Feministiin sekaantuminen

Anonyymi-ap

Alentuisitko koskaan naisen ja parisuhteen puutteessa seurustelemaan feministin kanssa? Feministit kuitenkin vihaavat miehiä, mutta silti jostain kumman syystä haluavat heidän kanssaan olla.

Feministisessä parisuhteessa naisella on kuitenkin oikeus harrastaa seksiä ja voimaantua muiden miesten kanssa hyvityksenä vuosisatoja kestäneestä patriarkaalisesta sorrosta.

58

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko enää muunlaisia naisia, kuin feministejä olisi ehkä parempi kysymys? Jolloin voimme sinun kysymystä miettiä sen jälkeen. Jos nimittäin mietittävää enää jää.

• Anonyymi

Kyllä musta miehen kuuluu tehdä päätökset niin naisella on turvallisuudentunne
        -nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä musta miehen kuuluu tehdä päätökset niin naisella on turvallisuudentunne
        -nainen

Yksi ilmoittautuu. Muita?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niin ja tuonkin ilmoitautuneen lähtökohtana oli hänen oma turvallisuudentunteensa, ei mikään mieheen liittyvä. Hänkin siis vaatii jotain naiselle, ei anna miehelle.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Siis miehen KUULUU tehdä päätökset. Ihan sama mitä mise itse haluaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tuonkin ilmoitautuneen lähtökohtana oli hänen oma turvallisuudentunteensa, ei mikään mieheen liittyvä. Hänkin siis vaatii jotain naiselle, ei anna miehelle.

Niin. Miten pärjää yksinään....

• Anonyymi kirjoitti:

Siis miehen KUULUU tehdä päätökset. Ihan sama mitä mise itse haluaa.

Sääli miestä. Ei ole helppo pesti hälläkään.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niin. Miten pärjää yksinään....

Kiitos kysymästä ihan hyvin pärjään yksinään. Olen varakas ja voin toteuttaa unelmiani. Toki olisi kiva jos olisi mies tuomassa turvallisuudentunnetta. En tarvitse elättäjää miehestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä ihan hyvin pärjään yksinään. Olen varakas ja voin toteuttaa unelmiani. Toki olisi kiva jos olisi mies tuomassa turvallisuudentunnetta. En tarvitse elättäjää miehestä.

Kuka sinun puolesta päätökset nyt tekee, tarkoitin tuolla kommentilla?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sääli miestä. Ei ole helppo pesti hälläkään.

Sellanen pirttihirmun mielipide, että miehen on pakko, koska minä haluan. Ei siinä ole miehelle mitään tilaa, vaan naisen pään mukaan toimitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies saa arvostusta, kunnioitusta, seuraa ja seksiä ja osaan tarvittaessa leipoakin. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sellanen pirttihirmun mielipide, että miehen on pakko, koska minä haluan. Ei siinä ole miehelle mitään tilaa, vaan naisen pään mukaan toimitaan.

Mahdatko olla täti jolla onkin munat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies saa arvostusta, kunnioitusta, seuraa ja seksiä ja osaan tarvittaessa leipoakin. :D

Eli sinä määrität mitä miehen kuuluu olla ja sinä määrität mitä mies saa palkinnoksi haluta. Ei siinä mieheltä mitään kysellä, vaan sinä sanelet.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Kuka sinun puolesta päätökset nyt tekee, tarkoitin tuolla kommentilla?

Itse teen päätökset mutta olen vähän epävarma. En ole koskaan tottunut tekemään itse päätöksiä. Opettelua tämä. Hyväksikäyttäjiä pitää varoa.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ainakin leveä haara-asento, käden puuskassa (ja ehkä kaulin kädessä).

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Väliksen unelmanainen - nainen joka vaatii miestä päättämään senkin mitä kuukautissuojaa hän saa käyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse teen päätökset mutta olen vähän epävarma. En ole koskaan tottunut tekemään itse päätöksiä. Opettelua tämä. Hyväksikäyttäjiä pitää varoa.

Iskäkö oli teidän perheen pää, joka teki päätökset?

Itsenäisiä naisia tulee tyttäristä, joilla on isä, jolla on tyttäriin ja naisiin kannustava suhde ja vaikutus. Pomoilijouden tyttäristä tulee helpisti niitä, jotka tarvii miestä tekemään isoja päätöksiä ja parisuhteissa jättää päätösvallan miehelle.

