Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wertti_38
profiilit
wertti_38
wertti_38
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsellä oli elämää suurempi seikkailu julkisesta terveydenhuollosta johtuen päästä edes imusolmukesyövän takia sytostaattihoitoon...todettiin jo terveeksi...mut sitten vedettiin uusi setti kera sädehoidon...haimassa olevasta kudoksesta halusivat vielä leikata näytepalan...tähystysleikkaus ei onnistunut ja tekivät avoleikkauksen...tämän ronkalailun seurauksena tuli keuhkoveritulppa...kyllä minua otti hermoon kun säälittiin...kun kuitenkin olin ihan hyvässä kunnossa koko operaation ajan...myös se otti hermoon kun tehtiin hylkiö yhteiskunnan taholta...pitkiä sairauslomia ja apuja oli turha pyydellä mistään...alkuperäiseen kirjoitukseen kommentoin et kun on ite vierestä nähny sen miten koville ko hoito voi ottaa niin kyllä siinä tukea tarvii...se todellinen rakkaus pysyy rinnalla vaikka mikä olisi ja tulisi...hän ei ollut sitä
23.10.2014 08:05
Miltei kauttaaltaan tatuoitu ei minuakaan miellytä...mutta pari kolme pientä tatuointia on ihan jees
04.10.2014 09:26
kyllähän se niin on että rakastelu ilman rakkautta on seksiä ja seksi ei ole kaunista...kyllä toinen pitää tuntea kunnolla ja jutussa olla jotakin syvempää tunetta ennen rakastelua
11.09.2014 20:14
Jokanenhan saa tehdä niinkuin haluaa...mut minä en kyllä ymmärrä et mitä iloa on tunteettomasta panosta?? rakastelu ilman tunteita on seksiä ja seksi ei oo kaunista
10.12.2013 14:20
1. On terveellä tavalla ylpeä itsestään on minkälainen tahansa
2. Ei ole liian itsekäs
3. Ei nipota turhasta
4. Hyväksyy sen että myös mies tarvii omaa aikaa
5. Osaa olla hellä
6. Osaa olla kova tarvittaessa
7. Hyväksyy miesten saunaillat
8. Osaa olla rakastettu ja rakastaa
9. Hyväksyy miehen kaverit
10. Tekee edes joskus aloitteen seksuaaliseen kanssa käymiseen
14.09.2013 17:50
Kyllähän se mullekkin janojuoma lomalla maistu...juhannuspäivänä korkki kiinni...eli itteesä selkärangasta kiinni ja se on siinä
09.08.2013 23:00
Kyllähän yh-äitikin on nainen ja ainakin minulle kelpaisi...lapset on elämän suola ja itse en niitä voi saada vaikka minulla nainen olisikin
06.02.2013 22:25
1 / 1