Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Myös nikotiilikääryleitä diggaavat siskot on nättii, herttasii ja viksui. 🌹👀
10.11.2022 22:44
Kaiken halvemmaks talvitakki tulee, ku ostaa kirpparilta. 🌹👀
10.11.2022 22:37
Kyl alko kamaloittaa enämpi ku nikotiinikääryleet. 🌹👀
10.11.2022 22:34
Rakkautemme siirtyy uudelle, fyysiselle tasolle ❤️🔥
Kovasti onnea teille molemmille! 🌹👀
10.11.2022 22:28
Biologisten ominaisuuksien gaussikset ei osota tarkkaan ottaen keskiarvoja, mut noon riittävän lähellä, et niist voi puhuu sillei. Keskiverto olis huonompi. Et ei tarvii pilkkuu niiku viilata. 🌹👀
10.11.2022 22:17
"Onneksi nimi julkaistiin"
Se on just kaiken kovempi rangastus, julkinen häpee ja menetetty maine. Hyvä tytöt! 🌹👀
10.11.2022 22:00
Mummielestä kaiken herkullisempaa on valkeen leivän päällä latvialainen brūkleņu un ābolu ievārījums eli puolukka-omppuhillo. Mää lounastan sitä joka päivä monee leivällistä. Herkkuhilloo tarvii olla enämpi ku leipää. 🌹👀
10.11.2022 21:37
Niin käy piilevästi periytyvien sairauksien kohdalla, mutta vielä on monta vaihetta jäljellä, jotta niitä ei tule. Sairaudet pysähtyvät pian niin varhaiseen itsesyntyiseen aborttiin, että tavallisesti äiti huomaa vain myöhästyneinä kuukautisina.
Luonto ei tuhlaa, sikiönkehitystä säätelevät geenit toimivat niin, että evoluution kuluessa ovat valikoituneet abortoitumista ohjailevat geenialleelit sellaisiksi, jotka ovat mahdollisimman tehokkaita.
Jostakin olen lukenut, että jo alkuvaiheessa puolet alkavista kehityksistä päätyvät itsesyntyiseen aborttiin. Käytännössä tämä tarkoittaa myös sitä, että kun suuri osa geeneistä on vaurioitunut esimerkiksi atomipommin vaikutuksesta, vain karsinta on suurempi, mutta syntyneet lapset ovat TÄYSIN yhtä terveitä, kuin muidenkin lapset. 🌹👀
10.11.2022 21:25
Meillon YHTEINEN tili, ja kortti on Nuppusen nimellä. Mää en oo enää vuosiin käyny muual ku taksilla lääkärissä. Snubare saattajana. Ei kantsi muuta yrittääkään. Laskut maksaa meijän aikuinen poika. 🌹👀
10.11.2022 16:55
Mun sulonen Nuppunen bonjaa, et mä en osaa ostaa lahjoi, niet me osotetaan rakkautta muuten herttailemalla. 🌹👀
10.11.2022 16:23
Joo, mä ny bonjasin, mut mää en oo tutustunu perinnöllisyyteen tällei, eikä oo enää tarpeeks aivookaan, vaan ainoostaan sillei, et puolet geeneistä jää periytymättä. Harvennus tapahtuu jo sukusolujen valmistumises. 🌹👀
10.11.2022 16:13
Mummielestä taitavakin meikki on rumempi kuin meikkaamaton. Mun umpisulonen ja herttanen vaimo ei oo koskaan meikannu. Ei ees vuosina, jollon ei oltu viel kimpassa, vaik KAIKKI sen siskot, 7 kpl, on vetäny pakkelii monta kerrosta. Nuppusel ei oo ees reikii korvissa.
Kummä pyysin aina sen työpaikalta Nuppusta puhelimeen, niin ne rupes kyseleen, et mist kohti se on nupullaan, must just sieltä kohti sei ollu nupullaan, vaan näytti herttasuussyistä kauneintaan avattuna muillekin valitsemilleen miellyttäville miehille.
Ja se on kyl muillaki naisilla kauniimpi, ku pakkelit. Mut kaikki ei uskalla näyttää. Snubare on kyl ihana. 🌹👀
10.11.2022 15:43
Tuolku yhes Asterixis roomattaret valmistautu orgioihin, yks sisko rupes meikkaan ja sano, et pitää täs rumistautua. 🌹👀
10.11.2022 14:49
Arville on ihan kunnollinen syy. Ne hyväksytään. Mut tatuoinnit kamaloittaa, vaik nolis taitavastikin tehty. 🌹👀
10.11.2022 14:29
Tuol sulovaimon työpaikalla yks piintyny vanhapiika oli käyny kohdunpoistossa ja alavatsaan oli kuulemma jääny kamaloitteellinen arpi. Yks vakiintumaton sisko oli si lohduttanu sitä, et onneks kukaan ei sitä nää. 🌹👀
10.11.2022 14:00
Must yks liikuttavempii oli sarjis Me muut, ku toinen suurriemuttu avatessaan joulista, ja sano, et "Aah, vihreitä kuulia. Ne on just mun herkkuu."
Ja sit toine sano: "Oo varovainen. Ne on kiertäny suvussa jo 17 vuotta." 🌹👀
10.11.2022 13:50
Tuolloli samast tytrukust useempiki sarja, nättei ku mikä. Mua ihan oikeesti KAMALOITTAA, miten sievät sisaret PILAA kauneuttaan ihan erehyksessä. Lävistykset ja rinkulatki kasvaa umpeen ja jää vaan snadi huomaamaton arpi, mut tatuointeihin ei tehoo ees liekinheitin. 🌹👀
10.11.2022 13:39
Ja sit tatskojen harrastajat niiku saa arvioila, onks tää nätty nätimpi ton tatuoinnin kaa. 🌹👀
10.11.2022 13:16
Nii, niitä kuvii, mis tatska on peitetty handulla on 7, näkyvii 4, semmosest suunnast ettei näy 5. 🌹👀
10.11.2022 13:11
Tiekoneist mää en bonjaa juur mitään. Mää kyl aikoinani kävin yliopiston tietojenkäsittelyn kurssin, mut soli sitä aikaa, jollon tietokoneita vielä lounastutettiin reikäkorteilla. Me si harjoteltiin reikäkorttien tekoo. 🌹👀
10.11.2022 12:29
25 / 88