Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eivät naiset, eivätkä miehet, pilaa deittipalveluita. Eivätkä ne ole olemassa siksi, että ne helpottaisivat deittejä, vaan siksi, että niiden ylläpitäjät hankkivat niillä RAHAA.
Tietysti ne ovat pilalla, koska ne eivät ole mahdollisia kysynnän ja tarjonnan vuoksi. Naisiin kohdistuva kysyntä on moninkertainen verrattuna miehiin kohdistuvaan. Näin on luonnossakin. 🌹👀
18.10.2022 15:07
Viimeisessä eli 10. kohdassa kerroin kommentaattorin vaivasta, harhaluuloisuus. 🌹👀
18.10.2022 11:53
Tuleminen netin keskusteluihin mukaan, johtaa välttämättä maailmaan, jossa ENEMMISTÖ on vääristelijöitä. Viha heitä kohtaan ei auta.
Netin vääristelykeinoja ovat mm.:
1. Väite, että toinen on muka itse sanonut, vaikka ei todellisuudessa ole sanonut. Kukaan ei vuosien keskusteluista jaksa hakea todisteita.
2. Ilkiön kertomat eivät muistuta alkuperäistä sanomaa.
3. Sanat ovat saaneet eri merkityksen, kun ne siirretään eri kontekstiin.
4. Asialliset sanat vaihdetaan ilkeisiin tai ruokottomiin.
5. Liioittelu, jolloin myös käytetään huonolta kuulostavia sanoja.
6. Suora valehtelu.
7. TAHALLINEN väärinymmärrys.
8. Vetoaminen oletettuun ja todelliseen kannattajakuntaan.
9. Argumentum ad hominem, henkilöön suuntautuva argumentti, jolla asian käsittely muutetaan keskustelukumppanin herjaamiseksi. Psykologistien paljon käyttämä.
10. Harhaluuloisuus. Henkilö kertoo TOSINA omia erehtyneitä päätelmiään. Uskoo niihin itsekin.
Tässä muutamia. Luetteloa voi itse kukin täydentää omien kokemustensa perusteella.
Kuten nähdään, kaikki ovat vanhoja keinoja juorujen luomiseen ja levittämiseen toisen mustaamiseksi. Marjatta Pokela lauloi aikoinaan 50-luvun alussa: "Tään kylän ämmät pittäis panna suureen savutuppaan, tervaspuilla lämmittää ja savvuun tukehuttaa." 🌹👀
18.10.2022 11:12
Tunteet ovat kehittyneet evoluution tuloksena valinnan ja mutaatioiden kautta. Ne noudattavan periaatetta, että keskimäärin hyödyllisemmät tulevat valituksi ja pääsevät jatkoon. Tunteet ovat siis HYÖDYLLISIMMÄT, mutta useimmiten eivät OIKEAN TIEDON mukaiset.
Jos luulee, että tunne tuo oikeaa tietoa, sohii sinne, tänne. Useimmat sohivat molemmissa sukupuolissa. 🌹👀
18.10.2022 09:59
Asiantuntija tietää olevansa asiantuntija, luulottelija luulee olevansa asiantuntija. Luulottelijoiden määrä on paljon suurempi. 🌹👀
18.10.2022 09:39
Muinainen poliitikko Ahti Karjalainen sanoi, että ennustaminen on vaikeata, varsinkin tulevaisuuden.
Ei muutama tuhat ydinpommia riitä edes väestön puolittamiseen. Vielä jäisi väkeä niin paljon lisääntymään, ettei tilapäisestä vähenemisestä olisi sen suurempaa muistoa kuin mustasta surmasta. 🌹👀
18.10.2022 09:34
Meistä alkoholisteista pääsee pitkäaikaisesti kuiville vain 1 - 2 %. Muut kuolevat sairauteensa. Myöskään me, jotka olemme jo kauan olleet kuivilla, emme ole millään tavalla verrattavissa normaaleihin ihmisiin.
Meitä melkein kaikkia kuivillaolevia vaivaa hoitoresistentti ahdistuneisuus, jota vastaan olemme kentällä ollessamme juuri käyttäneet alkoholia. Elämä on edelleen kitkuttelua. Emme koskaan voi parantua. Vain kuolema tuo lopullisen helpotuksen.
Jos ymmärtää ajatella alkoholismia periytymistavaltaan monigeenisenä mielisairautena, rupeaa käsittämään, mistä on kyse. Kansanomaiset ja edelleen yleisimmät käsitykset eivät lisää tietoa. 🌹👀
18.10.2022 09:19
Patoumahypoteesille ei ole todisteita, mutta tiedetään, että toinen on herkempi ärsykkeelle kuin toinen. 🌹👀
17.10.2022 23:17
Kun menimme naimisiin yli 50 wee sitten, sanat tyttö ja poika olivat kohdallaan. Kertoessani olevani saman tytön kanssa edelleen naimisissa, ilmaus lienee korrekti vaativankin maun mukaan. 🌹👀
17.10.2022 22:47
Tämän kirjoittajan mielestä katukieli on sopivalla tasolla. Asiallisempi on hienostelua. 🌹👀
17.10.2022 22:25
'Palstatotuus' ei soisi oikeutta päättää itse, mutta tämä oikeus on. 🌹👀
17.10.2022 20:15
Kun sikailija rehvastelee törkeyksillään, ei kannata tehdä numeroa asiasta. 🌹👀
17.10.2022 19:32
En kommentoinut pääministerin tekemisiä, vaan sinun ruokotonta katukieltäsi, jolla herjasit kuvamontaasin aikuisen naisen suloista vittua. Että ilkeätkin! 🌹👀
17.10.2022 19:25
Erehtyi.
