Oikea kertomus Sateet Lähetä illoista

valehteleekomaunotaas

29

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilöydyharhaa

      Olen katsonut tuon videon. Ei pienintäkään havaintoa harhaopista tai menestysteologiasta.
      Kiitos Jumalalle Martista !!!

      • PääkonttoriMies

        Mauno on huomannut markkinraon, jossa voi kerätä itselleen mainetta ja kunniaa.


    • Löytyykö todella yksi joka ei riehuu uuskarismaatisissa voimissa tuolla seinäjoen happopilven voimassa? Tap tap hieno ylistettu Jumala siitä !! Voitteko näytä joku muu ja oliko hän tuo Martti joku vakituinen seurakuntalaispastori Seinäjoelta,, vai vain eksynyt pastori joka erehtyi eikä kysynyt Jumalalta missä tulis mennä???

      • Marttihanse

        Hän on Martti Kallionpää Seinäjoen Helluntaiseurakunnan eläkellä oleva johtavapastori.
        Maunon mukaan äärikarismaatikko. En ole kyllä itse havainnut ikinä hänessä sitä piirrettä.


      • Kutsujaa
        Marttihanse kirjoitti:

        Hän on Martti Kallionpää Seinäjoen Helluntaiseurakunnan eläkellä oleva johtavapastori.
        Maunon mukaan äärikarismaatikko. En ole kyllä itse havainnut ikinä hänessä sitä piirrettä.

        En muista enää mitä Kallionpää opetti seurakunnassa, mun hän on se joka on kutsunut nämä kaikki suurmiehet seinäjoelle, Benny Hinnin, Reinhard Bonnken, Steve Hillin, Carl Gustaf Severinin, Suzette Hattingin...


    • Onko tuo Martti todella kutsunut vieras tuli Seinäjoelle mitä nämät kantavat ??? ---> Benny Hinnin, Reinhard Bonnken, Steve Hillin, Carl Gustaf Severinin, Suzette Hattingin...

      Hyvä en tule lähelle !! Kierrään ja kartaan kaukaa !!!

      • Kunnioitan

        Carl Gustav Severin on aivan Raamatllisesti uskoon tullut, Jumalan armoittama saarnamies. Hän on tehnyt pitkän elämän työn palvellen Herraa.
        Kunnioitan häntä syvästi. Hänen Raamatullinen opetuksensa ja hyvin monet elämän kokemukset Herran yhteydessä ja palveluksessa ovat siunanneet ja innoittaneet monia uskovaisia elämään Jeesukselle.
        Mielestäni on loukkaavaa antaa hänestä väärää todistusta.


    • faktatpöytään

      Oikeita Jumalan miehiä ja nainen kaikki mitkä luettelit ja Hinn oli myös silloin kun kävi Seinäjoella yli 20 vuotta sitten. Siinäpä teidän ongelma,uskotaan sokeasti Mauno Mattilan harhoja ja jätetään faktat sekä puhujien sanomiset selvittämättä.

      • Silloin 20 vuotta sitten nuorena uskovana huomasin ettei Hunnun kokouksessa ollut Jumalan henkeä, ei sielä voinut rukoilla. Ja tilanne on pahentunut...jos nuo kaikki ovat mielestäsi oikeita Jumalan ihmisiä, tarvitset silmävoidetta, sinussa oleva Pyhä Henki ei enää pääse varoittamaan.


      • Arvosteluapiisaa

        Moniko ihminen on sinun johdattamana tullut uskoon ? Vai oletko vain keskittynyt arvostelemaan Jumalan työn tekijöitä ?


    • toivonolevanivääräs

      Sitä sopii miettiä mikä osuus uuden kalliin seurakuntatilan ja sattetlähetäjutun välillä vallitsee.

      keksittiinkö nuo sateet sitä varten että saadaan isompi joukko maksajia kolehteille!

      sen tietää vastuulliset ko seurakunnassa ja sisimmässään.

      en luota kolehtikopan ympärille rakennettuun hengellisyyteen.

    • oletkinväärässä

      Seurakuntarakennus on lähes maksettu (jo 20vuotta vanha). Kolehtian kerätään työn pyörittämiuselle ja tilintarkastajat tarkistavat joka sentin käytön joka vuosi tilintarkistuksessa.
      Kyllä se evankeljumin eteenpäin vieminen on tehtävä yksi. Se maksaa myös rahaa. Ja satojen vapaaehtoisten ajan. Mukavahan se on juoruilla jä yrittää makostella varojen väärinkäytöllä,mutta kun sitä ei ole ainakaan tässä seurakunassa.

      • olikoniinentiedä

        Puhut ihan eri asiaa, en puhu mistään väärinkäyttämisistä kuten lukemalla huomaat van siitä että keksittiinkö sateet uhrikopan takia silloin kun huone oli vielä maksamatta!