• G-LoveR kirjoitti:

Itsenäisiä naisia tulee tyttäristä, joilla on isä, jolla on tyttäriin ja naisiin kannustava suhde ja vaikutus. Pomoilijouden tyttäristä tulee helpisti niitä, jotka tarvii miestä tekemään isoja päätöksiä ja parisuhteissa jättää päätösvallan miehelle.

Ja tyranni isät on pahinta laatua epävarmojen tyttärien tekijöitä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Joo aluks lapsuuden kodissa isä pomottaja ja sitten parisuhteissa oon toteuttanu miesten unelmia ja palvellu miehiä....niin entäs nyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin leveä haara-asento, käden puuskassa (ja ehkä kaulin kädessä).

Pheh. Hyvä mielikuva, kiitos. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Joo aluks lapsuuden kodissa isä pomottaja ja sitten parisuhteissa oon toteuttanu miesten unelmia ja palvellu miehiä....niin entäs nyt?

Et koittais välillä tasavertaisempaa parisuhdemallia?

Piti sanoman vielä, että liikaa hemmottelevat isät sitten taas pilaa tyttäriensä mahkut tasavertaiseen parisuhteeseen miehen kanssa. Niistä tulee prinsessoja, jotka oottaa että mies palvelee ja sietää kaikki oikut, koska on mies ihan kuten isikin teki.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Tuokin on muuten jännä juttu, että yksi yleisimpiä miesten valitusken aiheita puolisistaan on se, että nainen on tahdoton tossukka, joka korkeintaan korottaa ääntään jostain ihan typeristä asioista. Että jos jotain pitäisi päättää, niin nainen on aina että en mä tiiä, en mä osaa sanoa, sano sinä, en mä kykene. Oletko huomannut? Toi on todella yleinen valituksen aihe varsinkin niillä, jotka ovat ensimmäisessä liitossaan.

Mä olen tosta miesten kanssa jutellutkin ja tosi monilla se eka tyttis tai vaimoke on ollut se tossukka tai sellaista avutonta esittävä. se on ilmeisesti aluksi miesten mielestä jotenkin söpöä, mutta alkaa sitten pidemmän päälle v.tuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on muuten jännä juttu, että yksi yleisimpiä miesten valitusken aiheita puolisistaan on se, että nainen on tahdoton tossukka, joka korkeintaan korottaa ääntään jostain ihan typeristä asioista. Että jos jotain pitäisi päättää, niin nainen on aina että en mä tiiä, en mä osaa sanoa, sano sinä, en mä kykene. Oletko huomannut? Toi on todella yleinen valituksen aihe varsinkin niillä, jotka ovat ensimmäisessä liitossaan.

Mä olen tosta miesten kanssa jutellutkin ja tosi monilla se eka tyttis tai vaimoke on ollut se tossukka tai sellaista avutonta esittävä. se on ilmeisesti aluksi miesten mielestä jotenkin söpöä, mutta alkaa sitten pidemmän päälle v.tuttaa.

Olen huomannut, mutten omissa suhteissani. Moon ollu aina se hankala, jolla on mielipide. Helppo joka on silti joustanut liikaa. Minäminä... Ettei unohdu.

Niin, ennen oli miehet niitä jotka päätti, se kenen rahoja syöt...

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Olen huomannut, mutten omissa suhteissani. Moon ollu aina se hankala, jolla on mielipide. Helppo joka on silti joustanut liikaa. Minäminä... Ettei unohdu.

Niin, ennen oli miehet niitä jotka päätti, se kenen rahoja syöt...

En minäkään tuota omissani ole huomannut, kun en tosiaan itsekään tuollainen ole. Vaan kun miehiä on tässä sattuneista syistä joutunut paljon kuuntelemaan, niin tuo on todella yleistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet hyvää vaimo materiaalia niin mies kyllä tekee päätökset mutta haluaa kuulla mielipiteesi ja toiveesi tai yhdessä päätätte eli sitä samaa sinäkin saisit mieheltä joka kunnioittaa ja arvostaa sinua ja rakastaa sinua ja seksiä saisit ja rakkautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä määrität mitä miehen kuuluu olla ja sinä määrität mitä mies saa palkinnoksi haluta. Ei siinä mieheltä mitään kysellä, vaan sinä sanelet.

