Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

168

1. Hei+nimimerkki+Uuuhhhjjj!Kiitos+varmasti+hyvin+värikkään+mielikuvituksen+tuottamasta+ideasta,+mutta+en+työnnä+löylykauhaa+kenenkään+anaaliin.+Minä+käytän+löylykauhaa+ainoastaan+veden+heittämiseen+kiukaalle,+mutta+mikäli+joku+haluaa+kyseistä+välinettä+seksileluna+hyödyntää,+niin+siitä+vaan.+Nimität+minua+satusedäksi,+mutta+en+vastaanota+titteliä,+sillä+se+on+minulle+täysin+sopimaton.+En+satuillut+lainkaan+vaan+esitin+asiallisia+kysymyksiä,+neuvoin+opettelemaan+kirjoittamisen+perussäännöt+sekä+toivotin+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+nimimerkille+vccfgg.Huomautat,+että+mieluiten+tuo+löylykauha+tulisi+työntää+minun+rektumiini+eli+jos+työnnän+sen+jonkun+toisen+henkilön+anukseen,+niin+sekin+on+ihan+ok,+mutta+ei+tuota+yhtä+suurta+tyydytystä+sinulle.+Hieman+herää+kysymys+siitä,+että+onko+tämä+jonkinlaista+vihjailua+siitä,+että+haluaisit+leikkiä+kanssani?+Minkä+takia+suosittelet+minulle+löylykauhaa,+mistä+moinen+idea+kumpuaa?+Onko+sinulla+useinkin+tapana+saunassa+hassutella+kauhan+kanssa+vai+yritätkö+vain+olla+hurja+ja+poikkeuksellisen+luova?Minun+tulisi+mielestäsi+mennä+muualle+runoilemaan.+Vaan+minun+tekstissäni+ei+kyllä+minkäänlaista+runollisuutta+ollut.+Korjaa+termistösi+kuntoon.+Miksi+minun+tulisi+painua+naisen+sukupuolielimeen?+Tuliko+sinulle+paha+mieli+kommentistani?+Kuulutko+ylvääseen+kauhailijoiden+klaaniin+ja+nyt+yrität+puolustaa+jengisi+jäsentä+vai+minkä+impulsoimana+kirjoitit+kommenttisi?+Kyllä+sinulla+selvästi+on+ollut+todellinen+tarve+oikein+täräyttää+ja+tuoda+julki+kuinka+tosissasi+olet,+kun+noinkin+hurjaa+sanaa+kuin+vittu,+päätit+käyttää.+Kenen+vaginaan+minun+tulisi+painua,+onko+suosituksia?+Fyysisestihän+tuo+on+varsin+mahdotonta.+Jonkin+eläimen+emättimeen+saattaisin+mahtuakin,+mutta+jos+minä+nyt+sinne+sujahtaisin,+niin+tuskin+se+sinulle+iloa+tai+tyydytystä+elämään+toisi.Tekstisi+on+kokonaisuutena+epämääräistä+suttua,+vailla+pääpointtia.+Suosittelen,+että+pohdit+nyt+todella+tarkaan,+mitä+sinä+oikeasti+haluat+minulle+kertoa+ja+kommentoit+sitten+uudestaan.+Odotan+innolla+vastaustasi.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+nimimerkki+Uuuhhhjjj!PS:+Voimia+ja+jaksamista!
  2. Hei+nimimerkki+vvggy!Kerro+ihmeessä+lisää.+Miten+tämä+löylykauhan+kiihottaminen+anaaliin+tapahtuu?+Yritätkö+kertoa,+että+löylykauhalla+on+tunne-elämä+ja+sekin+voi+tuntea+olevansa+kiihottunut+ja+tämän+myötä+penetroitua+anaaliin?+Aika+huima+ajatus,+että+ensi+kerralla+saunoessani+löylykauha+kiihottuisi+minusta+niin+paljon,+että+päättäisi+sujahtaa+rektumiini.+Vai+yritätkö+vain+kertoa,+että+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+tulisi+työntää+löylykauha+anukseensa?+Jos+näin+on,+niin+minkä+takia+suosittelet+moista+aktia?+Oletko+sen+itse+mukavaksi+touhuksi+todennut+ja+siksi+suosittelet+sitä+muille?+Vai+mistä+on+päähäsi+pälkähtänyt+idea+käyttää+löylykauhaa+seksileluna?+Sitten+tämä+kun+julistat+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+kaappihomoksi.+Mikäli+osaat+noin+lyhyen+kirjoituksen+perusteella+analysoida+henkilön+kaappihomoksi,+niin+ansaitset+ihmistuntijan+tittelin.+Onneksi+olkoon!+Mikäli+yritit+vain+olla+loukkaava,+niin+aika+kesyä+ja+avutonta,+mutta+jokaisen+kekseliäisyydellä+on+toki+rajansa+ja+aina+ei+jaksa+panostaa.Odotan+innolla+vastaustasi.+Siihen+asti+kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+nimimerkki+vvggy!PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt,+nyt+oli+nimittäin+aikamoista+suttua.+Tämä+ihan+vain+sen+takia,+että+sinun+viesteistäsi+saisi+paremmin+selvää+jos+kirjoitusasu+olisi+kunnossa.+Asiallisen+kirjoitusasun+myötä+saisit+myös+vakuutettua+suuremman+lukijakunnan.+Nyt+moni+mahdollisesti+vain+hihittää+sinun+epäselvälle+räpellyksellesi,+vaikka+sinä+olet+aivan+tosissasi+ja+ajatuksella+varmasti+kommenttisi+kirjoittanut.
  3. Hei+nimimerkki+Olet-häirikkö!Olet+väärässä,+en+ole+riidankylväjä.+Ymmärrän+todella+hyvin,+että+koet+mielipahaa+ja+yrität+sen+vuoksi+tehdä+minusta+syntipukin+sille,+että+suivaannuit+aiheetta.Sellaisia+vaikeuksia+on,+että+en+ymmärrä+tuota+käytettyä+lausahdusta.+En+ymmärrä+kuinka+se+vaikuttaisi+raiskaajien+elämään+millään+tavalla,+että+heidät+vietäisiin+saunan+taakse+ja+heidän+otsaansa+kiinnitettäisi+nappi.+Olisiko+tämä+nappi+muovia,+puuta+vai+metallia?+Lukisiko+napissa:+Olen+raiskaaja!+Tämä+nappi+otsassa+tulisi+sitten+raiskaajan+kulkea+ja+hävetä+titteliään.+Miksi+tämä+napin+asettaminen+tulisi+suorittaa+saunan+takana?+Onko+toimituksen+tapahduttava+salassa?+Senkö+takia+saunan+takana,+että+raiskaajan+voisi+samalla+saunottaa+ja+se+jollain+tapaa+puhdistaisi+hänet+synneistään+vai+mikä+tämä+saunajuttu+oikein+on?Mikäli+oli+pyrkimys+sanoa,+että+teloittaminen+ampumalla+olisi+oikea+rangaistus,+niin+en+ymmärrä,+että+miksi+ei+voi+sitten+todeta+niin.+Nyt+minulle+heräsi+vain+liuta+kysymyksiä.+Sitäpaitsi+olisi+silkkaa+luotien+tuhlausta+ampua+jokainen+yksitellen+kun+maailmassa+on+niin+paljon+vaihtoehtoisia+keinoja+ihmisen+hengen+riistämiseen.Mieti+jatkossa+edes+hieman,+ennen+kuin+kirjoitat+yhtään+mitään.+Nimimerkki+Olet-häirikkö,+olet+niin+innoissasi+tekstiäsi+tuottanut,+että+et+ole+tohtinut+kirjoitusasuun+kiinnittää+huomiota.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Olet-häirikkö!PS:+Opettele+tosiaan+ensi+kerraksi+kirjoittamista+ja+pohdi+hieman,+että+mitä+sanottavaa+sinulla+todella+on,+ennen+kuin+julkaiset+mitään.
  4. Hei+kaikille!Aivan+ensimmäisenä+nimimerkki+Jaettikyrpae.+Miten+niin+kuulostaa?+Sinä+vain+luit+tekstin.+Oletko+skitsofreenikko+vai+onko+sinulla+niin+rikas+mielikuvitus,+että+loit+sen+avulla+mieleesi+hahmon,+joka+luki+tekstin+sinulle.+Odotan+innolla+vastaustasi.PS:+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Jaettikyrpae!Sitten+nimimerkki+xxffgg.+Yritätkö+viitata+siihen,+että+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+tulisi+työntää+löylykauha+anukseensa+vai+kerrotko+vain+omista+mieltymyksistäsi?+Mikäli+sinulla+on+tapana+tyydyttä+himojasi+anaaliseksin+saralla,+työntämällä+löylykauha+rektumiisi,+niin+kerro+ihmeessä+lisää.+Kirjoita+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Voit+myös+kuvata+videon+seuraavasta+kauhailuhetkestäsi+ja+linkata+sen+tälle+kyseiselle+palstalle+apuvideoksi+aloittelijoille.+Mitä+tuohon+kaappihomo-viittaukseesi+tulee,+niin+olet+väärässä.+Alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+kertoo+avoimesti+kokemuksestaan,+joten+älä+sinä+suotta+yritä+projisoida+omia+pelkojasi+muihin.+Mikäli+sinulla+ei+ole+uskallusta+kohdata+itseäsi+ja+todellisia+himojasi,+niin+älä+suotta+käsittele+asiaa+kiukuttelemalla+muille.+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+xxffgg!PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista,+jonain+päivänä+uskallat+kohdata+totuuden!Sitten+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa.Jotain+homoa,+niinkö+todella?+Oletko+todella+sitä+mieltä,+että+se+on+homomaista+touhua+kun+kaksi+miestä+harrastaa+keskenään+seksiä?+Ei+todellakaan,+olet+erehtynyt.+Eihän+siinä+ole+mitään+homoa...+Ihan+tosissaan+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa,+yritä+edes.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa!PS:+Voimia+ja+jaksamista!