Ihmiskunta on tuhoutunut. Ydinsota on tappaneet lähes kaikki ja luonnon mullistukset tappaa loput koska ei ole ruokaa enää.
200 vuoden päästä
14
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta ei se haittaa.
- Anonyymi
Mitä sitten? En minä tai tenava enää elä silloin.
>simiti< - Anonyymi
Muutama koviin oloihin tottunut asunnoton selviää. Uusi uljas ihmiskunta alkaa Kassi-Almasta ja Karhu-Matista.
- Anonyymi
Minkähänlainen raamattu heistä väsätään? Onko samaa huuhaata, vai yhtään realistisempi?
- Anonyymi
Ainoastaan ätmit jää. Mutta ei sillä väliä, kun muutenkaan eivät saa naisia.
Muinainen poliitikko Ahti Karjalainen sanoi, että ennustaminen on vaikeata, varsinkin tulevaisuuden.
Ei muutama tuhat ydinpommia riitä edes väestön puolittamiseen. Vielä jäisi väkeä niin paljon lisääntymään, ettei tilapäisestä vähenemisestä olisi sen suurempaa muistoa kuin mustasta surmasta. 🌹👀- Anonyymi
Riittää ihan 30 vuotta kun kaikki tuhoutunut.
- Anonyymi
Saako tämän aikaan suomalainen yksityisautoileva lihaa syövä heteromies?
200 vuotta sitten eläneillä saattoi olla samanlaisia ajatuksia, vaikka ydinsodan tilalla olikin jokin muu syy. Yhtä lailla he eivät tienneet nykyhetkestä mitään, koska yksilö muistaa vain menneisyyden mutta ei tulevaisuutta.
2000 vuotta sitten täällä eläneet taas saattoivat kuvitella että 200 vuodenkierton jälkeen kaikki on koko lailla samoin kuin sillä hetkellä ja aina.
Kirjoitustaito on tuonut mukanaan historian kirjaamisen ja muuttanut aikakäsityksen ympyrästä janaksi. Luulen että ennen kirjoitustaitoa on ollut seesteisempää kun ei koko ajan tarvitse olla huolissaan mihin ollaan menossa kun tiedettiin ettei mihinkään vaan kehää tässä vaan kierretään.1600-luvun suuri pelkoa aiheuttava ongelma oli 'veden väheneminen', kun huomattiin, että veden pinta laski. Kun maantiede tuli tutummaksi, opittiin että Hollannissa vesi oli noussut monta metriä. Uuden teorian mukaan - joka on edelleen voimassa - mannerlaatat kupruilevat. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
1600-luvun suuri pelkoa aiheuttava ongelma oli 'veden väheneminen', kun huomattiin, että veden pinta laski. Kun maantiede tuli tutummaksi, opittiin että Hollannissa vesi oli noussut monta metriä. Uuden teorian mukaan - joka on edelleen voimassa - mannerlaatat kupruilevat. 🌹👀
Palstan ainoat luettavat kommentit tulevat nyt scrg:n ja teidän tuottamina.
AV Anonyymi kirjoitti:
Palstan ainoat luettavat kommentit tulevat nyt scrg:n ja teidän tuottamina.
AVKiitoksia ystävällisestä kommentistasi. 🌹👀
- Anonyymi
Ehkä jo lähivuosina.
- Anonyymi
Ihmiskunnan tuhoutuminen tuntuu kaukaiselta ajatukselta.
Ihmiselämän loppuminen on taas arkipäiväistä.
Kuljeskelin maaseudulla ja kohtasin hylätyn talovanhuksen. Katselin ympärille huomaten miten joskus aikoinaan oli nähty paljon vaivaa parempien elinolosuhteiden eteen ja nyt tuo kaikki oli unohdettu. Metsittynyt ympäristö kertoo omaa kieltään siitä miten me kaikki jäämme tulevaisuudessa historiaan, lähes unohdettuina kuin tuo talovanhus. Aivan sama miten elämme tai mitä teemme, kohtalo on sama jokaisella.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000