Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Merlin_72
Merlin_72
Merlin_72
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
168
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+nimimerkki+Uuuhhhjjj!
Kiitos+varmasti+hyvin+värikkään+mielikuvituksen+tuottamasta+ideasta,+mutta+en+työnnä+löylykauhaa+kenenkään+anaaliin.+Minä+käytän+löylykauhaa+ainoastaan+veden+heittämiseen+kiukaalle,+mutta+mikäli+joku+haluaa+kyseistä+välinettä+seksileluna+hyödyntää,+niin+siitä+vaan.+Nimität+minua+satusedäksi,+mutta+en+vastaanota+titteliä,+sillä+se+on+minulle+täysin+sopimaton.+En+satuillut+lainkaan+vaan+esitin+asiallisia+kysymyksiä,+neuvoin+opettelemaan+kirjoittamisen+perussäännöt+sekä+toivotin+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+nimimerkille+vccfgg.
Huomautat,+että+mieluiten+tuo+löylykauha+tulisi+työntää+minun+rektumiini+eli+jos+työnnän+sen+jonkun+toisen+henkilön+anukseen,+niin+sekin+on+ihan+ok,+mutta+ei+tuota+yhtä+suurta+tyydytystä+sinulle.+Hieman+herää+kysymys+siitä,+että+onko+tämä+jonkinlaista+vihjailua+siitä,+että+haluaisit+leikkiä+kanssani?+Minkä+takia+suosittelet+minulle+löylykauhaa,+mistä+moinen+idea+kumpuaa?+Onko+sinulla+useinkin+tapana+saunassa+hassutella+kauhan+kanssa+vai+yritätkö+vain+olla+hurja+ja+poikkeuksellisen+luova?
Minun+tulisi+mielestäsi+mennä+muualle+runoilemaan.+Vaan+minun+tekstissäni+ei+kyllä+minkäänlaista+runollisuutta+ollut.+Korjaa+termistösi+kuntoon.+Miksi+minun+tulisi+painua+naisen+sukupuolielimeen?+Tuliko+sinulle+paha+mieli+kommentistani?+Kuulutko+ylvääseen+kauhailijoiden+klaaniin+ja+nyt+yrität+puolustaa+jengisi+jäsentä+vai+minkä+impulsoimana+kirjoitit+kommenttisi?+Kyllä+sinulla+selvästi+on+ollut+todellinen+tarve+oikein+täräyttää+ja+tuoda+julki+kuinka+tosissasi+olet,+kun+noinkin+hurjaa+sanaa+kuin+vittu,+päätit+käyttää.+Kenen+vaginaan+minun+tulisi+painua,+onko+suosituksia?+Fyysisestihän+tuo+on+varsin+mahdotonta.+Jonkin+eläimen+emättimeen+saattaisin+mahtuakin,+mutta+jos+minä+nyt+sinne+sujahtaisin,+niin+tuskin+se+sinulle+iloa+tai+tyydytystä+elämään+toisi.
Tekstisi+on+kokonaisuutena+epämääräistä+suttua,+vailla+pääpointtia.+Suosittelen,+että+pohdit+nyt+todella+tarkaan,+mitä+sinä+oikeasti+haluat+minulle+kertoa+ja+kommentoit+sitten+uudestaan.+Odotan+innolla+vastaustasi.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+nimimerkki+Uuuhhhjjj!
PS:+Voimia+ja+jaksamista!
06.11.2016 16:50
Hei+nimimerkki+vccfgg!
Onko+tuo+löylykauhan+työntäminen+anaaliin+sinun+yleisin+kikkasi,+jota+käytät+kun+tulee+jonkinlaista+hämminkiä+vastaan+vai+miksi+suosittelet+moista+toimintaa?+Yritätkö+antaa+vinkin+ensimmäistä+kertaa+varten?+Kenen+anukseen+löylykauha+tulisi+tässä+tapauksessa+sujauttaa?+Kerro+ihmeessä,+odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vccfgg!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.
