Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7

  1. mut miten taksikuskit/bussikuskit ,muka eroaa joukosta ,niin ja kuolemattomat jalankulkijat/pyöräilijät ,melkoista on meno nykyään ,ja mä onneton oon se "traktori" kuski joka yrittää olla ketään kolhimasta ,mut nyt oon päättänyt ,viimeinen on talvi kun tuollaisille yritään aurata ,kulku mahdollisuutta ,kahlataan sitten lumessa ja sonnassa ,eläköön arvot ja toisten kunnioittaminen ,mulla tuli mitta täyteen ,jatkossa olen vaan se joka valittaa joka asiasta