Mikä on lempituoksunne?
Lempituoksu
71
1749
Vastaukset
En yleensä lemuista liiemmin perusta, mutta tämän suihkusaippuan hajuun olen tykästynyt:
http://www.rexona.fi/fi/neste-ja-suihkusaippuat/tuotteet/f1-250ml- ygfgyuijnmk
Juuri avattu kahvipaketti.
- Sniffaaja
Oma kakka haisee parhaalle.
- billu_
vasta pesty pillu on paras.
- deepdeep
Sebamed hapan ihonpesuliuos,
ihana tuoksu Ehdottomasti tervaspuu
- atännä
Joo.
Piti kirjoittaa enemmänkin, mutta ei tuo tarvitse sanoja. Metsän tunne. atännä kirjoitti:
Joo.
Piti kirjoittaa enemmänkin, mutta ei tuo tarvitse sanoja. Metsän tunne.Voisimmekin sitten tervaspuu nuotiolla harrastaa esim juustosämpylöiden lämmittämistä
Juuri avatun kaffipaketin kahvinourijen tuoksu.
Jos kyseltiin enemmänkin hajuvesi/partavesi suunnalle, niin silloin Guccin aftershave lotion. Se joka on mustakorkkisessa neliskanttisessa lasipurkissa. Myyntipakkaus täysin musta laatikko. Tuoksu on sellainen havumetsän oloinen.- kaisanoasaa
Kyllä se vitun tuoksu on.
Kesäkuumalla kun alkaa lopulta sataa, asfaltista nousee miellyttävä hiekkainen, jollain tapaa nostalginen, menneitten kesien tuoksu.
- vihatipunen
Monia hyviä tuoksuja on mutta kyllä tervan tuoksu on yksi parhaista. Esim. entisen kotikuntani kirkon kattoa tervataan kesäisin ja jos silloin menee kirkon ohi niin...
Jos mulla olis mies niin se voisi pestä kyllä hiuksensa tervashampoolla niin voisin nuuskutella hiuksia. Lihaisa tervalta tuoksuva mies, oih ja voih.Lihaisa. :o
Vai meinasit viellä maistaakkin tuoksijen huuskimisen päälle. :) Varmaankin sopivan murea sopis olla, ei liian jäntevä taikka läskinen.- vihatipunen
pete_pjn kirjoitti:
Lihaisa. :o
Vai meinasit viellä maistaakkin tuoksijen huuskimisen päälle. :) Varmaankin sopivan murea sopis olla, ei liian jäntevä taikka läskinen.Ns. lihaisalla miehellä on varmasti lihaksia mutta on ehkä myös jonkin verran pehmeyttä kropassa. Eli luultavasti sopivan murea.
Toivottavasti en kuitenkaan työpaikan ruokalassa luule sitä pihvipäivänä pihviksi ja puraise. Mä itseasiassa annoin jo itselleni porttikiellon ruokalaan, mutta tänään oli kyllä pakko käydä siellä syömässä. Lihaisaa miestä ei onneksi näkynyt..
- että.silleen
Sireenit jotka kukkii nyt, villi kielojen tuoksu... kun niitä kukkii laajoina peitteinä metsän reunassa. Myöhemmin jasmiinin kukkiessa, touksu leijuu koko pihassa... meillä on mökillä suuri pensas, sitäkin!
Jouluna kanelin tuoksu valtaa koko keittiön... ja olohuoneessa tuoksuu appelsiinit ja nimen omaan appelsiinit! - naisen.tuoksu
Joku semmoinen hedelmäinen naisen parfyymi leijaili hississä tässä yksi päivä. Oli oikein miellyttävä ja kiihottava tuoksu. Monet muut naisten hajusteet on epämiellyttäviä, mutta tämä tuoksu miellytti.
Koska olen niin herkkä tyttönen niin tuoksut ei ole mun juttu - enemmänkin niiden minimoiminen. :D
Vastaleivotun pullan tuoksu on lyömätön.
- palstankurpin
Niin ja koiran persereikä ja munat.
palstankurpin kirjoitti:
Niin ja koiran persereikä ja munat.
No niistä en liiemmin välitä. Toki joskus täytyy vilkaista koiran villahousujen väliin, että onko siellä siistiä, ja joskus sen peffa täytyy jopa pestä. Mutta mitään nautinnollista näissä tilanteissa ei ole.
Marrrnie kirjoitti:
Niin, ja koiran turkki ja tassut tuoksuu myös ihanalle!
:) Onhan koiran turkin tuoksi kieltämättä omalaatuinen. Mukava heräillä patjalta aamulla kun koira on kammennut ittensä siihen viekkuun kainaloon ja samalla puskenu miut puoliksi patjalta poies.
pete_pjn kirjoitti:
:) Onhan koiran turkin tuoksi kieltämättä omalaatuinen. Mukava heräillä patjalta aamulla kun koira on kammennut ittensä siihen viekkuun kainaloon ja samalla puskenu miut puoliksi patjalta poies.
