Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ehdottaisin+aloittajaa+harkisemaan+kuitenkin+pientä+syrjähyppyä.+Selkeästi+haluja+on+enemmä+kuin+dildoilla+voi+paikata.
Itse+olen+ollut+naimisissa+12v.+Jo+liiton+alussa+sovimme+aika+laajat+ehdot+seksin+harrastamiseen.+Minulla+oli+vuoden+verran+salarakas,+hänen+kanssaan+harrastimme+erittäin+upeaa+seksiä,+avoimesti,+juuri+niin+kauan+kuin+halusin.+Voin+sanoa+että+ne+olivat+kokemuksia,+mihin+en+ehkä+koskaan+vaimoni+kanssa+pääse.+Seksisuhteen+voi+pitää+pekkänä+seksinä,+kunhan+on+tekemisissä+"aikuisten"+ihmisten+kanssa.
10.09.2016 17:00
Ehkä+kiusoittelen,+mutta+tuonlaisesta+seksistä+nautin+ja+olen+nauttinut,+eniten...
10.09.2016 00:56
Juuri+niin,+keskittyen+tuntemaan+pillusi+pienemmätkin+liikkeet,++liikutan+penistäni,+ainoastaan+vatsanpohjan+lihaksia+käyttäen,+ja+tunnen+vartalosi+värisevän...
08.09.2016 21:21
Tuo+tantramaisuus+on+juuri+sitä,+mihin+minäkin+olen+innostunut.+En+ole+tantrakursseja+käynyt,+mutta+lukenut+ole+aiheesta+kylläkin.
Aikaa,+läheisyyttä,+vartalon+hidasta+hieromista+toista+vasten,+tunnustellen+vartalon+värähtelyjä...ajatukset+miltei+nollassa....
08.09.2016 12:26
Moni+nainen+arvostelee+mielessään,itseään+aivan+turhaan.+Ei+kannata+murehtia+kokemattomuutta,+vartaloaan+eikä+varsinkaan,++jännittää,+saako+orgasmia,+vai+ei.+Jos+et+kehtaa+puhua+omalle+puolisolle,+voit+ehkä+vapaammin+puhua+vieraalle,+kuulostaa+varmasti+oudolle.
Olen+kohdannut+naisia,+jotka+ovat+heti+seksipuuhien+alettua,+maininneet,+jopa+surreet,+ettei+ole+saanut+ogasmia+vuosiin.+Kyllä+sen+jännityksen+alussa+aistii,+mutta+kun+nainen+vihdoin+ymmärtää,+ettei+ole+mikään+kiire,+ja+mies+toimii,+kuten+nainen+toivoo,+niin+kyllä+sieltä+se+mielihyvä+niin+vartalon,+kuin+pääkopan+sisälläkin,+löytää+yhteisen+sävelen,+siihen+kauan+odotettuun+orgasmiin!
06.09.2016 22:11
Tuon+kaltainen+rento,+mutta+asiallinen+tapaaminen+kiinnostaa+myös+minua.+Kunhan+muihin+osallistujiin+voi+luottaa!+
Kuinka+ottaa+yhteyttä+järjestäjään?
Meitä+saattaisi+olla+kaksikin,+alle+50v,+hetero+miestä.
03.09.2016 15:23
Oho,+nyt+laittaa+nainen,+miehen+koville:).+Lupaan+täyttää+useimmat+kohdat+vaatimuksistasi,+mutta+en+aivan+kaikkia.+
Asiallisesti+mua+voi+lähestyä+treffi+puolella,+samalla+nimimerkillä.
02.09.2016 08:53
Juuri+niin!!
01.09.2016 22:45
Ei+se+pillun+koko/väljyys+tee+seksistä+nauttimista+mahdottomaksi.+Omasta+kokemuksesta+voin+näin+todeta.+Tapasin+taannoin+erään+naisen,+jolla+oli++väljin+vagina,+mitä+olen+tavannut,+mutta+se+seksi+mitä+hänen+kanssaan+oli+parasta,+mitä++olen+kokenut,+sitä+en+voi+koskaan+unohtaa!+
Suurin+ongelma+sinulla+on+varmasti+omassa+päässä,+anteeksi!+Älä+häpeä+itseäsi,+ajattele+kuinka+kietaiset+sinun+kiimasta+kostuneen+pillun,+miehesi+kullin+ympärille...
