Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottakai!+Mielelläni+autan+remontin+tarpeessa+olevaa+naista.+Bonuksena,+molempien+tyytyväisyys+lopputulokseen:).
10.06.2016 16:21
Juu,+alun+yhteysongelmien+jälkeen,+saatiin+kuin+saatiinkin+remontti+hoidettua,+vaikkakin+pikaisemmin+kuin+olisin+halunnut,+no+olosuhteet+huomioon+ottaen,+voiko+parempaa+jälkeä+saada+aikaiseksi.+Harmi+kun+se+viltti+jäi,+nyt+on+pihkaa+polvessa:).
10.06.2016 15:06
Olen+ainoastaa+yhden+kerran+nainut+pillua,+jota+on+oikeasti+treenattu,+silloin+kun+pyysin,+että+purista,+niin+säikähdin,+huusin,+ja+pelkäsin+että+kullille+kävi+jotain!+Uskomaton+yllätys!+Oli+erikoista+työnnellä+todella+tiukkaa+pesää.
Olenkin+miettinyt+kuinka+vaikeata+naiselle+on+ylläpitää+tuota+jännitystä?+Tuolloinkin+nainen+puristi+varmasti+6-8min,+eikä+ilmekään+värähtänyt!!!
09.06.2016 21:03
Moi!...jatketaan+vaan+täällä,+alkuperäisessä.
Huomenna+ilmeisesti+sataa,+viltti+kastuu,+me+myös.+Oletko+valmis+mulla+on+vapaa+päivä...
Työkalu+on+valmiina...
09.06.2016 19:23
Olen+samaa+mieltä,+jatketaan+täällä.+Nyt+kun+taas+on+nuo+muutamat+ensimmäiset+viestit+taas+tallessa.+Uudet+tulokkaat+saa+selkeämmän+kuvan+keskustelusta.
Samaa+mieltä+olen+myös+meikkaa+misen+suhteen,+jos+nyt+nainen+haluaa+meikata,+niin+mun+mieleen+on,+mitä+vähemmän+sen+parempi,+miksi+peittää+omaa+ulkonäköä,+on+se+sitten+kuinka+persoonallinen+tahansa.+Minuun+vetoaa+ememmän,+iloisuus,+uteliaisuus,+puheliaisuus+ja+rohkeus.+
Jos+katson+naista+jonka+kasvoista+ei+voi+erottaa+ihon+omaa+väriä,+multa+nousee+niskakarvat+pystyyn.+On+kerran+käynyt+niinkin,+että+kun+olin+seurueella+lähdössä+juhliin,+hain+kyytiin+kaverin+vaimoineen,+soitin+ovikelloa+ja+kun+rouva+avasi+oven....minulta+pääsi+huuto!..."mitä+sulle+on+käyny",+kunnes+tajusin,+rouva+oli+vain+laittanut+itsensä+"juhlakuntoon",+no+jos+tykkää,+niin+suotakoon.
Pillun+näyttäminen+taas,+mulle+ei+tarvii+edes+näyttää,+siis+katson+kyllä+mielelläni+ja+ymmärrän+mitä+sille+pitää+tehdä,+riittää+kun+selvästi+kysyy,+ottaa+kädestä+kiinni+ja+vie,+vie+sen+käden+kohti+kostuneita+pikkareita....
09.06.2016 18:17
En+oikein+osaa+päättää+kumpi+väri+olisi+parempi,+huomio+kuitenkin+siirtyy+enemmän+siihen+remontin+tekemiseen,+kuin+filtin+väriin.+Rusketusraidat+ovat+mukavia,+kunhan+ne+on+oikeissa+kohdissa.+Mulla+on+myös+muutama,+auringosta+johtuva+raita,+kesä+kun+nyt+on.+Pikku+masu+on+hyvä,+omaan+myös+pienen,+niin+pienen,+että+kun+mut+näet+vaatteet+päällä,+ihmettelet,+"mikä+kupu".
Kuinka+nopeasti+haluaisit+remonttiin+minun+ryhtyvän?+Olen+jo+työkalun+kunnon+tarkastanut,+ainakin+tällä+hetkellä+hyvin+toimii.+Haluan+varoittaa,+tapoihini+kuuluu,+kun+remonttiin+ryhdyn,+en+tee+mitään+hutaisten,+vaan+panostan+laatuun+ja+laadun+tekeminen+kestää+kauemmin....