Vooi, kuulostaa niin söpöltä. :3 Onko sullakin siis haukku? Mun koira ei tuu kainaloon, kun sillä on niin paksu turkki, että se läkähtyis. Noin muuten kyllä tykkää läheisyydestä ja paijauksesta. :)
Marrrnie kirjoitti:
Vooi, kuulostaa niin söpöltä. :3 Onko sullakin siis haukku? Mun koira ei tuu kainaloon, kun sillä on niin paksu turkki, että se läkähtyis. Noin muuten kyllä tykkää läheisyydestä ja paijauksesta. :)
Ei miulla koiraa ole, vaikka aina haaveillu saksanpaimenkoirasta. Lähinmä se kun olen asunut kerrostaloissa käytännössä aina näin aikuisiällä ja noihin ei miun mielestä tuon kokonen koira sovellu. Ja toisaalta nyt näissä laivahommissa kun on 2-3 viikkoa töissä putkeen, niin hankala järjestää hyvää hoitopaikkaa.
Ittelläni on kaksi kissaa, joiden hoitopaikka nyt vielä järjesty porukoilta.
Tuo kertomani tilanne oli männä juhannuksena neljä vuotta sitten, kun olin kaverin luona jussia viettämässä Reisinjärvellä. Tuli pari tuntia tuon saksanpaimenkoiran kanssa leikittuä illan aikana ja vissiin tykästy niin paljon että tul yön aikana viereen koisaamaan. :)pete_pjn kirjoitti:
Ei miulla koiraa ole, vaikka aina haaveillu saksanpaimenkoirasta. Lähinmä se kun olen asunut kerrostaloissa käytännössä aina näin aikuisiällä ja noihin ei miun mielestä tuon kokonen koira sovellu. Ja toisaalta nyt näissä laivahommissa kun on 2-3 viikkoa töissä putkeen, niin hankala järjestää hyvää hoitopaikkaa.
Ittelläni on kaksi kissaa, joiden hoitopaikka nyt vielä järjesty porukoilta.
Tuo kertomani tilanne oli männä juhannuksena neljä vuotta sitten, kun olin kaverin luona jussia viettämässä Reisinjärvellä. Tuli pari tuntia tuon saksanpaimenkoiran kanssa leikittuä illan aikana ja vissiin tykästy niin paljon että tul yön aikana viereen koisaamaan. :)Voin kertoa, että märkä sakun turkki "tuoksuu" melko voimakkaasti. Hyvällä pesullakin tuoksu on voimakas.
Apteekista joskus löysin jonkun yrttisen shampoon, jonka tuoksu hyvin neutralisoi koiran turkin tuoksuja. Toki me kun landella asuttiin koissun kanssa, niin siellähän se meni ominpäin möyrimään ja kihnuttamaan turkkiaan milloin mihinkin. Joten kyllähän ne maalaiskoirilla tahtoo turkit hiukan tuoksua varmaan enempi. Jos vallattomammin saa mennä paikasta toiseen. :)
Perheessä on ollut saksanpaimenkoiria kaiken kaikkiaan 6 kpl. Kaikilla tuo turkin tuoksu voimakas.sönkkö kirjoitti:
Voin kertoa, että märkä sakun turkki "tuoksuu" melko voimakkaasti. Hyvällä pesullakin tuoksu on voimakas.
Apteekista joskus löysin jonkun yrttisen shampoon, jonka tuoksu hyvin neutralisoi koiran turkin tuoksuja. Toki me kun landella asuttiin koissun kanssa, niin siellähän se meni ominpäin möyrimään ja kihnuttamaan turkkiaan milloin mihinkin. Joten kyllähän ne maalaiskoirilla tahtoo turkit hiukan tuoksua varmaan enempi. Jos vallattomammin saa mennä paikasta toiseen. :)
Perheessä on ollut saksanpaimenkoiria kaiken kaikkiaan 6 kpl. Kaikilla tuo turkin tuoksu voimakas.Juu näin muistelen, kun tuo saksanpaimenkoira innostus on lähtennyt pienestäpitäen siitä että isäni veljellä oli tuon rotuinen koira, kun olin lapsi ja teini. Mökillä se märän turkin tuoksu tuli tutuksi kun mökki on saaressa ja koiruus kävi aika usein uiskentelemassa.
- Feromonikossa
Veneerisen kirpeä.
- elluhalloBY
Maailmassa paljon tuoksuja
Muistoja tuovia
Lapsuuden tuoksuja
Muta kun olen hajuvesi hullu
Tällä hetkellä tuoksuu
ANAIS ANAIS
CACHAREL
MUTTA ON MONIA MUITAKIN
HAJUVEDET AH... - koti.tuoksu.paras
kotini tuoksu ja tupakin tuoksu kun ei ole polttanut 15min ja tankatessa autoa bensiinin tuoksu koska tietää auto saa ruokaa
- raikastuulituoksuu
Vastaleikattu nurmikko on ihana tuoksu.
Kahvi ja uunituore leipä on miellyttäviä tuoksuja.
Luonnonkukat.
Pissikset luettelee tähän ketjuun hajuvesien tuoksuja...Kukas sinä olet muita heidän mielituoksujensa perusteella tuomitsemaan? Noin muuten kyllä allekirjoitan listauksesi, hyvälle tuoksuvat.
Tjaa.. no sitten siekin taidat omien määritelmien mukaan olla pissis. :)
Meinaan aika pitkälti kaikki hajuvedet ovatten jotain luonnonkukan taikka puiden, yms... tiivisteuutetta.- Luolasukeltaja
Mulle tulee vastaleikatusta nurmikolla mieleen kansanmurha. Tämä varmaan johtuu siitä, että olen kotoisin keskiluokkaiselta nurmikkoalueelta, jossa päristeltiin ympyrää tauotta.
Sairasta.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Mulle tulee vastaleikatusta nurmikolla mieleen kansanmurha. Tämä varmaan johtuu siitä, että olen kotoisin keskiluokkaiselta nurmikkoalueelta, jossa päristeltiin ympyrää tauotta.
Sairasta.
( Reps )Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että rantahiekka kosteana on huumaava tuoksu (henkilökohtaisessa) mielessä.
( Hihitystä ) Vasta kaadetun puun tuoksu on uskomattoman ihana. Puun tuoksu ylipäänsä.
Nautin aina puukässän tunneistakin pelkästään jo puun tuksun takia, saati siitä kun pääsi tekemään puutöitä. :)
Metallikässästä en koskaan oikeen tykännyt, ne oli käryjä ei tuoksuja siellä. :(- Luolasukeltaja
Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että rantahiekka kosteana on huumaava tuoksu (henkilökohtaisessa) mielessä.
( Hihitystä )En tiedä onko teistä kukaan ollut purjeveneen keulassa kunnon myötäisessä. Siinä yhdistyy tuuli, meren tuoksu ja botskin keinunta mainingeissa lähes yli-inhimillisellä tavalla ihmisen todellisuuteen.
(reps) Luolasukeltaja kirjoitti:
En tiedä onko teistä kukaan ollut purjeveneen keulassa kunnon myötäisessä. Siinä yhdistyy tuuli, meren tuoksu ja botskin keinunta mainingeissa lähes yli-inhimillisellä tavalla ihmisen todellisuuteen.
(reps)Ei ole tuollaista päässyt vielä kokemaan. Kuulostaa hyvältä. Mielikuva tuoksuista ja tunteesta on aika muodostunut. :)
En tiedä onko teistä kukaan ollut purjeveneen keulassa kunnon myötäisessä. Siinä yhdistyy tuuli, meren tuoksu ja botskin keinunta mainingeissa lähes yli-inhimillisellä tavalla ihmisen todellisuuteen.
(reps)Täällä Saimaalla puita hinaillessa järven ja puun tuoksu tullee aika tutuksi.
Tosin näin kesäisin ja varsinkin koulujen lomaaikaan rannoilta kantautuu välillä voimakas grillilihan tuoksu. :)
- Tussuntuoksu
Puhdas kiimainen tussu.
Nälkäisenä ruoan tuoksu. Kahvinnälkäisenä kahvin tuoksu, makean tuoksu kun tekee makeaa mieli jne. Suihkua vailla suihkusaippuan tuoksu tai shampoon tuoksu. Riippuu aina niin siitä mitä kaipaa. Oman muksun pään nuuskuttelu on euforista, ikävissään kumppanin paidan tai tyynyn nuuskuttelu rauhoittaa jne.
Yksi ihana tuoksu on raitis kesäilta sateen jälkeen. Mä olen nk. nuuskija ihminen, hajuilla ja tuoksuilla on merkitystä tunnetasollakin. :)NuuskaMuikkune kirjoitti:
Mul on Kans jonkun sortin NuuskutusSyndRooma..... ;P
Sen syndrooman nurjana puolena on sitten myös hajuherkkyys eli kaikki hajut ja tuoksut on liiankin voimakkaita. Joku kauppareissu on välillä aika mielenkiintoista, kun nenään tulvii mielinmäärin tuoksuja ja hajuja kaiksta ympärillä olevasta. Välillä on ihan pääkipuja sen reissun jälkeen.
Kamalimpia paikkoja on kaikki pesuaine ja hajustehyllyjen ympäristöt. Voi sitä hajujen järkyttävää määrää. Tuntuu että tukehtuu ja nenään sattuu. :/
Yhtä kivaa kun jonossa seisoo joku jonka kaikki syömiset ja juomiset haistaa niin hengityksestä kuin ihostakin leijuvana tuoksuna. :)sönkkö kirjoitti:
Sen syndrooman nurjana puolena on sitten myös hajuherkkyys eli kaikki hajut ja tuoksut on liiankin voimakkaita. Joku kauppareissu on välillä aika mielenkiintoista, kun nenään tulvii mielinmäärin tuoksuja ja hajuja kaiksta ympärillä olevasta. Välillä on ihan pääkipuja sen reissun jälkeen.
Kamalimpia paikkoja on kaikki pesuaine ja hajustehyllyjen ympäristöt. Voi sitä hajujen järkyttävää määrää. Tuntuu että tukehtuu ja nenään sattuu. :/
Yhtä kivaa kun jonossa seisoo joku jonka kaikki syömiset ja juomiset haistaa niin hengityksestä kuin ihostakin leijuvana tuoksuna. :)En nyt sitten tiedä olenko keskimääräistä hajuherkempi, kuin ns. keskiverto yksilö....paha mennä sanomaan, kun ei toisten ruumiseen pääse nuuhkimaan... ;P
Kai useimmille liika on liikaa?....ja nuo hajustehyllyköiden välit varmasti monelle tekee pidemmän päälle pahaa, kun voimakkaat ja useat tuoksut sekoittuvat ja leijailevat ilmassa.... ;P
Hajujen & Tuoksujen tuoma fiilis riippuu aivan siitä, mihin TunneReseptoriin ja TunneLaatikkoon ne ovat syystä tai toisesta kytkeytyneet.... ;P
Jotkut tuoksut & hajut peittyvät tai laimentuvat myös tietenkin sillä, jos itsekin sattuu syystä tai toisesta hajuilemaan tai tuoksumaan hieman vastaavalle asialle...tai sitten jos on sopivan pitkään altistunut jollekin/joillekin tuoksuille, niin tapahtuu TurtumisEfekti....ei tietenkään täysin, mutta laimentaa tai jossain tapauksissa lähes poistaa epämiellyttävimmän efektin.......riippuu hieman asiasta ja tilanteesta.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
En nyt sitten tiedä olenko keskimääräistä hajuherkempi, kuin ns. keskiverto yksilö....paha mennä sanomaan, kun ei toisten ruumiseen pääse nuuhkimaan... ;P
Kai useimmille liika on liikaa?....ja nuo hajustehyllyköiden välit varmasti monelle tekee pidemmän päälle pahaa, kun voimakkaat ja useat tuoksut sekoittuvat ja leijailevat ilmassa.... ;P
Hajujen & Tuoksujen tuoma fiilis riippuu aivan siitä, mihin TunneReseptoriin ja TunneLaatikkoon ne ovat syystä tai toisesta kytkeytyneet.... ;P
Jotkut tuoksut & hajut peittyvät tai laimentuvat myös tietenkin sillä, jos itsekin sattuu syystä tai toisesta hajuilemaan tai tuoksumaan hieman vastaavalle asialle...tai sitten jos on sopivan pitkään altistunut jollekin/joillekin tuoksuille, niin tapahtuu TurtumisEfekti....ei tietenkään täysin, mutta laimentaa tai jossain tapauksissa lähes poistaa epämiellyttävimmän efektin.......riippuu hieman asiasta ja tilanteesta.... ;PNäinpä, kummasti sitä tottuukin hajuihin. Kuten oman kodin tuoksuihin ja hajuihin. Kun muutimme tähän kämppään, oli koko kämppä vastenmielisen hajuinen. Pesin ja kuurasin hulluna lattiasta kattoon, tuuletin ja taas pesin. Sellainen kirpputorin haju leijui ilmassa pitkään.
Myös tuosta takasta tuli oma kostean takan hajunsa. Nyt on kuitenkin jo omat hajut vallaanneet alaa. :)
Pesutilojen hajuista en pidä vieläkään. Sieltä ei vaan lähde paha haju pois, vaikka ikkunat on auki päivät ja yöt, pesee vaikka millä myrkyllä. Liekö hieman hometta jossain, sellainen sipulimainen haju leijuu siellä. :(sönkkö kirjoitti:
Näinpä, kummasti sitä tottuukin hajuihin. Kuten oman kodin tuoksuihin ja hajuihin. Kun muutimme tähän kämppään, oli koko kämppä vastenmielisen hajuinen. Pesin ja kuurasin hulluna lattiasta kattoon, tuuletin ja taas pesin. Sellainen kirpputorin haju leijui ilmassa pitkään.
Myös tuosta takasta tuli oma kostean takan hajunsa. Nyt on kuitenkin jo omat hajut vallaanneet alaa. :)
Pesutilojen hajuista en pidä vieläkään. Sieltä ei vaan lähde paha haju pois, vaikka ikkunat on auki päivät ja yöt, pesee vaikka millä myrkyllä. Liekö hieman hometta jossain, sellainen sipulimainen haju leijuu siellä. :(Milläköhän nuo homeet ja kosteusvauriot yms. saisi helpoiten ja varmimmin löydettyä ja selvitettyä?........ne on ikäviä asioita, kun ne jää vielä mieleen kalvamaan, "että jos sittenkin".... ;P
Kuinka varmasti ja tarkasti hyvä HomeKoira mahtaa ne paikat löytää.....tuli vaan mieleen, ettei luultavasti olisi edes kauhean kallista ja jos joku niistä on vielä hyvin tarkka ja varma, niin on varmasti sen arvoista, kun koira kävisi koko kämpän läpi ja merkatut kohdat sitten miettisi lävitse, mistä voisi olla syytä huoleen ja mistä ei....ja sen jälkeen tehdä tarvittavat varmistustoimenpiteet...... ;P
