Aina on ollut tyhmiä bimboja

JulistakaaSanomaa

He ovat ytmien treenimateriaalia kunnes ytm haluaa vakiintua sen siveellisen luonnollisen kauniin itseään huomattavasti nuoremman vaimomateriaalin kanssa. Sitten nämä ex panopatjat siirtyvät etnomiesten nussittaviksi kun ei enää ytmeille kelpaa 25 ikänsä ja lihavuuden vuoksi.

Naiset ei tajua tätä kuviota ja kaikki jopa 40 vuotiaat YTmiehensä Jättämät naiset kehuvat kilvan toisiensa upeita porsasnaamoja facessa.

Ajatellaa naiset oikeasti luulevat vielä että "asiat vain tapahtuvat" kuten nuoruudessaan ja joku mies heistä kiinnostuu ja tottakai vielä komea ja rikas mies!! Not.

Vittu naiset on tyhmiä ja itserakkaita!! On toki joukossa joku järkeväkin joka tajuaa pudonneensa junasta kuten ätmi veneestä.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hällelyyyyyyjäääää

Ihanaa EX PUA on palannut! Johan eilen Kuninkaan paluusta enteili MariaNeitsyen paluu palstalle. Ooooo

• Siinäpä sitä totuutta kerrassaan, ilmeisesti kirjoittaja itse ei kuulu ytmeihin ja joutuu vaan sivusta seuraamaan tilannetta. Pitäiskö nämä jätetyt naiset kerätä kokoon ja alkaa jakamaan naisettomille ätmeille, vaikka eihän toisen jämät enää kelpaa itseään kunnioittavalle ätmille. Ovathan eukot jo yli-ikäisiä 25 vuotta täytettyään ja luultavasti on puolenkymmentä lastakin ytmille tehnyt, kyllä siinä römpsäkin niin paljon venyy että minimunainen ätmi ei laitoja löydä. Eli ainoa vaihtoehto taitaa olla viedä naiset jonossa saunan taakse ja ätmien olisi helpompi hengittää.

• Kylläsitävituttaa

Luusereiden rikkureiden kuten PRM vuoksi nämä eilisen päivän naiset luulevat vielä olevansa kelvollisia. Mylmyr hyvä esimerkki. Rumuutensa vuoksi ilmeisen varakas mies lähtenyt ja kääntää nyt asian päälaelleen että ei muka ole enää kiinnostunut maallisista asioista kuten rahasta ja varallisuudesta. Siitä voi päätellä exän olleen varakas! Nainen aina kääntää asiat näinpäin ettei itseään harmittaisi menetetty. Se on paska puhetta ettei sitä vituta ettei PRM ole valmis yhteistaloudessa elämään jossa häviäisi paljon koska toisella lapsia joille myö pitää maksaa ruoka ym. On näinollen edelleen sinkkuäiti kun ei ole toista maksajaa perheessä!

• jarrutaaa
    • rapgoddd

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe