Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

107

  1. joo aika hyvä näkemys mäki mietin ton aika samalla tavalla..
    ruusu pois ja juttelemaan vaa. sulla ei ole aloittaja mitää menetettävää loppujen lopuksi
    jos elämässä haluaa saavuttaa haluamansa, täytyy välillä mennä sinne epämukavuusalueellekin....