09.06.2016 17:58
Tottakai+voi!+Vaikka+kesäisellä+kukkaniityllä,+auringon+paisteessa,+lempeän+kesätuulen+vilvoitellessa+alstonta+vartaloasi.+Minä+tuon+työkalun,+sinä+esität+minulle+korjaustarpeessa+olevan+paikan.+Oletan+että+haluat+suullisesti+varmistaa+työkaluni+laadun,+ennen+kuin+aloitan+korjaustoimenpiteet.
08.06.2016 21:27
Hiljaista+on+täällä+tänään++ollut.
"Kiimassakin"+miten+kävi+klo+12.00.+Soiko+ovikello?+Etenikö+asiat+sinua+miellyttävällä+tavalla?+Saiko+kiimainen+pillusi+kaipaamaansa+ohjelmaa?+Saata+minut+onnelliseksi,+ja+kerro+kuinka+tunsit+silälläsi+kauan+kaipaamasi+kalun!
Miksi+en+nyt+voi+nuolaista+pilluasi,+vaikka+haluaisin?!
08.06.2016 18:03
Kyllä+kesän+aikana+lännen+suunnallakin+liikun,+ainakin+Somerolla,+Ja+parissa+muussa+paikassa.
Hellästi+jos+kalua+käsittelee,+se+palkitsee+käyttäjänsä+monipuolisella+toiminnalla+ja+pidemmällä+käyttöajalla.
07.06.2016 22:11
Kiitos+kun+olet+kiinnostunut+minun+työkalusta!+Konttori+on+auki+vaihtelevasti,+osan+kesää+olen+muualla,+kun+taas+konttorissa+on+jossakin+vaiheessa+remonttia.+Voidaan+mahdollisesti+käyttää+myös+sivukonttoria.
Aiemmin+kirjoitin+sp+osoitteen,+sitäkautta+on+ehkä+parempi+sopia+tarkemmin+lainausehdoista.
Katson+suorastaan+velvollisuudeksi,+lainata+kaluani+jos+kesäkiimassa+olevalle+naiselle.
07.06.2016 22:01
Kiitos+kun+tuon+otit+huomioon,+mutta+mielestäni+on+ihan+hyvä+että+työkalun+tarjoajia+on+useampi,+mistä+sitä+tietää+millaista+työkalua+kukin+nainen+tarvitsee,+varsinkin+kun+se+kiima+saattaa+iskeä+milloin+tahansa.+Työkalupakillakin+on+merkitystä,+voi+hyvin+olla+että+kun+kesämekkotyttö+aukaisee+työkalupakin,+niin+sieltä+ei+löydykää+juuri+siihen+kiimaan+tarvittavaa+kalua,+tai+sen+kalun+käyttäminen+ei+ole+asiakasta+tyydyttävää.
Vaihtoehtoja+on+hyvä+olla!
07.06.2016 21:48
No+voi+harmi,+asun+siis+väärässä+paikassa.+Liikun+kyllä+jonkin+verran+muuallakin.+Millä+suunnalla+kaluani+olisi+kiihkeästi+kaivattu?+
Niin+mielelläni+sinulle+kaluani+lainaisin,+käyttää+saa,+rikkoa+ei.
07.06.2016 19:31
En+harmikseni+asu+kovinkaan+lähellä+sinua,+en+tunne+sinun+kiimaista+tuoksuasi+pihallani.
Toivon+oikeasti,+että+saat+huomenna+mieluisen+vieraan,+mieluisen+kokemuksen,+kokemuksen+joka+tuntuu+vartalossasi+kauan!+Jos+huomenna+kirjoitat,+että+pillusi+sai+vihdoinkin+odottamansa+käsittelyn,+olen+minäkin+puolestasi+onnellinen!
Mitä+kaluuni+tulee,+niin+sen+toimimisella+on+takuu,+takuu+on+voimassa+niin+kauan+kuin+sitä+käsittelee+oikeasti+intohimoinen,+kiimainen+Nainen!
Vantaa
07.06.2016 17:30
Nyt+töiden+jälkeen+kotona,+terassilla,+jälleen,+t-paita+ja+kalsarit+päällä,+luin+nuo+edelliset+mietteet...nyt+ei+sitten+meinaa+tuo+kulli+housussa+pysyä.+
Katson+portille,+ei+näy+kiimaista+naista+kesämekossaan,+etsimässä+omaa+seksuaalisuuttaan.+
Kyllä+vielä+jonain+päivänä,+on+mulla+kuitenkin+aika+iso+työkaluvarasto.
