petinmieheni

aatteellii60

Olen pettänyt miestäni kolmen eri hierojan kanssa,
Sitä vaan vielä yli viisikymppinen villiintyy kun pakaroita hierotaan

3

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bumja

      Sun mies ei leivo sua !
      Ahaa!
      Mitenhänhän noitten hierojien taudit?!
      Millä paikkakunnalla asut, ku käytän monia erityypi hierojia ja hanska kulu, sit hirvee haloo, kun mull se iso paha tauti...
      Et vittu. Kela korvaa 5 €, ens vuonna ei puoliakaan.
      Löysät on miäspualasten verskat ollu alussa, sit purnannu elämää kun ei paskapaperii ees oo. Ja saanu korvausta niilt0ä. Ok 5 eri ja 2 antaa, tai maksaa mulle!
      Saatko sä rahaa kanssa. En ole kertonu et mul on se. Vituttaa, kun yx paska naimisissa oleva, jolta sain sen, sitä kesti 5v, ja skidiki tuli ja sillä.........
      Jotenkin järkyttävää lyödä hynttyy yhteen.....,.,,.

      Eli sä olet sen pano ja mä sen huora!
      Ehkä mun penska sun faijas käly.
      Emmä tiijä enää.
      Hoida sä mun poju, ei se oo ku 5kk, jotenki löysää olla aina alla, siis afgaani oikeesti raiskas mut oon 11 v. Ja mulla lymfo ja rustoPaskasyöpä. Et pehmentyny kaikki ja max. 7 v. Saa elää. Poitsu ok, mut sil ei o päätä! Ainoastaan ase ja se harrastaa ampumista, itteensäki! Tykää siitä

    • TeOletteNiinTyhmiä

      Anteeksi, että olen valehdellut uutisissa ja puhunut läpiä päähänne. Olen ihmispaska. Katsokaa silti uutisia, niin masennutte lisää ja ette jaksa tehdä mitään, kun olemme onnistuneet masentamaan teidät. Nauramme itsemme kuoliaaksi, kun tajuamme, että miljoona ihmistä katsoo oksennustamme silmät kiiluen, kun voisivat olla lastensa kanssa tai ylipäätänsä tehdä jotain järkevää.

      Tajuatteko, että uutiset toistavat samaa paskaa päivästä toiseen? Kyllä normaali ihminen tajuaa, että maailmassa on asiat huonosti, vaikkei katsoisikaan paskaamme.
      No, katsokaa silti, vitun juntit.

    • En kyllä itse lähtisi tuolle linjalle. Olen vain kotona odottanut milloin sopiva pantava sattuu kohdalle. Toissayönä naapurin musta nainen tuli yökylään. Ite kun oon 50v . niin olihan se kiva puolta nuorempaa hoidella. En kyllä suosi pettämistä. Vaan eipä tällä mutulla miestä ookkaan. Sovittiin . et se alkaa mun tyttökaveriksi. Ei sitä kyllä viikkoon oo näkynykkään. Lainasin sille vähän rahaa. ... No jos ei takas tullukkaan . niin halvempi oli kuin vegasissa. T:pitkä jorma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe