Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Itse haluaisin uuden liikenneympyrän kunnan talon ja Nordean risteykseen. Liikenne sujuisi paljon paremmin ja olisi turvallisempaa myös jalankulkijoille. Se hidastaisi myös pakosti autojen vauhtia. Kunnan talon lähellä on paljon suojateitä ja siinä mennään moneen suuntaan (joka suunnasta voi kääntyä oikealle ja vasemmalle sekä mennä vielä suoraankin). Jonoja syntyy ja varsinkin nyt talvella risteyksessä olevien lumikasojen takaa on vaikea nähdä liikennettä.
    Toinen aivan surkea risteys on Myllystenpohjantieltä kun käännytään uimahallille. Miksi uimahallilta tulijoilla ei voi olla kolmiota? Usein olisi kolissut myös (jos olisin noudattanut etuajo-oikeuttani) Myllystenpohjantien seuraavassa risteyksessä eli kun kääntyy kampaamolta ja kelalta päin Myllystenpohjantielle, niin kääntyjillä on etuajo-oikeus, mutta usein Myllystenpohjantietä pitkin ajavat posottavat vaan suoraan kohti Tamperetta.