Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
risto-reipas
profiilit
risto-reipas
risto-reipas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
oltu+3+vuotta+pois+mätyharjulta,on+ruvennut+paranemaan+henkisesti,kunnan+home+talo+sairastuttutti++oltii+sit+sairaita.musta+sisään+lämpiävä+paikka.erilaisuus+myrkkyä+siellä+.olin+työ+elämässä+21+vuotta+mäntyharjulla+.vaimo+ja+perheeni+päästiin+ajoissa+pois+sieltä+muuttaa.
04.01.2020 14:18
Se+on+heti+vihapuhetta+kun+tuo+Kristittynä+mitä+Raamattu+sanoo+asiasta.Niin+ettei+suomessa+ole+sanan+vapautta+,synnistä+on+tehtävä+parannus.Ei+se+tarkoita+vihaa+homoja/lespoja+kohtaan,ihminen+on+luotu+mieheksi+ja+naiseksi+.Kumminkin+Jumala+tarjoo+ihmiselle+iankaikista+elämää.Uskon+kautta+Jeesukseen+pelittää+mäkin+pääsen+taivaaseen.Jumala+on+antanut+ihmiselle+kyvyn+valita.Ei+ketään+väkisin+väännetä+taivaaseen/helvettiin+,helvetti+on+sanansa+mukainen+paikka.Taivas+on+tarkoitettu+kaikkille+ihmisille.Parannuksen+teko+Jeesuksen+tykö+tuleminen,toimii+Taivaspaikka+varma.Homojenkin/lespojen+pitää+tehdä+parannus+elämästään+Jeesus+voi+muutta+ihmisen.
29.09.2019 18:59
Jos+tuo+Raamatun+sanan+linjan+,mitä+sieellä+on+homo/lespoista+.Alkaa+kauhea++mekkala++setan/viherpiipetäjien+kuinka+heistä+puhutaan+vihapuhetta.Mä+ainakin+koen+viha+puheena+kun+hyökätään+Kristittyjen+kimpuun.Oisko+se+koira+älähtää+mihin+kalikka+kajahtaa.Synnistä+pittää+tehä+parannus+jos+meinaa+taivaaseen+mennä.homous/lespous+on+kadottava+synti.Ei+sen+puoleen+meijän+pittää+muittenkin+tehä+kyllä+tai+ei+Jeesuksen+puolleen.Uskon+kautta+Jeesukseen+pääsee+varmasti+taivaaseen.
04.07.2019 15:05
ollaan+Jumalan++edessä+samanarvoisia+oli+ihmisenä+uskova,ateisti+.taivaaseen+päästään+Jeesuksen+kautta+uskomalla+Häneen+.Ihmisinä+ei+oo+mitään+mahiksia+sen+verran+venkuloita+ollaan,olen+jo+kauan+ollut+Jeesuksen+omana+.Muuta+Herra+ei+ole+pois+potkaissut+,rakastanut+sisäisesti+ehjemmäksi+on+turvallista+olla+uskossa.Sisäinen+rauha+,ei+synnit+paina+tuntoa+saa+levätä+Hänessä.Välillä+on+karikkoista+ollut+tie,sairauksia+on+Raamatun+sana+toimii+ja+pelittää.Jumala+,Jeesus+on+antanut+vapauden+valita+missä+ollaan+iankaikisuus.Jeesus+on+tie+joka+Taivaaseen+vie.
28.04.2019 18:14
eihän+suomessa+ole+sananvapautta,seta+vinkuu+ja+raivoaa+jos+on+erimieltä+asioista,jos++sanoo+homouden+olevan+syntiä+ja+tuo+raamatun+selkeän+linjan+esille.vihapuhetta+arvostelee+islamimia+ja+sanoo+muhamettia+parta+turjus.eun+myötä+mennyt+itsenäisyys+pois+,vasallivaltio+suomi+hyväksyy+kaiken+pöljän,+mitä+eu+sanelee.
28.04.2019 17:51
eun+myötä+alkoi+suomen+alasajo,sanan+vapauden+rajoittamin+heti+on+vihapuhetta+jos+tuo+mielipiteensä+esille.Kristittyjä+saa+pilkata+mielin+määrin+,ja+Israelia+,Juutalaisuutta+.Kun+tuo+Raamatun+sanoman+kuin+on+kirjoitettu+alkaa+hirvee+rähinä+,koira+älähtää+kun+kalikka+kilahtaa.Todellista+sananvapautta+ei+ole+enää+.Suomi+petaa+kuin+makaa
06.02.2019 18:46
homous/lespous+on+luonnonvastaista,raamatussakin+on+selkeä+linja+asioissa.Jos+sanoo+tai+kirjoittaa+suoraan+mielipiteensä+,syyttää+seta+heti+vihapuheena+,samoin+islamista+eriävän+mielipiteen+syytetään+vihapuheesta.mollata+saa+Kristittyjä,juutalaisia+,Juutalaiset+taistelee+olemisensa+puolesta+Israelissa+,on+kuin+pukama+perseessä+palestiinalaiset+hässäköi+,häriköi+koko+ajan+pommeja+paukutellen.
