Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

190

1. ehdottaisin+aloittajaa+harkisemaan+kuitenkin+pientä+syrjähyppyä.+Selkeästi+haluja+on+enemmä+kuin+dildoilla+voi+paikata.Itse+olen+ollut+naimisissa+12v.+Jo+liiton+alussa+sovimme+aika+laajat+ehdot+seksin+harrastamiseen.+Minulla+oli+vuoden+verran+salarakas,+hänen+kanssaan+harrastimme+erittäin+upeaa+seksiä,+avoimesti,+juuri+niin+kauan+kuin+halusin.+Voin+sanoa+että+ne+olivat+kokemuksia,+mihin+en+ehkä+koskaan+vaimoni+kanssa+pääse.+Seksisuhteen+voi+pitää+pekkänä+seksinä,+kunhan+on+tekemisissä+"aikuisten"+ihmisten+kanssa.
  2. Juuri+niin!!
  3. Olisinko+puolestasi+iloinen,+vai+surullinen...iloinen+ainakin+siksi,+kun+olet+tullut+sinuksi+seksuaalisuutesi+kanssa,+onko+mielessäsi+ollut+myös+tehdä+jotain,+tarpeisiesi+eteen?+Kenties+salainen+rakastaja?+Yhdet+pikaiset+täysin+vieraan+kanssa+ravintola+illan+jälkeen?Miksi+elää+puutteessa+vuosia?+Uskon+että+ajattelet+seksiä+jokapäivä+useasti.Itse+olen+47v.+Varattu+mies+vantaalta.+vuosi+vuodelta+tuntuu+vaimon+seksihalut+katoavan,+omani+taas+ei.+Olen+Nykyään+tavannut+upeita+naisia,+jotka+ovat+vastaavassa+tilanteessa+kanssasi,+viimeeksi+pari+viikkoa+sitten,+risteilyllä,+tapasin+naisen,+joka+oli+ollut+2vuotta+ilman+seksiä!+Alku+ujostelun+ja+epäröinnin+jälkeen+pidättyväisestä+naisestä+kuoriutui+todella+kiihkeä+ja+vaativa+kiimainen+nainen!+Jos+vaikka+sinäkin+rohkeasti+katsoisit,+olisiko+ruoho+vihreämpää,+aidan+toisella+puolella?