Tuollainen hyvä pari, missä olisi todella hyvä Hauveli ja oikeasti asiantunteva ihminen sillä parina voisi antaa mielenrauhan ja jos jotain epäilyksiä herää, niin on helpompi miettiä toimenpiteitä, kun ne on selvästi johonkin kohtaan/kohtiin kohdistettu.... ;P
Itse varmaan katsoisin jonkun todella varman ja kehutun parin vaikka asuisivat ja toimisivat jossain muulla alueella ja sopisin NuuskuTarkastuksesta siten, että jos jossain vaiheessa sattuisivat läheltä kulkemaan, niin jos voisivat siinä yhteydessä tulla kyläilemään.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Milläköhän nuo homeet ja kosteusvauriot yms. saisi helpoiten ja varmimmin löydettyä ja selvitettyä?........ne on ikäviä asioita, kun ne jää vielä mieleen kalvamaan, "että jos sittenkin".... ;P
Kuinka varmasti ja tarkasti hyvä HomeKoira mahtaa ne paikat löytää.....tuli vaan mieleen, ettei luultavasti olisi edes kauhean kallista ja jos joku niistä on vielä hyvin tarkka ja varma, niin on varmasti sen arvoista, kun koira kävisi koko kämpän läpi ja merkatut kohdat sitten miettisi lävitse, mistä voisi olla syytä huoleen ja mistä ei....ja sen jälkeen tehdä tarvittavat varmistustoimenpiteet...... ;P
Tuollainen hyvä pari, missä olisi todella hyvä Hauveli ja oikeasti asiantunteva ihminen sillä parina voisi antaa mielenrauhan ja jos jotain epäilyksiä herää, niin on helpompi miettiä toimenpiteitä, kun ne on selvästi johonkin kohtaan/kohtiin kohdistettu.... ;P
Itse varmaan katsoisin jonkun todella varman ja kehutun parin vaikka asuisivat ja toimisivat jossain muulla alueella ja sopisin NuuskuTarkastuksesta siten, että jos jossain vaiheessa sattuisivat läheltä kulkemaan, niin jos voisivat siinä yhteydessä tulla kyläilemään.... ;PHomekoirat toimii hyvin, meillä kävi siellä ok-talolla kyseinen kolmikko. Löysi vaurioita ja niistä kohdista kävi asiantuntija ottamassa näytteet labraan. Homevaurioita oli niissä kohdissa, onneksi ei merkittäviä ja villojen ja parin puurakenteen vaihto olisi riittänyt, mutta päätimme kaluta koko talon uusiksi.
Tämä asunto missä nyt majailemme ja missä tämä sipulinen tuoksu leijuu onkin vuokrakämppä. Eikä isännöitsijän mielestä ongelmia ole. Joten tässä nyt sitten muuta paljon voi kun odottaa hetkeä, koska pääseemme muuttamaan pois. Mitään terveysoireita ei ole onneksi kellään meistä ilmennyt.
Seuraavalle asukkaalle kyllä ajattelin informoida kyseisestä hajusta.
Lahottajasienestä lienee kyse, kun sipulinen tuoksu ilmassa. Voi löytyä välikatosta tai kylppärissä on 80-lukulaiseen tyyliin muovitapetit ja matto (alkuperäiset) eikä minkäänlaista kosteussulkua. Tiedä sitten kun ei enää järin vakuuttavalta näytä tuo pintamateriaalienkaan taso, että oisko siellä jossain välissä vähän jotain.....
Vuokralainen kun ei saa tehdä mitään tutkimustöitä itsenäisesti. :)sönkkö kirjoitti:
Homekoirat toimii hyvin, meillä kävi siellä ok-talolla kyseinen kolmikko. Löysi vaurioita ja niistä kohdista kävi asiantuntija ottamassa näytteet labraan. Homevaurioita oli niissä kohdissa, onneksi ei merkittäviä ja villojen ja parin puurakenteen vaihto olisi riittänyt, mutta päätimme kaluta koko talon uusiksi.
Tämä asunto missä nyt majailemme ja missä tämä sipulinen tuoksu leijuu onkin vuokrakämppä. Eikä isännöitsijän mielestä ongelmia ole. Joten tässä nyt sitten muuta paljon voi kun odottaa hetkeä, koska pääseemme muuttamaan pois. Mitään terveysoireita ei ole onneksi kellään meistä ilmennyt.
Seuraavalle asukkaalle kyllä ajattelin informoida kyseisestä hajusta.
Lahottajasienestä lienee kyse, kun sipulinen tuoksu ilmassa. Voi löytyä välikatosta tai kylppärissä on 80-lukulaiseen tyyliin muovitapetit ja matto (alkuperäiset) eikä minkäänlaista kosteussulkua. Tiedä sitten kun ei enää järin vakuuttavalta näytä tuo pintamateriaalienkaan taso, että oisko siellä jossain välissä vähän jotain.....
