Eli millaisesta seksistä pidät ja nautit ja mitä olisit valmis kokeilemaan ja mitä et halua kokeilla ja sanot ei jos kumppanisi ehdottaa kokeilemaan vaan sanot kokeillaan jotain muuta
Mitä haluaisit ja mitä et
Anonyymi-ap
31220
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 31
Vanhimmat
Eiköhän nuo seksiasiat kuulu jollekin toiselle palstalle.
Jos toinen sanoo. "Että nyt tehdään vauvoja." Niin ei helvetissä tehdä. 😅
Eikös se ole kivaa touhua eli kantsii kokeilla teet niitä 8 kpl niin ei oo tylsää vaan on aktiviteettiä ja vipinää
Harjoitteluhan on aina kivaa huonolla tuurilla seurauksista saattaa joutua jokusen vuoden maksamaan
Suurperhe ennen oli 12-15:sta lasta ja kaksi aikuista jot viel on matkaa kun on vasta kaksi joista toinen on jo aikuinen
No puuhaa riittää viel 13 kpl jäljellä ei muuta kuin toimimaan
Ja saa enemmänkin tehdä mut miettii kestääkö sänky eli voi olla et jossain vaiheessa joudutte ostaan uuden sängyn toivottavasti lauta pohja kakkosnelosesta pohja ja runko parrusta niin kestää tai metallisänky
En halua minkäänlaista perseseksiä sillä sellainen on abnormaalia. En halua lipitellä ensimmäistäkään naisen vulvaa sillä sellainen on abnormaalia. En halua minkäänlaista abnormaalia seksiä sillä sellainen on abnormaalia.
En ole mikään jännämies joka tykkää kaikesta abnormaalista seksistä. Naiset ovat pervoja kun tykkäävät kaikesta abnormaalista seksistä mitä vain jännämies keksii ehdoittaa heille.
"Naiset ovat pervoja kun tykkäävät kaikesta abnormaalista seksistä mitä vain jännämies keksii ehdoittaa heille."
Sana abnormaali esiintyy viestissä kuusi kertaa. Johtaa arvaukseen, jota en rohkene ääneen lausua. Siitä huolimatta sanon suoraan, että kirjoittaja on iljettävä sovinistisika. Haukkuu nättiä ja fiksua sukupuolta. 🌹👀
Mitähän mahtanee korviesivälissä enään ol
Hyvä uskaltaa ilmaista mielipiteensä
Sinulle 2022-11-03 16:59:41, Olen nainen ja olen kanssasi samaa mieltä. Jos mies ei tavallisella panolla laukea niin ei sitten. En ala mihinkään suorituksiin, nuolemisiin ja outouksiin. Korkeintaan klitoriksen hively sormella, ei välttämättä sitäkään. Ja minä jotakin vastaavaa tavallista hänelle.
Seksuaalisuus lähtee itsestä sisältä ei sitä toinen saa tehdyksi millään konnankoukuilla ja vastaavasti nautinto tulee jos on tullakseen ihan peruspuuhalla.
Tarvitaankin luonteenkaraisua, jotta tommoisen mielipiteen ilkeää lausua. 🌹👀
Ehkä sängyssä. Sitä en ole vielä kokeillut, ulkotiloissa vain pystyssä ja
Eli olet saanu viimeksi teini-ikäisenä kö
Ei kun about kaksi viikkoa sitten. Mutta vasta viime vuonna vai olikohan sitä edellisena ekan kerran (oon 34). Mutta olenkin kiltti & kunnollinen homomies.
Olisin kaikenlaista valmis kokeilemaan, jos kumppani nainen olisi siitä todella kiihottunut. Laittomuudet eli esim lapset ja eläimet jäisivät kokeilematta, mutta 3. Pyörä, bi-seksi, strap-on, ryhmä, asusteet, roolit, hillitty s&m jne voisi kokeilla
Ei saanu vastata ku viesti poistettiin. Vaniljasta en pidä ja silti sitä tyrkytetään. Yök.
Ne ei vai aina heti näy kun on kirjoittanut pitäs välil aina päivittää sivua
Tuol alhaal näkyy poistetut
En kerro. Sen verran voin kuitenkin paljastaa, etten halua enää mitään seksikokeiluja. Kaikki nautinto mitä olen halunnut, on koettu, aikansa kutakin. Nyt keskityn muihin asioihin kuin seksiin.
Mä tykkään ihan siitä perinteisestä sitä kai tätä nykyä kutsutaan vaniljaksi
Seksipalstoilla on kyllä vaniljan nimellä tarjottu käsirautoja ja silmien sitomista. En minäkään lämpene sellaisesta. Mutta kun kerron innostuvani vitun näyttämisestä, kuten 99,99 % terveistä miehistä, vakiintumattomat nimittelevät pervoksi. 🌹👀
Mikä vanilja jäätelökö varmaankin yrität kertoa et normaaliseksistä miksi ei voi sanoa normaali seksi vaan jotain omaa keksittyä vanilja voi voi sentään
Ja mitä ja mikä on sinusta perinteistä seksiä bdsm kö tai sm seksi vai mikä
Epäilen, että pitäisin kolmdnnesta pyörästä. Mutta en kokemukseni mukaan ole ehdoton, jos kumppaniin on hyvä yhteys.
Jotenkin oon huomannut (muissakin yhteyksissä kuin seksissä), että ehdottomuus estää löytämästä jotain huikeaa ja kokea kaikenlaista. 😊
Seksissä kuitenkin pitää olla henkinen yhteys, muuten mikä tahaansa tuntuu ällöttävälle. 🤢
Kyllä nuo kokeilut on pitkälti kokeiltu jo ja tietää mistä tykkään.
Minä olen absoluuttinen vaniljamies ja harrastan normaalia seksiä normaalien naisten kanssa. Mitään kama sutraa ei lueta, käyttökelpoisia asentoja on oikeasti vain kourallinen ja ne tulevat luonnostaan. Lelut kuuluu lapsille ja esim ruoka menee vain ja ainoastaan suuhun.
Roolileikeistä kelpaa D&D edition 5 , Call of Cthulhu yms. Raippaa annan korkeintaan ratsulle jos ei muuten kaakki tottele.
Sängyssä se mitä teen teen sitten helvetin hyvin.
Jos henkinen yhteys ja luottamus kumppaniin on kunnossa, niin voisin kokeilla aika monenlaisiakin asioita. Mitään todella extremeä saati laitonta en suostuisi tekemään, mutta muutoin suhtaudun seksiin aika avoimin mielin. Lähtökohtaisesti minua kiinnostaa seksi vain oman kumppanin kanssa, se tuntuu luontaisimmalta.
Kaikista tärkeintä on se ett seksi on joka kerta erilaista kuin edelliskerralla. Voi vaatia mieheltä mielikuvitusta ja/tai suunnitelmallisuutta mutta sillä tavalla saa pidettyä kiinnostuksen yllä. En syö samaa ruokaakaan kahta päivää peräkkäin joten miksi tyytyisin johonkin puuduttavaan tylsään seksiin.
Sinkku sellaisesta tietenkin 😏