Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kelpaisi.+Kun+tietää+mitä+on+tarjolla,+niin+ei+vois+vähempää+kiinnostaa!
21.05.2018 12:29
Tavismiehet+eivät+ole+rumia,+vain+ätmit+ovat+rumia,+eivätkä+osaa+käyttäytyä,+siksi+jäävätkin+ilman+naista.
21.05.2018 12:18
Minä+en+ole+koskaan+käyttänyt+kumpaakaan+aloitusta.+Ensimmäinen+on+tökerö+ja+loukkaa+miestä+ihan+samalla+tavalla+kuin+vastaava+aloitus+naista.+Toinen+aloitus+korostaa+vain+sitä,+että+aloittajaa+kuvittelee+kaikkien+naisten+etsivän+komeaa+ja/tai+hyvätuloisten+miestä.
21.05.2018 12:17
Ei+se+naisten+vika+olet,+että+sinulla+ainoa+seksipartneri+on+oma+käsi,+suurin+syy+olet+sinä+itse.
21.05.2018 12:12
Jos+taustalla+ei+ole+jotain+fyysistä+ongelmaa,+nainen+on+vain+kyllästynyt.+Se+on+ihan+luonnollista,+jos+yhdessä+on+oltu+noinkin+pitkään.+Mutta+kiristämistä+en+ymmärrä,+jos+hän+ei+seksiä+halua,+hänellä+ei+ole+oikeutta+kieltää+sitä+toiselta+kuitenkaan.+Taitaa+naisella+olla+sutinaa+jo+muualla,+mutta+ei+vielä+uskalla+irrottautua+nykyisestä+suhteesta.
21.05.2018 12:09
Jos+ätmi+häntä+hehkuttaa,+niin+pakkohan+sen+on+olla+paskapuhetta,+koska+ätmi+kuvittelee,+että+hän+itse+on+kaikkeen+syytön,+elämä+on+syyllinen.+Ja+kaikki+muut+ihmiset.
20.05.2018 18:47
Ätmi+todellakin+on+jätettä,+jos+itse+sellainen+haluaa+olla.+Turha+odotella,+että+joku+tulee+ja+paijaa+ätmistä+oikean+miehen,++jos+itse+ei+uskalla+edes+yrittää.
20.05.2018 18:45
Niinpä,+onhan+naisella+tarpeensa,+jos+ukko+ei+kykene,+rakastaja+on+välttämättömyys.
20.05.2018 18:43
Et+valitettavasti+kiinnosta+minua+niin+paljon,+että+ärsyttäisit.+Ei+sinunlaisesta+mielensäpahoittajasta+ole+minkäänlaista+vastusta.
20.05.2018 18:25
Eronnut+yleensä+ymmärretään+avioliiton+päättymiseksi.+Nykyään+lapsia+voidaan+tehdä,+vaikkei+naimisissa+ollakaan.+Ja+avioliittoa+ja+avoliittoa+ei+pitäisi+rinnastaa,+on+kyse+kahdesta+eri+asiasta+kuitenkin,+vaikka+oltaisiin+yhdessä+vuosikymmeniä+ilman+naimisiin+menoa.
18.05.2018 14:44
Sinähän+varsinainen+keittiöpsykologi+olet,+kun+noin+nerokkaan+diagnoosin+teit+ihan+muutamassa+sekunnissa.+Tuntuu+sua+kuitenkin+kovasti+ärsyttävän,+kun+en++peesaile+sinua.+Olet+kykenemätön+ymmärtämään,+että+mielipiteitä+on+monia,+sinulla+on+omasi,+minulla+omani+ja+kitinä+ja+valitus+ei+tee+kenestäkään+ihmistä,+jonka+kanssa+haluaisi+aikaa+viettää.+Moni+ätmi+voisi+omaa+elämänlaatuaan+parantaa+asennemuutoksella,+mutta+voi+voi,+kun+se+on+niin+vaikeaa.+Omassa+paskassaan+kieriskelevä+ei+ansaitse+empatiaa+ja+ymmärrystä,+siinäpähän+kärvistelee+ihan+rauhassa.
