Miltä se naisesta tuntuu vai tuntuuko miltään.....

Anonyymi-ap

Miltä se naisesta tuntuu vai tuntuuko miltään, kun naisella on navan alla se valtikka, jolla miestä voi hallita.
Mies tekee lähes mitä vain valtikan eteen, rahaa, aikaa ja vaivaa näkee.
Mies on ihan naisen pyöriteltävissä, koska naisella on se valtikka.
Naiset sensijaan eivät miehen navan alaista vehjestä paljon piittaa, eivätkä tavoittele.
Miehellä ei ole samanlaista vallankäyttövälinettä, kuten naisella.

44

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No miltä se miehestä tuntuu, kun on noin vain hallittavissa. Onko se kivaa? Onko se ahdistavaa.

      Vallanhimoinen nainen varmasti tykkää vallasta. Valtaa himoistematonta taas ei voisi vähempää kiinnostaa. Korkeintaan ehkä hieman huvittaa ja kovasti oudoksuttaa.

      • Anonyymi

        No mitäpä ei sitä kultansa eli naisensa takia tekis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä ei sitä kultansa eli naisensa takia tekis

        Sä se et osaa päättää. Toisaalta haluat itseäsi hallitsevan justiinan ja toisaalta naisen, joka alistuisi totaalisesti sinun valtasi alle.


    • Anonyymi

      Myrkyllisen feminismin edessä polvistuneiden miesten ongelma.

    • Anonyymi

      Elämme passiivis-aggressiivisen henkisen väkivallan täyteisessä maailmassa 💀.

    • Noin tyhmällä miehellä ei tee mitään. Potku perseelle korkeintaan. 💥

      • Jos toinen ei miellytä, ei riitä, ettei valitse. Pitää vielä pilkata ja häväistä. 🌹👀


      • G-LoveR
        kynä..mi kirjoitti:

        Jos toinen ei miellytä, ei riitä, ettei valitse. Pitää vielä pilkata ja häväistä. 🌹👀

        Ja potkaista perseelle. Poff. 💥


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Jos toinen ei miellytä, ei riitä, ettei valitse. Pitää vielä pilkata ja häväistä. 🌹👀

        Jos laukoo tuollaisia idiotismeja kuin aloittaja, niin silloin on kyllä jo häväissyt itse itsensä. Ei siihen muiden apua tarvitse.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja potkaista perseelle. Poff. 💥

        Ja sen jälkeen rehvastella. 🌹👀


      • kynä..mi kirjoitti:

        Ja sen jälkeen rehvastella. 🌹👀

        Ei maksa vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laukoo tuollaisia idiotismeja kuin aloittaja, niin silloin on kyllä jo häväissyt itse itsensä. Ei siihen muiden apua tarvitse.

        Tämäkin avaus on myrkyllisen feminismin asianajan varjonyrkkeilyä, käänteistä miesten mielensaastuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin avaus on myrkyllisen feminismin asianajan varjonyrkkeilyä, käänteistä miesten mielensaastuttamista.

        No sinä ainakin näet feminismiä kaikkialla. Hyvin olet aivopesty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos laukoo tuollaisia idiotismeja kuin aloittaja, niin silloin on kyllä jo häväissyt itse itsensä. Ei siihen muiden apua tarvitse.

        "Jos laukoo tuollaisia idiotismeja kuin aloittaja, niin silloin on kyllä jo häväissyt itse itsensä. Ei siihen muiden apua tarvitse."

        Oletko sillä kannalla, että jos keskustelija lausuu jotakin, millä mielestäsi häväisee itsensä, siihen saa sitten lyödä lisää löylyä? 🌹👀


    • Kerrompas tarinan naisesta joka kuvitteli, että se valtikka on mikä ohjaa miestä.

      Nainen käytti "kannustinloukkua" aseena ja kuvitteli, että sen tarkalla käytöllä saa mitä haluaa. Kuitenkin mies taas ei enää pitänyt koko touhusta enää. Seksi ei antanut mitään hänelle enää, joten koko suhde hiipui, eikä sitä enää saatu puhallettua henkiin...ja mikdi olisikaan pitänyt?

      Nyttenkään nainen ei saa toisiakaan miehiä enää kannustinloukulla pomppimaan mielensä mukaan ja nainen on alkoholisoitunut. Mikä toimi joskus, ei toimi enää, eikä narsistinen päänsisältö enää keksi uusia keinoja.

      Eipähän kyllä mieskään enää ajattele jslkovälillään, naureksii kyllä miehille, jotka eivät osaa ajatella aivoillaan, vaan marisevat kun eivät saa kannustinloukkua ja ovat valmiita vaikka seisomaan päällään, että saisivat...😁

      • Anonyymi

        Kannustinloukku on mainio analogia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannustinloukku on mainio analogia!