01.07.2018 10:05
mä+mietin+miksi+sotia+semmosta+vastaan+jos+ei+oo+Jumalaa+kerta+olemassa,ateismikin+vaati+uskomista+oikein+urakalla.Jeesus+on+jonka+kautta+on+iankaikkinen+elämä+,uskon+kautta+häneen+on+sisällä+rauha,varmuus+taivaspaikasta+.Tosin+uskovainekaan+ei+voi+elää+kuin+pellossa,painella+miten+tahansa.Mä+oon+vanha+jengiläinen+,satanisti+pahantekijä+kumminkin+Jumala+näytti+että+rakastaa+muakin.Samoja+elämän+kohtaloita+koetaan+kuin+muutkin+immeiset,välillä+vituttaa+elämä+ei+ole+menestys+teologiaa+.Rähjäät+Jeesukselle/Jumalalle+kuitenkin+saa+olla+Jumalan+rakkadessa.Turvallista+on+elää+Jeesuksen+omana.
22.08.2017 21:29
Varsin+on+vapaita+asuntoja+esim+.kiepintie+9+rivitalossa+,päästiin+pois+muuttaa+siitä+oli+allergia+oireet+tosi+pahat.Reiluviikko+asutto+ei+hometalossa+iho+ruvennut+korjaantumaan,näppylät+hävinnyt+,hengitys+pelittää+paremmin.
18.07.2017 12:30
mulla+on+missä+nyt+asun+iho+oireita+,hengitys+vinkuu,allergia+oireita,mullalle+haisee+saunassa+pesu+huoneessa.anottu+takuu+vuokraa+pääsis+taas+jaloilleen+,jospa+ois+auttaa+uusi+asunto+oirehtimiseen.mutta+huononpaan+suuntaa+on+mennyt+sosiaalitoimi+eivät+anna+takuu+vuokra+sitoutumista.ollaan+valtion+laskelmien+mukaan+köyhiä,muttei+päde+mäntyharjulla,isoisempia+virheitä+oli+takaisin+muutto+tänne+takaisin+mäntyharjulle.ihan+hyvä+kun+sais+muuttorahat+läjään+häivyttäis+täältä+pois.se+että+oon+sekopää+koen+silti+huonona+kunnan+sos+tanttojen+toimet.
05.11.2016 11:36
kuulin+että+timo+olisi+erotettu+seurakunnastaan,ei+tule+toimeen+toisten+kanssa+,hankala+ihminen.lapsensa+karttelee+häntä,eipä+voida+kuin+rukoilla+että+ymärtää+missä+mennä+soheltaa.Ite+olin+nuorempana+eestissä+vietiin+avustuksia+oli+raamatun+opettaja+mukana.Ei+saanut+piettyä+Raamattu+tuntia+,Timo+pääsi+todistaa+vei+kaikkien+muitten+ajan.Pastori+kysy+onko+tuo+aina+sammanlaista+meuhuamista.Rahat+menee+omaan+pussiin+voi+sit+mennä+köllii+ulkomaille+timon+talvea+pakoon.Tottakai+pitää+julistaa+evankeliumia+,parannuksen+teosta+kumminkin+Jeesus+ottaa+omakseen+opetuslapsekseen+jotka+uskovat+Häneen.
24.09.2016 12:52
Mitä nyt vuosia uskossa olleena ,aina ollut venäjällä pelottelua .Totta kai Taivaan Isä tietää missä mennään.Tärkein asia on omistaa pelastus Jeesuksessa ,olla Hänen omansa ,saa levätä ja elää Hänen yhteydessään.Ennen uskoon tuloa olin siteissä kaikkeen .okultismiin,newageen syvällä pimeydessä .Vaikka on ollut monen moisia rytinöitä elämässä ei Jeesus ole pois potkaissut.Tulis vaikka mimmoinen vihollis lauma rajan takaa suomeen mellastamaan,on turvallinen olo sisälläin.Usko Jeesukseen antaa ,rauhan,saan syntini anteeksi .
14.04.2016 10:40
Tosiasiat ei ole mitään viha puhetta ,jos sanot homouden/lespouden olevan syntiä Jumalan silmissä, kauhee älämölö alkaa.Islamismi on uhka .kumma juttu kun ollaan ruvettu puoltaan niitä allahin sotureita ,kukka hattu tädit narisee kuinka palestiinalaisii vainotaan .Jos ovat selkäänsä saaneet sodassa Israelia vastaan turha on niiden rutista palestiinalaisten.
04.03.2016 10:53
Suomi niitää mitä on tilannukin kun mentiin euhun ,lupasivat kaikkea hyvää mitä eusta saa suomeen.jostakin täytyy vääntää rahaa puututaan tavallisten ihmisten rahoihin.Suomi irti eusta vie pienen suomen kurjuuteen,ei uskalla ees pieraista joutuu varmaan ilmaston tuhoveron maksamaan.Kansa parrikaadeille .lisää mielen ilmaisuja soini petti ,en tarkoita väkivaltaa aina voi nakella maali ym pusseilla päätäjiä.
11.02.2016 16:50
Kyllä se tekijällä on vastuu tekemisistään,ei voi vedota olipa kiusaus jota en kestänyt.Uskova voi langeta ,hölmöillä ja saada anteeksi Jumalalta ,Jeesukselta.Jos on vastuu seukakunta opetuksesta,seksuaali alueet ovat raastavia kun tehdään väkivaltaa toiselle ihmiselle.Mun mielestä ei enää palvelus työhön seurakunnan keskuuteen,uskossa voi toki aloittaa uudelleen ei pidä lakaista maton alle asioita.Jos vaatii eroittamista seurakunnasta se on ihan oikein.Hengillinen väkivalta voi saada hirveää sisäistä tuhoa aikaan,voi ettei tule tässä ajassa paranemaan.Itellä on kokemusta ääri uskonnollisuudesta joka tuhoaa,olen eläkkeellä niitten takia.
11.02.2016 16:38
2 / 2