Vuokralainen kun ei saa tehdä mitään tutkimustöitä itsenäisesti. :)Juuh....en ollut varma puhuitko jo siitä teidän "uudesta" kodista.....mutta millä te vielä siellä olisitte ehtineet vielä viettää aikaa, jos vielä hetki sitten remppasitte sitä.... ;P
Mutta en ollut varma, kun mistäs sitä tietää, kuinka nopeita jotkut siirroissaan ovat... ;D
Teillä näämmä oli tullut samat ajatukset mieleen, kuin itselläkin.... ;P
Ja perhanas kyselit multa taas noita KonnanKoukku kysymyksiä, kun kerran itse jo asiat suunnilleen tiesit, mikä tuoksu johtuu tai voi johtua mistäkin asiasta.......Oot Sä Velmu.... ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh....en ollut varma puhuitko jo siitä teidän "uudesta" kodista.....mutta millä te vielä siellä olisitte ehtineet vielä viettää aikaa, jos vielä hetki sitten remppasitte sitä.... ;P
Mutta en ollut varma, kun mistäs sitä tietää, kuinka nopeita jotkut siirroissaan ovat... ;D
Teillä näämmä oli tullut samat ajatukset mieleen, kuin itselläkin.... ;P
Ja perhanas kyselit multa taas noita KonnanKoukku kysymyksiä, kun kerran itse jo asiat suunnilleen tiesit, mikä tuoksu johtuu tai voi johtua mistäkin asiasta.......Oot Sä Velmu.... ;DJuu, aivan ei vielä olla saatu urakkaa loppuun. Mutta loppusuora jo häämöttää. :)
Huolettaa vaan miehen älytön työmäärä (itse hän ei ole moinaskaan) ja turhauttaa kun itse ei pääse auttamaan mitenkään päin. Lapsia ei voi taikoa savuna ilmaan jelppimisen ajaksi ja mukanakaan ei voi siellä olla häsläämässä. Vaikein mahdollinen kuvio mitä voi rakennusurakan kannalta olla, siinä määrin. Toinen huolehtii yksin kaiken täällä päässä ja toinen siellä toisessa päässä.
Juu, mä kysyn ja vastaan. Mua nämä rakennusjutut aina kiinnostaa sen verran, että pitää tutkia ja tutkailla. :)
Kovasti kinnostaisi opiskellakin jotain raksapuolen duunia ajatellen, mutta sitten taas olisko musta oikeasti niihin hommiin pitäisi ensin selvittää. :)
Lattianpäällystystyö tai laatoittajan hommat kyllä inspiroisi. Maalari ei ikinä taas! :D
Kiinnostaa kuitenkin tämmöiset rakennuspuolen ja pihanrakennuspuolen jutut. :)- theroofisonfire
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Milläköhän nuo homeet ja kosteusvauriot yms. saisi helpoiten ja varmimmin löydettyä ja selvitettyä?........ne on ikäviä asioita, kun ne jää vielä mieleen kalvamaan, "että jos sittenkin".... ;P
Itse varmaan katsoisin jonkun todella varman ja kehutun parin vaikka asuisivat ja toimisivat jossain muulla alueella ja sopisin NuuskuTarkastuksesta siten, että jos jossain vaiheessa sattuisivat läheltä kulkemaan, niin jos voisivat siinä yhteydessä tulla kyläilemään.... ;PMillä homeet ja kosteusvauriot yms. saisi helpoiten ja varmimmin löydettyä ja selvitettyä? Polta se talo, ei jää kosteutta saati hometta
theroofisonfire kirjoitti:
Millä homeet ja kosteusvauriot yms. saisi helpoiten ja varmimmin löydettyä ja selvitettyä? Polta se talo, ei jää kosteutta saati hometta
En nyt usko, että Sönkön perheellä on tarvetta noin RadiKaaliin toimenpiteeseen, kun kerran taloa ollaan kunnolla remppaamassa....ja paikatkin käyty läpi.... ;P
Toki jos jollain noin paha tilanne on, niin suosittelen jättämään ammattilaisten käsiin tuon operaation......paikkallinen VarmastiPalaaKaikki osasto luultavasti ottaisi mielellään harjoituskohteekseen, jos on vain sellaisessa paikassa, että saa luvan Operaatiolle.... ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
En nyt usko, että Sönkön perheellä on tarvetta noin RadiKaaliin toimenpiteeseen, kun kerran taloa ollaan kunnolla remppaamassa....ja paikatkin käyty läpi.... ;P
Toki jos jollain noin paha tilanne on, niin suosittelen jättämään ammattilaisten käsiin tuon operaation......paikkallinen VarmastiPalaaKaikki osasto luultavasti ottaisi mielellään harjoituskohteekseen, jos on vain sellaisessa paikassa, että saa luvan Operaatiolle.... ;DJuu ei. Ok-talon pääasiallinen ongelma oli sisäilma, joka johtui huonosti eristetystä välikatosta. Pääsi villapölyjä asuntoon. Ihmiset on vähän hysteerisiä sanan home kanssa. Joku maalaisjärki kuitenkin syytä säilyttää ja suhteellisuudentaju. Viitaten polttointoilijaan. :)
On niitä oikeitakin hometaloja Suomi täynnä. Meillä ei voida puhua sen luokan ongelmista, mutta olemme perusteellisia onhan kyseessä kuitenkin koti.
Ja vuokrataloja en ala polttamaan! :)sönkkö kirjoitti:
Juu ei. Ok-talon pääasiallinen ongelma oli sisäilma, joka johtui huonosti eristetystä välikatosta. Pääsi villapölyjä asuntoon. Ihmiset on vähän hysteerisiä sanan home kanssa. Joku maalaisjärki kuitenkin syytä säilyttää ja suhteellisuudentaju. Viitaten polttointoilijaan. :)
On niitä oikeitakin hometaloja Suomi täynnä. Meillä ei voida puhua sen luokan ongelmista, mutta olemme perusteellisia onhan kyseessä kuitenkin koti.
