Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa on kyllä totuuden siemen, hermoista on paljon kiinni.. Sitten kun on pari kertaa tyrinyt kunnolla, ei enää pysty suhtautumaan asiallisesti tilanteeseen. Epämiellyttävistä kokemuksista ja tuntemuksista seuraa ennen pitkää kyseisen tilanteen välttely, mistä puolestaan seuraa, että mitään kehitystä asian suhteen ei pääse tapahtumaan ja sirkus jatkuu.
30.05.2016 23:33
Romanttinen jännitys, hupsut sekaannukset ja onnelliseen loppuun päättyvät vastoinkäymiset on eri asia kuin kuoleman pelko. :I
30.05.2016 23:25
Niin, tiedän.. mutta kyseinen homma kuuluu kategoriaan vastenmieliset asiat joista tietää, että ne pitäisi hoitaa, mutta joita on mahdollista lykätä hamaan tulevaisuuteen.. Ja niin aikanaan teinkin. Tällä hetkellä ei ole onneksi autoa, niin en ole vaaraksi kenellekään.. tai millekään, mutta eipä ole sitten mahdollisuutta myöskään harjoitella sitä peruuttamista.
30.05.2016 23:19
Kyllä mun mielestä, jos ihan tarkkoja ollaan, heteromiehetkin pitäisi hyväksyä tasapuolisesti mukaan sateenkaariperheeseen ja suoda mahdollisuus peruuttaa rohkeasti ja häpeilemättä kyseiseen prideruutuun.
Parkkipalvelu olisi kyllä oikeasti hyvä ajatus, mutta joku hämärä cittarin parkkihalli täynnä kyseisiä hahmoja, koura ojossa hamuamassa auton avaimia, kuulostaa kyllä hiukan pelottavalle.
30.05.2016 23:12
Hui, minä en tiennyt tuota. :O Mutta olenkin välillä turhan luottavainen ihmisten suhteen.. Kiitos varoituksesta.
30.05.2016 22:56
Jotkut sukupuolineutraalit sateenkaaren väriset ruudut voisi olla hyvät, jäisi sitten sitä liikkumavaraa erilaisille kuskeille.. hmm.. "Erilaiset kuskit".
Siellä ruudun liepeillä voisi sitten vielä olla joku päivystävä jännämies, jolta voisi tarvittaessa saada peruuttamisopastusta.
30.05.2016 22:52
Mutta ei pinkkiin ruutuun kyllä kehtaa kukaan nainenkaan parkkeerata, lukuun ottamatta ehkä Tuksua ja Paris Hiltonia, siksi raivo.
30.05.2016 22:32
Ei autolla ajaminen olekaan vaikeaa, niin kauan kun ollaan menossa eteenpäin. Mutta peruuttamien.. niin noloa.
30.05.2016 22:22
Ehkä pointti tuossa raivossa on se, että ne on spesifisti naisille suunnattuja ja vielä nössön pinkkejä.. Kaikki kun naiset eivät kuitenkaan ole huonoja peruuttajia, vaikka jotkut onkin. Leveämmille ruuduille on kyllä tilausta, mutta ehkä ne voisi olla ihan yleiseen jakoon sukupuolesta riippumatta kaikille jotka kokevat peruutustaitonsa heikoiksi.. Tosin kukaan mies ei kyllä ikinä tunnustaisi inkivisitionkaan käsittelyssä, että peruutus-tai ajotaidoissaan olisi kohentamisen varaa.
30.05.2016 22:17
Minä voin kyllä tunnustaa, että en oikeasti osaa peruuttaa ja suurella kiitollisuudella tervehtisin leveämpiä parkkiruutuja.. Olen peruuttanut mm. ojaan, lumipenkkaan ja toisen auton kylkeen.. No, en sentään oman auton kylkeen. :/
30.05.2016 22:03
Niin, oikea järjestyshän on siis hyvä ulkonäkö ja jos se on kohdillaan, sitten vasta kiinnostutaan pillusta. Pelkällä pillulla nyt tee yhtikäs mitään.
Kuinka monta prosenttia naisista sitten on oikeasti niin kauniita, että saavat "epäreilusti" miehiin verrattuna kaiken ulkonäöllään? Pidän "ongelmaa" suht marginaalisena.