Treenaaminen+on+tietysti+tärkeätä,+mutta+kyllä+sillä+kullilla+tuntee+ne+pienimmätkin+pillun+liikkeet+ja+värinät.
Yksi+vaihtoehto+on+tietysti,+hakea+vauhtia+sieltä+aidan+vihreämmältä+puolelta;)
Ja+viimeiseksi,+voi+kun+pääsisin+tutustumaan+sinuun+ja+sinun+kiihottaviin+rintoihisi!!!
01.09.2016 22:43
Minulla+on+onni+pystyä+säätelemään+oman+orgasmin+saamista.+Seurailen+naisen+kiihotuksen+vaiheita+ja+toimin+sen+mukaan,+kun+hän+on+saanut+riittävästi+tai+antaa+muuten+luvan,+niin+5min+ja+kuti+lähtee.+Se+on+omasta+päästä+kiinni:).+
En+muutoinkaan+kiiruhda+kohti+omaa+huippua,+mielummin+nain+rauhallisesti,+naista+hellien,+hänen+orgasmia+tavoitellen.
31.08.2016 10:13
Koulu+opettaa,+kirjallisuus+opettaa,+lehdistö+opettaa,+netti+opettaa,+ja+viimeisenä,+nainen+opettaa,+osaamattomalle+miehelle,+kuinka+juuri+häntä+halutaan+kohdeltavan.+Naisen+anatomian+selvittäminen+ei+ole+kovin+vaikeata,+jos+on+vähääkään+kiinnostunut,+mutta+se,+mistä+juuri+tapaamani+nainen+pitää,+saattaa+olla.+Jos+mies+on+kokematon,+tai+ei+huomioi+ollenkaan+partneria,+ja+nainen+toimii+samalla+tavalla,+ei+siinä+kukaan+ainakaa+mitään+opi:).
Joka+kerta+oppii+jotain+uutta!
30.08.2016 22:10
"myorg",etkö+ole+löytänyt+miestä,+joka+kykenisi+tyydyttämään+sinut,+haluamallasi+tavalla?+Kun+nainen+tietää+parnerinsa+kyvyt,+eikä+tarvitse+jännittää+sitä+miehen+"tulemista"+ennen+kuin+itse+on+valmis,+silloin+löydät+helpommin+tien+kaipaamaasi+orgasmiin!+Itse+en+ole+ollut+koskaan+mikään+nopea+mies,+nykyjään+olen+kyennyt+useamman+tunnin+tuohuihin,+edellyttäen+että+molemmat+ovat+aktiivisia,+tietysti+pieniä+huili+taukoja+on+pidettävä+välillä.+Olen+myös+aloittanut+treenaamaan+vatsanpohjan+lihaksia,+eli+nykyään+pystynkin+liikuttamaan+penistä,+myös+lihaksilla,+onkin+hauskaa+kun+paikallaan+ollessa,+voin+"huijata"+saavani,+ja+nainen+kysyy.."tuliksänyt",+kun+voin+todeta+että+en,+niin+siitä+se+nainen+saa+taas+lisää+vauhtia:)
Haluaisitko+kokeilla?
29.08.2016 21:10
Jos+ei+aikaisemmat+herrat+ehdi,+ja+olet+uudenmaan+alueella,+niin+oletko+valmis+pidempää+sotkemiseen?
En+jätä+mehusta+nauttimista+puolitiehen!
29.08.2016 15:51
Upeaa!+"ikäseikkailu"!+Mikä+olikaan+se+muutos,+joka+toi+seksistä+nauttimisen+jälleen+sinun+elämään?+Epäilen,+että+löytyy+vielä+paljon+naisia,+jotka+ovat+jo+haaveilleet+seksielämän+huomattavasta+paranemisesta!+Ottakaa+vain+rohkeasti+se+seuraava+askel,+ja+kääntäkää+se+uusi+lehti,+elämän+kirjassa;)
28.08.2016 21:35
Oikein!+Joskus+vain+on+naisten+vaikea+ilmaista+mieltymyksiään,+uuden+partnerin+kanssa.+Toinen+juttu+mihin+olen+törmännyt+on+se+kauhea+kiire,+kun+saan+naiselle+vakuutettua,+etten+lopeta,+ennen+kuin+hän+haluaa,+löytyy+hänenkin+nautinnosta+se+parempi+ulottuvuus!+Unohtaa+kaiken+muun,+varsinkin+jännityksen,+niin+kyllä+se+sieltä+tulee:)
28.08.2016 21:25
Aivan!+Olen+oppinut+huomiomaan+naisen+kiihottumisen+vaiheet,+etenemään+rauhallisesti,+mahdollisten+toiveiden+mukaan.+Olen+oppinut+pidättämään+omaa+orgasmia,+tulen+sitten+kun+haluan+tai+"luvan"+saan.+Mikään+ei+voita+sitä+fiilistä,+kun+miltei+paikallaan+ollessa,+tiukassa+syleilyssä,+nainen+saa+ogasmin...ja+omalla+toiminnalla+saa+sen+jatkumaa...
