Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mieluummin olisin kuollut jo ajat sitten, mutta osa meistä ihmisistä ajattelee myös empaattisesti, jottei kamaloittaisi MUITA ihmisiä. Rokottamaton ja maskia käyttämätön aiheuttaa pelkoa muissa. Siksi on syytä noudattaa ohjeita, vaikka se pidentääkin ikää. 🌹👀
15.12.2022 19:58
G-LoveR: "Eikö insinöörit ole ollut pitkään jo vitsin aiheina?"
Poikani tytär on työssään hyvin menestyvä rakennusalan diplomi-insinööri. Ei ole koskaan joutunut pilailun kohteeksi alan valinnastaan. 🌹👀
15.12.2022 18:50
Ei vakaan suhteen saamisen todennäköisyys nouse sillä, että sitä haluaa, vaan se päin vastoin laskee siksi, että on halullaan pienentänyt perusjoukon mahdollisista ehdokkaista. Puhdasta matematiikkaa. 🌹👀
15.12.2022 12:39
Rakastumisen nopeus on ominaisuus, jossa ihmiset asettuvat normaalijakaumaan eli Gaußin käyrälle.
Osoittaa vain tieteen arvostusta, kun sijoitus käyrälle olisi tulkittavissa muka tieteelliseksi todisteeksi psyykkisestä sairaudesta. Näennäistiedettä, psykologismia, täyttä roskaa. 🌹👀
15.12.2022 12:29
Mää kysyin asiaa Dinolta ja Triceratopsilta, kun ne muuteski ommun tietokonepöyrällä. Ne sano, et on hyvin aika menny ton toisen seurassa, jo 65 miljoonaa vuotta. Niet hyvässä seurassa aika kuluu ku siivillä. 🌹👀
14.12.2022 21:36
Tiedän varmuudella, mitä olen nähnyt, ja sinä väität analogiaindiisioin, että näin ei ollut edes Ruotsissa. Uusin selityksesi on, että minä en muka ymmärrä kirjoituksiasi. Olet kieroileva sika.
Jos haluat päästä minusta, voit jättää vastaamatta minulle. Mutta jos joku puhuu minulle sinusta, varaan oikeuden kertoa uudestaan. 🌹👀
14.12.2022 21:05
Olen jo aikaisemmin kertonut, että jos tunkeudut tekemiini aloituksiin tai kommentteihin, mainitsen joka kerta, että väitit vastaan omin silmin näkemääni sillä perusteella, että sinulla oli snadina uimapuku ja kerroit Ruotsissa olevan samoin.
Akujaan möläyksesi muuttui valeeksi, kun kiertelit ja kaartelit, mutta pidit sanomastasi kiinni. Olet kelvoton, valehteleva ja epäluotettava informantti. Ala-arvoinen. 🌹👀
14.12.2022 20:20
Ero on siinä, että voimansa tunnossa oleva ryssä sai sanella Suomelle rauhanehdot. Nyt ryssä potee suurta heikkoutta, eikä pysty sanelemaan mitään. Слава Україні! Героям слава! 🌹👀
14.12.2022 19:02
Kohdallani on pitänyt paikkansa jo lapsuudesta asti. 🌹👀
14.12.2022 18:43
Tämä oli vastaus Anonyymille 00003, 2022-12-14, klo 17:01:55. 🌹👀
14.12.2022 18:40
Vaimoni esimies oli erityisen pahantahtoinen akka. Kun vaimoni vastasi puhelimeen ystävällisesti, akka kysyi, täytyykö aina olla niin kiltti. 🌹👀
14.12.2022 18:34
'Vapaata tahtoa' ei ole, eikä se humanistien paljoilla väitteillä tule. On vain kaksi tapahtumienkulkua, spontaani ja kausaalinen. Näiden resultanttina syntyy vain yksi historiankulku, vain yksi. 🌹👀
14.12.2022 18:28
Samalla Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! 🌹👀
14.12.2022 18:21
Luonnontieteellistä orientaatiota humanisti saattaa nimittää perfektionismiksi. Se ärsyttää häntä.
Mutta jos luonnontieteellinen metodi ei vaatisi, että tutkimuksen tulee olla juuri eikä melkein, ei koko luonnontieteellisen tutkimuksen lukuisia aloja olisi ollenkaan olemassa. 🌹👀
14.12.2022 18:18
"Luulenpa ettei siitä kenreestä ymmärrä kukaan - juurikin *kukaan*,
epäilys on että siinä lajissa (ja uskossa kanssa ) saatat olla luokkasi uniikki ;)"
Kertoo siitä, että mimicry uppoaa sinuun kuin väärä raha. Uskot, ettei sitä olekaan, mikä miehiltä jää varmimmin kertomatta. Jopa siitä pienestä osasta, jonka miehet tiedostavat, ettei sitä kannata kertoa, mutta miehet tietävät, luulet ettei sitä olekaan, saati moninkertaisesta tiedottomasta osasta.
He siis kertovat vain sitä, minkä tietävät HYÖDYLLISEKSI kertoa.
Tämän palstan argumentaatio pyrkii esittämään miehet sellaisina, kuin miehet kertovat ja feministit uskovat, kuin luonnon yleisintä strategiaa, MIMICRYÄ ei olisikaan. Kun sitten palstalle tulee mies, joka luonnontieteellisen orientaation mukaan ammentaa tietonsa TIETEESTÄ ja puhuu häpeilemättä TOTTA, palstalla väitetään, että olen poikkeavasti käyttäytyvä.
Jos alkujaan olisin valehdellut yhtä paljon ja jättänyt yhtä paljon kertomatta, kuin on tapana, ei kukaan olisi ottanut argumenttia, että olisin muka pervertti, koska seksuaalisuuntautumiseni on hyvin, hyvin tavallinen. Mutta luonnontieteellinen orientaationi vaati, että pidän TUTKIMUKSEN mukaisen kuvan miehistä, enkä sellaista, mikä on HYÖDYN mukainen.
Valehteleminen, kertomatta jättäminen, salaus, mimicry on luonnon käyttämistä keinoista YLEISIN. 🌹👀
13.12.2022 23:30
Sekä minulla että parinvalinnasta vähemmänkin tietoisilla valinta tapahtui/tapahtuu alitajuisesti, vaikka saattaa luulla tehneensä valinnan tietoisesti. Evoluution automatiikka on hioutunut sellaiseksi, että sekä valinnan kohteena oleviin ominaisuuksiin vaikuttavat geenialleelit, että valintaan vaikuttavat geenit ovat keskimäärin yhtäpuhuvat.
Vaikka valinta on erittäin tarkka (pieni keskipoikkeama), se on kuitenkin pääosin TIEDOTON ja ALITAJUINEN.
Tarkkaa tietoa saa vain tieteellisellä tutkimuksella, mutta itse parinvalintatapahtumaan sillä ei ole hyötyä eikä merkitystä. 🌹👀
13.12.2022 17:02
OnlyFans-palstat lienevät erillisesti tilattavia ja maksettavia. Ns. 'vuodatetut' kuvat ovat ilmaisia, mutta melko kehnoja. Parempi tulos, jos normaalilta still-palstalta valitsee kauneimmat kuvat.
Ihan saat valita, minkä näet aiheelliseksi. Minä valitsen kauneinta ja herttaisinta katsottavaa. Ei se, että vittu on kauneinta, mitä mies voi eläissään nähdä, tarkoita sitä, että kaikenlainen vitun esittely olisi herttailua. Suurin osa siitä on karkeata, väkinäistä, happamin ilmein ja vastenmielistä. 🌹👀
13.12.2022 16:37
En ole nähnyt OnlyFanseja. En osaa sanoa. 🌹👀
13.12.2022 12:37
Tarkoitatko, että tyttö, joka lahjoittaa itsestään ystävällisesti hymyilevän kuvan, jossa aukaisee suloista vittuaan, olisi narsisti? Luulenpa, ettet ymmärrä herttailua? 🌹👀
13.12.2022 11:54
"Niin onhan se todella "törkeää", jos nyt vaan on ihminen, jonka tunteet syttyvät hitaasti."
Niin voi tehdä, mutta ei pidä ihmetellä, että toinen menettää mielenkiintonsa. Niin kuin ei voi vaatia, että syttyisit nopeammin, et sinäkään voi olettaa, että toinen syttyisi hitaammin.
On sekin mahdollisuus, että syttyy niin hitaasti, ettei kukaan toinen näe asialliseksi odottaa. Eräs sisko puhui koko varttuneen iänkin laatumiehestä, joka häntä tavoitteli. Jahkaili ja jahkaili, kun ei vielä osannut päättää. Lopulta korkeassa iässä totesi, että teki elämänsä suurimman virheen, kun oli jäänyt vanhaksipiiaksi 🌹👀
13.12.2022 11:25
9 / 88