      • sateetsyntyy

        Ei vaan kiitosjuhlana Jumalalle. Katso Martti Kallionpään puhe ketjun alusta.


    • Hengensateet

      Ei Seinäjoen helluntaiseurakunta ole äärikarismaattinen. Se on Raamatullinen seurakunta, joka pohjautuu aivan aidon evankeliumin julistukselle. Siellä toimii Pyhän Hengen antamat armolahjat. Se on karismaattinen seurakunta, joita toivoisi olevan paljon enemmänkinSuomessa.

      Profetoiminen on vajavaista. Tulee tutkia ja pitää se, mikä on hyvää.
      Toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
      Siitä tunnetaan Jeesuksen opetuslapseksi, jos on keskinäinen rakkaus.
      Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

      Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski ja kilisevät kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. 1 Kor. 13:1-3

      • DoctorT

        Hohhohohhoijaa miten sokeita te olette!! Jo 15 v sitten totesin, ettei Herran Henki asunut salissa!!

        Sen jälkeen siellä ovat saastutustaan levittäneet niin monet HARHAANMENNEET ja srkaa johtaa samanlaiset.


      • tohtoriT

        Eipä noille DoctorT tai pekun havanoille kannata paljon painoarvoa antaa. jotrn tämän kommentin voi täysin nsivuutaa.


      • heajavatulosriivaajia

        Mikset sitten ajanut väärää henkeä salista pois jo silloin 15 vuotta sitten.


      • Kaikkiepätäydellisiä
        DoctorT kirjoitti:

        Hohhohohhoijaa miten sokeita te olette!! Jo 15 v sitten totesin, ettei Herran Henki asunut salissa!!

        Sen jälkeen siellä ovat saastutustaan levittäneet niin monet HARHAANMENNEET ja srkaa johtaa samanlaiset.

        Sanotaan melko osuvasti, että jos etsit täydellistä seurakuntaa ja löydät sen ja sitten liityt siihen, niin ei se enää ole täydellinen liittymisesi jälkeen!


      • Olen kuulunut kyseiseen srktaan 26 vuotta. Kaksi vuotta sitten jouduin lähtemään, kun siellä ei enää kuullut tervettä Sanaa. Ulkomailta vieraita oppeja opettavia puhujia viikonloppu toisensa jälkeen. Rukoilen Seinäjoen Helluntaisrknnan puolesta ja olen murheellinen. Titanic uppoaa kohta...pelastusveneisiin!!!


      • hyvääteki

        Onneksi lähdit,on paljon tervehenkisempi seurakunta sen jälkeen.


      • henkienerottaminen

        hyvääteki

        15.10.2017 11:33
        Onneksi lähdit,on paljon tervehenkisempi seurakunta sen jälkeen.



        Kylläpäs rakkaus oikeen hohkaa kommentistasi.... lähimmäisen rakkautta parhaimillaan :D


    • etsivä2

      Missä mahtaa olla se oikea seurakunta?

    • violaluna17

      Ei maan päältä taida löytyäkään tarpeeksi hyvää.

    • Savis

      Oikea Seurakunta on Jeesus ! Pyrkikää Kristukseen !! Mutta sinne ei voi ottaa mukaan nuo henget joka ohjaa seinäjoen seurakunta !! Täytyy ensin sanoutua irti siitä karismatista henki joka ohjaa sateet lähetä illat..

      • Totuusvoittaa

        Kuuntele esim. Markku Tuppuraisen puhe joulukonsertissa
        26.11. Niin saat oikeamman kuvan.
        Pahan puhuminen lähimmäisistä ei ole Jumalan hengestä.


    • Hyvillämielin

      Seinäjoen helluntaiseurakunta. Mieltä nostattava joulukonsertti GX-kuoron johdolla. Nähtävissä youtubella.
      Siunaan tuon seurakunnan työtä ja olen siitä kiitollinen.

      • Kiitollinentästä

        Seurakunnan joulujuhla 17.12. Todella siunaava.
        Jaska Huttuselta hyvä puhe ja aina ajankohtainen sanoma.
        Lauluesitykset hyviä, Jumalan Hengen läsnäolo ja Jeesus keskeisyys leimaa-antavia tilaisuudelle.


    • DoctorT

      Te Seinäjoen saastesateita ihannoivat joudutte vielä sanomaan; "miksi emme tuota ihmetelleet ja nähneet", "kyllä minä joskus tunsin outoja menoa katsellessani". "ei se kaikki Kristusta kirkastanut, mutten uskaltanut sanoa mitään"

      Näin kävi Markku Koiviston ja Patrick Tiaisen kanssa ja niin monen ulkomaisen juovuttajan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6314
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      69
      4422
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2772
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      54
      1500
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1144
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1008
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe