Narsistin antama joululahja olisi:

Anonyymi-ap

Oikein hienoilla kehyksillä oleva suurennettu valokuva itsestä.

13

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi liian läpinäkyvää, ovelina antavat lahjaksi jotain henkilölle mikä viittaisi rakkauteen. Oma kuva ei sitä tee.

      • Lahjat ovat jotain suurellista joka luo illuusion, että tämä on tosi rakkautta. Mitä reteempi lahja, sen suurempi rakkaus illuusio.

        Pikkuiset vaatimattomat lahjat ei narsistille olisi tarpeeksi isoeleisiä. Katso hintalappuun...


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­y­m­f­­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17666676Y

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Jos olisin seurusteluiässä, minulle ei mikään kertoisi, että tyttö rakastaa minua, kuin herttaisesti hymyilevä kuva hänestä, jossa hän vielä sievästi avaisi sukupuolielimiään.

      Se ei toisi mieleen, että hän on narsisti, vaan että hän haluaisi olla ystävällinen. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ei tietenkään se sinulle toisi mitään muuta mieleen, kun olet niin mahdoton simppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään se sinulle toisi mitään muuta mieleen, kun olet niin mahdoton simppi.

        Tarkoitatko, että tyttö, joka lahjoittaa itsestään ystävällisesti hymyilevän kuvan, jossa aukaisee suloista vittuaan, olisi narsisti? Luulenpa, ettet ymmärrä herttailua? 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että tyttö, joka lahjoittaa itsestään ystävällisesti hymyilevän kuvan, jossa aukaisee suloista vittuaan, olisi narsisti? Luulenpa, ettet ymmärrä herttailua? 🌹👀

        Tytöt herttailee OnlyFansissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt herttailee OnlyFansissä.

        En ole nähnyt OnlyFanseja. En osaa sanoa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        En ole nähnyt OnlyFanseja. En osaa sanoa. 🌹👀

        "Luulenpa, ettet ymmärrä herttailua?"
        Luulenpa ettei siitä kenreestä ymmärrä kukaan - juurikin *kukaan*,
        epäilys on että siinä lajissa (ja uskossa kanssa ) saatat olla luokkasi uniikki ;)
        Tuossa tilanteessa OnlyFans olisi varmaan yksi piste lisää iin tyveen nimppariin paikallaan suorastaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Luulenpa, ettet ymmärrä herttailua?"
        Luulenpa ettei siitä kenreestä ymmärrä kukaan - juurikin *kukaan*,
        epäilys on että siinä lajissa (ja uskossa kanssa ) saatat olla luokkasi uniikki ;)
        Tuossa tilanteessa OnlyFans olisi varmaan yksi piste lisää iin tyveen nimppariin paikallaan suorastaan

        OnlyFans-palstat lienevät erillisesti tilattavia ja maksettavia. Ns. 'vuodatetut' kuvat ovat ilmaisia, mutta melko kehnoja. Parempi tulos, jos normaalilta still-palstalta valitsee kauneimmat kuvat.

        Ihan saat valita, minkä näet aiheelliseksi. Minä valitsen kauneinta ja herttaisinta katsottavaa. Ei se, että vittu on kauneinta, mitä mies voi eläissään nähdä, tarkoita sitä, että kaikenlainen vitun esittely olisi herttailua. Suurin osa siitä on karkeata, väkinäistä, happamin ilmein ja vastenmielistä. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Luulenpa, ettet ymmärrä herttailua?"
        Luulenpa ettei siitä kenreestä ymmärrä kukaan - juurikin *kukaan*,
        epäilys on että siinä lajissa (ja uskossa kanssa ) saatat olla luokkasi uniikki ;)
        Tuossa tilanteessa OnlyFans olisi varmaan yksi piste lisää iin tyveen nimppariin paikallaan suorastaan

        "Luulenpa ettei siitä kenreestä ymmärrä kukaan - juurikin *kukaan*,
        epäilys on että siinä lajissa (ja uskossa kanssa ) saatat olla luokkasi uniikki ;)"

        Kertoo siitä, että mimicry uppoaa sinuun kuin väärä raha. Uskot, ettei sitä olekaan, mikä miehiltä jää varmimmin kertomatta. Jopa siitä pienestä osasta, jonka miehet tiedostavat, ettei sitä kannata kertoa, mutta miehet tietävät, luulet ettei sitä olekaan, saati moninkertaisesta tiedottomasta osasta.

        He siis kertovat vain sitä, minkä tietävät HYÖDYLLISEKSI kertoa.

        Tämän palstan argumentaatio pyrkii esittämään miehet sellaisina, kuin miehet kertovat ja feministit uskovat, kuin luonnon yleisintä strategiaa, MIMICRYÄ ei olisikaan. Kun sitten palstalle tulee mies, joka luonnontieteellisen orientaation mukaan ammentaa tietonsa TIETEESTÄ ja puhuu häpeilemättä TOTTA, palstalla väitetään, että olen poikkeavasti käyttäytyvä.

        Jos alkujaan olisin valehdellut yhtä paljon ja jättänyt yhtä paljon kertomatta, kuin on tapana, ei kukaan olisi ottanut argumenttia, että olisin muka pervertti, koska seksuaalisuuntautumiseni on hyvin, hyvin tavallinen. Mutta luonnontieteellinen orientaationi vaati, että pidän TUTKIMUKSEN mukaisen kuvan miehistä, enkä sellaista, mikä on HYÖDYN mukainen.

        Valehteleminen, kertomatta jättäminen, salaus, mimicry on luonnon käyttämistä keinoista YLEISIN. 🌹👀


    • Anonyymi

      Ai mun joululahja siis tuli perille ? Oleppa hyvä.

    • Anonyymi

      Minäpä tiedän. Pornofilmi tai muu kakka, joka on tarkoitettu oikeasti lahjanantajan omaan käyttöön💩

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe