Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

70

  1. Laita ihmeessä jos on hot sun mielestä.

    Niin jatkan siitä mitä tapahtui open kotona.

    Saavuimme open kotiin.. Se oli hiukan erikoinen mun mielestä ainakin toistaiseksi mitä Kuvittelin.
    Siellä oli tumma sävy ja tuolitkin jotenkin erikoiset.
    Ope sanoi että käy vaihtamassa jotain muuta ylleen. Istu siihen tuoliin se on kiva istua.
    Mä siihen istuin ja katselin ympärilleni siellä oli kaikenlaista outoo laitetta hyllyissä ja joku kone nurkassa lie ollut kuntolaite kota en tuntenut.
    Kohta ope tulikin ja hämmästyin hän oli pukeutunut mustaan lateksiin ja oli kuin kissanainen.
    Hän tuli eteeni ja käski riisuutua.
    No minä riisuin ja aattelin että.kivaa tulee.
    Painoi minut istumaan ja laittoi käteni käsinojille ja jalat haara asentoon. Sitten kuului klik ja olinkin kiinni tuolissa käsistä ja jaloista kulli pystyssä.
    Kuului taas klik ja tuoli muuttui makuuasentoon täysin.
    Siinä makasin kulli pystyssä kauhuissaan. Yritin sanoo jotain mutta sain suuhuni sellaisen tulpan etten voinut puhua.
    Ope katsoi mua ja naurahti .
    Sitten hän laittoi usean kameran päälle .
    Hän alkoi hyväillä mua joka puolelta hyväily alkoi alhaalta päin kiihoittavasti
    Hän puristi kiveksiäni lujaa tunsin kovaa kipua, kulliani hän puristi myös lujaa ja otti huuliensä väliin imien kullin pään niin että se oli hellä ja musta . Hän jatkoi ylemmäs imi mun nännejä fritskuille ja muutenkin vatsaan ym
    Hän ottaisi suu tukkeen pois ja työntäisi pillunsa mun naamalle hieroen märkää pillua kasvojani vasten niin että saa orkun . Siinä huomasin että.puvussa oli aukko haaroissa josta pillu on esillä
    Sitten hän siirtyi taas runkkaamaan suullaan kulliani ja kohta nousi istumaan kullini päälle niin että kulli meni peppuun Siinä hän tyydytti itseään nautinnollinen ilme kasvoilla ja sanoi ime rintojani.
    Puvusta oli aukko rintojen kohdalla
    Imin hänen rintojaan ja nännejään. Sitten hän alkoi taas pomppimaan mun kullin päällä ja kohta hän sai järisyttävän orkun huutaen ja kynsien mun rintakehää ja vatsaa.
    Sitten hän lysähti päälleni väsyneenä.
    Kohta hän nousi pois päältä ja avasi lukot jotta vapauduin sanoi mene pesee kullisi. Poika. Jatketaan sitten.
    Menin pesemään munat ja aattelin pääsenköhän pois täältä.
    Kun tulin pois pesulta hän makasi jo alasti ja sanoi tuu panee mua mua panettas vielä.
    Ja mä menin se oli kyllä kiihoittavaa nähdä ope alastomana edessä haarat auki ja työnnyin pilluun sisään alkaen naida opee
    Se oli kyllä upeeta vaikka kullini oli arka jo aiemmasta käsittelystä.
    Lankesin kuitenkin ja niin opekin tuntui tärisevän orkuista.
    Sitten nousin pois ja ope sanoi että kuvasin hänet siksi ettet puhu muille tästä
    Muuten voidaan joskus ottaa uusiksi jos haluut
  2. Ei kiitos