18.05.2018 14:37
Minäkin+olen+törmännyt+miehiin,+joiden+exät+ja+muut+kariutuneet+naissuhteet+ovat+päättyneet,+koska+naisella+on+ilmennyt+mielenterveysongelmia+tms.+Alkaa+heti+hälytyskellot+soimaan.+Eihän+entisiä+kannata+uudelle+naistuttavuudelle+kehuakaan,+mutta+ei+kannattaisi+haukkuakaan.+Jos+suhteita+on+enemmän+kuin+yksi++takana,+ei+varmasti+naisen+mt-ongelmat+ole+ainoa+syy+jokaisen+suhteen+kariutumiseen.
18.05.2018 14:24
Ne+ei+oo+rikkaita,+kuka+nyt+köyhän+surkimuksen+huolisi?
18.05.2018 14:10
Joo,+mulle+kans+kelpaa+vain+rikas+ja+komea.+Saa+olla+vähän+rumakin,+kunhan+on+tosi+rikas,+tykkään+kaikesta+kalliista.+Odotellessani+sitä+oikeaa,+treffailen+komeita+nuoria+miehiä,+niitä+riittää+ajankuluksi,+rumimpia+voi+huoletta+käännytellä+pois.
18.05.2018 14:10
Raittius+ei+tee+kenestäkään+kilttiä+ja+kunnollista,+eikä+juominen+renttua.+Naista+ei+saa,+jos+muuten+käyttäytyy+kuin+punaniskajuntti.
18.05.2018 14:07
Mikään+elämässä+ei+tule+ilmaiseksi+eikä+varsinkaan+niin,+ettei+sen+eteen+joutuisi+töitä+tekemään.+Jos+kuvittelet+muiden+elämän+olevan+helpompaa+kuin+omasi,+koska+se+näyttää+sivullisesta+siltä,+olet+vain+tyhmä.+Mutta+ätmien+perusajatushan+onkin,+että+kaikilla+muilla+on+paremmin+asiat+heti+syntymästä+lähtien,+vain+ätmillä+on+vaikeaa.+Ätmiä+pitää+sääliä+ja+antaa+kaikki+valmiina,+ettei+vain+joutuisi+itseään+rasittamaan.+Säälittävä+elämänasenne.
18.05.2018 14:01
Kirjoitin+mielipiteeni,+en+yleistä.+Ilmeisesti+olet+ihminen,+jolle+vain+omaa+mielipidettäsi+tukevat+lausunnot+ovat+järkeenkäypiä.+Tyypillinen+ätmi+siis.
18.05.2018 13:54
Aikuisena+pitäisi+jo+uskaltaa+olla+oma+itsensä,+kasvattaa+ns+munat+eli+itsetunto.+Turha+siinä+on+kitistä,+jos+maailma+on+julma,+jos+itse+ei+uskalla+mitään+muuttaa.+Typerintä++on+jankuttaa,+että+nuorena+jouduin+näin+tekemään,+pakko+on+vielä+50+vuotiaanakin+tehdä+samalla+tavalla.+Että+hohhoijaa,+mitä+saamattomuutta,+naisena+kierrän+kitisijät+hyvin+kaukaa.
17.05.2018 15:41
Pikkasenkin+jos+käyttää+omaa+älyä,+siis+ne+joilla+sitä+on,+ymmärtävät,+ettei+asiat+ole+niin+mustavalkoisia.+Mutta+jos+haluaa+olla+ätmi,+saa+minun+puolestani+olla+ätmi,+se+ei+ole+minulta+pois.+Itsetuntosta+se+homma+on+kiinni,+jos+sitä+ei+ole+niin+eipä+siinä+voi+edes+isä+Aurinkoinen+auttaa.
13.05.2018 21:49
Ei+suinkaan,+aina+on+parempi+tarjolla,+jos+vähänkin+tuntuu,+ettei+kemiat+kohtaa.
13.05.2018 21:45
5 / 11