Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+22+vuotias+tyhjäpää+vanhenee,+niin+siitä+tulee+5-kymppinen+tyhjäpää.+Sitten+pitää+kiristää+sieltä+ja+nostaa+täältä+ja+lopputulos+on+varsin+karmaiseva+näky.+Pään+sisällä+ei+liiku+mitään+ja+ulkonäkö+pelottaa+harakatkin+puista+lentoon.
01.08.2017 10:44
Eli+sinulla+ei+itselläsikään+ole+hajua,+missä+kirjoitustesi+punainen+lanka+menee.+Ymmärrän,+ei+muuta+kysyttävää.
01.08.2017 10:38
Nyt+puhut+ihan+eri+asiasta+kuin+minä.+Jos+ei+siedä+toisen+kosketusta,+silloin+on+aika+lähteä+omille+teilleen.+Minä+en+usko,+että+tilanne+miksikään+siitä+muuttuu+ajan+kanssa.
01.08.2017 10:36
Kerro+ihmeessä,+miksi+pahoitit+mielesi?+Kaikki+vain+eivät+löydä+etsimäänsä+ensiyrityksellä,+eikä+toisellakaan.+Miksi+naista+syyllistetään+oman+onnen+etsinnästä,+kun+taas+miehelle+se+on++normikäytäntö?+Se,+etten+tilitä+täällä+katkerana+sinkkuuttani+vaan+olen+tyytyväinen+elämääni,+ei+pitäisi+tehdä+minusta+sen+huonompaa+ihmistä+kuin+muistakaan.+Hattaroista+en+koskaan+ole+haaveillut,+se+on+tyttösten+juttu,+elämä+on+elettävä+sellaisena+kuin+se+eteen+tulee.
01.08.2017 10:31
Eihän+parisuhteen+tarvitsekaan+olla+yhtä+juhlaa+koko+ajan,+harvoin+arki+on+juhlaa.+Mielestäni+toisen+kosketuksen+kavahtaminen+ei+kuulu+parisuhteeseen,+se+on++ongelma,+johon+pitää+puuttua+heti.+Jos+tilanne+jatkuu,+kuivasta+kaudesta+tulee+jääkausi+ja+silloin+on+heitetty+vain+aikaa+hukkaan+jatkamalla+parisuhdetta+hampaat+irvessä.+Vastoinkäymiset,+erimielisyydet+ja+riidat+kuuluvat+normiparisuhteeseen,+mutta+silti+siellä+kaiken+takana+pitäisi+olla+tunne,+että+tuota+ihmistä+minä+haluan.+Toistin+ehkä+sanomaasi,+mutta+sanoimpa+kuitenkin.
01.08.2017 10:23
No+on+sulla+vilkas+mielikuvitus,+kun+jo+minun+elämänkertani+osasit+kertoa.+Vahinko,+että+vikaan+osuu+joka+suhteessa.+Lokeroit+minut+naiseksi+ja+kerroit+tarinan,+joka+mielestäsi+sopii++kaikkiin+naisiin.+Kertoo+vain+sinun+ahdaskatseisuudestasi,+ei+minun+valinnoistani.
01.08.2017 10:15
Lapsellista+kyllä,+mutta+toisaalta+typerähän+se+toinenkin+aloitus+oli.
01.08.2017 10:08
Ei+ole+tarvetta,+mutta+edelleen+kaipaan+suomennosta+noihin+sun+läpätyksiisi.
01.08.2017 10:03
Alunperinhän+kyse+olikin+pitempään+kuin+kaksi+kuukautta+kestävä+alkukiima+ilman+seksielämän+väljähtymistä.+Jos+ollaan+vuosia+yhdessä,+niin+pahimmat+panohalut+laantuu,+mutta+ei+niin+paljon,+että+voitaisiin+puhua+väljähtymisestä.+Itse+käsitän+seksin+väljähtymisen,+että+ei+tee+enää+mieli+sen+ihmisen+kanssa+syystä+tai+toisesta,+joko+seksi+on+huonoa+tai+parisuhteessa+alkaa+olla+muitakin+ongelmia.+Toisen+kosketus+lähinnä+ärsyttää+ja+itseään+ei+saa+kiihottumaan+siihen+tilaan,+että+voisi+seksiä+harrastaa+ilman+pitkään+puutteessa+oloa.
01.08.2017 10:00
Kummasti+vaan+työttömillä+miehilläkin+on+nainen+ja+perhe,+joten+ei+se+raha+ja+status+ole+kaikkein+tärkein+asia.+Kyllähän+raha+helpottaa+elämää+monella+tavalla,+mutta+ei+se+parisuhdeonnea+tuo,+jos+vain+raha+on+perustana.
"...joka+vielä+sitoutuisi+naiseen,+koska+sellainen+ei+ole+juuri+yksikään+mies"+Eli+tarkoitat,+ettei+ne+työttömät+tai+pienituloiset+miehet+ole+sen+uskollisempia+kuin+hyvätuloisetkaan?+Kusipäitä+mahtuu+joka+tuloluokkaan,+sitoutuminen+ja+uskollisuuskaan+ei+ole+rahasta+kiinni.
01.08.2017 09:49
Elettyä+elämää+takana,+eikä+todellakaan+ole+ollut+kysymys+"miesten+vaihtamisesta",+mutta+jos+sinun+on+helpompi+asiaa+noin+ajatella,+ei+se++minulta+ole+pois.+Minä+olen+aina+jaksanut+uskoa+rakkauteen,+se+on+ainoa+syy,+miksi+edes+viitsin+yrittää+parisuhteita.
01.08.2017 09:40
Rahalla+saa+pariduhdehuoran,+joka+häipyy+samantien,+kun+parempi+saalis+tulee+vastaan.+Moni+mieshän+tyytyy+siihen,+ettei+omilla+ominaisuuksillaan+naista+saa,+vaan+seurasta+joutuu+maksamaan.
01.08.2017 09:35
Millä+tavalla+kokematon,+parisuhteissa+vai+seksissä?+Mies+kun+voi+olla+kokematon+jommassa+kummassa+tai+molemmissa.+Jos+3-kymppinen+mies+ei+ole+paneskellut+ympäriinsä,+niin+ei+se+hänestä+huonompaa+tee.+Ja+sehän+on+paskapuhetta,+että+teini-iän+seurustelemattomuuden+takia+haaveilisi+nuorista+neitosista,+ystäväsi+on+samanlainen+tyhjäpää+kuin+sinäkin,+kun+tuollaisiin+uskotte.+Täällä+naisettomat+keski-ikäiset+urpot+julistavat+miesten+haluavan+max+22v+tyttöjä,+eli+juuri+niitä,+jotka+heillä+itsellä+on+tavoittamattomissa.+Jos+sinulla+on+naisystävä,+joka+teininä+ei+ole+seurustellut,ajatteletko+hänen+haaveilevan+yli+10+vuotta+nuoremmista+kolleista+ja+siksi+olevan+kykenemätön+parisuhteeseen?+Vikaa+voi+sinkussa+olla+monestakin+syystä,+kokemattomuus+ei+kuitenkaan+ole+se+suurin+vika.+Kun+ihmiseen+tutustuu,+niin+kyllä+ne+hyvät+ja+huonot+puolet+muutamassa+kuukaudessa+esiin+tulee,+mutta+jos+hylky+tulee+sen+takia,+että+kaveri+ei+usko+kokemattoman+miehen+kykyihin+parisuhteessa,+silloin+olet+aika+hukassa+ja+kannattaa+jatkaa+jänmämiesten+kanssa.
01.08.2017 09:28
Ei+sulla+ole+mitään+pelkoa,+ei+ne+naiset+luuseria+sänkyynsä+halua.+Juuri+tuollainen++vuodatus+kertoo,+miten+kaipaat+kurpan+kainaloon,+kun+itku+silmässä+ajelet+Ikean+parkkipaikalla+ilman+päämäärää+elämässä.
01.08.2017 09:15
Ensin+väität,+ettei+komeita+nuoria+miehiä+edes+ole+ja+sitten+kyselet,+että+eikös+kurpat+panekin+sellaisia.+Jos+komeita+nuoria+miehiä+ei+ole,+niin+ei+myöskään+komeita+vanhoja+miehiä+ole.+Vanhemmiten+vain+rumenee+entistä+enemmän,+eikä+käy+edes+sen+vertaa+tuuri+kuin+joskus+nuorempana.+Naisillahan+se+on+toisinpäin,+kun+voi+paneskella+niitä+nuoria+miehiä,+kun+ne+ei+ikäisiltään+saa+rumuutensa+takia.
01.08.2017 09:09
Kannattaisiko+tarkistaa+lääkitys,+on+taas+normaalia+omituisempaa+lätinää.
01.08.2017 09:04
Onneksi+on+olemassa+miehiä,+joita+elämä+ei+ole+katkeroittanut+samalla+tavalla+kuin+sinua,+joten+aloittajalla+on+hyvät+mahdollisuudet+löytää+haluamansa.+Kaikki+miehet+kun+eivät+halua+22+vuotiasta+WT-pikkulikkaa,+vaan+aikuisen+naisen.+Kaikkihan+etsivät+tavallista+ihmistä+kumppaniksi,+mutta+tyhmähän+sellainen+on++joka+huolii+ihan+mitä+tahansa,+ettei+tarvitsisi+olla+yksin.+Me+kaikki+olemme+erilaisia,+joten+on+ihan+luonnollista,+että+homma+toimii+jonkun+kanssa,+toisen+kanssa+on+taas+aivan+mahdoton+tulla+toimeen.+Ei+siihen+vaikuta+raha+eikä+status+muilla+kuin+noilla+wt-tytöillä.
01.08.2017 09:01
Rauhoittuu+kenellä+rauhoittuu,+mutta+silloinhan+kyse+on+huonosta+seksistä,+jos+halut+hiipuvat.+Se+kiima+voi+jatkua+vuosia,+jos+kumpikin+ymmärtää,+miten+toinen+kiihottuu+ja+laukeaa.+Ja+kaikkihan+eivät+ole+panokoneita,+seksiä+ei+tunne+tarvitsevansa+kuin+silloin+tällöin,+jos+sitäkään.+Terveeseen+parisuhteeseen+kuuluu+terve+seksielämä+ja+se+taas+vaatii+panostusta+toimiakseen.
01.08.2017 08:48
Minä+ainakin+uskon,+että+se+on+mahdollista.+Oikea+ihminen+kun+sattuu+kohdalle,+se+on+siinä.+Turha+katkeruus+ja+epäluulo,+epävarmuuskin+tappavat+varmasti+kaiken+toivon+hyvästä+parisuhteesta.
01.08.2017 08:39
Onnelliseksi+voi+tulla+monella+tapaa,+parisuhteessa+ideaalitilanne+olisi,+että+molemmat+olisivat+onnellisia.+Mielestäni+vanhemmiten+rakastaminen+ja+rakastuminen+ovat+erilaista+kuin+nuorena.+En+ole+kokenut+vuosikymmenien+pituista+rakkaustarinaa,+jota+voisin+tässä+hehkuttaa+ja+kertoa,+miten+vuosien+saatossa+olemme+yhteen+hitsautuneet.+Näitäkin+pareja+on,+heistä+oikein+huokuu+se+yhteinen+onni.+Joskus+nuorempana,+kun+itse+kahlasin+paskasta+suhteesta+uuteen,+niin+jurppi+aika+paljon,+kun+en+itse+löytänyt+samanlaista+parisuhdetta.+
Mutta+nykyään+ne+kriteerit+parisuhteelle+ovat+tiukentuneet,+eli+vääristä+valinnoista+on+opittu+kantapään+kautta.+Nuorena+sitä+kuvitteli+ihastusta+rakkaudeksi+ja+sillä+mentiin.+Kun+ihastus+laantui+ja+toisen+huonot+puolet+tulivat++esiin,+sitä+yritti+vielä+kuitenkin+jonkin+aikaa.+Tähän+en+aikuisella+iällä+ole+enää+sortunut,+minusta+on+tullut+ehdottomampi+ja+varmasti+monella+tapaa+hankalampi.+Toisaalta+olen+muuttunut+huomattavasti+avarakatseisemmaksi,+esim+seksin+suhteen.+Ei+ole+pakko+olla+parisuhteessa+harrastaakseen+seksiä,+nuorena+panosuhde+ei+olisi+tullut+kysymykseenkään,+eikä+ollut+tarjontaakaan+sellaisista.+Onhan+se+piristävää,+kun+on+sutinaa+ilmassa,+mutta+sitä+ei+ole+tarvetta+viedä+pidemmälle,+kun+tietää+jo+alkuunsa,+että+tuon+kanssa+en+halua+aamupalaa+samassa+pöydässä+syödä.+Minulle+parikymmentä+vuotta+parisuhdekokeiluja+on+opettanut+sen,+ettei+omista+periaatteistaan+kannata+tinkiä.+Ja+ihastuminen+ei+muutu+rakkaudeksi+tahtomalla,+se+tulee+itsestään+jos+on+tullakseen.++Kun+puhutaan,+että+rakkauden+eteen+pitää+tehdä+töitä,+tunne+itsessään+ei+töitä+tarvitse,+mutta+sen+parisuhteen+sovittaminen+omaan+elämään+voi+olla+hyvinkin+työlästä.+Ja+jos+sitä+oikeaa+tunnetta+ei+ole,+niin+miksipä+vaivautua.
01.08.2017 08:34
30 / 39