Kärsin myös selluliitistä, nykyään vähäisemmästä sellaisesta tämän upean tuotteen ansiosta, jota olen käyttänyt reilun kuukauden. Clarins Lift-Minceur High definition body lift.
Iho on selvästi tasaisempi ja muhkurat tasoittuneet.
Olen myös löytänyt palstoilta muita jotka ovat todenneet tämän toimivaksi.
Yksi puteli riittää pariksi viikkoa. Jos on runsaasti selluliittiä, kannattaa käyttää aamuin illoin. Itse olen käyttänyt vain illoin, selluliittiä ei siis ole ollut ihan niin paljon kun voisi olla.
Tämä imeytyy todella hyvin eikä tahraa vaatteita.
Itsekin olin jo luovuttamisen suhteen ja sitä mieltä, että ei voiteet auta.
Säännöllisellä käytöllä saat varmasti tuloksia :) Ainakin minä sain!
Suosittelen!
Tämä selluliittivoide todella toimii!
6
8951
Vastaukset
- sellus
Mitäs ko tuote maksaa?
- sayNOtosellulite
Jostain olin katsovinani että suomessa sen hinta on siinä 50e paikkeilla. Tilasin netistä, jossa myydään tuotteita, jotka tulee sitten ilmeisesti mistä sattuu. Hinta netissä 40e ja voide tuli Iso-Britanniasta.. ei pahat toimituskulut. Mielestäni hinta on ainakin kokeilemisen arvoinen.
http://www.fruugo.com/fi/fi/eur/product/780140/clarins-high-definition-body-lift?selectedProductIndex=35
- huohkaus
Sitten pelkkä rasvamakkara,joka sitkeästi on ja pysyy tuossa vatsan seudulla???
Auttaako vatsamakkaraan mikään voide,kun vatsalihasharjoitukset eivät tepsi,eikä edes niukka ruokavalio,puhumattakaan vibratonesta,joka laskee kyllä turvotuksen,ja kiinteyttää vatsaa,mutta silti tuo makkara sitkeästi vaivaa.Syön myös Figure-cla-nimistä rasvanpolttaja kapseleita,mutta vaikka housut roikkuvat jo takamuksesta ja lihakset ovat muutenkin aikas hyvät-en vain pääse eroon makkarasta...en edes syö lihaakaan paljon,enkä yl.eläinrasvojakaan-----
Auttaako mikään rasva makkaraani???? - Selluliitti
www.guam.fi löytyy hyviä ja laadukkaita voiteita.
Teille ei auta mikään muu . kuin 2 vuotta keskitysleirilä. Kyllä laihtuu...
- Anonyymi
Minä törmäsin tähän myös googlatessa, kun löysin tämmöisen artikkelin https://wellea.fi/4-x-paras-selluliittivoide/ ja alkoi todellakin kiinnostamaan :) Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia? Sen verran arvokasta ettei viitsisi turhaan ostaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613