Tämä selluliittivoide todella toimii!

sayNOtosellulite

Kärsin myös selluliitistä, nykyään vähäisemmästä sellaisesta tämän upean tuotteen ansiosta, jota olen käyttänyt reilun kuukauden. Clarins Lift-Minceur High definition body lift.
Iho on selvästi tasaisempi ja muhkurat tasoittuneet.
Olen myös löytänyt palstoilta muita jotka ovat todenneet tämän toimivaksi.
Yksi puteli riittää pariksi viikkoa. Jos on runsaasti selluliittiä, kannattaa käyttää aamuin illoin. Itse olen käyttänyt vain illoin, selluliittiä ei siis ole ollut ihan niin paljon kun voisi olla.
Tämä imeytyy todella hyvin eikä tahraa vaatteita.
Itsekin olin jo luovuttamisen suhteen ja sitä mieltä, että ei voiteet auta.
Säännöllisellä käytöllä saat varmasti tuloksia :) Ainakin minä sain!

Suosittelen!

6

8968

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellus

Mitäs ko tuote maksaa?

• huohkaus

Sitten pelkkä rasvamakkara,joka sitkeästi on ja pysyy tuossa vatsan seudulla???
      Auttaako vatsamakkaraan mikään voide,kun vatsalihasharjoitukset eivät tepsi,eikä edes niukka ruokavalio,puhumattakaan vibratonesta,joka laskee kyllä turvotuksen,ja kiinteyttää vatsaa,mutta silti tuo makkara sitkeästi vaivaa.Syön myös Figure-cla-nimistä rasvanpolttaja kapseleita,mutta vaikka housut roikkuvat jo takamuksesta ja lihakset ovat muutenkin aikas hyvät-en vain pääse eroon makkarasta...en edes syö lihaakaan paljon,enkä yl.eläinrasvojakaan-----

Auttaako mikään rasva makkaraani????

• Selluliitti

www.guam.fi löytyy hyviä ja laadukkaita voiteita.

• Teille ei auta mikään muu . kuin 2 vuotta keskitysleirilä. Kyllä laihtuu...

• Anonyymi

Minä törmäsin tähän myös googlatessa, kun löysin tämmöisen artikkelin https://wellea.fi/4-x-paras-selluliittivoide/ ja alkoi todellakin kiinnostamaan :) Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia? Sen verran arvokasta ettei viitsisi turhaan ostaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      108
      664
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      504
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      35
      482
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      70
      429
    5. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      21
      419
    6. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      414
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      38
      399
    8. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      30
      394
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      5
      391
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      371
    Aihe