30.05.2016 21:59
En hymyile aktiivisesti kadulla kävellessä ihmisille, mutta toki toisinaan käy niin, että joku mielen juolahtava vanha vitsi, tai kuulokkeista kantautuva rujo kappale saa hymyn huulille.
Jos tulee jonkinlainen suoranainen kontaktitilanne, vaikkapa samaan aikaan oviaukkoon tai hissiin sattuminen tms, lähestyn tilannetta ja ihmistä ystävällisesti hymyillen. Vastakappale tietenkin sitten tulkitsee omasta suunnastaan miten minun hymyn tulkitsee.
Jos joku tuntematon hymyilee minulle, hymyilen luonnollisesti takaisin. Ainakin siihen saakka kunnes selviää mitä se haluaa.
30.05.2016 21:51
Kesäkuumalla kun alkaa lopulta sataa, asfaltista nousee miellyttävä hiekkainen, jollain tapaa nostalginen, menneitten kesien tuoksu.
30.05.2016 21:34
Mahtaakohan seksinukeillakin olla käyttämättömyyden takeena jonkinlainen immenkalvo, jonka onnellinen omistaja voi sitten ekalla kerralla juhlavasti konfettisateessa poksauttaa?
30.05.2016 21:04
Tätä lukiessa alkoi suorastaan silmät loistaa, olen vaikuttunut. :D
29.05.2016 11:08
Joo, minulla on ollut ilo nauttia kyseisestä tuotteesta jokus lapsinaisena ja vielä teininaisenakin suurtalouskeittiöiden tarjonnan höysteenä ja mainitsemani rautainen pikantti maku jäi elävästi mieleen. Vaikka nyt näin kurppana mieluusti suosinkin kotimaisia tuotteita, niin kyseiseen en ole sen koommin kajonnut. Piti ihan guugeloida onko sellaista enää nykyään tarjollakaan.. kyllä vaan löytyy. Koska nyt olisi kuitenkin kaikin puolin tämmöinen spesiaalitilanne käsillä, niin mieluusti tursottaisin Mäkkärin parkkiksella illalliseksi nauttimani höyryävän kulttuuri-imperialistisen tuotoksen päälle ketsuppia, jossa maistuu suomalaisäitien työn jälki: hiki, veri ja kyyneleet.
29.05.2016 11:04
Oh, tämäpä yllättävä kunnia.. No, ehdottomasti sitten tilanteen maksimoimiseksi autokaistalta. Saanen ehdottaa mustana hevosena Saarioisten ketsuppia, siinäpä vasta rautainen maku..
28.05.2016 23:51
Samaa mieltä. En ymmärrä miksi vanhempien naisten ulkonäkö jaksaa täällä niin kovasti kiinnostaa, saati että sitä pitää jatkuvasti haukkua. On keskenkasvuista luulla, että vaheneminen ja iän tuomat muutokset eivät koskisi myös itseä ennen pitkää... 121212:kin voisi käyttää energiaansa sen parikymppisen tyttöystävän metsästämiseen, sen sijaan, että jauhaa täällä itsestäänselvyyksiä. Neljäkymppinen ihminen näyttää, ja mikä tärkeämpää on erilainen, kuin kaksikymppinen.. hyvässä ja pahassa, mutta ei silti ole mikään ikäloppu raakki, vaan toivottavasti aikuistunut ihminen. Ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta itseä ja muita kohtaan on toivottavasti kertyy 121212:llekin siihen ikään mennessä.
28.05.2016 23:35
Kyllä minä jotain tajusin.. kunhan taas aikani kuluksi vähän venkoilen. :)
28.05.2016 23:25
Olin aikeissa tuolla toisessa ketjussa vastata sinulle, että kesäreissu voisi olla oikein hyvä ajatus. Pieni irtiotto vaikkapa reissun muodossa voisi olla piristävää ja ehkä tapasit uusia ihmisiäkin.. mutta enpä tiedä, taidankin ehdottaa sinulle yksisuuntaista reissua vaikkapa Afganistaniin. :(
28.05.2016 21:53
48 / 109