Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. Viimeisessä eli 10. kohdassa kerroin kommentaattorin vaivasta, harhaluuloisuus. 🌹👀
  2. Erehtyi.

En ole koskaan ollut lestadiolainen, eikä näkökantani ole muuttunut nuoruuden jälkeen eli 1960-luvun. En ole myöskään elostelija, eikä ole puhettakaan, että rakas ja suloinen vaimoni olisi halukas jättämään minut. Vaimoni kanssa olemme edelleen samalla linjalla ja rakastamme toisiamme yli 50 vuoden jälkeen kuin silloin nuorena, tai oikeastaan vieläkin enemmän.

En ole houkutellut KETÄÄN seksiin, mutta feministit levittävät minusta perättömiä huhuja, koska olen kertonut feministisen opin syntyneen 60-luvun Amerikassa muiden viha-oppien joukossa. Itse kannatan tiukasti tasa-arvoisuutta, kuten nykyään miehistä suurin osa, mutta en vihaa.

Kannatan mm. sitä että poistettaisiin sukulaisseksikielto, josta muutenkaan viranomaiset eivät enää ole kiinnostuneita. Sen sijaan katson, että aikuisen ja lapsen välinen seksi tulee olla edelleen kielletty ja rangaistava, olivatpa sukulaisia tai eivät. Kannatan myös raiskauksen pitämistä edelleen kriminalisoituna, mutta rangaistuksia tulisi koventaa.

Edelleen kannatan herttaista yhdessäoloa elinikäisen tuttavaparin kanssa, jolloin luonnostaan syntyy myös seksiä toisen puolison kanssa ilman kynnystä. Tulisi tunnustaa, että ihminen on rakenteeltaan moniavioinen, kuten kaikki muutkin apinat, sekä suurin osa muutakin luontoa.

Tuttavapariskuntaa emme löytäneet. Itse olen ollut vain kahden naisen kanssa yhdynnässä, vaimoni yhden miehen, eli minun. Nimettömissä kyselytutkimuksissa molemmat sukupuolet ovat kertoneet, että heillä on ollut tähän mennessä keskimäärin 12 seksipartneria. Samoin molemmat sukupuolet ovat kertoneet, että 50 %:lla on ollut sivusuhde varsinaisen ohella.

Olemme molemmat sitä mieltä, että nainen voi ilahduttaa ITSE valitsemiaan MIELLYTTÄVIÄ miehiä avaamalla ja herttailemalla vittuaan näyttäen. Ainakin tähän asti miehet ovat ymmärtäneet oikein, ja vastanneet ylenmääräisellä ystävyydellä, mistä on merkkinä myös ujostelematon kyrvän seisotus.

Ei luulisi, että näiden lukujen valossa kukaan ilkeäisi maalailla meistä kuvaa seksimaanikkoina, mutta näin vain tekevät feministit, luulosairaat ja kostonhimoiset, jotka eivät ole voineet sietää, että olen valottanut feminismin historiaa ja sen opin ad hoc -luonnetta. 🌹👀