04.11.2016 10:54
Hei+nimimerkki+Miksimulkku!
Aivan+ensimmäisenä+haluan+todeta,+että+opettele+kirjoittamaan+kunnolla.+Sitten+toinen+asia.+Todella+typerää+toimintaa+tulla+tänne+tuskan+tunnetta+purkamaan,+ei+tilanne+muutu+vaikka+täällä+kuinka+paljon+keskustelisit.+Keskustele+asiasta+miehesi+kanssa,+ei+hänen+käytöksensä+sillä+muutu,+että+luet+täältä+kommentteja,+joissa+todetaan+miehesi+typeräksi+tai+suositellaan+löylykauhaa+työnnettäväksi+anaaliin.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Miksimulkku!
PS:+Häpeäisit!
04.11.2016 10:43
Hei+nimimerkki+vcxfftt!
Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Tekstisi+ollessa+tuollaista+suttua,+sinua+ei+voi+ottaa+vakavasti.+Kyllä+minä+sen+verran+sain+julkaisuasi+analysoitua,+että+suuri+tarve+sinulla+on+tuoda+mielipiteesi+julki,+joka+on+varmasti+viiltävän+älykäs,+mutta+lopullista+ja+todellista+sanomaa+en+löytänyt.+Opettele+muotoilemaan+ajatuksesi+tekstillisesti+selkeään+muotoon+ennen+kuin+seuraavan+kerran+kommentoit+tänne.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vcxfftt!
04.11.2016 10:35
Hei+nimimerkki+vvggy!
Kerro+ihmeessä+lisää.+Miten+tämä+löylykauhan+kiihottaminen+anaaliin+tapahtuu?+Yritätkö+kertoa,+että+löylykauhalla+on+tunne-elämä+ja+sekin+voi+tuntea+olevansa+kiihottunut+ja+tämän+myötä+penetroitua+anaaliin?+Aika+huima+ajatus,+että+ensi+kerralla+saunoessani+löylykauha+kiihottuisi+minusta+niin+paljon,+että+päättäisi+sujahtaa+rektumiini.+
Vai+yritätkö+vain+kertoa,+että+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+tulisi+työntää+löylykauha+anukseensa?+Jos+näin+on,+niin+minkä+takia+suosittelet+moista+aktia?+Oletko+sen+itse+mukavaksi+touhuksi+todennut+ja+siksi+suosittelet+sitä+muille?+Vai+mistä+on+päähäsi+pälkähtänyt+idea+käyttää+löylykauhaa+seksileluna?+
Sitten+tämä+kun+julistat+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+kaappihomoksi.+Mikäli+osaat+noin+lyhyen+kirjoituksen+perusteella+analysoida+henkilön+kaappihomoksi,+niin+ansaitset+ihmistuntijan+tittelin.+Onneksi+olkoon!+Mikäli+yritit+vain+olla+loukkaava,+niin+aika+kesyä+ja+avutonta,+mutta+jokaisen+kekseliäisyydellä+on+toki+rajansa+ja+aina+ei+jaksa+panostaa.
Odotan+innolla+vastaustasi.+Siihen+asti+kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+nimimerkki+vvggy!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt,+nyt+oli+nimittäin+aikamoista+suttua.+Tämä+ihan+vain+sen+takia,+että+sinun+viesteistäsi+saisi+paremmin+selvää+jos+kirjoitusasu+olisi+kunnossa.+Asiallisen+kirjoitusasun+myötä+saisit+myös+vakuutettua+suuremman+lukijakunnan.+Nyt+moni+mahdollisesti+vain+hihittää+sinun+epäselvälle+räpellyksellesi,+vaikka+sinä+olet+aivan+tosissasi+ja+ajatuksella+varmasti+kommenttisi+kirjoittanut.
04.11.2016 10:26
Hei+nimimerkki+Kauhi!
Olisipa+elämä+todella+noin+yksinkertaista+ja+olisinpa+niin+vaatimaton,+että+pelkkä+kauhan+työntäminen+anukseeni,+tyydyttäisi+kaikki+tarpeeni+elämässä.+Vaan+niin+ei+ole.
Perustele+ihmeessä+väitteesi+ja+kerro+tarkemmin.+Ajatteletko,+että+seksuaalisen+nautinnon+saralla+tuo+kauhailu+riittäisi+minulle?+Vai+meinaatko,+että+yleisesti+elämässä+minun+ei+tulisi+saada+mitään+muuta+kuin+jonkinlainen+kauha+anukseeni+ja+näin+ollen+olisin+kaiken+saanut,+mitä+maailmassa+ansaitsen?+Älä+sinä+suotta+yritä+määritellä,+mikä+kenellekin+riittää.+Jos+tämä+impulssisi+kauhaan+liittyen+heräsi+siitä,+että+anaalin+kauhailu+on+sinun+elämäsi+suurin+intohimo+ja+riittää+sinulle+etkä+muuta+vaadi,+niin+hyvä+niin.+Vaan+kaikkia+se+kauhailu+ei+kiinnosta.+Meitä+ihmisolentoja+on+nimittäin+niin+monta+eri+sorttia.+Jään+innolla+odottamaan+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+Kauhi!
31.10.2016 23:26
Hei+nimimerkki+ccchh!
Sinun+seksuaaliset+mieltymyksesi+eivät+määritä+kaikkien+himoja+tai+sitä+mikä+toisille+riittää.+Työntele+sinä+vaan+anaaliisi+niin+monta+löylykauhaa+ja+vaikka+kiulu+ja+kiuaskivetkin+mukana,+mikäli+se+sinulle+nautintoa+tuottaa,+mutta+älä+viitsi+suotta+tulla+häiriköimään.+Mikäli+tämä+häiriköinti+täällä+on+ainoa+harrastuksesi,+niin+toivotan+voimia+ja+jaksamista.
21.10.2016 20:26
Hei+nimimerkki+zdssdddfff!
Hienoa,+että+jaoit+tämän+omaperäisen+vinkkisi.+Olisit+ihmeessä+antanut+kunnolliset+ohjeet+aktin+suorittamiseen.+Ensi+kerralla+voisit+pienenä+lisämausteena+kertoa+tarinan+ensimmäisestä+kauhailukerrastasi.+Suosittelen+sinua+myös+kuvaamaan+videon+kyseisestä+toimituksesta.+Voisit+sitten+jatkossa+linkata+vain+sen+ja+laittaa+saatesanoiksi,+että+tehkää+näin.+Nimittäin+kirjoituksesi+on+aikamoista+suttua+ja+nyt+sinua+ei+varmasti+oteta+ollenkaan+niin+vakavasti+kuin+silloin+jos+olisit+kiinnittänyt+kunnolla+huomiota+tekstisi+kirjoitusasuun.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+zdssdddfff!
21.10.2016 20:21
Hei+nimimerkki+cgghjjj!
Ikävää,+että+tekstisi+on+tuollainen+suttuinen+räpellys.+Nyt+kukaan+ei+ota+sinua+vakavasti.+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt+ja+tule+sitten+takaisin.+Olet+sitä+mieltä,+että+homon+tulisi+olla+kertomatta+seksuaalisesta+suuntautumisestaan+ja+tyydyttää+himonsa+anaaliseksin+suhteen+henkarilla.+Varsin+mielenkiintoista.+Opettele+tosiaan+kirjoittamaan+ja+tule+sitten+antamaan+tyhjentävä+vastaus.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+cgghjjj!+
PS:+Voimia+ja+jaksamista!+Maailma+on+joskus+hämmentäviä+asioita+täynnä+ja+sitten+kun+ei+osaa+käsitellä+vastaanottamaansa+informaatiota,+niin+tulee+höpötelleeksi+kaikenlaisia+typeryyksiä.+Ihan+rauhassa+vaan,+kyllä+sinäkin+vielä+sen+totuuden+löydät.
