Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vesamasai
profiilit
vesamasai
vesamasai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
100
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puolustusvoimat+tarvitaan+jotta+voimme+tuhota+jihadistit+,+jotka+meitä+uhkaavat.+Samalla+voimme+puolustautua+venäjää+vastaan.+Rajamme+ovat+tärkein+asia+,+jota+voimme+valvoa.+Mitä+paremmin+suojaudumme+,+sitä+varmemmin+kouluissamme+ykköskieli+ei+ole+venäjä+ja+uskontomme+ei+ole+muhamatin+keksimä+kamelinpaskan+ylistäminen.
15.04.2017 01:15
Ei+se+enää+ole+vasemmisto+vs+oikeisto.+Uskonto+nimeltä+islam+on+maailman+syöpä.
Eliitti+on+syypää.+Kansa+joutuu+kärsimään.+Haluavat+kahden+kerroksen+väkeä+tähän+maahan.
Lopulta+menee+kuten+ruotsissa+,+jossa+on+omia+alueita+köyhille+ja+isikselle.+Poliisit+eivät+käy+ja+posti+ei+kulje.+Tyhmä+kansa+on+tämän+kyllä+ansainnut+,+kun+ei+osaa+äänestää+oikein,
15.04.2017 00:53
Muhammed=Hitler=Stalin
Koraani=Main+Kampf=Maon+punainen+kirja
Koraanikoulu=Hitler+jugend
Islam=Natsismi=Kommunismi
liika+suvaitsevaisuus+,+ääriliberalismi+>+pahojen+aatteiden+nousu+>+sota
Suurmoskeija+>+lisää+terrori-iskuja
15.04.2017 00:30
Leppäsen+Arska+on+paras.
15.04.2017 00:18
Vihreät+eivät+ole+ole+muuta+kuin+vähemmistöjen+suosijoita.+Enemmistön+asiat+eivät+ole+heidän+prioriteettinsa.+Tavallisia+suomalaisia+heidän+politiikkansa+rankaisee+eniten.+Jihadismin+levittäminen+ja+moraalin+rappeuttaminen+on+heidän+politiikkansa.+Kaiken+voi+verhota+ihmisoikeuksien+ja+`luonnon+suojelun´taakse.+Tosiasiassa+ainut+järkevä+vihreä+ajattelija+oli+Pentti+Linkola.
09.04.2017 18:50
Äänestin+Halla-ahoa+kuitenkin.+Jos+teidän+pitää+valita+paskan+ja+oksennuksen+väliltä+,+niin+siitä+vain.+Helsinki+on+meidän.+Suomi+nousee+pohjalta+kuten+ennenkin+ja+vihreät(+muut+värilliset)+voitetaan+(++käännytetään+takaisin).
30.03.2017 17:49
Eva+Biupau+on+kyllä+ihan+eri+mieltä.+Kaikki+kulttuurit+ovat+hyviä+ja+kaikki+ihmiset+aivan+ihania.+Hän+osaa+ymmårtää+islamisti+terroristejakin.+Sehän+on+vain+heidän+uskontonsa+mikä+käskee+räjäyttämään+itsensä+ja+muut.+Ei+meillä+suomalaisilla+ole+varaa+arvostella+niin+hienoa+humanistia+kuin+eva.+Eva+on+liian+hyvä+meille.
Toivottavasti+Eva+pääsee+omaan+paratiisiinsa+.+kalifaatin+morsiameksi.
Hän+låpettaa+sodan+ja+häikäisee+koko+lähi-idän+rauhaan.
Myöntäkäämme+hänelle+Nobelin+rauhanpalkinto+ja+matkarahat.
23.02.2017 05:23
En+kyllä+itse+lähtisi+tuolle+linjalle.+Olen+vain+kotona+odottanut+milloin+sopiva+pantava+sattuu+kohdalle.+Toissayönä+naapurin+musta+nainen+tuli+yökylään.+Ite+kun+oon+50v+.+niin+olihan+se+kiva+puolta+nuorempaa+hoidella.+En+kyllä+suosi+pettämistä.+Vaan+eipä+tällä+mutulla+miestä+ookkaan.+Sovittiin+.+et+se+alkaa+mun+tyttökaveriksi.+Ei+sitä+kyllä+viikkoon+oo+näkynykkään.+Lainasin+sille+vähän+rahaa.+++...+No+jos+ei+takas+tullukkaan+.+niin+halvempi+oli+kuin+vegasissa.+T:pitkä+jorma
23.02.2017 02:45
Suomalainen+kateus+nousee+taas+pintaan.+Turha+teidän+on+valittaa+.+jos+olette+niin+tyhmiä.++Voi+teitä+kommunismin+siemeniä.+Olisitte+joskus+itsekkin+tehneet+jotain.
Runkatkaa+edes...
23.02.2017 02:33
180-80-20-5-147+Ja+olen+Leijonamies
23.02.2017 02:27
mulla+on+ympärys+20+cm+,+mutta+oon+silti+ihan+tyytyväinen+itteeni.
23.02.2017 02:25
hanaa...+Lävistyksiä+on+kiva+ottaa.+ma+voin+suositellä.+Menkää+ruotsiin...+Siellä+on+Sven+ja+Peter.+Ne+tekee+upeit+läviksii.+Vaikka+mihin.+Esim+aivoihin.+Te+ootte+varmaan+jo+käyny+siel.+Mä+kävin+viime+viikoll.+T:Vilma+Ps.+mä+oon+66
23.02.2017 02:22
Suosittelen+että+ajat+ittes+kaljuksi.
23.02.2017 02:17
Teille+ei+auta+mikään+muu+.+kuin+2+vuotta+keskitysleirilä.+Kyllä+laihtuu...
23.02.2017 02:15
Saat+minulta+erittäin+realistisen+tatskan.+Naputan+sinulle+koraanin+olkapäästä+pohkeeseen.+Siinä+lukee+,+että+muhamatti+oli+pro+ja+idiootit+diggaa+sitä+vieläki.+Voin+mä+siihen+vielä++tribaalin+naputtaa+perseeseen+jos+sitä+haluat.+T:Jussi+kusikusi
23.02.2017 02:13
Joo+.+Sukkahousut+on+hyvä+keksintö.+Voisin+kyllä+väittää+.+etttei+se+ole+miesten+juttu.+
Jos+olet+jonkun+suvakkibiseksuaalin+valinnut+.+niin+voit+vain+syyttää+itseäsi.+Olisit+mielummin+ottanut+koiran.+Hyvää+jatkoa+kuitenkin.+(huippukiva.fi)
23.02.2017 02:06
Enpähän+tuosta+pituudesta+tiedä.+Leveyttä+on+kuiten+yli+5+cm.+Taidan+olla+muuten+ihan+normaali.+olenpahan+saanu+jormani+jo+sopimaan+naisen+vaginaan.+Olkaa+poijaat+huoletta+.+kyllä+teidänkin+pippelinne+mahtuvat+.+jos+satutte+pimpin+päälle+pääsemään.
23.02.2017 02:00
Yle+on+pettänyt+suomen.+Valitaan+sellaisia+ihmisiä+kommentoimaan+,+jotka+haisevat+kilometrien++päähän.+Vihervasemmisto+saa+paljon+uutisaikaa.+tavallisten+ihmisten+ääntä+ei+juuri+kuule.+suomi+ei+todellakaan+ole+tasaarvoinen+maa,+Onneksi+jotkut+haluavat+kertoa+tosiasioita.+Kiitos.
23.02.2017 01:52
Iso+teema+on+kuitenkin+viisikkotiiviys.+Pidetään+oma+pää+puhtaana+ja+tehdään+pari+kassia+vastustajan+maaliin.+Suomi+voittaa.
23.11.2016 07:13
maahanmuuton+kustannukset+ovat+2,7+miljardia+euroa+vuodessa.+Suomen+köyhillä+on+edessä+vyön+kiristäminen+,+etta+saadaan+rahat+siihen+kokoon.+Minä+ja+muut+rahoillaan+toimeen+tulevat+emme+halua+siihen+osallistua.+Toivomme+pikaisia+palautuksia+ja+EU:n+ulkorajojen+sulkemista.+Trump+ja+brexit+ovat+hyvä+alku.+Vielä+kun+saadaan+Neuvostoliitto+hajoamaan+(vai+oliko+se+Eu)+,+niin+vapaus+voittaa.
23.11.2016 06:55
4 / 5