Minulla on oma nainen

Anonyymi-ap

En ymmärrä miksi nainen on kanssani edes. En ole komea rikas. Olen köyhä työtön ollut pitkään mutta silti sain joskus tyttöystävän. Tulevaisuuteni näyttää huonolta. Töitä ei saa joten rahaa ei voi säästää. Ajattelen joskus että kumpa tuo nainen jättäisi minut ja etsisi paremman miehen jonka kanssa tulevaisuus olisi helpompaa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä se pysäkille niin joku palstan mies hakee.

• Kun todella rakastaa puolisoaan ja itsellä menee heikosti, on jopa valmis antamaan puolisonsa toiselle, jotta tämän ei tarvitsisi kärsiä niin paljon. Tällaista on pyyteetön rakkaus, agape. 🌹👀

• Anonyymi

Ole vain oma itsesi. Se riittää ja jos ei riitä niin on aika vaihtaa puolisoa tai olla sinkkuna.

• Anonyymi

"En ymmärrä miksi nainen on kanssani edes. En ole komea rikas. Olen köyhä työtön ollut pitkään mutta silti sain joskus tyttöystävän. Tulevaisuuteni näyttää huonolta. Töitä ei saa joten rahaa ei voi säästää. Ajattelen joskus että kumpa tuo nainen jättäisi minut ja etsisi paremman miehen jonka kanssa tulevaisuus olisi helpompaa."

En ymmärrä enkä enää edes halua tietää, miksi kanssani ei ole naista. Olin nuorena komeahko, nyt vanhana ruma käppänä. Nuorena olin köyhä ja työttömänäkin puolitoista kuukautta. Nyt olen oikein hyvin toimeentuleva, en rikas kuitenkaan. Enkä siltikään saanut naisystävää. Muutaman saalistajan vain olen kohdannut. Työtä en enää tarvitse, rahaa on melkein miljoona ja sitäkään en tarvitse. Sivusta seuraan mm naismaailmaa. On siellä joitakin hyviäkin, mutta ne ovat jo parinsa löytäneet joten se siitä. Sinkut ovat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta samanlaista ylijäämäroskaa kuin itsekin. Totuus näistäkin poikkeustapauksista saattaisi selvitä heihin paremmin tutustumalla, mutta eivät he halua minusta mitään tietää, yhä parempaa vain etsivät vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

• Anonyymi

Joit viinaa ja sait naisen. Raittiina olisit yksin.

T: viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5298
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4131
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      29
      1284
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe