Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Nanja
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Nanja

Nanja

Nanja profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 10v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                0 aloitusta · 10 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • No se "ystävä" ei olisi ollutkaan ystävyytesi arvoinen. Oo vaan ylpeä siitä, ettei sulla ole whatsappia! Mä oon sua muutaman vuoden nuorempi enkä ole koskaan kuulunut mihinkään someen.03.08.2018 23:37
                                                • Mä väitän kyllä, että vasta sitten todella olet olemassa kun ET kuulu mihinkään someen. Itse en ole kuulunut minkäänlaiseen someen koskaan ja olen ylpeä siitä. Tajusin kyllä mitä tarkoitit. Hienoa, että olet poistunut FB:sta.03.08.2018 23:34
                                                • No mulle ainakin on ollut apua! Mä kans luin näitä kommentteja ja ihmettelin kyllä kovasti tätä negatiivista sävyä... Tottakai se on henkilökohtaista, niinkuin ihan kaikki elämässä. Mä ainakin itse olen edelleen hengissä nimenomaan ETC:n /TMS: n vuoksi. Olin siis valmis joko tappamaan itseni tai kokeilemaan ko. hoitoa ja kyllä kannatti. 12 kertaa ja olin kuin toinen ihminen. Ymmärrän kyllä, ettei poista itse syytä (lapsuuden pahat traumat), mutta helpotti oloa PALJON!!! Ainoa haittavaikutus mulla oli se, etten muistanut 0.5-1h hoidon jälkeen mitään enkä ketään. Mutta kyllä se tunnin sisällä palaili. Siis muisti. Huonekaveria huvitti aina kun tulin, että kun en muistanut hänen nimeään tai saati edes omaani... Vaadin häntä kuvaamaan kännykällä (vaikka se oli ehdottomasti kiellettyä kyseseissä sairaalassa) mua hoidon jäkeen kun olin ihan "pihalla" ja kyselemään kysymyksiä. Ne oli todella omituista, mutta hauskaa katseltavaa jälkeenpäin. Siis ennen kuin menin sähköhoitoon ekan kerran, niin hän joutui kertomaan minulle minkälainen olin sen jälkeen (hän pelästyi hieman) mutta jälkeenpäin naurettiin täysillä, enkä uskonut minkälainen olin ollut! No siksi sovittiinki se kuvausjuttu, että itse näen kuinka sekaisin sitä voi itse olla eikä jälkeenpäin muista mitän. Mutta ehdottomasti positiivinen kokemus!!! Ja sitä ei todellakaan anneta lievään tai keskivaikeaan masennukseen, vaan täytyy olla viimeinen kein/hoitomuoto ja aina tarapia siinä tukena!!! Mä sanoin, "ihan vitun sama" kun mulle sitä ensimmäisen kerran ehdotettiin, koska mulle silloin todellakin oli ihan sama kuolenko nyt heti vai myöhemmin. Enää ei ole sama.02.04.2017 11:15
                                                • Mulla unottomuus ja masennus, ahdistus ym. johtuu lapsuuden traumoista ja unettomuus aiheuttaa kokoa ajan vain lisää ongelmia. Nukuin aikaisemmin suht hyvin ja kaikki olikin paljon paremmin kun nukuin 7-8h yöunia, mutta enää ei mulle anneta uni/nukahtamislääkkeitä, etten vain jöisi koukkuun. Ja se toinen vaihtoehto on sitten psykiatrin mielestä parempi. Siis juuri tämä aloittajan mainitsema. Ketipinoria kyllä määrättiin, mutta siitä tulee niin paha olo. Ja aivan varmasti aiheuttaa riippuvuutta enemmän ku ne aikaisemmat lääkket.02.04.2017 09:54
                                                • Mulle auttoi, mutta lekuri ei enää suostunut määräämään lisää, joten tässä taas valvotaan...02.04.2017 09:43
                                                • Mulla on myös bipolaarinen ja osaan kylä samaistua niin tähän aloittajaan. Mulla kans lääke, joka tarkoitettu alunperin epilepsiaaan, mutta nykyään myös bipoon. Mut ei sama kun tuo edellämainittu. Itse sain sähköhoitoa pahimpana aikana 12 kerran sarjan ja voin kyllä suositella. ensin pelotti, mutta kun toinen vaihtoehto alkoi kovasti vaikuttamaan kuolemalta oman käden kautta, niin uskaltauduin kokeilemaan ja se oli elämäni paras päätös. Paljon voimia aloittajalle!!!02.04.2017 09:40
                                                • Jos vielä mietit, ketä persua äänestät, niin tsekkaa sellanen ehdokas kun Pia Kopra. Asennemuija!02.04.2017 09:14
                                                • No en minäkään ole sanonut suoraan. Miksi helvetisti sanoisin kenellekään päin naamaa, ettei osaa laulaa? Paitsi kysyttäessä vastaisin kyllä rehellisesti. Mutta monta kertaa olen hänet tavannut enkä pahemmin pidä tyypistä. Muut bändistä on kyllä helvetin mukavia ja rentoja tyyppejä. Joku tuossa epäili, että äijät täällä kirjoittelee. Enpä usko. Ja joku väitti, ettei kukaan täällä edes olisi tavannut Lindholmia. Se nyt vaan on fakta, ettei hän osaa laulaa. Jussi Hakulinen taas osaa laulaa ja hän ne Yön parhaat biisiitkin on tehnyt. Jussi myös on luonteeltaan vaatimaton eli täysin Ollin vastakohta.12.06.2016 07:41
                                                • Se bändi on "pinnalla" ainoastaan JUSSI HAKULISEN biisien ansiosta! Ollila ei ole mitään tekemistä menestyksen kannalta. Jussilan ne kaikki hittibiisit on tehnyt kun Olli ei osaa edes tehdä niitäkään kuten ei myöskään laulaa.12.06.2016 07:26
                                                • Sitäpaitsi Q-Hair on törkeän ylihinnoiteltu. Olen saanut parempaa palvelua ja hiustenkäsittelyä kampaamokoulussa oppilastyönö kuin Q-Hairissa ja kymmenesosahinnalla!08.04.2016 15:58

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 20269

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin2

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen168

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Havis Amandan patsaan ympärille rakennetaan jouluksi luistinrataTunnetun helsinkiläisen maamerkin yhteyteen rakennetaan joulun ajaksi luistinrata. Asiasta kertoo
                                                • OmaKantaan toivottu uudistus – näin pyydät korjausta virheisiinOmaKanta-verkkopalvelusta löytyvät suomalaisten yksityiset terveystiedot, joiden tulee myös pysyä yksityisinä.
                                                • Finnairin lentäjän ikkunassa suomenkielinen viesti – video Madeiralta leviääLentokoneiden kuvaaminen on monille rakas harrastus, jonka parissa vietetään runsaasti

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia