Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Foksy
profiilit
Foksy
Foksy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1:+Harrastan+ja+ainakin+kerran+viikossa
2:+about+15+aloitin.+nyt+25
3:+sukupuolielinten+lisäksi+milloin+mistäkin.+Useimmiten+reisiä+ja+rintoja.+Joskus+jopa+anusta.
4:+Vibraattorin,+jellyn,+geihat+löytyvät
5:+Useimmiten+unelmoimmieheni+mimut+yllättämässä.
6:+olen+masturboinut+peilin+edessä+nuorempana
7:+voihkin+mastuboidessani,+mutta+jos+teen+sitä+salaa+niin+koetan+olla+mahd+hiljaa.+Miltee+aina+joku+äännähdys+karkaa
8:+Olen+posliini
9:+lelujen+ja+miesten+kalujen+lisäksi...+Sen+täällä+mainostetun+löylykauhan+pää,+suihku,+banaani,+kurkku,+makkara,+nakkeja,+sheiveri.+Anukseen+vain+leluja.
10:+olen+masturboinut+julkisella+paikalla,+kuten+baarissa,+bussissa,+pyörällä+ajellessa,+autoillessa.+En+usko+kenenkään+nähneen.
27.10.2017 16:51
1)+päivittäin+milteen+sheivaan.+Kaikki+pois.+Mies+tykkää+;)
17.10.2017 13:35
Miehen+päällä+istuen+ja+hänen+klitorista+hieroen.
12.10.2017 13:10
Tähän+jossitteluun+saat+parhaimman+vastauksen+neuvolasta+tai+soittamalla+ihan+kätilöille.+Jos+suunniteltu+sektio+ns+perutaan+sairaalan+toimesta,+pitäisi+uusi+aika+antaa.+Jos+kuitenkin+jätä+itse+menemättä+sovittuna+aikana/+perut+sen+syyttä,+eivät+he+välttämättä+järjestä+uutta+aikaa.+
Synnytys+harvoin+menee+kaikilla+ns+saman+kaavan+mukaan.+Jos+sinulla+on+synnytys+alkanut+ja+edennyt+nopeasti,+et+välttämättä+kerkeä+edes+sektioon+asti+kun+lapsi+syntynyt.+
Tsemppiä+jos+et+ole+vielä+synnyttänyt
10.10.2017 13:56
23+1+keskeytetty+triploidian+myötä
10.10.2017 13:51
Tässä+minun+edellinen+vastaus+aiheesta+mieskyselijälle.+En+jaksa+kirjottaa/muokata+uudestaan+niin+kopsasin...
Itse+pidän+naisena+perseeseen+panemisesta.+Meillä+menee+yleensä+niin+et+alku+on+sellaista+lepsua,+kunnes+mies+saa+kysyttyä+asiaa.+"Pahimmassa"+tapauksessa+oon+odottanu+koko+päivän+tätä+töistä+kotiin+ja+odotan+jortikka+kummassakin+häntä+kotiin....+
Ei+siis+kaikkien+juttu+kuitenkaan.+Parhaiten+saat+asiasta+selkoa+kun+puhut+ensin+asiasta.+Onko+siinä+jokin+pelko?
-+Aloita+jollain+muulla+kuin+peniksellä.+Esim+sormella.+Itse+tykkään+kun+mies+työntyy+takaapäin+pilluun+ja+samalla+työntää+sormensa+persreikään.+
-+Löytäkää+naiselle+rennoin+asento+missä+saa+rentouduttua.+Itsellä+se+on+selällään+maatessa+miestä+katsellessa.+Polvillaan+ei+aina+tahdo+tuntua+hyvältä+heti+anatomian+takia.
-+Tehkää+useasti.+Harvoin+(puhutaan+esim+kerta+puol+vuoteen)+luo+asiaan+jännitystä+ja+paikkan+kireyttä.+
-+Anna+naisen+työntyä+omaa+tahtia+sinua+vasten
-+Rohkaise+koettamaan+itse+vaikka+yksin.+Aluksi+niitä+omia+sormia+ja+sitten+vaikka+jellyjortikkaa+ja+liukkaria+lämpimässä+suihkussa.+
-+Silittele+ja+hengitä+tahdissa.+Maltilla+saat+palkintosi+;)
-+Paljon+liukkaria!
Tässä+nyt+jotain....
05.10.2017 18:47
1 / 1