28.08.2016 15:11
Ihmisen+pitää+osata+nauttia+elämästään!+Kuitenkin+täytyy+yrittää+pitää+järki+mukana!+Edes+vähän+varovaisuutta!
Mulla+homma+lähti+käyntiin+2+vuotta+sitten,+kyllästyin+kotona+ainaiseen+pillun+ruinaamiseen+ja+kiireeseen,+ekat+kerrat+"vieraissa"+luvatta,+kunnes+vaimoni+alkoi+varmistamaan+kumin+mukana+olemiseen.
Olen+pitanyt+yhtä+salarakasta+ja+samalla+olen+baarituttavuuksiin+langennut.+Mutta+oma+mieltymys+on+muuttunut,+pelkkä+nopea+seksi+ei+enään+riitä,+vaan+haluan+nauttia...pitkään,+sellaisen+naisen+etsiminen+onko+vähän+työläämpää,+varsinkin+kun+pitäisi+se+rakastuminen+jättää+pois!+
Pikapanoista+en+saa+haluamaani+nautintoa.+Miltei+joka+päivä+katselen+mahdollisia+vaihtoehtoja.
28.08.2016 14:54
Tarja+hei,+olen+itsekin+oppinut/opetellut,+pidättäytymään+ja+keskittymään+muuhun+kuin+siihen+oma++orgasmin+saamiseen,+vasta+nuoruusvuosien+jälkeen.+Nyt+olen+47v,+siisti+hoikahko+mies.+Olen+kohdannut+naisia,+jotka+eivät+ole+koskaan+naineet+kauemmin+kuin+10min,+syynä+oman+miehen+kiireet,+kun+sitten+saan+naisen+uskomaan+ettei+tässä+ole+mikään+hoppu,+ja+hän+uskaltaa+tentoutua,+nauttia+siitä+mitä+nyt+on+saatavilla...päästäänkin+vihdoin+rakastelemaan+minun+haluamalla+tavalla:)
Minulla+ei+ole+kiire...
Ps:+joku+on+käyttänyt+väärin+mun+sp+osoitetta:(
26.08.2016 13:03
Olisinko+puolestasi+iloinen,+vai+surullinen...iloinen+ainakin+siksi,+kun+olet+tullut+sinuksi+seksuaalisuutesi+kanssa,+onko+mielessäsi+ollut+myös+tehdä+jotain,+tarpeisiesi+eteen?+Kenties+salainen+rakastaja?+Yhdet+pikaiset+täysin+vieraan+kanssa+ravintola+illan+jälkeen?
Miksi+elää+puutteessa+vuosia?+Uskon+että+ajattelet+seksiä+jokapäivä+useasti.
Itse+olen+47v.+Varattu+mies+vantaalta.+vuosi+vuodelta+tuntuu+vaimon+seksihalut+katoavan,+omani+taas+ei.+Olen+
Nykyään+tavannut+upeita+naisia,+jotka+ovat+vastaavassa+tilanteessa+kanssasi,+viimeeksi+pari+viikkoa+sitten,+risteilyllä,+tapasin+naisen,+joka+oli+ollut+2vuotta+ilman+seksiä!+
Alku+ujostelun+ja+epäröinnin+jälkeen+pidättyväisestä+naisestä+kuoriutui+todella+kiihkeä+ja+vaativa+kiimainen+nainen!+
Jos+vaikka+sinäkin+rohkeasti+katsoisit,+olisiko+ruoho+vihreämpää,+aidan+toisella+puolella?
16.08.2016 22:15
Kuka+nyt+voikaa+ottaa+tosissaan,+tuon+listan+kommentit?+Ainoastaan+osoitteet+saattaa+olla+oikeita.
Minäkin+olen+ilmeisesti,+niitä+harvoja+oikeika,+asiallisia+kirjoittajia+mitä+täällä+on...vielä..
13.08.2016 12:07
5 / 10