Ja vuokrataloja en ala polttamaan! :)Jeps.....vanhemmissa taloissa ei kauheasti Välttis ongelmia esiinny, kun ovat olleet niin hengittäviä.....paitsi jos on pilattu väärin tehdyillä remonteilla tai jätetty pakollisia huoltotoimenpiteitä tekemättä..... ;P
Kohtuu uusissakin taloissa esiinty aika paljon ongelmia....ja jopa uusissa......Rakennuttajilla menee Voitot&Raha liian usein Laadun edelle.....eikä yrittäjät anna RakennusMiehille edes mahdollisuutta tehdä, niin hyvin kuin pystyisivät.....koska laskutus on tärkeämpää, kuin TyönJälki ja TyöLaatu.... ;P
Vähän samanlaista monella ammattialalla on meno ja tuntuu vain pahenevan.......aikoinaanhan Insinöörit&Suunnittelijat yms. opetettiin tekemään huonompia tuotteita, että saadaan enemmän tavaraa myytyä.......ensimmäinen sukupolvi tässä kehityksessä ei tainnut oikein tykätä ideasta, kun niillä oli sitä katoavaa AmmattiYlpeyttä vielä jäljellä, mutta uudemmat sukupolvet on siihen jo harjaannutettu ja koulutettu.......samaa logiikka näyttää vain jatkuvan ja samaa stategiaa levitetään joka paikkaan.... ;P
Siihen sopii hyvin tämä omahyväisyyden, itsekeskeisyyden ja narsistisuuden kasvattaminen, kun ihmiset toimivat silloin helpoimmin tämän idean mukaan....eivätkä edes välttämättä tiedosta kunnolla tai tunne syyllisyyttä, kun tekevät huonoa jälkeä tai muita "outouksia"....
Erillaisille tämäkin tuottaa hankaluuksia myös työmarkkinoilla.....joko teet niin kuin sanotaan (vaikka sekundaa) tai et tee ollenkaan......nopeudesta ehkä palkitaan työnjäljestä ei niinkään....siis jos ei asiakas huomaa tai tajua.... ;P
"ei se kotiin asti näy"...."ei sitä ainakaan heti huomaa"...."kyllä se varmaan tarpeeksi kauan kestää (takuuajan)"...yms...yms....ihan yleisiä sanontoja ja riippuen hieman ammattialasta, niin lisää tälläisiä fraaseja löytyy vaikka kuinka paljon.....siinä sitten tekijöiden asenne muokkautuu tietynlaiseksi..... ;P
Tälläistä tämä RiistoPorvarien ja Liberan touhu on......Laatuako....No ei.... ;P- knbknbkn
sönkkö kirjoitti:
Juu ei. Ok-talon pääasiallinen ongelma oli sisäilma, joka johtui huonosti eristetystä välikatosta. Pääsi villapölyjä asuntoon. Ihmiset on vähän hysteerisiä sanan home kanssa. Joku maalaisjärki kuitenkin syytä säilyttää ja suhteellisuudentaju. Viitaten polttointoilijaan. :)
Ja vuokrataloja en ala polttamaan! :)HAISTA VITTU
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jeps.....vanhemmissa taloissa ei kauheasti Välttis ongelmia esiinny, kun ovat olleet niin hengittäviä.....paitsi jos on pilattu väärin tehdyillä remonteilla tai jätetty pakollisia huoltotoimenpiteitä tekemättä..... ;P
Kohtuu uusissakin taloissa esiinty aika paljon ongelmia....ja jopa uusissa......Rakennuttajilla menee Voitot&Raha liian usein Laadun edelle.....eikä yrittäjät anna RakennusMiehille edes mahdollisuutta tehdä, niin hyvin kuin pystyisivät.....koska laskutus on tärkeämpää, kuin TyönJälki ja TyöLaatu.... ;P
Vähän samanlaista monella ammattialalla on meno ja tuntuu vain pahenevan.......aikoinaanhan Insinöörit&Suunnittelijat yms. opetettiin tekemään huonompia tuotteita, että saadaan enemmän tavaraa myytyä.......ensimmäinen sukupolvi tässä kehityksessä ei tainnut oikein tykätä ideasta, kun niillä oli sitä katoavaa AmmattiYlpeyttä vielä jäljellä, mutta uudemmat sukupolvet on siihen jo harjaannutettu ja koulutettu.......samaa logiikka näyttää vain jatkuvan ja samaa stategiaa levitetään joka paikkaan.... ;P
Siihen sopii hyvin tämä omahyväisyyden, itsekeskeisyyden ja narsistisuuden kasvattaminen, kun ihmiset toimivat silloin helpoimmin tämän idean mukaan....eivätkä edes välttämättä tiedosta kunnolla tai tunne syyllisyyttä, kun tekevät huonoa jälkeä tai muita "outouksia"....
