Tuli päälle sellainen omituinen ja haikea fiilis. Sitten se iski. Otinpa vielä kaljankin kyytipojaksi boostaamaan tuntemuksiani. Eli energia ja pahuus oli ehtinyt patoutua sisälleni ja sitten sain akuutin hermoromahduksen. Itkin. Nyt tajusin että viime kerrasta on kulunut jo liikaa aikaa. Itkusta siis. En ole tunteeton robotti ja se seikka täytyy aina muistaa läpi elämäni. Minun niskaanihan ette mitään mikrosirua pistä 😄😄😄! Oonko mä hullu? Oon mä kyllä tavallaan hullu.
Sama tässä kai on jatkaa tällä kostealla linjalla. Se mitä kaljan ja alkoholin haittavaikutuksiin tulee, niin kyllä ne mt-ongelmat ovat kuitenkin paljon vakavampia ja enemmän varteenotettavia verrattuna maksan hitaaseen kulumiseen. Juuri kaljoitellessani on helpompaa tonkia mieleni syövereitä ja tunteet pääsevät omissa oloissani ulos systeemistäni verrattuna selväpäisyyteen. Joku voi tietysti moralisoida että onhan niitä lääkkeitä näihin vaivoihin. En kuitenkaan koske niihin ja huollan itseäni tällä tavalla vain silloin kun todellakin olen pohjalla.
Vatut, teen mitä huvittaa
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän kaikki ole omalla tavallaan hulluja.
Patoumahypoteesille ei ole todisteita, mutta tiedetään, että toinen on herkempi ärsykkeelle kuin toinen. 🌹👀
- Anonyymi
Tuossa voi olla kyllä perää. Kohtasin tänään tilanteen mikä muistutti minua sellaisesta elämästä mitä en voi saada. Se oli siis sellainen periaatteen tasolla oleva positiivinen asia. Juuri sellaisia muistutuksia, ts. ärsykkeitä en halua kohdata mutta ehkä niitä juuri pitäisi kohdata, jotta tästä omasta päänsisäisestä vankilastaan voisi irrottautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000