläke putoaa jonkin verran, vaikka superkertymä vissiin jo poistui (?) Hallitus juonii koko ajan ja koettaa lyhentää ansiosidonnaista ja siinä sitten kärsii muutkin kun me eläkettä odottavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247