Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Johannaheikkila
profiilit
Johannaheikkila
Johannaheikkila
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mietin+aina+miksi+totuus+ei+kiinnosta?+Ei+ole+rakkautta+totuuteen??+Saako+pääkonttorimies+mahdollisesti+elatuksensa+kys.+srksta+vai+muuten+vain+rahansa+sijoittanut+uuteen+kirkkorakennukseen.
15.10.2017 14:00
Minä+olen+kuulunut+Seinäjoen+Helluntaisrktaan+melkein+30v.+Joutunut+eroamaan+rakkaaksi+tulleesta+kotisrksta+vieraiden+oppien+takia.+Ei+kuulu+veren+ääni+enää...nyt+visualisoidaan+ja+otetaan+takaisin+mitä+New+Age+on+meiltä+ryöstänyt....merehduttaa+Jumalan,+hävityksen+kauhistus!!
15.10.2017 00:40
Kyllä+harhaopeista+ja+vääristä+profeetoista+on+varoitettava!+Elämme+viimeisiä+aikoja,+ei+voi+olla+nyt+pää+pusikossa.+Jos+laiva+on+uppoamassa,+onko+kunniottavaa+kanssamatkustajia+kohtaan+olla+mainitsematta+asiassa...+Antaa+heidän+nyt+nauttia+matkasta...siunataan+vaan.
14.10.2017 23:39
Jos+on+hengellisen+näkökykynsä+menettänyt,+silmävoidetta+ei+enää+saa+ilmaiseksi,+se+on+ostettava,+se+on+nöyrtymisen+tie.+Srkissa+on+hävityksen+kauhistus+alttarilla,+uudet+opit+ovat+jumalanpilkkaa!
14.10.2017 23:33
Itse+asiassa+Seinäjoen+helluntaiseurakuntaan+liki+30+vuotta+kuuluneena+olen+vuosia+rukoillut+että+Jumala+nostaisi+jonkun+ilmiantamaan+ja+puhumaan+näistä+eksytyksistä,+jotka+ovat+vallaneet+seurannasta.+Minun+ja+monen+muun+rukoilijan+rukousvastauksena+Jumala+pelasti+Mauno+Mattilan+menestysteologiasta+ja+antoi+tämän+tehtävän.+Suosittelisin+raamatullisen+silmävoiteen+ostamista!
14.10.2017 23:30
Hassua,+mutta+minä+ajattelen+teitä+aina+fariseuksina,+jotka+naama+punaisena+raivosta+hyökkäätte+kimppuun,+jos+joku+uskalla+varoittaa+tämän+ajan+eksyttäjistä.+Jos+näkee+suden+lampaan+taljaan+pukeutuneena....siitä++ei+saa+mainita...siunata+vaan..
14.10.2017 23:22
Olen+monta+vuotta+rukoillut,+että+Jumala+nostaisi+jonkun+paljastamaan+tämän+nykypäivän+hirvittävän+eksytyksen,+ja+Jumala+nostaisi+Mauno+Mattilan,+kunhan+Jumalalle!
14.10.2017 23:00
Olen+kuulunut+kyseiseen+srktaan+26+vuotta,+mutta+joutunut+nyt+eroamaan.+Sielä+ei+enää+kuule+tervettä+Sanaa.
14.10.2017 22:54
Olen+kuulunut+kyseiseen+srktaan+26+vuotta.+Kaksi+vuotta+sitten+jouduin+lähtemään,+kun+siellä+ei+enää+kuullut+tervettä+Sanaa.+Ulkomailta+vieraita+oppeja+opettavia+puhujia+viikonloppu+toisensa+jälkeen.+Rukoilen+Seinäjoen+Helluntaisrknnan+puolesta+ja+olen+murheellinen.+Titanic+uppoaa+kohta...pelastusveneisiin!!!
14.10.2017 22:50
Silloin+20+vuotta+sitten+nuorena+uskovana+huomasin+ettei+Hunnun+kokouksessa+ollut+Jumalan+henkeä,+ei+sielä+voinut+rukoilla.+Ja+tilanne++on+pahentunut...jos+nuo+kaikki+ovat+mielestäsi+oikeita+Jumalan+ihmisiä,+tarvitset+silmävoidetta,+sinussa+oleva+Pyhä+Henki+ei+enää+pääse+varoittamaan.
14.10.2017 22:45
1 / 1