Erillaisille tämäkin tuottaa hankaluuksia myös työmarkkinoilla.....joko teet niin kuin sanotaan (vaikka sekundaa) tai et tee ollenkaan......nopeudesta ehkä palkitaan työnjäljestä ei niinkään....siis jos ei asiakas huomaa tai tajua.... ;P
"ei se kotiin asti näy"...."ei sitä ainakaan heti huomaa"...."kyllä se varmaan tarpeeksi kauan kestää (takuuajan)"...yms...yms....ihan yleisiä sanontoja ja riippuen hieman ammattialasta, niin lisää tälläisiä fraaseja löytyy vaikka kuinka paljon.....siinä sitten tekijöiden asenne muokkautuu tietynlaiseksi..... ;P
Tälläistä tämä RiistoPorvarien ja Liberan touhu on......Laatuako....No ei.... ;PNiinhän se tahtoo mennä, tänä päivänä kaikella on aikataulut ja yleensä ne on liian tiukkoja suuhteessa työn määrään. Sitten tulee se paniikki, lyödään äkkiä vaan läjään ettei koidu maksettavaa. :)
Ja ainahan rakennuspuolella ollaan oltu innovatiivisia, kokeillaan uutta katsotaan kuinka käy ja jos huonosti käy korjataan tai vaietaan. Ihan loogiset asiat usein tuottaa eniten ongelmia, jostain syystä. :)
Kyllä tuossa kuulin eräältä taholta viime vuonna, että oli eräs pientaloalue jossa mm. homekoira kiersi ja löytyi niitä kosteusvarioita enimmästä, sekä voc-päästöjä aika korkeilla pitoisuuksilla. Uudistuotantona se ei kauheasti imartele, jos miettii että kodissa kuitenkin pääasiassa vietetään iso osa vuorokaudesta ja vuosikymmeniäkin jopa.
Kilpailu, markkinatalous on aika monen asian vienyt pisteeseen antaa mennä, kunhan rahaa tulee. Voidaan miettiä, että mikä oli paremmin kun oli suo kuokka ja Jussi. ;)knbknbkn kirjoitti:
HAISTA VITTU
Emmä viitti, ei oikeen viehätä edes ajatuksena. Joten joudun kieltäytymään. Kokeile jos jollekin toiselle kelpais. :)
- e22sd2
Vanha perunakellarin tuoksu on kyl ihan mahtava ja tuo aina lapsuuden mieleen.
- lempituoksuni
Mikään ei voita puhtaan ovuloivan pimpin tuoksua
- vihatipunen
Pimppi ei ovuloi.
- lempituoksuni
vihatipunen kirjoitti:
Pimppi ei ovuloi.
Jos noin on niin kannattaa kääntyä lääkärin puoleen jos olet hedelmällisessä iässä. Muissa tapauksissa olet ilmeisesti estänyt tapahtuman kemiallisilla keinoilla tai on ilmeisesti odotettava aikuistumista tai sublimoitava vaihdevuosien aiheuttamia ongelmia.
Evoluutio on kehittänyt ovuloivan pimpin tuoksun siksi, että se lisää miehissä omistushalua.
- tuore
puhdas pesä.
- Ex------Pua
Paskan haju.
- khgkghkgyio
Paska
- Eräkettu
Sellanen kiimanen nainen...
Kiimaset naiset tuoksuu niin hyvältä.. - Ikis__M
Tämähän ei koskaan toteudu 2000-luvun naisen kanssa mutta tuoreen pullan, leivän tai sämpylän tuoksu keittiössa ja siihen sekoittuneena tuoreen hyvän kahvin höyry mukista, siinä kun ohimennen vielä häivähtäisi leipojattaren hiuksista shampoon tuoksua kun se kumartuu antamaan aamusuukon olisi se aika täydellinen tapa aloittaa päivä.
- leipuriläskihiiva
tuore pulla, sämpylä ja leipä pierettää ja kahvi lennättää paskan ulos. siinä sitä hajuja riittämiin
- Ikis__M
leipuriläskihiiva kirjoitti:
tuore pulla, sämpylä ja leipä pierettää ja kahvi lennättää paskan ulos. siinä sitä hajuja riittämiin
Ehkä sinun pitäisi käydä lääkärissä jos noin on?
- Ex------Pua
Sperma. Njam njam.. :p
- Eräkettu
Naiset tuoksuu tosi hyvältä.
- yesjou
Pesemätön pimpsa
- Anonyymi
Hei,
mun lempituoksu on Hugo Boss Bottled
https://kaunella.fi/collections/hugo-boss
:) - Anonyymi
Mennen on ehdoton ja ajaton tuoksu, joka saa naisten päät pyörälle ja kääntymään.
Jollet usko, niin laitahan tujaus menneniä kouranpohjaan ja läpsyttele sitä kaulalle ja kasvoille, niin että tuoksu on taattu ja huomataan.
Menneniä, kun laittaa marjametsään mennessä, niin itikat kyllä pysyy loitolla ja on luontoystävällisempi, kuin kiistelty Thermashell.
Mennen ei ainakaan tapa,eikä vahingoita pölyttäjähyönteisiä, eikä muitakaan itikoita, joten luulisi naisen arvostavan miestä, joka käyttää Mennen hajuvettä, se on merkki luontoystävällisestä ekomiehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286