Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

107

  1. Älä+huoli+mies.+Ekaks+kaikki+lähtee+susta+itestä.+Jos+sä+uskot+ittees+ja+omaan+tekemiseen+nii+löydät+vielä+jonku+:)+Jokaselle+on+joku+olemassa.+Mäki+löysin+itelleni+jonkun,+mutta+se+kariutu+sitte+muista+syistä..+Ja+ei,+en+ole+rikas+enkä+komea,+mutta+mäkin+löysin+naisen,+todella+upean+semmosen+päältä+sekä+sisältä+heh+^^+joten+säkin+löydät,+kunha+et+koskaan+lakkaa+uskomasta+siihen.+Aina+on+toivoa...
  2. moi oon 22 v mies lähihoitajakoulutuksessa aikuispuolella. Muistan kun meiän piti tehä semmonen elämänkaari essee itestä. mulla ei ole ollu noin pahoja juttuja lapsuudessa kun sulla salmiakki, mutta oma tarina kuitenki...no mutta en ole avautunu kenellekkään koskaan mun lapsuudesta ja se näkyy vielä tänäki päivänä, muttei enää "niin näkyvästi" kun lapsuudessa? olen opetellut avoimeksi tässä vuosien varrella. juttelen ihmisten kanssa jne ja tulen toimeen mutta omien kaverisuhteiden muodostuksessa jokin mättää? mulla ei ole tällä hetkellä ollenkaa hyviä kavereita, onko kavereita ollenkaa? pari etäisempää kaveria lapsuudesta on, toinen muutti ja asuu nyt itärajalla, kaukana... toisen kanssa olen yhteydessä silloin tällöin, mutten useasti ns normaalisti mitä muut ovat yhteydessä kavereihinsa. pelailen nykyää sählyä pari kertaa viikossa sählyporukassa ja luen lähihoitajaksi - ihme :0 , mutta muun vapaa-ajan istun kotona... ja käyn vkl vanhemmilla..

    no päätin sitte avautua vähäsen siihen esseeseen, mutta en kertonu todellakaan kaikkea itestä, mutta sen verran kirjotin että kun pääsin ahistaviin aiheisiin, nii oli pakko pitää tunnin tauko, kun hajosin siinä kirjottaessa. aloin itkemään vaa kun kaikki muistot tulvi mieleen :/

    avauduin taas tähänki, eikä tää nyt liittyny aiheeseen mut mietin tossa, kun tein esseen että eihän mulla ole enää mitää menetettävääkään, ehkä se kirjottaminen myös auttaisi... oli ihan hyvä purkaa asioita johonki.
    nyt aloin miettimään että voisi ite mennä tästä johonkin terapiaan kertomaan omista jutuista. saisin ehkä jopa jotai apua mitä en osaisi odottaa? kaikkea kannattaa yrittää ja kokeilla eikä pois sulkea mielestä. eli hae salmiakki vaa rohkeasti apua ja ole avoimin mielin. mun kirjotus ei ollu sieltä parhaasta päästä, mutta tartu rohkeasti mahdollisuuksiin kun niitä on tarjolla :) ei mullakaa kaikki ole niin hyvin kun vois olla mut oon päässy kuitenki edes vähän eteenpäin tässä elämässä...