Minulla on oma nainen

Anonyymi-ap

En ymmärrä miksi nainen on kanssani edes. En ole komea rikas. Olen köyhä työtön ollut pitkään mutta silti sain joskus tyttöystävän. Tulevaisuuteni näyttää huonolta. Töitä ei saa joten rahaa ei voi säästää. Ajattelen joskus että kumpa tuo nainen jättäisi minut ja etsisi paremman miehen jonka kanssa tulevaisuus olisi helpompaa.

5

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä se pysäkille niin joku palstan mies hakee.

• Kun todella rakastaa puolisoaan ja itsellä menee heikosti, on jopa valmis antamaan puolisonsa toiselle, jotta tämän ei tarvitsisi kärsiä niin paljon. Tällaista on pyyteetön rakkaus, agape. 🌹👀

• Anonyymi

Ole vain oma itsesi. Se riittää ja jos ei riitä niin on aika vaihtaa puolisoa tai olla sinkkuna.

• Anonyymi

"En ymmärrä miksi nainen on kanssani edes. En ole komea rikas. Olen köyhä työtön ollut pitkään mutta silti sain joskus tyttöystävän. Tulevaisuuteni näyttää huonolta. Töitä ei saa joten rahaa ei voi säästää. Ajattelen joskus että kumpa tuo nainen jättäisi minut ja etsisi paremman miehen jonka kanssa tulevaisuus olisi helpompaa."

En ymmärrä enkä enää edes halua tietää, miksi kanssani ei ole naista. Olin nuorena komeahko, nyt vanhana ruma käppänä. Nuorena olin köyhä ja työttömänäkin puolitoista kuukautta. Nyt olen oikein hyvin toimeentuleva, en rikas kuitenkaan. Enkä siltikään saanut naisystävää. Muutaman saalistajan vain olen kohdannut. Työtä en enää tarvitse, rahaa on melkein miljoona ja sitäkään en tarvitse. Sivusta seuraan mm naismaailmaa. On siellä joitakin hyviäkin, mutta ne ovat jo parinsa löytäneet joten se siitä. Sinkut ovat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta samanlaista ylijäämäroskaa kuin itsekin. Totuus näistäkin poikkeustapauksista saattaisi selvitä heihin paremmin tutustumalla, mutta eivät he halua minusta mitään tietää, yhä parempaa vain etsivät vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

• Anonyymi

Joit viinaa ja sait naisen. Raittiina olisit yksin.

T: viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      65
      1290
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1213
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      916
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      883
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      731
    7. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    10. 78
      611
    Aihe