07.06.2016 16:09
Outoa+sinänsä.+Ilmeisesti+kaikki+kirjoittajat+olivat+oikeita+ihmisiä,+oikealla+asialla,+paitsi+se+yksi+joka+onkin+joka+paikassa.
Mikälie+syynä+poistamiseen?
06.06.2016 22:12
Niinpä,+pitääkö+aloittaa+alusta?+Lähden+kohta+järjestelemään+työkaluja,+jos+vaikka+joku+tulee+lainailemaan,+teevesi+kiehuu+jo+ja+hiukset+on+kammattu.
Jätin+vielä+kalsarit+pois+farkkujen+alta...
06.06.2016 16:25
Aivan,+ei+pikkareita,+vaan+kesämekko,+se+vaate+mistä+tietää+kesän+jo+saapuneen!+
Tuon+kuvailemasi+jos+olisit+minulle+tehnyt,+en+olisi+ujostellut+vaan+näyttänyt+sinulle+sen+mitä+kaipaat.+
Kesät+ajelen+töihin+moottoripyörällä+ja+kun+kotiin+saavun,+riisun+prätkäkamat+päältä,+ja+näin+helteellä+siirryn+terassille+t-paita+ja+kalsarit+jalassa+vilvottelemaan,+terassin+kaide+on+sopivalla+korkeudella+ettei+kukaan+näe,+vaikka+vähän+mulkkuakin+tuulettelee...ja+odottelee+sitä+mahdollista+kalun+lainaajaa.
06.06.2016 09:26
Voi+voi,+tuollainen+työkalujen+lainaaminen+on+nykyään+aivan+liian+harvinaista,+minullakin+on+autotallissa+ja+puutarhavajassa,+kaikenlaisia+kaluja,+mutta+harvassa+on+lainaajat+ollut,+varsinkin+hehkeämpää+sukupuolta+olevat,+puhumattakaan+niistä+kosteista+pikkareista.
06.06.2016 07:44
Mielummin+märkä+pillu,+kuin+kuiva.+Mua+ainakin+kiihottaa+suuresti+jos+nainen+suorastaan+valuu.+Kun+pillussa+riittää+kosteutta,+niin+silloin+tietysti+kitka+on+pienempi,+mutta+minä+ainakin+teen+kullilla+myös+muuta+kuin+hinkkaan+edes+takaisin.
"Märkään"+pilluun+kullikin+sujahtaa+helposti+uudestaan,+jos+sen+hetkeksi+vetää+pois.+Ole+vain+onnellinen.
05.06.2016 21:54
Kuinka+paljon+löytyykään+Suomesta+naisia,+jotka+kaipaavat+uutta+herätystä+seksuaalisuuteen?+Jotenkin+harmittavaa+tuo+tekopyhyys+ja+rohkeus+avautua/antautua,+kuinka+monella+naisella+elämä+piristyisi,+jos+vaan+heittäytyisi+hetkeksi+riettaaseen+elämään.+Tietysti+ongelmana+voi+olla,+mistä+sen+fiksun+ja+viriilin+miehen+löytää.+Taannoin+eräällä+risteilyllä,+minua+selvästi+vanhempi+nainen+tuli+avoimesti+kysymään,+"+oletko+yksin?+Mä+olen+täällä+tyttäreni+kanssa.+Lähtisitko+naimaan",+ja+mä+kieltäydyin!++Jälkeenpäin+olen+kuitenkin+miettinyt,+kuinka+upeaa+meilläkin+olisi+silloin+ollut,+vaikkakin+mua+vanhempi,+mutta+intohimo+ja+halu,+onkin+mun+mielestä+ikää+tärkeämpää!+Tietysti+jos+hän+tarkoittikin+tytärtään,+tai+molempia,+no+ei+kai.+Tämä+siis+tapahtui+viitisen+vuotta+sitten,+ennenkuin+edes+harkitsin+irtosuhteita.+
Missäpäin+Suomea+"seksinautinto",+sinun+pieni+paikkakunta+on?+Itse+vaikutan+uudellamaalla,+liikun+myös+jonkin+verran+muuallakin.
05.06.2016 18:39
9 / 10