        Jostain biisistä taitaa olla se termi. 😁

        Mutta aikalailla huono tahtipuikko se on lopulta ja siihen liittyy tosiaan tuo inflaatioriski. Ei fiksut naiset sitä käytä noin kuten aloituksessa. Fiksut naiset nauttii itsekin seksistä ja osallistuvat lajiin itse. 😊


    • Anonyymi

      Ai kukaan ei tavoittele ytmiä? Ytmille tarjolla ainakin 100 naista niin ei naisella ole paljoakaan valtikoita.

    • Anonyymi

      Ai sillä voi hallita🤭 no enpä ole tullut ajatelleeksi🤔

    • Anonyymi

      Ai ei vai.......?

    • Anonyymi

      Tuossa vallassa ei ole kyse niinkään hallinnasta vaan hallinnatta jättämisestä. Naiset saavat suurta nautintoa hylkiessään kilttejä ja kunnollisia miehiä. Tämä näkyi jo yläasteiässä milloin harrastettiin seksiä sen koulukiusaajakoviksen kanssa joka vähän itketti ja naamalle läpsi niitä ujoja hiljaisia kilttipoikia.

      • Anonyymi

        Miksi te aina itkette niiden kouluajan jännäjennojen perään? Ei ole miehille silloinkaan kelvanneet kiltit ja kunnolliset tytöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te aina itkette niiden kouluajan jännäjennojen perään? Ei ole miehille silloinkaan kelvanneet kiltit ja kunnolliset tytöt.

        Mun nuoruudessa hyvät tytöt vaan kelpas. Jännäjennat ei kelvanneet tosimielessä kuin kännämiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun nuoruudessa hyvät tytöt vaan kelpas. Jännäjennat ei kelvanneet tosimielessä kuin kännämiehille.

        Ja kuitenkin itket täällä juuri niiden jännäjennojen perään. Omituista toimintaa.


    • Anonyymi

      niin tuollainen että jokkekin tytölle tunut hassulle k´jotenkin pippeli nousee...

    • Anonyymi

      Eihän se tunnu miltään, kun se on luonnollista. ✌️

      • Anonyymi

        Onkohan se ihan noinkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se ihan noinkaan

        Sinä miehenä epäilet, mutta näin naisena voin vakuuttaa, että juuri noin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä miehenä epäilet, mutta näin naisena voin vakuuttaa, että juuri noin se on.

        Vai onko kyllä mies sanoo viimeisen sanan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko kyllä mies sanoo viimeisen sanan

        Kyllä, kun kun nainen se ukon suun tukkii, ei tule enää pihaustakaan sieltä. 👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kun kun nainen se ukon suun tukkii, ei tule enää pihaustakaan sieltä. 👊

        Kyllä mies sanoo viimeisen sanan eli kyllä kultaseni


    • Anonyymi

      Moni mies masentunut koska ei ole saanut sitä naise hallitsemaa valtikkaa koskea.
      Tämän maan naiset maailman nirsoimpia ja se myötä itsemurhat on korkealla tasolla suomessa ja se johtuu siitä naisten valtikasta.

    • Anonyymi

      haika hayuskoja joo jotai supernoa, auringon räjäytys pl´mme abdcrinera aaryyshyry¨'

    • Anonyymi

      Kylläpä kyllä että valtikka ihan.

    • Anonyymi

      Kupariahan se on 😏

    • Anonyymi

      Doyyrm kpli Teemu-Iemwli vaomaa itxreäxi koxka naitxsennaixta.....

    • Anonyymi

      Olette naurettavia. Munaanarusta vedeltäviä tyhjiätynnyreitä💩 kelpasiko vastaus?

    • Anonyymi

      Itseasiassa se vain laskee innostusta, jos mies on noin vietävissä. Miehessä täytyy olla sopivalla tavalla älyllistä ja tunteellista haastetta. Jos miehen aivot valahtaa jalkoväliin heti kättelyssä, niin onhan se aika blaah.

    • Anonyymi

      Me todellakin olemme valkan omistavia. Te pieniä piipittäviä otuksia. Hyi häpeä.

    • Anonyymi

      Pornopässejä on helppo vedellä sinne sun tänne. Miltä tuntuu olla munasi vietävissä oleva eläin?

    • Anonyymi

      Se tuntuu mahtavalta. Pässit ruikuttaa perässä kuin kaulapannassa olevat karjaeläimet💩💩💩

    • Anonyymi

      Kyllä sille on hankittu teddy-vuorinen, pehmustettu istuinalunen.

    • Anonyymi

      Nainen tunnustelee alapäätään joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe