Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

190

  1. Tottakai!+Mielelläni+autan+remontin+tarpeessa+olevaa+naista.+Bonuksena,+molempien+tyytyväisyys+lopputulokseen:).
  2. Kuinka+paljon+löytyykään+Suomesta+naisia,+jotka+kaipaavat+uutta+herätystä+seksuaalisuuteen?+Jotenkin+harmittavaa+tuo+tekopyhyys+ja+rohkeus+avautua/antautua,+kuinka+monella+naisella+elämä+piristyisi,+jos+vaan+heittäytyisi+hetkeksi+riettaaseen+elämään.+Tietysti+ongelmana+voi+olla,+mistä+sen+fiksun+ja+viriilin+miehen+löytää.+Taannoin+eräällä+risteilyllä,+minua+selvästi+vanhempi+nainen+tuli+avoimesti+kysymään,+"+oletko+yksin?+Mä+olen+täällä+tyttäreni+kanssa.+Lähtisitko+naimaan",+ja+mä+kieltäydyin!++Jälkeenpäin+olen+kuitenkin+miettinyt,+kuinka+upeaa+meilläkin+olisi+silloin+ollut,+vaikkakin+mua+vanhempi,+mutta+intohimo+ja+halu,+onkin+mun+mielestä+ikää+tärkeämpää!+Tietysti+jos+hän+tarkoittikin+tytärtään,+tai+molempia,+no+ei+kai.+Tämä+siis+tapahtui+viitisen+vuotta+sitten,+ennenkuin+edes+harkitsin+irtosuhteita.+Missäpäin+Suomea+"seksinautinto",+sinun+pieni+paikkakunta+on?+Itse+vaikutan+uudellamaalla,+liikun+myös+jonkin+verran+muuallakin.