Kyllä noilla aika pitkälle pärjää kyllä mies haluaa naiseltaan/vaimoltaan seksiä ja naisen keipoman pullan tai piirakan ja kahvit eli kyllä hän on hyvä nainen ja vaimo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä noilla aika pitkälle pärjää kyllä mies haluaa naiseltaan/vaimoltaan seksiä ja naisen keipoman pullan tai piirakan ja kahvit eli kyllä hän on hyvä nainen ja vaimo

Niin sinä haluat. Se ei kerro mitään siitä mitä miehet yleisesti haluavat. Kokkauksista ja leipomuksista ei valtaosa miehistä oikeasti välitä p.skan vertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä läheskään kaikkia miehiä kiinnosta seksikään niin erityisen paljon. Arvostus ja kunnoitus on jokaiselle ihmiselle tarpeen, mutta se että pakotetaan jatkuvasti joksikin päätösten tekijäksi taas ei ole valtaosalle miehistä positiivinen juttu. Kuten sanottu tuossa yllä, niin ne ekat tyttikset ja vaimokkeet tuppaavat olemaan tosi monilla just tollasia tossukoita, jotka vaativat miestä päättämään kaiken, joko koska oikeasti ovat sellaisia tai koska esittävät avutonta. Niistä naisista valtaosa miehistä saa nopeasti kyllikseen ja nitisevät sitten koko loppuikänsä miten naiset eivät kykene mihinkään itsenäisesti, eivätkä osaa päättää mitään mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä haluat. Se ei kerro mitään siitä mitä miehet yleisesti haluavat. Kokkauksista ja leipomuksista ei valtaosa miehistä oikeasti välitä p.skan vertaa.

Totta minä sanonkin aidon ja oikean miehen mielipiteen minä haluan naiseni tekemää pullaa ja arvostan sitä mut en osaa sanoa miähistä mitään ne ei tykkää pullasta tai mistään naisensa tekemästä ruuasta tai leipomuksista eikä arvosta eikä kunnioita naistaan eikä halua seksiä naisensa kanssa niin tosiaan en tiedä miähistä enkä nuutipukeista mitään enkä korkeastikoulutetuista jännämiehistä mitään mut tiedän vain mitä miehet haluaa

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Et koittais välillä tasavertaisempaa parisuhdemallia?

Piti sanoman vielä, että liikaa hemmottelevat isät sitten taas pilaa tyttäriensä mahkut tasavertaiseen parisuhteeseen miehen kanssa. Niistä tulee prinsessoja, jotka oottaa että mies palvelee ja sietää kaikki oikut, koska on mies ihan kuten isikin teki.

En taida osata mitään "tasavertaisempaa parisuhdemallia", en tunne oloani 100% turvalliseksi sellaisessa suhteessa missä mies ei ajattele ja päätä puolestani.
        Ystävien kanssa suhteet on ihan erilaisia koska en toivokaan/odotakaan että he kohtelisivat minua kuin prinsessaa/lasta. En myöskään odota että heidän pitäisi olla "aivot" ja kantaa vastuu minun elämästäni. Mutta en myöskään arvosta ja kunnioita heitä samalla tapaa kuin Miestä kunnioitan ja arvostan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saisit korvatillikan jos miehen naista rupeat haukkumaan tai pilkkaamaan tai naisen tekemää ruokaa tai leipomuksia ja jos nainen loukkaantuu siitä niin haetaan kirves ja siit ei seuraa mitään kivaa olet tosi loukkaava ja anteeksi antamatonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta minä sanonkin aidon ja oikean miehen mielipiteen minä haluan naiseni tekemää pullaa ja arvostan sitä mut en osaa sanoa miähistä mitään ne ei tykkää pullasta tai mistään naisensa tekemästä ruuasta tai leipomuksista eikä arvosta eikä kunnioita naistaan eikä halua seksiä naisensa kanssa niin tosiaan en tiedä miähistä enkä nuutipukeista mitään enkä korkeastikoulutetuista jännämiehistä mitään mut tiedän vain mitä miehet haluaa

Ei vaan sinä sanot mielipiteen, joka ei ole koskaan aitoa ja oikeaa miestä nähnytkään. Tuo on tuollainen uhoavan vässykkä-ätmin mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saisit korvatillikan jos miehen naista rupeat haukkumaan tai pilkkaamaan tai naisen tekemää ruokaa tai leipomuksia ja jos nainen loukkaantuu siitä niin haetaan kirves ja siit ei seuraa mitään kivaa olet tosi loukkaava ja anteeksi antamatonta

Jep, väkivaltainen on ätmi ja väkivaltaisena se aina pysyy. Seko mikä seko.

• Anonyymi kirjoitti:

En taida osata mitään "tasavertaisempaa parisuhdemallia", en tunne oloani 100% turvalliseksi sellaisessa suhteessa missä mies ei ajattele ja päätä puolestani.
        Ystävien kanssa suhteet on ihan erilaisia koska en toivokaan/odotakaan että he kohtelisivat minua kuin prinsessaa/lasta. En myöskään odota että heidän pitäisi olla "aivot" ja kantaa vastuu minun elämästäni. Mutta en myöskään arvosta ja kunnioita heitä samalla tapaa kuin Miestä kunnioitan ja arvostan.

Mulle tulisi ahdistava olo tuollasesta. Itellä ei ole ikinä ollut tarvetta, että joku muu, mies tai kukaan päättää mun puolesta. Mä suutuisin suorastaan, jos mun puolesta päätetään ilman, että olen antanut siihen poikkeuksellisesti luvan.

Poikkeuksellisesti. Jos olen itse estynyt olemaan valikoimassa ja päättämässä ja voin luottaa että toinen osaa päättää minunkin mieleeni sopivaa. Mieluiten päätän itse aina, kun on jotain päätettävää.

• G-LoveR kirjoitti:

Mulle tulisi ahdistava olo tuollasesta. Itellä ei ole ikinä ollut tarvetta, että joku muu, mies tai kukaan päättää mun puolesta. Mä suutuisin suorastaan, jos mun puolesta päätetään ilman, että olen antanut siihen poikkeuksellisesti luvan.

Poikkeuksellisesti. Jos olen itse estynyt olemaan valikoimassa ja päättämässä ja voin luottaa että toinen osaa päättää minunkin mieleeni sopivaa. Mieluiten päätän itse aina, kun on jotain päätettävää.

Ja jos joku asia sattuu olemaan mulle oikeesti ihan samantekevää ja toiselle äärettömän tärkeetä, niin annan päättää mikäli se päätös ei kostaudu mulle. Silloinkin puntaroin seurauksia sille, että annan toisen päättää puolestani.

• G-LoveR kirjoitti:

Ja jos joku asia sattuu olemaan mulle oikeesti ihan samantekevää ja toiselle äärettömän tärkeetä, niin annan päättää mikäli se päätös ei kostaudu mulle. Silloinkin puntaroin seurauksia sille, että annan toisen päättää puolestani.

Mihin olen valtuuttanut kumppanini ja lapseni jahka ovat täysi-ikäisiä, niin päättämään miten minun kanssa menetellään, jos olen niin vaikeasti vammautunut, sairastunut etten itse kykene päätöstä enää tekemään. Sammutetaanko koneet ja irroitetaanko piuhat, yhdessähän he sitten hoitavan tahon kanssa ynnäävät järkevemmän vaihtoehdon. Ja se on mulle ok. 👍

• G-LoveR kirjoitti:

Mihin olen valtuuttanut kumppanini ja lapseni jahka ovat täysi-ikäisiä, niin päättämään miten minun kanssa menetellään, jos olen niin vaikeasti vammautunut, sairastunut etten itse kykene päätöstä enää tekemään. Sammutetaanko koneet ja irroitetaanko piuhat, yhdessähän he sitten hoitavan tahon kanssa ynnäävät järkevemmän vaihtoehdon. Ja se on mulle ok. 👍

Mutta! Kehoni saa käyttää jonkun muun ihmisen hyväksi, jos minusta mitään käyttökelpoista löytyy. Sen olen päättänyt minä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Se lupa päättää on siis miehellä 24/7. Se tarkottaa että on turvallista ja hyvä olla. Nyt joudun itse tekemään päätökset, minkä taksin tilaan, minkä ravintolan valitsen, mitä ostan, mitä touhuan jne. Kokoajan pitää itse päättää. Täytyy myöntää että niissä muutamissa liitoissa missä olen vaimona elämäni aikana ollut niin osani ollut 100% alisteinen ja jonkinsorttisista narsisteista kyse. Äitini ulkoisti ajattelun ja vastuun täysin miehelleen, sellaisen mallin olen lapsuudessa saanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Se lupa päättää on siis miehellä 24/7. Se tarkottaa että on turvallista ja hyvä olla. Nyt joudun itse tekemään päätökset, minkä taksin tilaan, minkä ravintolan valitsen, mitä ostan, mitä touhuan jne. Kokoajan pitää itse päättää. Täytyy myöntää että niissä muutamissa liitoissa missä olen vaimona elämäni aikana ollut niin osani ollut 100% alisteinen ja jonkinsorttisista narsisteista kyse. Äitini ulkoisti ajattelun ja vastuun täysin miehelleen, sellaisen mallin olen lapsuudessa saanut.

Eipä käy kateeksi. Kaikilla on ristinsä kannettavanaan, vaikka syypäät löytyis takarivistä.

• Anonyymi

Yllättävän paljon koet tietäväsi "feministisestä parisuhteesta", vaikka et myönnä sellaista haluavasi.

• Anonyymi

Olet nyt vähän harhainen. Feministit kannattavat sukupuolten välistä tasa-arvoa.

• Anonyymi

No ... ollaan nyt rehellisiä. Kyllä osa feministeistä vihaa miehiä, mutta eivät todellakaan läheskään kaikki. Feminismi on niin monimuotoinen ja hajanainen "oppi", että lähes mitä vaan kannattaa joku feminismin suunta.

• Mielellään saisi ollakin nimenomaan feministi.

Mutta nuo voimaantumishöpötykset kyllä on aloittajalta puutaheinää.

• Anonyymi

Hyvin epätodennäköistä. Yhtä todennäköistä kuin johonkin woke-hörhöön hurahtaminen.

• Teoriassa kyllä, mutta sitten sen feministin pitäisi olla aika helvetin hyvä ja virheetön muuten. Mutta, jos se olisi sellainen niin miksi ihmeessä se haluaisi olla mun kanssa? Joten käytännössä ei mahdollista.

Feministit ovat hauskoja kilpakumppaneina, mutta eivät puolisoina.

• Anonyymi

Vaikeassa suhteessa tärkeintä on saada feministi raskaaksi

• Anonyymi

Mihin tämä viisaus perustuu? Nainen harvemmin ainakaan muuttuu helpommaksi raskaana ollessaan ja saatuaan lapsia.

• Olisi todella vaikeata olla sellaisen kanssa, joka selittäisi vihan, katkeruuden ja alemmuudentunteen tasa-arvon tavoitteluksi sekä noudattaisi ad hoc -filosofiaa. En usko, että onnistuisi. 🌹👀

• Anonyymi

Feministeillä on syynsä vihata alistajaa. Oliko muuta

• Mistä johtuu viha myös niitä miehiä kohtaan, miesten enemmistöä, jotka eivät pyri alistamaan, vaan tasa-arvoon? Mistä johtuu, että normaalinaiset, naisten enemmistö, ei tällaista vihaa tunne tarvitsevansa? 🌹👀

• Anonyymi

Ikävämpi juttu meinaan suominaisista aikakin 90 % on enemmän tai vähemmän feministejä. Jo kouluissa opetetaan nykyisin feminismiä, se kuuluu ihan opetusohjelmaan. Moni nainen ei tunnista tai tunnusta itsessään feministiä olevan mutta kyllä sen varsin pian ulkopuolinen ihminen huomaa heistä. Moni taas kertoo suoraan olevansa feministi. Jopa ylpeä siitä. Suominaisten feminismi on ärhäkkäämpää verraten monien muiden maiden feministien käytökseen. Yksi syy on feminismin vielä muuhun maailmaan verraten suhteellisen lyhyt rantautumisikä Suomessa. Hattuun on hujahtanut.

• Feminismi tuli heti syntyaikanaan 1960-luvulla Usasta Suomeen. 🌹👀

• Anonyymi

Nämä palstaprinssit opettaa miten hyvä on olla feministi. Kiitos suomi 24 .minustakin alkaa sellainen kuoriutumaan.

• Anonyymi

Toki. Ensimmäisen, toisen ja kolmannen aallon feminismi on ihan ok. Siitä lähtien homma on mennyt kyllä aivan vituiksi. Vaadin kyllä että feministini tekisi selvän pesäeron itsenä ja paskafeminismin välille.

Joutuuhan oma feministini diilaamaan sen kanssa että olen kansallissosialisti vaikka minusta ei natsia saa tekemälläkään.

• Anonyymi

”Feministisessä parisuhteessa naisella on kuitenkin oikeus harrastaa seksiä ja voimaantua muiden miesten kanssa hyvityksenä vuosisatoja kestäneestä patriarkaalisesta sorrosta.” Ihanko totta, että nuha lähtee niistämällä ym🤔

• Anonyymi

Kuka tuollaista on sanonut. Pornopetterin alapään ajatuksia niistää runkkuliinaasi💩

• Anonyymi

Feminismissä miehiä pelottaa se ettei he saa enään juosta himojensa eli munansa perässä. Ai kamalaa. Minkä sitten jos ei munan? Munahan on heidän henki ja elämä .elämän a ja o. Aapinen. Pornolehti. Sama asia. 💩💩💩

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      160
      6586
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4205
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      487
      2891
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      32
      2794
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2385
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2209
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      149
      1528
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1400
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1334
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1151
    Aihe