21.10.2016 20:16
Hei+nimimerkki+åpoiiujhh!
Aivan+ensimmäisenä+suosittelen+sinua+opettelemaan+kirjoittamisen+perussäännöt.+Kukaan+ei+ota+sinua+vakavasti+kun+julkaisusi+on+tuollainen+suttuinen+räpellys.+
Sitten+toinen+asia.+Minkä+vuoksi+suosittelet+työntämään+löylykauhan+anaaliin?+Oletko+itse+kokeillut+kyseistä+kikkaa+ja+sen+nautinnolliseksi+todennut+vai+miksi+suosittelet+tekemään+moisen+tempun?+Olisit+ihmeessä+antanut+kunnolliset+ohjeet+aktin+toteuttamiseen.+Millainen+kauha+olisi+paras+ja+minkälaisessa+ympäristössä+tämä+teko+tulisi+toimittaa,+jotta+se+olisi+oppikirjan+mukainen+suoritus?
Mikäli+olet+itse+kokenut+kauhailija,+niin+julkaise+aiheesta+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Opettele+kuitenkin+sitä+ennen+huolellisesti+kirjoittamista,+että+ei+mene+hyvä+tarina+kokonaan+ohi+epäselvän+kirjoitusasun+vuoksi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+åpoiiujhh!
PS:+Mikäli+et+keksi+muuta+vastattavaa,+niin+suosittele+työntämään+vaikka+kiuas+rektumiin+ja+määrittele+minut+ahkeraksi+masturboijaksi.
21.10.2016 20:09
Hei+nimimerkki+vvggghh!
Miksi+suosittelet+moista+aktia?+Miten+tämä+löylykauhan+vertaaminen+anaaliin+tapahtuu?+Onko+sinulla+aiheesta+paljonkin+kokemusta+vai+miksi+moista+toimintaa+suosittelet?+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vvggghh!
19.10.2016 13:33
Olen+pettynyt+kauhailijoihin,+huonoa+kyttäämistä.+Missä+viipyy+klassikkorepliikki?+Ehkä+kauhailijat+keksivät+uutta+iskulausetta+porukalla+ja+eivät+sen+vuoksi+ole+vielä+kerenneet+hoitaa+velvollisuuksiaan...
19.10.2016 13:28
Hei+nimimerkki+vcggggh!
Kiitos+vinkistä,+mutta+en+koe+löylykauhaa+millään+tavalla+kiihottavana+esineenä,+joten+en+aio+tyydyttää+sillä+himojani+anaaliseksin+suhteen.+Ymmärrän,+että+yrität+projisoida+omat+pelkosi+minuun+ja+siksi+sorrut+tuollaiseen+tökeröön+solvaamiseen.+Olen+avoimesti+biseksuaali,+joten+sikäli+tuo+viittauksesi+kaappihomouteen+on+täysin+invalidi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vcggggh!
PS.+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt+ja+tule+sitten+takaisin,+mikäli+sinulla+on+vielä+jotain+sanottavaa.+Tarkoitan+sanottavalla+muuta+kuin+tuota+väljähtänyttä+neuvoasi+seksin+suhteen.+
PPS:+Mikäli+olet+itse+todennut+löylykauhan+toimivaksi+seksileluksi,+niin+kuvaa+seuraavasta+kauhailuhetkestäsi+video+ja+linkkaa+tänne.+Kun+tuo+kirjoittaminen+ei+vaikuta+olevan+vahvinta+osaamistasi,+niin+voisit+vain+linkata+videon+ja+kirjoittaa+saatesanoiksi,+että+tehkää+näin.
19.10.2016 13:24
Hei+nimimerkki+gyujkk!
Miksi+suosittelet+moista+vaihtoehtoa,+onko+sinulla+itselläsi+siitä+kokemusta+vai+mistä+ideasi+kumpuaa?+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyväää+sinulle+nimimerkki+gyujkk!
18.10.2016 23:12
Hei+nimimerkki+Olet-häirikkö!
Olet+väärässä,+en+ole+riidankylväjä.+Ymmärrän+todella+hyvin,+että+koet+mielipahaa+ja+yrität+sen+vuoksi+tehdä+minusta+syntipukin+sille,+että+suivaannuit+aiheetta.
Sellaisia+vaikeuksia+on,+että+en+ymmärrä+tuota+käytettyä+lausahdusta.+En+ymmärrä+kuinka+se+vaikuttaisi+raiskaajien+elämään+millään+tavalla,+että+heidät+vietäisiin+saunan+taakse+ja+heidän+otsaansa+kiinnitettäisi+nappi.+Olisiko+tämä+nappi+muovia,+puuta+vai+metallia?+Lukisiko+napissa:+Olen+raiskaaja!+Tämä+nappi+otsassa+tulisi+sitten+raiskaajan+kulkea+ja+hävetä+titteliään.+Miksi+tämä+napin+asettaminen+tulisi+suorittaa+saunan+takana?+Onko+toimituksen+tapahduttava+salassa?+Senkö+takia+saunan+takana,+että+raiskaajan+voisi+samalla+saunottaa+ja+se+jollain+tapaa+puhdistaisi+hänet+synneistään+vai+mikä+tämä+saunajuttu+oikein+on?
Mikäli+oli+pyrkimys+sanoa,+että+teloittaminen+ampumalla+olisi+oikea+rangaistus,+niin+en+ymmärrä,+että+miksi+ei+voi+sitten+todeta+niin.+Nyt+minulle+heräsi+vain+liuta+kysymyksiä.+Sitäpaitsi+olisi+silkkaa+luotien+tuhlausta+ampua+jokainen+yksitellen+kun+maailmassa+on+niin+paljon+vaihtoehtoisia+keinoja+ihmisen+hengen+riistämiseen.
Mieti+jatkossa+edes+hieman,+ennen+kuin+kirjoitat+yhtään+mitään.+Nimimerkki+Olet-häirikkö,+olet+niin+innoissasi+tekstiäsi+tuottanut,+että+et+ole+tohtinut+kirjoitusasuun+kiinnittää+huomiota.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Olet-häirikkö!
PS:+Opettele+tosiaan+ensi+kerraksi+kirjoittamista+ja+pohdi+hieman,+että+mitä+sanottavaa+sinulla+todella+on,+ennen+kuin+julkaiset+mitään.
18.10.2016 23:06
Moi+nimimerkki+hyihemmetti!
Opettele+kirjoittamaan+ja+tule+sitten+takaisin.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+hyihemmetti!
PS:+Yritä+edes.+Voimia+ja+jaksamista!
18.10.2016 23:01
Hei+nimimerkki+qwesddff!
Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Tämä+ihan+vain+vinkkinä.+Kun+tekstisi+on+tuollaista+suttua,+niin+kukaan+ei+ota+sinun+älykästä+kommenttiasi+vakavasti+vaan+nauraa+katketakseen+sinulle+ja+ajattelee,+että+olet+vain+nettiin+kiukkuasi+purkava+pelkuri,+joka+ei+uskalla+kohdata+totuutta+ja+itseään.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+qwesddff!
18.10.2016 22:59
Hei+nimimerkki+äölknbh!
On+hienoa,+että+sinä+yrität+jakaa+filosofiaasi+täällä+auliisti+muille,+mutta+siinä+on+yksi+pulma.+Tekstisi+kirjoitusasu+on+nimittäin+aika+heikossa+kunnossa.+Sellaista+suttua+on+julkaisusi,+että+meni+aimo+tovi+ennen+kuin+sain+selvää,+että+mitä+yrität+kertoa.+Opettele+nyt+aivan+ensimmäisenä+kirjoittamisen+perussäännöt+ja+tule+sitten+takaisin.+Sinulla+on+varmasti+paljon+älykästä+ja+painavaa+sanottavaa,+vielä+vaan+et+oikein+osaa+pukea+sitä+ymmärrettävään+ja+asialliseen+muotoon.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+äölknbh!
PS:+Kunhan+vain+opit+kirjoittamaan,+niin+olen+oikein+innokas+lukemaan+kauhailukokemuksistasi.+Sinä+olet+varmasti+varsinainen+veteraani,+mitä+tulee+löylykauhan+seksileluna+käyttämiseen...
PPS:+Voimia+ja+jaksamista!
18.10.2016 22:55
Hei+kaikille!
Aivan+ensimmäisenä+nimimerkki+Jaettikyrpae.+Miten+niin+kuulostaa?+Sinä+vain+luit+tekstin.+Oletko+skitsofreenikko+vai+onko+sinulla+niin+rikas+mielikuvitus,+että+loit+sen+avulla+mieleesi+hahmon,+joka+luki+tekstin+sinulle.+Odotan+innolla+vastaustasi.
PS:+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Jaettikyrpae!
Sitten+nimimerkki+xxffgg.+Yritätkö+viitata+siihen,+että+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+tulisi+työntää+löylykauha+anukseensa+vai+kerrotko+vain+omista+mieltymyksistäsi?+Mikäli+sinulla+on+tapana+tyydyttä+himojasi+anaaliseksin+saralla,+työntämällä+löylykauha+rektumiisi,+niin+kerro+ihmeessä+lisää.+Kirjoita+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Voit+myös+kuvata+videon+seuraavasta+kauhailuhetkestäsi+ja+linkata+sen+tälle+kyseiselle+palstalle+apuvideoksi+aloittelijoille.+
Mitä+tuohon+kaappihomo-viittaukseesi+tulee,+niin+olet+väärässä.+Alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+kertoo+avoimesti+kokemuksestaan,+joten+älä+sinä+suotta+yritä+projisoida+omia+pelkojasi+muihin.+Mikäli+sinulla+ei+ole+uskallusta+kohdata+itseäsi+ja+todellisia+himojasi,+niin+älä+suotta+käsittele+asiaa+kiukuttelemalla+muille.+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+xxffgg!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista,+jonain+päivänä+uskallat+kohdata+totuuden!
Sitten+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa.
Jotain+homoa,+niinkö+todella?+Oletko+todella+sitä+mieltä,+että+se+on+homomaista+touhua+kun+kaksi+miestä+harrastaa+keskenään+seksiä?+Ei+todellakaan,+olet+erehtynyt.+Eihän+siinä+ole+mitään+homoa...+Ihan+tosissaan+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa,+yritä+edes.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa!
18.10.2016 22:42
Hei+nimimerkki+jipijaijee!
Kerro+ihmeessä+lisää+seksuaalisista+mieltymyksistäsi.+Milloin+ensimmäisen+kerran+tyydytit+himojasi+löylykauhalla+ja+millaista+kauhaa+käytit?+Onko+sinulla+tapana+työntää+löylykauha+aktin+päätteeksi+omaan+vai+kumppanisi+rektumiin?+Vai+survotko+kauhaa+anaaliin+muidenkin+suoritusten+kuin+seksin+jälkeen?
Vaikutat+omaavan+vilkkaan+mielikuvituksen+kun+olet+innostunut+käyttämään+löylykauhaa+seksileluna.+Mikäli+olet+kokenut+harrastaja,+niin+kirjoita+aiheesta+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Mikäli+esiintyminen+kiinnostaa,+niin+kuvaa+aktistasi+video+ja+julkaise+täällä,+kokemattomammat+kauhailijat+pääsisivät+niksiesi+myötä+alkuun.
Viimeisenä+toteat+aamen.+Minkälaista+roolia+uskontosi+sitten+esittää+sinun+varmasti+hyvinkin+vilkkaassa+ja+hurjassa+seksielämässäsi?+Odotan+innolla+vastaustasi+nimimerkki+jipijaijee!
PS:+Opettele+hieman+kirjoittamisen+perussääntöjä.
18.10.2016 12:01
5 / 9