En ole koskaan ollut lestadiolainen, eikä näkökantani ole muuttunut nuoruuden jälkeen eli 1960-luvun. En ole myöskään elostelija, eikä ole puhettakaan, että rakas ja suloinen vaimoni olisi halukas jättämään minut. Vaimoni kanssa olemme edelleen samalla linjalla ja rakastamme toisiamme yli 50 vuoden jälkeen kuin silloin nuorena, tai oikeastaan vieläkin enemmän.
En ole houkutellut KETÄÄN seksiin, mutta feministit levittävät minusta perättömiä huhuja, koska olen kertonut feministisen opin syntyneen 60-luvun Amerikassa muiden viha-oppien joukossa. Itse kannatan tiukasti tasa-arvoisuutta, kuten nykyään miehistä suurin osa, mutta en vihaa.
Kannatan mm. sitä että poistettaisiin sukulaisseksikielto, josta muutenkaan viranomaiset eivät enää ole kiinnostuneita. Sen sijaan katson, että aikuisen ja lapsen välinen seksi tulee olla edelleen kielletty ja rangaistava, olivatpa sukulaisia tai eivät. Kannatan myös raiskauksen pitämistä edelleen kriminalisoituna, mutta rangaistuksia tulisi koventaa.
Edelleen kannatan herttaista yhdessäoloa elinikäisen tuttavaparin kanssa, jolloin luonnostaan syntyy myös seksiä toisen puolison kanssa ilman kynnystä. Tulisi tunnustaa, että ihminen on rakenteeltaan moniavioinen, kuten kaikki muutkin apinat, sekä suurin osa muutakin luontoa.
Tuttavapariskuntaa emme löytäneet. Itse olen ollut vain kahden naisen kanssa yhdynnässä, vaimoni yhden miehen, eli minun. Nimettömissä kyselytutkimuksissa molemmat sukupuolet ovat kertoneet, että heillä on ollut tähän mennessä keskimäärin 12 seksipartneria. Samoin molemmat sukupuolet ovat kertoneet, että 50 %:lla on ollut sivusuhde varsinaisen ohella.
Olemme molemmat sitä mieltä, että nainen voi ilahduttaa ITSE valitsemiaan MIELLYTTÄVIÄ miehiä avaamalla ja herttailemalla vittuaan näyttäen. Ainakin tähän asti miehet ovat ymmärtäneet oikein, ja vastanneet ylenmääräisellä ystävyydellä, mistä on merkkinä myös ujostelematon kyrvän seisotus.
Ei luulisi, että näiden lukujen valossa kukaan ilkeäisi maalailla meistä kuvaa seksimaanikkoina, mutta näin vain tekevät feministit, luulosairaat ja kostonhimoiset, jotka eivät ole voineet sietää, että olen valottanut feminismin historiaa ja sen opin ad hoc -luonnetta. 🌹👀
17.10.2022 19:15
"Naurettava ja vaatimaton viiva."
Jos ei kiihota, niin ei, mutta se ei ole syy moukkamaiseen pilkkaamiseen. Iljettävää. 🌹👀
17.10.2022 18:22
Kun todella rakastaa puolisoaan ja itsellä menee heikosti, on jopa valmis antamaan puolisonsa toiselle, jotta tämän ei tarvitsisi kärsiä niin paljon. Tällaista on pyyteetön rakkaus, agape. 🌹👀
17.10.2022 18:15
Meinaatko, että aivojen toiminta ei olisi biologiaa? 🌹👀
17.10.2022 17:11
Ai, sinä siis hyväksyt minunkin näkemykseni oikeaksi. Myöntää täytyy, että olet vallan avarakatseinen. 🌹👀
17.10.2022 16:09
"Ei paholainen näytä oikeaa luontoaan."
... mutta se näkyy kyllä kansanperinteessä. Oli sellaisia olentoja kuin piru parka ja rantapiru. Piru oli söötti ja liikuttava olento.
Paholainen on saanut hahmonsa balttien ukkosenjumalasta, liettuaksi Perkunas, latviaksi Perkons, ja seemiläisten kansojen paholaisesta, hepreassa שטן , satan, arabiassa الشيطان , al-šaiṭān 🌹👀
17.10.2022 16:01
Eivät eri mieltä olevat ole HETI pelottelijoita ja vikoilijoita. Mutta moralistit ovat AINA. 🌹👀
17.10.2022 15:18
45 / 88