Tuli päälle sellainen omituinen ja haikea fiilis. Sitten se iski. Otinpa vielä kaljankin kyytipojaksi boostaamaan tuntemuksiani. Eli energia ja pahuus oli ehtinyt patoutua sisälleni ja sitten sain akuutin hermoromahduksen. Itkin. Nyt tajusin että viime kerrasta on kulunut jo liikaa aikaa. Itkusta siis. En ole tunteeton robotti ja se seikka täytyy aina muistaa läpi elämäni. Minun niskaanihan ette mitään mikrosirua pistä 😄😄😄! Oonko mä hullu? Oon mä kyllä tavallaan hullu.
Sama tässä kai on jatkaa tällä kostealla linjalla. Se mitä kaljan ja alkoholin haittavaikutuksiin tulee, niin kyllä ne mt-ongelmat ovat kuitenkin paljon vakavampia ja enemmän varteenotettavia verrattuna maksan hitaaseen kulumiseen. Juuri kaljoitellessani on helpompaa tonkia mieleni syövereitä ja tunteet pääsevät omissa oloissani ulos systeemistäni verrattuna selväpäisyyteen. Joku voi tietysti moralisoida että onhan niitä lääkkeitä näihin vaivoihin. En kuitenkaan koske niihin ja huollan itseäni tällä tavalla vain silloin kun todellakin olen pohjalla.
Vatut, teen mitä huvittaa
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän kaikki ole omalla tavallaan hulluja.
Patoumahypoteesille ei ole todisteita, mutta tiedetään, että toinen on herkempi ärsykkeelle kuin toinen. 🌹👀
- Anonyymi
Tuossa voi olla kyllä perää. Kohtasin tänään tilanteen mikä muistutti minua sellaisesta elämästä mitä en voi saada. Se oli siis sellainen periaatteen tasolla oleva positiivinen asia. Juuri sellaisia muistutuksia, ts. ärsykkeitä en halua kohdata mutta ehkä niitä juuri pitäisi kohdata, jotta tästä omasta päänsisäisestä vankilastaan voisi irrottautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1662991Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2962682Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501663Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221296
- 1041213
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3751130Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063